Torna

Butlletí Oficial de les Illes Balears

Secció V. Anuncis

Subsecció primera. Contractació Pública

AJUNTAMENT DE CIUTADELLA

Núm. 8142
Licitació del contracte de serveis d'assistència tècnica per a la redacció del projecte d'adaptació arquitectònica, d'instal·lacions i equipament i posterior direcció facultativa de les obres d'adequació del Teatre des Born de Ciutadella de Menorca

  • Contingut, oficial i autèntic, de la disposició: Document pdf  Versió PDF

Text

1.- Entitat adjudicadora: dades generals i dades per a l’obtenció de la documentació

a.   Organisme: Ajuntament de Ciutadella de Menorca.

b.   Dependència que tramita l’expedient: Serveis Jurídics

c.   Obtenció de la documentació i de la informació:

-   Dependència: Serveis Jurídics-Contractació

-   Domicili: Plaça des Born, 15

-   Localitat i codi postal: Ciutadella de Menorca 07760

-   Telèfon: 971381050

-   Telefax: 971385500

-   Correu electrònic: contractacio@ajciutadella.org

-   Adreça internet del perfil del contractant: www.ajciutadella.org

-   Data límit d'obtenció de documentació i informació: El darrer dia per presentar proposicions

d.   Número d’expedient: 006881/2017

2.- Objecte del contracte

a.   Tipus: contracte de serveis

b.   Descripció de l’objecte: Contracte de serveis d'assistència tècnica per a la redacció del projecte d'adaptació arquitectònica, d'instal·lacions i d'equipament i posterior direcció facultativa de les obres d'adequació del Teatre des Born de Ciutadella de Menorca.

c.   Divisió per lots i número de lots/número d’unitats: No

d.   Lloc d’execució: Ciutadella de Menorca

e.   Termini d’execució: els assenyalats en el plec de clàusules administratives particulars:

- 3 mesos per al lliurament dels diferents projectes;

- El termini per a l'execució de la Direcció Facultativa es computarà a partir de la data de l'acta d'inici de les obres i serà el que es fixi per a l'execució de les mateixes.

f.    Admissió de pròrroga: No

g.   CPV: 71200000 - 0 – Serveis d'arquitectura i serveix connexes.

3.- Tramitació, procediment

a.   Tramitació: Ordinària

b.   Procediment: Obert.

c.   Subhasta electrònica: No

d.   Criteris d’adjudicació: els assenyalats en el plec de clàusules administratives particulars:

- Oferta econòmica: 55 punts.

- Proposta tècnica: 40 punts.

- Millores: 5 punts.

4.- Valor total estimat del contracte sense IVA:

- Import sense IVA: 93.702,00 €

- IVA: 19.677,42 €

- Total: 113.379,42 €

5.- Valor estimat del contracte (import que no podran superar les proposicions):

- Import (sense IVA): 93.702,00 €

6.- Garanties exigides:

a.   Provisional: No procedeix.

b.   Definitiva: 5% de l'import d'adjudicació (IVA exclòs).

7.- Requisits específics del contractista:

a.   Classificació dels contractistes: no obligatòria.

b.   Solvència econòmica i financera, i solvència tècnica i professional: l’exigida en el Plec de clàusules administratives particulars.

c.   Altres requisits específics: --

d.   Contractes reservats: No

8.- Presentació d’ofertes o de sol·licituds de participació:

a.   Data límit de presentació: 15 dies naturals següents a comptar des de la publicació de l'anunci de la licitació al BOIB

b.   Modalitat de presentació: presencial en registre d’entrada de l’Ajuntament de Ciutadella o mitjançant tramesa per correu postal d’acord amb l’assenyalat al Plec de clàusules administratives particulars.

c.   Lloc de presentació: Ajuntament de Ciutadella de Menorca

-   Dependència: Oficina d’Atenció Ciutadana (Registre d’entrada)

-   Domicili: Plaça des Born, 15

-   Localitat i codi postal: Ciutadella de Menorca, 07760

d.   Termini durant el qual el licitador estarà obligat a mantenir la seva oferta: Plec de clàusules administratives particulars

9.- Obertura de propostes:

1.   Entitat: Ajuntament de Ciutadella de Menorca.

2.   Domicili: Plaça des Born, 15.

3.   Localitat: Ciutadella de Menorca 07760.

4.   Data, lloc i hora: S’anunciaran al perfil de contractant de l’Ajuntament.

10.- Despeses de publicitat: Aniran a càrrec de l’adjudicatari totes les despeses d’anuncis d’aquesta licitació fins a un màxim de 600 €.

11.- Altres informacions:

a.  Exposició pública del Plec: El plec de clàusules administratives particulars restarà a exposició pública durant un termini de 10 dies naturals per tal que es puguin presentar reclamacions. En cas que se’n presentin, se suspendrà la licitació i el termini per a la presentació de proposicions, en els casos en que sigui necessari per a resoldre la qüestió plantejada, i es reprendrà el que quedi de l’esmentat termini a partir del dia següent al de la resolució de les reclamacions.

Ciutadella de Menorca, 20/07/2017

La secretària

Caterina Barceló Martí