Secció V. Anuncis
Subsecció primera. Contractació Pública
AJUNTAMENT DE CIUTADELLA
Núm. 8142
Licitació del contracte de serveis d'assistència tècnica per a la redacció del projecte d'adaptació arquitectònica, d'instal·lacions i equipament i posterior direcció facultativa de les obres d'adequació del Teatre des Born de Ciutadella de Menorca
Versió PDF
1.- Entitat adjudicadora: dades generals i dades per a l’obtenció de la documentació
a. Organisme: Ajuntament de Ciutadella de Menorca.
b. Dependència que tramita l’expedient: Serveis Jurídics
c. Obtenció de la documentació i de la informació:
- Dependència: Serveis Jurídics-Contractació
- Domicili: Plaça des Born, 15
- Localitat i codi postal: Ciutadella de Menorca 07760
- Telèfon: 971381050
- Telefax: 971385500
- Correu electrònic: contractacio@ajciutadella.org
- Adreça internet del perfil del contractant: www.ajciutadella.org
- Data límit d'obtenció de documentació i informació: El darrer dia per presentar proposicions
d. Número d’expedient: 006881/2017
2.- Objecte del contracte
a. Tipus: contracte de serveis
b. Descripció de l’objecte: Contracte de serveis d'assistència tècnica per a la redacció del projecte d'adaptació arquitectònica, d'instal·lacions i d'equipament i posterior direcció facultativa de les obres d'adequació del Teatre des Born de Ciutadella de Menorca.
c. Divisió per lots i número de lots/número d’unitats: No
d. Lloc d’execució: Ciutadella de Menorca
e. Termini d’execució: els assenyalats en el plec de clàusules administratives particulars:
- 3 mesos per al lliurament dels diferents projectes;
- El termini per a l'execució de la Direcció Facultativa es computarà a partir de la data de l'acta d'inici de les obres i serà el que es fixi per a l'execució de les mateixes.
f. Admissió de pròrroga: No
g. CPV: 71200000 - 0 – Serveis d'arquitectura i serveix connexes.
3.- Tramitació, procediment
a. Tramitació: Ordinària
b. Procediment: Obert.
c. Subhasta electrònica: No
d. Criteris d’adjudicació: els assenyalats en el plec de clàusules administratives particulars:
- Oferta econòmica: 55 punts.
- Proposta tècnica: 40 punts.
- Millores: 5 punts.
4.- Valor total estimat del contracte sense IVA:
- Import sense IVA: 93.702,00 €
- IVA: 19.677,42 €
- Total: 113.379,42 €
5.- Valor estimat del contracte (import que no podran superar les proposicions):
- Import (sense IVA): 93.702,00 €
6.- Garanties exigides:
a. Provisional: No procedeix.
b. Definitiva: 5% de l'import d'adjudicació (IVA exclòs).
7.- Requisits específics del contractista:
a. Classificació dels contractistes: no obligatòria.
b. Solvència econòmica i financera, i solvència tècnica i professional: l’exigida en el Plec de clàusules administratives particulars.
c. Altres requisits específics: --
d. Contractes reservats: No
8.- Presentació d’ofertes o de sol·licituds de participació:
a. Data límit de presentació: 15 dies naturals següents a comptar des de la publicació de l'anunci de la licitació al BOIB
b. Modalitat de presentació: presencial en registre d’entrada de l’Ajuntament de Ciutadella o mitjançant tramesa per correu postal d’acord amb l’assenyalat al Plec de clàusules administratives particulars.
c. Lloc de presentació: Ajuntament de Ciutadella de Menorca
- Dependència: Oficina d’Atenció Ciutadana (Registre d’entrada)
- Domicili: Plaça des Born, 15
- Localitat i codi postal: Ciutadella de Menorca, 07760
d. Termini durant el qual el licitador estarà obligat a mantenir la seva oferta: Plec de clàusules administratives particulars
9.- Obertura de propostes:
1. Entitat: Ajuntament de Ciutadella de Menorca.
2. Domicili: Plaça des Born, 15.
3. Localitat: Ciutadella de Menorca 07760.
4. Data, lloc i hora: S’anunciaran al perfil de contractant de l’Ajuntament.
10.- Despeses de publicitat: Aniran a càrrec de l’adjudicatari totes les despeses d’anuncis d’aquesta licitació fins a un màxim de 600 €.
11.- Altres informacions:
a. Exposició pública del Plec: El plec de clàusules administratives particulars restarà a exposició pública durant un termini de 10 dies naturals per tal que es puguin presentar reclamacions. En cas que se’n presentin, se suspendrà la licitació i el termini per a la presentació de proposicions, en els casos en que sigui necessari per a resoldre la qüestió plantejada, i es reprendrà el que quedi de l’esmentat termini a partir del dia següent al de la resolució de les reclamacions.
Ciutadella de Menorca, 20/07/2017
La secretària
Caterina Barceló Martí