Secció III. Altres disposicions i actes administratius
CONSELL INSULAR D'EIVISSA
Núm. 7965
Convocatòria d'ajudes econòmiques dirigides a associacions i federacions d'associacions de persones majors sense ànim de lucre a l'illa d'Eivissa, per a l'any 2017
PRIMER- Autoritzar la despesa d’un màxim de dos-cents mil euros (200.000 -€) amb càrrec a l’aplicació pressupostària 2310.48900 dels vigents pressupostos de la Corporació, per d’ajudes econòmiques dirigides a associacions i federacions d'associacions de persones majors sense ànim de lucre a l'illa d'Eivissa, per a l’any 2017.
SEGON- Aprovar les bases d’ajudes econòmiques a associacions i federacions d'associacions de persones majors sense ànim de lucre a l'illa d'Eivissa, per l’any 2017 que han de regir la dita convocatòria. (Document 1 de la present proposta)
TERCER - Aprovar la convocatòria i l’extracte de les referides ajudes econòmiques a associacions i federacions d'associacions de persones majors sense ànim de lucre a l'illa d'Eivissa, per l’any 2017.
QUART - Delegar en la consellera executiva del Departament de Sanitat, Benestar Social, Igualtat i Relacions amb Entitats i Associacions, la resolució del pagament d’aquesta convocatòria.
CINQUÈ - Publicar al Butlletí Oficial de les Illes Balears i la pàgina Web del Consell Insular les referides bases, i i posteriorment remetre la convocatòria i l’extracte de la convocatòria a la Base de Dades Nacional de Subvencions que en donarà trasllat al Butlletí Oficial de les Illes Balears de l’extracte per a la seua publicació, tal com estableix la normativa vigent de subvencions. L’eficàcia de la convocatòria queda supeditada a la publicació de l’extracte en el BOIB.
Eivissa, 12 de juliol de 2017
La secretària Tècnica de Benestar Social i Sanitat
Isabel Silverde Fernández
Bases d’ajudes econòmiques dirigides a associacions i federacions de persones majors sense ànim de lucre a l’illa d’Eivissa per a l’any 2017
PRIMERA. Objecte
L’objecte d’aquesta convocatòria és regular la concessió de subvencions econòmiques que concedirà el Consell d’Eivissa durant l’any 2017 destinades a les associacions i federacions sense ànim de lucre, amb domicili social a l’illa d’Eivissa, que desenvolupen activitats que promouen la participació de les persones majors de l’illa amb l’objectiu de millorar-ne el benestar i la integració social.
Són objecte de subvenció les despeses originades per activitats destinades a:
- Promocionar la participació de les persones majors en iniciatives socials a la comunitat com a principi bàsic de la integració social i donar suport a les entitats i les associacions de persones majors com a part important per aconseguir-ho.
- Ajudar i col·laborar a la millora de la qualitat de vida de la gent gran, promoure actituds de participació social i fomentar l’envelliment actiu.
- Realitzar activitats físiques i lúdiques per prevenir problemes derivats de la inactivitat i l’envelliment així com per potenciar la salut integral de les persones majors, prevenir problemes derivats de la soledat, la relació social entre elles, fomentar l’autonomia, l’autoestima personal, estimular activitats de grup i les relacions entre les persones participants.
- Promocionar les relacions intergeneracionals i la cultura, els oficis i les tradicions arrelades a l’illa d’Eivissa.
- Fomentar el voluntariat de les persones majors, especialment aquelles adreçades a donar suport i acompanyament a persones que viuen soles i/o amb problemes de dependència o falta d’autonomia personal.
- Donar suport a les activitats pròpies de les associacions i les federacions d’associacions de persones majors, promocionant la relació i la convivència entre elles i fomentant l’envelliment actiu.
- Despeses de manteniment, com ara electricitat, aigua, telèfon, correus, material d’oficina, etc., que siguin necessàries per dur a terme les activitats per a les quals se sol·licita l’ajut econòmic.
