Torna

Butlletí Oficial de les Illes Balears

Secció V. Anuncis

Subsecció primera. Contractació Pública

ADMINISTRACIÓ DE LA COMUNITAT AUTÒNOMA

CONSELLERIA D'EDUCACIÓ I UNIVERSITAT

Núm. 8172
Licitació per a la contractació del subministrament d’equipaments escolars per a centres docents públics de les Illes Balears

  • Contingut, oficial i autèntic, de la disposició: Document pdf  Versió PDF

Text

1. Entitat adjudicadora. Dades generals i dades per a l'obtenció de la informació:

1.1. Organisme: Conselleria d’Educació i Universitat

1.2. Dependència que tramita l'expedient: Unitat Administrativa de Contractació

1.3. Obtenció de documentació i informació:

1.3.1. Dependència: Unitat Administrativa de Contractació

1.3.2. Domicili: C/ d’Alfons el Magnànim, núm. 29 (tercera planta) 07004 Palma, o en el cas de canvi de seu, la direcció del Departament de Contractació que figuri en la pàgina web de la Conselleria d’Educació i Universitat (https://www.caib.es/seucaib/ca/organigrama/205563).

1.3.3. Tel.: 971 17 77 60 Fax: 971 17 68 48

1.3.4. Correu electrònic: uac@sgtedu.caib.es

1.3.5. Adreça d'Internet del perfil del contractant: www.plataformadecontractacio.caib.es

1.3.6. Data límit d'obtenció de documentació i informació: l'assenyalada per a la presentació.

1.4. Número expedient: CONTR 2017/2250

2. Objecte del contracte:

2.1. Tipus: subministrament

2.2. Descripció de l'objecte: subministrament d’equipaments escolars per a centres docents públics de les Illes Balears.

2.3. Divisió per lots i nombre de lots: 4 lots

2.4. Termini d'execució:

2.4.1. Tots els Lots: Una vegada formalitzat el contracte, 30 dies naturals des de que el responsable del contracte autoritzi l’inici del subministrament.

2.5. Admissió de pròrroga: No.

2.6. CPV:

2.6.1. Lot 1: 39162110

2.6.2. Lot 2: 37400000

2.6.3. Lot 3: 37500000

2.6.4. Lot 4: 39162110

3. Tramitació i procediment:

3.1. Tramitació: ordinària

3.2. Procediment: obert

3.3. Criteris d'adjudicació:

3.3.1. Tots els Lots:

3.3.1.1. Oferta econòmica: 80%

3.3.1.2. Garantia addicional oferida: 20%

3.4 Criteris especials d’execució del contracte de caràcter social segons la clàusula M del plec de clàusules administratives particulars:

3.4.1. Compliment de criteris ètics

3.4.2. Transparència i responsabilitat fiscal.

4. Pressupost base de licitació:

4.1. Pressupost de despesa màxim de la totalitat dels lots (IVA inclòs): 123.444,30 euros

4.2. Pressupost de despesa màxim de cada lot (IVA inclòs)

4.2.1. Lot 1:

Pressupost de despesa màxima (IVA exclòs): 45.750,21 euros

IVA: 9.607,54 euros

Total: 55.357,75 euros

4.2.2. Lot 2:

Pressupost de despesa màxima (IVA exclòs): 6.459,75 euros

IVA: 1.356,55 euros

Total: 7.816,30 euros

4.2.3. Lot 3:

Pressupost de despesa màxima (IVA exclòs): 8.826,65 euros

IVA: 1.853,60 euros

Total: 10.680,25 euros

4.2.4. Lot 4:

Pressupost de despesa màxima (IVA exclòs): 40.983,47 euros

IVA: 8.606,53 euros

Total: 49.590,00 euros

5. Garanties exigides:

5.1. Provisional: no

5.2. Definitiva: 5% de l'import d’adjudicació, segons la clàusula H.2 del plec de clàusules administratives particulars

6. Requisits específics del contractista:

6.1. Classificació: no

6.2. Solvència econòmica i financera i solvència tècnica i professional: clàusula F del plecs de clàusules administratives del contracte

7. Presentació d'ofertes:

7.1. Data límit de presentació: 16 dies naturals contats des del dia següent al de la publicació de l'anunci de licitació en el BOIB. Hora límit: 14:00 h.

7.2. Modalitat de presentació: D’acord amb la clàusula 12 del plec de clàusules administratives.

7.3. Lloc de presentació:

7.3.1. Dependència: Unitat Administrativa de Contractació de la Conselleria d’Educació i Universitat

7.3.2. Domicili: C/ d’Alfons el Magnànim, núm. 29 (tercera planta) 07004 Palma, o en el cas de canvi de seu, la direcció del Departament de Contractació que figuri en la pàgina web de la Conselleria d’Educació i Universitat (https://www.caib.es/seucaib/ca/organigrama/205563).

7.4. Admissió de variants: no

7.5. Termini durant el qual el licitador està obligat a mantenir la seva oferta: 2 mesos

8.Obertura de les ofertes:

8.1. Adreça: la mateixa que la indicada per a la presentació a l’apartat 7.3

8.2. Data i hora: es comunicarà el dia i l'hora mitjançant telèfon, correu electrònic, fax o qualsevol altre mitjà que es consideri convenient.

9. Despeses de publicitat: màxim 500 euros.

Palma, 12 de juliol de 2017

El secretari general

Francesc Gálvez Capellà