Secció V. Anuncis
Subsecció primera. Contractació Pública
AJUNTAMENT DE CIUTADELLA
Núm. 7990
Licitació del contracte dels serveis de neteja dels edificis i dependències municipals de l'Ajuntament de Ciutadella de Menorca
Versió PDF
1.- Entitat adjudicadora: dades generals i dades per a l’obtenció de la documentació
a. Organisme: Ajuntament de Ciutadella de Menorca.
b. Dependència que tramita l’expedient: Serveis Jurídics
c. Obtenció de la documentació i de la informació:
d. Número d’expedient: 011485/2016
2.- Objecte del contracte
a. Tipus: contracte de serveis
b. Descripció de l’objecte: Neteja dels edificis i dependències municipals de l'Ajuntament de Ciutadella de Menorca.
c. Divisió per lots i número de lots/número d’unitats: No
d. Lloc d’execució: Ciutadella de Menorca
e. Termini d’execució: 2 anys
f. Admissió de pròrroga: Si, per períodes anuals fins a un màxim de 2 anys més. La duració del contracte amb les pròrrogues no podrà superar els 4 anys.
g. CPV: 90911200-8 – Serveis de neteja d'edificis i serveis d'administració de béns seents.
3.- Tramitació, procediment
a. Tramitació: Ordinària
b. Procediment: Obert, subjecte a regulació harmonitzada.
c. Subhasta electrònica: No
d. Criteris d’adjudicació: els assenyalats en el plec de clàusules administratives particulars:
- Oferta econòmica (preu més baix): 70 punts.
- Millores sense cost per a l'Ajuntament: 10 punts.
- Projecte de servei de neteja: 15 punts.
- Norma de qualitat o equivalent: 5 punts.
4.- Valor total estimat del contracte sense IVA (inclou pròrrogues i modificació 20%): 1.787.603,65 €
- Import sense IVA (pròrrogues incloses): 1.489.669,71 €
- Modificació 20%: 297.933,94 €
- IVA: 375.396,76 €
- Total: 2.163.000,41 €
5.- Pressupost base de licitació:
- Import hora ordinària: 12,78 €/hora
- Import anual: 496.556,57 €
6.- Garanties exigides:
a. Provisional: No procedeix.
b. Definitiva: 5% de l'import d'adjudicació (IVA exclòs), en qualsevol de les formes regulades en l'art. 96.1 TRLCSP.
7.- Requisits específics del contractista:
a. Classificació no obligatòria (grup, subgrup i categoria): Grup: U. Subgrup: 1. Categoria: 3. Tipus d'activitat: «serveis de neteja».
b. Solvència econòmica i financera, i solvència tècnica i professional: l’exigida en el Plec de clàusules administratives particulars.
c. Altres requisits específics: --
d. Contractes reservats: No
8.- Presentació d’ofertes o de sol·licituds de participació:
a. Data límit de presentació: 26 d'agost de 2017
b. Modalitat de presentació: presencial en registre d’entrada de l’Ajuntament de Ciutadella o mitjançant tramesa per correu postal d’acord amb l’assenyalat al Plec de clàusules administratives particulars.
c. Lloc de presentació: Ajuntament de Ciutadella de Menorca
d. Termini durant el qual el licitador estarà obligat a mantenir la seva oferta: Plec de clàusules administratives particulars
9.- Obertura de propostes:
10.- Despeses de publicitat: Aniran a càrrec de l’adjudicatari totes les despeses d’anuncis d’aquesta licitació fins a un màxim de 2.000 €.
11.- Altres informacions:
a. Exposició pública del Plec: El plec de clàusules administratives particulars restarà a exposició pública durant un termini de 10 dies naturals per tal que es puguin presentar reclamacions. En cas que se’n presentin, se suspendrà la licitació i el termini per a la presentació de proposicions, en els casos en que sigui necessari per a resoldre la qüestió plantejada, i es reprendrà el que quedi de l’esmentat termini a partir del dia següent al de la resolució de les reclamacions.
Ciutadella de Menorca, 19/07/2017
La secretària
Caterina Barceló Martí