Secció V. Anuncis
Subsecció primera. Contractació Pública
AJUNTAMENT DE CIUTADELLA
Núm. 8061
Licitació de la contractació del servei de redacció d'un estudi per a la descripció i valoració dels llocs de treball a efectes d'ordenar els diferents llocs mitjançant una relació de llocs de treball (RLT) de l'Ajuntament de Ciutadella de Menorca
Versió PDF
Anunci de licitació de la contractació del servei de redacció d'un estudi per a la descripció i valoració dels llocs de treball a efectes d'ordenar els diferents llocs mitjançant una relació de llocs de treball (RLT) de l'Ajuntament de Ciutadella de Menorca
1.- Entitat adjudicadora: dades generals i dades per a l’obtenció de la documentació
a. Organisme: Ajuntament de Ciutadella de Menorca.
b. Dependència que tramita l’expedient: Serveis Jurídics
c. Obtenció de la documentació i de la informació:
- Dependència: Serveis Jurídics-Contractació
- Domicili: Plaça des Born, 15
- Localitat i codi postal: Ciutadella de Menorca 07760
- Telèfon: 971381050
- Telefax: 971385500
- Correu electrònic: contractacio@ajciutadella.org
- Adreça internet del perfil del contractant: www.ajciutadella.org
- Data límit d'obtenció de documentació i informació: El darrer dia per presentar proposicions
d. Número d’expedient: 006112/2017
2.- Objecte del contracte
a. Tipus: contracte de serveis
b. Descripció de l’objecte: Contractació del servei tècnic de redacció, descripció, valoració dels llocs de treball i la confecció de la relació de llocs de treball (RLT) corresponent al personal funcionari i laboral de l'Ajuntament de Ciutadella de Menorca.
c. Divisió per lots i número de lots/número d’unitats: No
d. Lloc d’execució: Ciutadella de Menorca
e. Termini d’execució: 6 mesos
f. Admissió de pròrroga: No se'n preveu, excepte en els casos de l'article 213.2 TRLCSP.
g. CPV: 79414000 - 9 – Servei de consultoria en gestió de recursos humans.
3.- Tramitació, procediment
a. Tramitació: Ordinària
b. Procediment: Obert.
c. Subhasta electrònica: No
d. Criteris d’adjudicació: els assenyalats en el plec de clàusules administratives particulars:
- Oferta econòmica (preu més baix): 70 punts.
- Proposta d'execució de treballs: 30 punts.
4.- Valor total estimat del contracte sense IVA (inclou modificació 10%): 40.909,09 €
- Import sense IVA (pròrrogues incloses): 37.190,08 €
- Modificació 10%: 3.719,01 €
- IVA: 8.590,90 €
- Total: 49.499,99 €
5.- Valor estimat del contracte (import que no podran superar les proposicions):
- Import (sense IVA): 37.190,08 €
6.- Garanties exigides:
a. Provisional: No procedeix.
b. Definitiva: 5% de l'import d'adjudicació (IVA exclòs).
7.- Requisits específics del contractista:
a. Classificació dels contractistes: no s'exigeix.
b. Solvència econòmica i financera, i solvència tècnica i professional: l’exigida en el Plec de clàusules administratives particulars.
c. Altres requisits específics: --
d. Contractes reservats: No
8.- Presentació d’ofertes o de sol·licituds de participació:
a. Data límit de presentació: 15 dies naturals següents a comptar des de la publicació de l'anunci de la licitació al BOIB
b. Modalitat de presentació: presencial en registre d’entrada de l’Ajuntament de Ciutadella o mitjançant tramesa per correu postal d’acord amb l’assenyalat al Plec de clàusules administratives particulars.
c. Lloc de presentació: Ajuntament de Ciutadella de Menorca
- Dependència: Oficina d’Atenció Ciutadana (Registre d’entrada)
- Domicili: Plaça des Born, 15
- Localitat i codi postal: Ciutadella de Menorca, 07760
d. Termini durant el qual el licitador estarà obligat a mantenir la seva oferta: Plec de clàusules administratives particulars
9.- Obertura de propostes:
1. Entitat: Ajuntament de Ciutadella de Menorca.
2. Domicili: Plaça des Born, 15.
3. Localitat: Ciutadella de Menorca 07760.
4. Data, lloc i hora: S’anunciaran al perfil de contractant de l’Ajuntament.
10.- Despeses de publicitat: Aniran a càrrec de l’adjudicatari totes les despeses d’anuncis d’aquesta licitació fins a un màxim de 400 €.
11.- Altres informacions:
a. Exposició pública del Plec: El plec de clàusules administratives particulars restarà a exposició pública durant un termini de 10 dies naturals per tal que es puguin presentar reclamacions. En cas que se’n presentin, se suspendrà la licitació i el termini per a la presentació de proposicions, en els casos en que sigui necessari per a resoldre la qüestió plantejada, i es reprendrà el que quedi de l’esmentat termini a partir del dia següent al de la resolució de les reclamacions.
Ciutadella de Menorca, 19/07/2017
La secretària
Caterina Barceló Martí