Secció V. Anuncis
Subsecció segona. Altres anuncis oficials
ADMINISTRACIÓ DE LA COMUNITAT AUTÒNOMA
CONSELLERIA DE PRESIDÈNCIA
Núm. 8383
Resolució de la consellera de Presidència de 27 de juliol de 2017 per la qual se sotmet a informació pública el Projecte d’ordre de la consellera de Presidència de creació i modificació de fitxers que contenen dades de caràcter personal de la Direcció General de Transparència i Bon Govern
Versió PDF
En data 20 de juny de 2017, la secretària general de la Conselleria de Presidència va emetre una memòria justificativa de la necessitat d’iniciar la tramitació d’una ordre de creació i modificació de fitxers que contenen dades de caràcter personal de la Direcció General de Transparència i Bon Govern.
En data 22 de juny de 2017, la consellera de Presidència, d’acord amb l’article 42 de la Llei 4/2001, de 14 de març, del Govern de les Illes Balears, va dictar la Resolució d’inici de la tramitació del Projecte d’ordre de la consellera de Presidència de creació i modificació de fitxers que contenen dades de caràcter personal de la Direcció General de Transparència i Bon Govern.
Per tot això, i atesa la naturalesa de la disposició, dict la següent
RESOLUCIÓ
1. Sotmetre a informació pública el Projecte d’ordre de la consellera de Presidència de creació i modificació de fitxers que contenen dades de caràcter personal de la Direcció General de Transparència i Bon Govern, i posar-lo a disposició de les persones interessades, perquè el puguin consultar, a les oficines de la Secretaria General de la Conselleria de Presidència (passeig de Sagrera, 2, Palma), i també a l’apartat de la Secretaria General de la pàgina web de la mateixa Conselleria (<http://sgcpres.caib.es>) i a la web Participació ciutadana (<http://participaciociutadana.caib.es>) del Govern de les Illes Balears.
2. Fixar el termini d’informació pública en quinze dies, comptadors des de l’endemà de la publicació d’aquesta Resolució en el Butlletí Oficial de les Illes Balears. Les al·legacions, que s’han d’adreçar a la Secretaria General de la Conselleria de Presidència, han de presentar-se a la seu d’aquesta Conselleria (passeig de Sagrera, 2, Palma) o a qualsevol dels llocs que determina l’article 16.4 de la Llei 39/2015, d’1 d’octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques.
3. Habilitar la possibilitat de presentar al·legacions per mitjans telemàtics a la web Participació ciutadana (<http://participaciociutadana.caib.es>) del Govern de les Illes Balears, en el termini que estableix l’apartat anterior, d’acord amb l’article 34.2 f de la Llei 3/2003, de 26 de març, de règim jurídic de l’Administració de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears. Sempre que les al·legacions presentades mitjançant la web contenguin la identificació de la persona o l’entitat que les formula, s’han d’incloure en l’expedient d’elaboració normativa, tot i que no constin en el registre electrònic de l’Administració de la Comunitat Autònoma. A aquest efecte, l’òrgan responsable de tramitar el projecte d’ordre ha d’emetre una diligència de la incorporació d’aquestes al·legacions a l’expedient.
4. Ordenar la publicació d’aquesta Resolució en el Butlletí Oficial de les Illes Balears.
Palma, 27 de juliol de 2017
La consellera de Presidència
Pilar Costa i Serra