Torna

Butlletí Oficial de les Illes Balears

Secció V. Anuncis

Subsecció primera. Contractació Pública

AJUNTAMENT DE CIUTADELLA

Núm. 7990
Licitació del contracte dels serveis de neteja dels edificis i dependències municipals de l'Ajuntament de Ciutadella de Menorca

  • Contingut, oficial i autèntic, de la disposició: Document pdf  Versió PDF

Text

1.- Entitat adjudicadora: dades generals i dades per a l’obtenció de la documentació

a. Organisme: Ajuntament de Ciutadella de Menorca.

b. Dependència que tramita l’expedient: Serveis Jurídics

c. Obtenció de la documentació i de la informació:

  • Dependència: Serveis Jurídics-Contractació
  • Domicili: Plaça des Born, 15
  • Localitat i codi postal: Ciutadella de Menorca 07760
  • Telèfon: 971381050
  • Telefax: 971385500
  • Correu electrònic: contractacio@ajciutadella.org
  • Adreça internet del perfil del contractant: www.ajciutadella.org
  • Data límit d'obtenció de documentació i informació: El darrer dia per presentar proposicions

d. Número d’expedient: 011485/2016

2.- Objecte del contracte

a. Tipus: contracte de serveis

b. Descripció de l’objecte: Neteja dels edificis i dependències municipals de l'Ajuntament de Ciutadella de Menorca.

c. Divisió per lots i número de lots/número d’unitats: No

d. Lloc d’execució: Ciutadella de Menorca

e. Termini d’execució: 2 anys

f. Admissió de pròrroga: Si, per períodes anuals fins a un màxim de 2 anys més. La duració del contracte amb les pròrrogues no podrà superar els 4 anys.

g. CPV: 90911200-8 – Serveis de neteja d'edificis i serveis d'administració de béns seents.

3.- Tramitació, procediment

a. Tramitació: Ordinària

b. Procediment: Obert, subjecte a regulació harmonitzada.

c. Subhasta electrònica: No

d. Criteris d’adjudicació: els assenyalats en el plec de clàusules administratives particulars:

- Oferta econòmica (preu més baix): 70 punts.

- Millores sense cost per a l'Ajuntament: 10 punts.

- Projecte de servei de neteja: 15 punts.

- Norma de qualitat o equivalent: 5 punts.

4.- Valor total estimat del contracte sense IVA (inclou pròrrogues i modificació 20%): 1.787.603,65 €

- Import sense IVA (pròrrogues incloses): 1.489.669,71 €

- Modificació 20%: 297.933,94 €

- IVA: 375.396,76 €

- Total: 2.163.000,41 €

5.- Pressupost base de licitació:

- Import hora ordinària: 12,78 €/hora

- Import anual: 496.556,57 €

6.- Garanties exigides:

a. Provisional: No procedeix.

b. Definitiva: 5% de l'import d'adjudicació (IVA exclòs), en qualsevol de les formes regulades en l'art. 96.1 TRLCSP.

7.- Requisits específics del contractista:

a. Classificació no obligatòria (grup, subgrup i categoria): Grup: U. Subgrup: 1. Categoria: 3. Tipus d'activitat: «serveis de neteja».

b. Solvència econòmica i financera, i solvència tècnica i professional: l’exigida en el Plec de clàusules administratives particulars.

c. Altres requisits específics: --

d. Contractes reservats: No

8.- Presentació d’ofertes o de sol·licituds de participació:

a. Data límit de presentació: 26 d'agost de 2017

b. Modalitat de presentació: presencial en registre d’entrada de l’Ajuntament de Ciutadella o mitjançant tramesa per correu postal d’acord amb l’assenyalat al Plec de clàusules administratives particulars.

c. Lloc de presentació: Ajuntament de Ciutadella de Menorca

  • Dependència: Oficina d’Atenció Ciutadana (Registre d’entrada)
  • Domicili: Plaça des Born, 15
  • Localitat i codi postal: Ciutadella de Menorca, 07760

d. Termini durant el qual el licitador estarà obligat a mantenir la seva oferta: Plec de clàusules administratives particulars

9.- Obertura de propostes:

  1. Entitat: Ajuntament de Ciutadella de Menorca.
  2. Domicili: Plaça des Born, 15.
  3. Localitat: Ciutadella de Menorca 07760.
  4. Data, lloc i hora: S’anunciaran al perfil de contractant de l’Ajuntament.

10.- Despeses de publicitat: Aniran a càrrec de l’adjudicatari totes les despeses d’anuncis d’aquesta licitació fins a un màxim de 2.000 €.

11.- Altres informacions:

a. Exposició pública del Plec: El plec de clàusules administratives particulars restarà a exposició pública durant un termini de 10 dies naturals per tal que es puguin presentar reclamacions. En cas que se’n presentin, se suspendrà la licitació i el termini per a la presentació de proposicions, en els casos en que sigui necessari per a resoldre la qüestió plantejada, i es reprendrà el que quedi de l’esmentat termini a partir del dia següent al de la resolució de les reclamacions.

Ciutadella de Menorca, 19/07/2017

La secretària

Caterina Barceló Martí