Torna

BUTLLETÍ OFICIAL DE LES ILLES BALEARS

Secció V. Anuncis

Subsecció primera. Contractació Pública

AJUNTAMENT D'ALAIOR

Núm. 8409
Licitació Gestió de Servei Públic d'atenció a la primera infància de l'Ajuntament d'Alaior

  • Contingut, oficial i autèntic, de la disposició: Document pdf  Versió PDF

Text

De conformitat amb l'acord de Ple de data 20/07/2017, mitjançant aquest anunci s’efectua convocatòria per a l'adjudicació del contracte de la Gestió de Servei Públic d'atenció a la primera infància de l'Ajuntament d'Alaior, d’acord amb les dades següents:

1. Entitat adjudicadora: Dades generals i dades per a l’obtenció de la informació:

a) Organisme: Ajuntament d'Alaior

b) Dependència que tramita l’expedient: Contractació

c) Obtenció de documentació i informació:

 

1) Dependència. Contractació

2) Domicili. Carrer Major, 11

3) Localitat i codi postal. Alaior,07730

4) Telèfon. 971 37 10 02

5) Telefax. 971 37 29 58

6) Correu electrònic: contractacio@aj-alaior.org

7) Adreça d'internet del perfil del contractant:http://alaior.sedelectronica.es/

perfil Plataforma Estat: https://contrataciondelestado.es/wps/portal/perfilContratante

8) Portal de transparència: https://gestiona-02.espublico.com/dossier.25

9) Data límit d’obtenció de documentació i informació: 20 dies naturals comptadors a partir del següent de la publicació de l'anunci en el BOIB

 

d) Número d’expedient: 2213/2017

2. Objecte del Contracte:

a) Tipus: Gestió de servei, modalitat concessió

b) Descripció: servei públic d'atenció a la primera infància de l'Ajuntament d'Alaior

c) Lloc d’execució: Escoleta Es Pouet

1) Domicili. Josep Mascaró Passarius, 2

2) Localitat i codi postal: Alaior, 07730

d) Termini d’execució: 4 anys

e) Admissió de pròrroga. Sí

f)CPV: 8011000

3. Tramitació i procediment:

a) Tramitació: Ordinària

b) Procediment.: Obert, diversos criteris d’adjudicació

c) Criteris d’adjudicació:

1.- Oferta econòmica: totals punts 60.

A) Aportació de l'Ajuntament, millora a la baixa del cànon a pagar per l'Ajuntament durant tots els anys del contracte, fins a un màxim de 40 punts

B) Preus dels serveis complementaris, fins a un màxim de 10 punts

  • B1- Preu del servei d'acollida i recollida. Màxim 3 punts
  • B2- Preu del servei de menjador. Màxim 3 punts
  • B3- Preu servei d’escola infantil d’estiu, de Nadal i de Pasqua. Màxim 4 punts

C) Increment /disminució dde l’aportació de l’ajuntament per les modificacions del contracte per increment o disminució d'una aula per edats. Màxim de 10 punts

  • C-1 – Increment /disminució de l’aportació de l’ajuntament per increment o disminució d’una aula de 0-1 any. Màxim 5 punts
  • C-2 – Increment /disminució de l’aportació de l’ajuntament per increment o disminució d’una aula de 0-2 anys. Màxim 4 punts
  • C-3 – Increment /disminució de l’aportació de l’ajuntament per increment o disminució d’una aula de 2-3 anys. Màxim 1 punt

2.- Organització del Servei, totals punts 40.

  • Programa descriptiu de planificació execució i organització del servei essencial d’escolarització, fins a 6 punts.
  • Proposta d'organització dels serveis auxiliars, fins a 6 punts.
  • Organigrama del centre, fins a 6 punts
  • Pla de formació per al personal que treballi a l’escola infantil pública municipal, fins a 6 punts
  • Desenvolupament informàtic i aplicacions amb les relacions amb els usuaris i els mestres, 4 punts
  • Calendari per a l'aprovació del projecte curricular del centre i postestativament el Pla d’acció tutorial, revisió del Pla d’autoprotecció i altres, fins a 2 punts
  • Programa de participació familiar, fins a 4 punts
  • Proposta de manteniment de l'edifici, d’acord amb el llibre de manteniment, fins a 2 punts
  • Altres aspectes a suggeriment del licitador, fins a 4 punts

(Veure amb més detall, apartat 1.4 del quadre de criteris d'adjudicació del PCAP)

4. Valor estimat del contracte: 2.605.199,96 euros

5. Pressupost base de licitació:

a) Import net: 194.033,68 euros/any exempt d'IVA

6. Garanties exigides.

Provisional: no escau; Definitiva 5%.

7. Requisits específics del contractista:

a) Classificació: no escau.

b) Solvència econòmica i financera i solvència tècnica i professional Veure apartat F.2 del quadre de característiques del PCAP.

8. Presentació d’ofertes o de sol·licituds de participació:

a) Data límit de presentació: 20 dies naturals comptadors a partir del següent de la publicació de l'anunci en el BOIB.

b) Modalitat de presentació: Per qualsevol de les formes establertes en l'article 16 de la Llei 39/2015, de l'1 d'octubre de PAAP.

c ) Lloc de presentació: Veure apartat 1 d'aquest anunci

d) Termini durant el qual el licitador estarà obligat a mantenir la seva oferta: 2 mesos.

9. Obertura d’ofertes:

a) Descripció: Veure clàusula 9.4 del PCAP

b) Adreça: C/ Major,11

c) Localitat i Codi Postal: 07730 Alaior

d) Data i hora: Veure clàusula 9.4 PCAP

10. Despeses de Publicitat: A càrrec de l'adjudicatari

11. Altres Informacions:

1.- Simultàniament, i d'acord amb el previst a l'article 188.3 de la Llei 20/2006 municipal i de règim local de les Illes Balears, s'exposen al públic durant el termini de deu (10) dies naturals el plec de clàusules administratives particulars que ha de regir el procediment d'adjudicació del contracte; en cas que si presentin al·legacions, quedarà suspesa la licitació i també el termini per a la presentació de proposicions, en els casos en què sigui necessari per resoldre la qüestió plantejada, i es reprendrà el que resti d'aquest termini a partir de l'endemà de la resolució de les reclamacions.

2.- Els licitadors interessats a visitar l’escola municipal “Es Pouet”, poden concertar cita al número de telèfon 971 371002 ext. 138.

Alaior, juliol / 2017.

El Batle accidental,

Arturo Reurer Pons