Seran objecte de subvenció les activitats dutes a terme des del dia 1 d’octubre de 2016 fins al dia 30 d’agost de 2017 a l’illa d’Eivissa.
SEGONA. Consignació pressupostària i modalitats
El pressupost per a aquesta convocatòria és de dos-cents mil euros (200.000 €) amb càrrec a l’aplicació pressupostària 2310 48900 del vigent pressupost de la Corporació de l’exercici 2017.
Aquesta consignació pressupostària es distribueix segons les següents modalitats:
2.1. Ajudes per a associacions sense ànim de lucre de persones majors. Consignació pressupostària: 180.000 €. L’ajuda màxima que es pot rebre per associació en aquesta modalitat és de 25.000 €.
2.2. Ajudes per a federacions d’associacions de persones majors. Consignació pressupostària: 20.000 €. L’ajuda màxima que es pot rebre per federació en aquesta modalitat és de 15.000 €.
TERCERA. Entitats beneficiàries
Podran sol·licitar subvenció únicament les associacions i les federacions de persones majors sense ànim de lucre que realitzin les activitats que figuren a la base primera i que compleixin els requisits següents:
- Estar legalment constituïdes i inscrites en el Registre d’Associacions del Govern de les Illes Balears.
- No tenir ànim de lucre.
- Estar registrades al Registre de Serveis Socials previst a la Llei 4/2009, d’11 de juny, de serveis socials de les Illes Balears, o haver-ne sol·licitat la inscripció i estar en condicions d’obtenir-la.
- Tenir el seu domicili social a l’illa d’Eivissa.
- Estar al corrent en el compliment de les obligacions econòmiques amb el Consell Insular d’Eivissa i de les altres obligacions tributàries i amb la Seguretat Social imposades per la normativa vigent.
- No incórrer en cap de les prohibicions per ser-ne beneficiari establertes a l’article 13 de la Llei 38/2003, de 17 de novembre, general de subvencions, i a l’article 10 de text refós de la Llei de subvencions (de les Illes Balears), aprovat pel Decret legislatiu 2/2005, de 28 de desembre.
QUARTA. Presentació de sol·licituds
Les sol·licituds de subvenció es formalitzaran mitjançant instància, segons el model normalitzat que figura com a Annex I d’aquesta convocatòria.
Les sol·licituds s’han de presentar en el Registre General del Consell Insular d'Eivissa (av. d'Espanya, 49, Eivissa) o en les altres formes previstes a l’article 16.4 de la Llei 39/2015, d’1 d’octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques.
Si la sol·licitud s’envia per correu, la documentació corresponent s’ha de presentar en un sobre obert per tal que en l’exemplar destinat al Consell Insular d'Eivissa es dati i es segelli abans que se certifiqui. En cas que l’oficina de correus corresponent no dati i segelli la sol·licitud, s’entendrà com a data vàlida de presentació la d’entrada al registre general del Consell d'Eivissa.
Si la sol·licitud es lliura en un lloc diferent del Consell d'Eivissa, les persones sol·licitants de la subvenció han d’enviar per correu electrònic el full de la sol·licitud amb el segell d’entrada dins termini al Departament de Sanitat, Benestar Social, Igualtat i Relacions amb Entitats i Associacions (dep.benestar@conselldeivissa.es), durant les 24 hores següents, com a màxim, a l’acabament del termini hàbil. En els mateixos termes, si s’envia per correu certificat, s’ha de trametre per fax el full de la sol·licitud amb el segell de correus en què consti la tramesa dins termini.
El termini per presentar les sol·licituds serà de vint dies hàbils comptadors a partir del dia següent a la publicació de l’extracte de les bases al Butlletí Oficial de les Illes Balears.
Les sol·licituds presentades fora del termini esmentat en el paràgraf anterior no seran admeses en la present convocatòria.
