Secció V. Anuncis
Subsecció primera. Contractació Pública
AJUNTAMENT DE PALMA
Núm. 8390
Modificació de clàusules administratives del servei de control de plagues de Palma
Versió PDF
La Junta de Govern de Palma, en sessió celebrada el dia 26 de juliol de 2017 adoptà el següent acord (núm.. 20170726_01_U45):
PRIMER.- Modificar els plecs clàusules administratives, que van ser aprovats mitjançant acord de la Junta de govern de Palma de dia 17/05/17, que s’adjunten i formen part del present acord, que han de regir la contractació del SERVEI DE CONTROL DE PLAGUES EN EL TERME MUNICIPAL DE PALMA, per procediment obert subjecte a regulació harmonitzada, per un termini de tres anys i un import total de UN MILIÓ SIS CENTS CINQUANTA MIL EUROS, amb IVA inclòs (1.650.000 euros = 1.428.612,21 euros més 221.387,79 euros d’IVA), dels quals la quantitat de 183.333,33 euros són amb càrrec a l’exercici 2017, la quantitat de 550.000,00 euros amb càrrec a l’exercici de 2018, la quantitat de 550.000,00 euros amb càrrec a l’exercici de 2019 i la quantitat de 366.666,66 euros a l’exercici de 2020. Tot això amb càrrec a la partida 193110022720, únicament en el sentit d’eliminar la previsió de l’epígraf F del quadre de criteris d’adjudicació del contracte (pàgina 19), relatiu a la constitució d’un comitè d’experts per a la quantificació dels criteris avaluables mitjançant judici de valor (tot i no concórrer l’obligatorietat de la seva constitució recollida a l’article 150.2 TRLCSP , atès que la puntuació dels criteris quantificables mitjançant judicis de valor (33%) es inferior a la puntuació dels criteris avaluables de forma automàtica mitjançant fórmules matemàtiques, xifres o percentatges (67%)), atesos els motius que consten a l’expositiu.
SEGON.- Sotmetre l’expedient a informació publica durant el termini de deu dies, mitjançant la inserció del corresponent anunci al BOIB, a efectes de poder-s’hi presentar reclamacions.
Simultaniejar la informació pública amb la licitació conformement al previst a l’article 188.3 de la Llei 20/2006, de 15 de desembre, Municipal i de Règim Local de les Illes Balears.
TERCER.- Traslladar l’expedient al Servei de Contractació per a la licitació i adjudicació.
Conformement al que disposa la normativa aplicable, es publica aquest anunci perquè se’n prengui coneixement i per tal que, dins el termini de deu (10) dies naturals comptats a partir de l’endemà de la seva publicació, es puguin presentar al•legacions a l’esmentat expedient, el qual podrà ser examinat a les oficines del Departament de Sanitat i Consum, a la Plaça Sta. Eulàlia, 9 4t de dilluns a divendres de les 9,30 a les 13, 30 hores.
Palma, 28 de juliol de 2017
El cap de servei de Sanitat
p.d. Decret de Batlia núm. 3000 de 26 febrer de 2014
publicat al BOIB núm. 30, de 4 de març de 2014
José Llop Sureda