Torna

Butlletí Oficial de les Illes Balears

Secció V. Anuncis

Subsecció primera. Contractació Pública

AJUNTAMENT DE CIUTADELLA

Núm. 8061
Licitació de la contractació del servei de redacció d'un estudi per a la descripció i valoració dels llocs de treball a efectes d'ordenar els diferents llocs mitjançant una relació de llocs de treball (RLT) de l'Ajuntament de Ciutadella de Menorca

  • Contingut, oficial i autèntic, de la disposició: Document pdf  Versió PDF

Text

Anunci de licitació de la contractació del servei de redacció d'un estudi per a la descripció i valoració dels llocs de treball a efectes d'ordenar els diferents llocs mitjançant una relació de llocs de treball (RLT) de l'Ajuntament de Ciutadella de Menorca

1.- Entitat adjudicadora: dades generals i dades per a l’obtenció de la documentació

a.   Organisme: Ajuntament de Ciutadella de Menorca.

b.   Dependència que tramita l’expedient: Serveis Jurídics

c.   Obtenció de la documentació i de la informació:

-  Dependència: Serveis Jurídics-Contractació

-  Domicili: Plaça des Born, 15

-  Localitat i codi postal: Ciutadella de Menorca 07760

-  Telèfon: 971381050

-  Telefax: 971385500

-  Correu electrònic: contractacio@ajciutadella.org

-  Adreça internet del perfil del contractant: www.ajciutadella.org

-  Data límit d'obtenció de documentació i informació: El darrer dia per presentar proposicions

d.   Número d’expedient: 006112/2017

2.- Objecte del contracte

a.   Tipus: contracte de serveis

b.   Descripció de l’objecte: Contractació del servei tècnic de redacció, descripció, valoració dels llocs de treball i la confecció de la relació de llocs de treball (RLT) corresponent al personal funcionari i laboral de l'Ajuntament de Ciutadella de Menorca.

c.   Divisió per lots i número de lots/número d’unitats: No

d.   Lloc d’execució: Ciutadella de Menorca

e.   Termini d’execució: 6 mesos

f.    Admissió de pròrroga: No se'n preveu, excepte en els casos de l'article 213.2 TRLCSP.

g.   CPV: 79414000 - 9 – Servei de consultoria en gestió de recursos humans.

3.- Tramitació, procediment

a.   Tramitació: Ordinària

b.   Procediment: Obert.

c.   Subhasta electrònica: No

d.   Criteris d’adjudicació: els assenyalats en el plec de clàusules administratives particulars:

- Oferta econòmica (preu més baix): 70 punts.

- Proposta d'execució de treballs: 30 punts.

4.- Valor total estimat del contracte sense IVA (inclou modificació 10%): 40.909,09 €

- Import sense IVA (pròrrogues incloses): 37.190,08 €

- Modificació 10%: 3.719,01 €

- IVA: 8.590,90 €

- Total: 49.499,99 €

5.- Valor estimat del contracte (import que no podran superar les proposicions):

- Import (sense IVA): 37.190,08 €

6.- Garanties exigides:

a.   Provisional: No procedeix.

b.   Definitiva: 5% de l'import d'adjudicació (IVA exclòs).

7.- Requisits específics del contractista:

a.  Classificació dels contractistes: no s'exigeix.

b. Solvència econòmica i financera, i solvència tècnica i professional: l’exigida en el Plec de clàusules administratives particulars.

c.  Altres requisits específics: --

d.  Contractes reservats: No

8.- Presentació d’ofertes o de sol·licituds de participació:

a.   Data límit de presentació: 15 dies naturals següents a comptar des de la publicació de l'anunci de la licitació al BOIB

b.   Modalitat de presentació: presencial en registre d’entrada de l’Ajuntament de Ciutadella o mitjançant tramesa per correu postal d’acord amb l’assenyalat al Plec de clàusules administratives particulars.

c.   Lloc de presentació: Ajuntament de Ciutadella de Menorca

-  Dependència: Oficina d’Atenció Ciutadana (Registre d’entrada)

-  Domicili: Plaça des Born, 15

-  Localitat i codi postal: Ciutadella de Menorca, 07760

d.  Termini durant el qual el licitador estarà obligat a mantenir la seva oferta: Plec de clàusules administratives particulars

9.- Obertura de propostes:

1.   Entitat: Ajuntament de Ciutadella de Menorca.

2.   Domicili: Plaça des Born, 15.

3.   Localitat: Ciutadella de Menorca 07760.

4.   Data, lloc i hora: S’anunciaran al perfil de contractant de l’Ajuntament.

10.- Despeses de publicitat: Aniran a càrrec de l’adjudicatari totes les despeses d’anuncis d’aquesta licitació fins a un màxim de 400 €.

11.- Altres informacions:

a.  Exposició pública del Plec: El plec de clàusules administratives particulars restarà a exposició pública durant un termini de 10 dies naturals per tal que es puguin presentar reclamacions. En cas que se’n presentin, se suspendrà la licitació i el termini per a la presentació de proposicions, en els casos en que sigui necessari per a resoldre la qüestió plantejada, i es reprendrà el que quedi de l’esmentat termini a partir del dia següent al de la resolució de les reclamacions.

Ciutadella de Menorca, 19/07/2017

La secretària

Caterina Barceló Martí