Si la sol·licitud no reuneix les dades d'identificació, tant de la subvenció sol·licitada com de la persona sol·licitant, o alguns dels requisits previstos a l'article 70 de la Llei de règim jurídic de les administracions públiques i del procediment administratiu comú, s’ha de requerir l'entitat sol·licitant d'acord amb el que estableix l'article 71.1 de l'esmentada Llei perquè, en un termini no superior als deu dies, esmeni la falta o acompanyi els documents preceptius amb indicació que, si així no ho fa, es tendrà per desistida la petició, amb una resolució prèvia expressa.
Juntament amb la sol·licitud s’haurà de presentar la documentació de la base cinquena d’aquesta convocatòria.
CINQUENA. Documentació a presentar
Les sol·licituds de les associacions i les federacions de majors sense ànim de lucre aniran acompanyades de la següent documentació:
- Document que acrediti que la persona sol·licitant és el/la representant legal de l’entitat.
- Còpia acarada del document nacional d’identitat o NIE del/de la representant legal.
- Còpia acarada de la targeta d’identificació fiscal (NIF) de l’entitat.
- Documentació que acrediti la inscripció de l’entitat en el Registre d’Associacions de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears.
- Còpia acarada del document acreditatiu de la inscripció de l’entitat en el Registre corresponent de Serveis Socials previst a la Llei 4/2009, d’11 de juny, de serveis socials de les Illes Balears o declaració responsable d’estar-hi inscrit, o haver-ne sol·licitat la inscripció i estar en condicions d’obtenir-la abans de la publicació d’aquestes bases al BOIB.
- Còpia acarada dels estatuts degudament legalitzats, en els quals haurà de constar explícitament la inexistència d’ànim de lucre així com l’àmbit territorial de l’entitat o l’associació.
- Projecte explicatiu de les activitats o les actuacions per a les quals se sol·licita l’ajuda econòmica, segons model que figura com a Annex III d’aquesta convocatòria.
- Pressupost detallat d’ingressos i despeses de l’entitat que inclogui les diverses activitats o actuacions subvencionables, seguint les indicacions que consten al model que figura com a Annex II d’aquesta convocatòria.
- Certificat d’estar al corrent de les obligacions tributàries i de la Seguretat Social davant l’Administració de l’Estat, o declaració responsable atorgada davant autoritat administrativa competent o notari públic d’estar-hi. Es podrà autoritzar el Consell Insular per aconseguir aquesta documentació, segons model que figura com a Annex I i V.
- Declaració responsable en què es facin constar totes les subvencions o els ajuts obtenguts o sol·licitats per a la mateixa finalitat de qualsevol ens públic o privat, si escau, o una declaració expressa de no haver-ne sol·licitat cap, segons model que figura com a Annex IV.
- Declaració responsable signada pel representant legal de l’entitat, de no estar sotmesa a cap de les circumstàncies que determinen la impossibilitat d’obtenir la condició d’entitat beneficiària de les subvencions públiques recollides en l’article 13 de la Llei 38/2003, de 17 de novembre, general de subvencions, i en l’article 10 del text refós de la Llei de subvencions (de les Illes Balears), aprovat pel Decret legislatiu 2/2005, de 28 de desembre, segons model normalitzat que figura com a Annex V d’aquesta convocatòria.
- L’imprès de transferència bancària del Consell Insular, expedit necessàriament a nom de l’entitat o l’associació beneficiària de l’ajuda i segellat per l’entitat bancària (podreu trobar aquest document al Departament de Sanitat, Benestar Social, Igualtat i Relacions amb Entitats i Associacions, a la Tresoreria del Consell i a la pàgina web de la institució: www.conselldeivissa.es).
- Certificat del secretari o secretària de l’associació en què consti el nombre de socis de la corresponent associació de persones majors, i certificat de la Secretaria de la federació de les entitats federades. (annex VI).
- Qualsevol altra documentació que l’entitat o l’associació consideri convenient.
