Torna

BUTLLETÍ OFICIAL DE LES ILLES BALEARS

Secció III. Altres disposicions i actes administratius

ADMINISTRACIÓ DE LA COMUNITAT AUTÒNOMA

FONS DE GARANTIA AGRÀRIA I PESQUERA DE LES ILLES BALEARS (FOGAIBA)

Núm. 8115
Resolució del Vicepresident del Fons de Garantia Agrària i Pesquera de les Illes Balears (FOGAIBA), de trasllat de crèdits prevists a la Resolució del President del FOGAIBA de 6 de novembre de 2015, per la qual es convoquen subvencions per al suport a les activitats d’informació i promoció realitzades per grups de productors en el mercat intern, corresponents al període 2015-2019

  • Contingut, oficial i autèntic, de la disposició: Document pdf  Versió PDF

Text

Amb data 10 de novembre de 2015, es va publicar en el BOIB núm. 169 la Resolució del president del Fons de Garantia Agrària i Pesquera de les Illes Balears (FOGAIBA), de 6 de novembre de 2015, per la que es convoquen subvencions per al suport a les activitats d’informació i promoció realitzades per grups de productors en el mercat intern corresponents al període 2015-2019. Dita Resolució preveu un total de cinc convocatòries i es realitzarà una per a cada exercici.

L’apartat segon d’aquesta Resolució estableix el crèdit destinat a la primera convocatòria, mentre que la resta de convocatòries queden sotmeses a la condició suspensiva d’existència de crèdit adequat i suficient per finançar el compliment de les obligacions generades.

També estableix que si, una vegada finalitzat qualsevol dels períodes, no s’ha exhaurit l’import màxim previst inicialment per a cadascun d’aquests, la quantitat no aplicada s’ha de traslladar al període següent mitjançant una resolució de l’òrgan competent per a la concessió de subvencions, és a dir, del vicepresident del FOGAIBA, que s’ha de publicar en el Butlletí Oficial de les Illes Balears.

D’acord amb això, i una vegada resolta la primera convocatòria, per Resolució del vicepresident del Fons de Garantia Agrària i Pesquera de les Illes Baleares (FOGAIBA), de 13 de març de 2017, publicada en el BOIB núm. 34, de 21 de març, es va procedir a traslladar els crèdits sobrants a la segona convocatòria, per un import total de 3.387.079,85 euros.

Resolta aqueixa segona convocatòria, es determina que existeix un crèdit sobrant d’un import total de 2.915.523,73 euros, conforme al previst en l’informe del Servei d’Ajudes al Desenvolupament Rural de data 11 de juliol de 2017.

Per tot això, es considera oportú realitzar l’assignació del crèdit restant a la tercera convocatòria prevista en la Resolució  del president del FOGAIBA, de 6 de novembre de 2015, esmentada.

D’acord amb això, a proposta del servei d’Ajudes al Desenvolupament Rural i en virtut de les competències que m'han estat atorgades, dicto la següent

RESOLUCIÓ

PRIMER.- Traslladar a la tercera convocatòria de subvencions prevista a la Resolució del president del Fons de Garantia Agrària i Pesquera de les Illes Balears (FOGAIBA), de  6 de novembre de 2015, per la qual es convoquen subvencions per al suport a les activitats d’informació i promoció realitzades per grups de productors en el mercat intern, corresponents al període 2015-2019, els crèdits restants una vegada resolta la segona convocatòria.

SEGON.-L’import destinat a la tercera convocatòria és de  dos milions nou cents quinze mil cinc cents vint-i-tres euros amb setanta-tres cèntims (2.915.523,73 €), d’acord amb la distribució anual següent:

Any 2017

139.981,83

Any 2018

611.537,95

Any 2019

611.537,95

Any 2020

609.965,98

Any 2021

609.965,98

Any 2022

332.534,04

Total

2.915.523,73

 

TERCER. Les subvencions esmentades seran cofinançades pel Fons Europeu Agrícola de Desenvolupament Rural (FEADER) en un 41,00%, pel Ministeri d’Agricultura i Pesca, Alimentació i Medi Ambient (MAPAMA) en un 10,91% i per la Comunitat Autònoma de les Illes Balears (CAIB) en un 48,09%.

QUART. Aquesta Resolució s’ha de comunicar a la Base de Dades Nacional de Subvencions i s’ha de publicar en el Butlletí Oficial de les Illes Balears.

   

Palma, 19 de juliol de 2017

El vicepresident del FOGAIBA
Mateu Ginard i Sampol