Torna

Butlletí Oficial de les Illes Balears

Secció V. Anuncis

Subsecció primera. Contractació Pública

ADMINISTRACIÓ DE LA COMUNITAT AUTÒNOMA

CONSELLERIA D'HISENDA I ADMINISTRACIONS PÚBLIQUES

Núm. 8340
Es fa pública la licitació del contracte d’arrendament per concurs d’un immoble per ubicar l’Oficina de Defensa dels Drets del Menor a Palma (DGTPFP 171/2017 PATRIM)

  • Contingut, oficial i autèntic, de la disposició: Document pdf  Versió PDF

Text

1. Entitat adjudicadora

a)Organisme: Conselleria d’Hisenda i Administracions Públiques

b)Dependència que tramita l’expedient: Servei de Patrimoni

c)Obtenció de documentació i informació:

  • Per obtenir el Plec de clàusules administratives particulars amb el model d’oferta econòmica, i el Plec de prescripcions tècniques, consultau la Resolució de la consellera d’Hisenda i Administracions Públiques, de 24 de juliol de 2017, publicada en la Secció III d’aquest BOIB
  • Adreça: plaça de la Drassana, 4, 2n, 07012 Palma
  • Telèfon: 971 17 64 86
  • Fax: 971 17 60 90
  • Adreça electrònica: comptabilitatpatrimonial@patrimoni.caib.es

d)Número d’expedient: AMBDE 2073/2017

2. Objecte del contracte

a)Descripció: arrendament d’un immoble

b)Lloc d’execució i lliurament: Direcció General del Tresor, Política Financera i Patrimoni de la Conselleria d’Hisenda i Administracions Públiques (carrer del Palau Reial, 17, 07001, Palma)

c)Termini d’execució: 10 anys des de la formalització del contracte

d)Possibilitat de pròrroga: sí

3. Tramitació i procediment

a)Tramitació: ordinària

b)Procediment: obert

c)Criteris d’adjudicació: vegeu els plecs

4. Pressupost base de la licitació

a)Import net: 138.753,72 euros

b)IVA: 29.138,28 euros

c)Import total: 167.892,00 euros

5. Presentació de les ofertes

a)Data límit de presentació: un mes comptador a partir del dia següent de la publicació de l’anunci al Butlletí Oficial de les Illes Balears. Els terminis s’han d’entendre referits a dies naturals, llevat que s’indiqui expressament que són dies hàbils. Si el darrer dia és dissabte o festiu, es passarà a l’immediat dia hàbil següent. En el cas que les ofertes o sol·licituds de participació s’enviïn per correu, el sol·licitant ha de justificar la data d’imposició de la tramesa a l’oficina de correus i ha d’anunciar la tramesa de l’oferta a l’òrgan de contractació, el mateix dia, mitjançant fax, telegrama o correu electrònic.

b)Modalitat de presentació: la que s’estableix en la clàusula 4.2 del Plec de clàusules administratives particulars:

  • Sobre A: “Documentació del titular. Arrendament d’un immoble per ubicar la seu de l'Oficina de Defensa dels Drets del Menor a Palma.”
  • Sobre B: “Documentació tècnica i jurídica de l’immoble. Arrendament d’un immoble per ubicar la seu de l'Oficina de Defensa dels Drets del Menor a Palma”.
  • Sobre C: “Proposta econòmica. Arrendament d’un immoble per ubicar la seu de l'Oficina de Defensa dels Drets del Menor a Palma”.

c)Lloc de presentació:

  • Dependència: Servei de Patrimoni
  • Adreça: plaça de la Drassana, 4, 2n
  • Codi postal i localitat: 07012 Palma

6. Obertura d’ofertes

a)Adreça: carrer del Palau Reial, 17

b)Codi postal i localitat: 07001 Palma

c)Data i hora: s’avisarà oportunament per fax o correu electrònic

7. Despeses de l’anunci

Les despeses de l’anunci seran a càrrec de l’adjudicatari del contracte.

Palma, 26 de juliol de 2017

La secretària general

María Begoña Morey Aguirre

Per suplència del director general del Tresor, Política Financera i Patrimoni (BOIB 101/2015)