Les associacions i/o les federacions d’associacions de persones majors sense ànim de lucre que ja hagin presentat en aquest Consell qualsevol d’aquests documents només hauran d’aportar la documentació que sigui necessari actualitzar o renovar, sempre que no hagin transcorregut més de cinc anys des que la documentació fou presentada i s’assenyalin la data i l’òrgan davant el qual es va presentar.
El Consell Insular d’Eivissa pot sol·licitar, a més, tota la documentació complementària que consideri necessària per avaluar correctament la sol·licitud.
SISENA. Procediment i criteris objectius que han de regir l’atorgament de la subvenció
6.1. Procediment de concessió de la subvenció.
La concessió de la subvenció s’ha de regir per criteris que garanteixin els principis de publicitat, transparència, concurrència, objectivitat, igualtat i no-discriminació, eficàcia en el compliment dels objectius fixats per l’òrgan que la concedeix i eficiència en l’assignació i la utilització dels recursos públics.
La selecció de les entitats beneficiàries s’ha de fer mitjançant el procediment de concurrència competitiva, de manera que cada projecte serà subvencionat segons els punts obtinguts en l’avaluació (v. criteris de distribució).
En cap cas, l’import de les subvencions concedides podrà superar el 85% de l’import del projecte presentat, o superar la quantitat sol·licitada.
El criteri de distribució entre les sol·licituds admeses, esmentat en l’apartat anterior, és el següent:
a) Adjudicació de crèdits a cada una de les sol·licituds, de conformitat amb l’apartat 6.2 d’aquestes bases.
b) Suma de tots els crèdits que han obtingut totes les sol·licituds admeses.
c) Divisió de la quantia total que fixen aquestes bases per a cada línia entre el nombre total de crèdits, per obtenir la quantia corresponent a cada crèdit.
d) Producte dels crèdits obtinguts pel valor crèdit/euro, sempre que aquesta quantia no sigui superior a la que s’ha sol·licitat, o sigui inferior al 85% del pressupost del projecte. El resultat és la quantia que correspon a cada subvenció.
Si, com a conseqüència d’aquesta distribució, queda un romanent superior a l’1 % del fons pressupostat per a cada modalitat, aquest romanent s’ha de repartir amb el mateix sistema entre les associacions/federacions beneficiàries a les quals l’import de l’ajut concedit és inferior al que havien sol·licitat. En el supòsit que alguna de les entitats beneficiàries renunciï a la subvenció s’aplicarà el mateix sistema.
Una vegada feta la distribució anterior, si hi hagués romanent en una modalitat s’afegiria a l’altra modalitat, seguint el mateix procediment anteriorment descrit.
6.2. Els criteris de valoració en els quals es basarà la comissió avaluadora per puntuar les activitats que realitzen les associacions i federacions de persones majors són:
a) En relació amb el número de socis: (màxim 7 punts)
- De 100 a 200 socis: 1 punt.
- De 201 a 300 socis: 2 punts.
- De 301 a 400 socis: 3 punts.
- De 401 a 500 socis: 4 punts.
- De 501 a 600 socis: 5 punts.
- De 601 a 700 socis: 6 punts.
- Més de 701 socis: 7 punts.
b) En relació amb els objectius: (màxim 3 punts):
- Si no s’especifiquen : 0 punts.
- En el projecte consten objectius generals : 1 punt.
- En el projecte consten objectius generals , específics, i operatius a curt, mitjà i llarg termini: 3 punts.
c) En relació amb les activitats que es realitzen: (màxim 18 punts )
- Activitats socioculturals:
- Activitats esportives:
- Activitats formatives:
- Activitats d’oci i temps lliure:
- Activitats destinades a la rehabilitació i el manteniment de l’autonomia (fisioteràpia, teràpia ocupacional, podologia...):
- Activitats de prevenció, sensibilització, i promoció de l’autonomia i de l’envelliment actiu (xerrades de professionals, participació en campanyes sociosanitàries, tallers d’hàbits saludables etc.):
d) Temporalització de les activitats: (màxim 3 punts).
- No s’especifica: 0 punts.-
- S’explica la temporalitat de l’activitat però no el pla d’actuació: 1 punt.
- Es detalla quin és el pla d’actuació para la realització de l’activitat: 3 punts.
e) En relació amb els recursos humans que duen a terme les activitats de l’associació /federació (màxim 4 punts):
- No disposen de personal propi: 0 punts.
- Les activitats són realitzades per personal autònom contractar per l’associació /federació: 1 punt.
- Si disposen de personal propi dedicat al desenvolupament de les activitats:
f) En relació amb l’existència de personal voluntari per tal de realitzar les activitats que es duen a terme (màxim 1 punt) :
g) Si es contemplen activitats de integració de majors vulnerables (aïllades) per integrar-les a les activitats de les associació (màxim 4 punts):
- Si no s’especifiquen: 0 punts.
- Si es realitzen iniciatives per tal que persones majors que viuen soles s’incorporin a les activitats de l’associació: 2 punts.
- Si es realitzen activitats d’integració i a més es preveu un servei d’acompanyament de les persones majors per tal que puguin acudir a les activitats: 4 punts.
h) Fons de finançament de l’associació (màxim 3 punts):
- L’associació no ho especifica o no aporta fons propis. 0 punts.
- L’associació aporta més del 25% del projecte amb fons propis. 2 punts.
i) Experiència de l’entitat en l’execució de projectes dirigits al mateix col·lectiu (màxim 2 punts):
- No s’especifica: 0 punts.
- Menys de 5 anys: 1 punt.
- Mes de 5 anys: 2 punts.
SETENA. Activitats subvencionables
Totes les activitats subvencionables s’han de dur a terme a l’àmbit territorial de l’illa d’Eivissa, excepte el supòsit d’activitats de lleure a l’illa de Formentera previstes en aquest punt.
Queden excloses d’aquesta convocatòria les despeses corresponents a l’adquisició de béns i equipaments inventariables, així com les corresponents a la realització d’obres.
No seran despeses subvencionables, a més dels supòsits establerts a la llei:
- Adquisició de material per a la celebració d’actes dirigits a la recaptació de fons per a les associacions o federacions.
- Despeses per a activitats de lleure realitzades fora de l’illa d’Eivissa, llevat de les que s’originin per un únic desplaçament (anada i tornada) a l’illa de Formentera i per a les activitats que es realitzin durant aquest desplaçament, si és el cas. En queden excloses les despeses d’allotjament.
Es podrà justificar l’import de l’ajuda concedida amb qualsevol de les activitats subvencionables que figuren al punt primer, amb les següents limitacions per associació o federació:
- Màxim d’una activitat de dinar o sopar de germanor, convivència, celebració del patró o celebració anàloga per associació. En la justificació d’aquesta activitat, s’hi poden incloure les despeses d’autocar per al desplaçament al lloc. Exceptuant, en el cas de les federacions que es podran dos activitats d’aquestes característiques.
- A més del que figura a l’apartat anterior, es podran justificar les despeses de transport en autocars per a un màxim de sis excursions al llarg del període subvencionable. Si una de les sis excursions és a Formentera, es podran incloure les despeses del passatge.
- Màxim de tres celebracions per associació o federació tipus berenars, xocolatades o similars amb motiu d’entrega de trofeus, celebracions de Nadal o moments especials escollits per cada associació o federació. No es podran justificar despeses per l’adquisició de begudes alcohòliques.
VUITENA. Compatibilitat de les ajudes
Les subvencions que s’atorguin d’acord amb aquesta convocatòria són compatibles amb les que puguin atorgar altres entitats públiques o privades. L’import de les subvencions en cap cas no pot ser d’una quantia tal que, aïlladament o en concurrència amb altres subvencions, ajuts, ingressos o recursos, superi el cost de l’activitat subvencionada.
NOVENA . Publicitat i notificacions
Aquestes Bases es publicaran al Butlletí Oficial de les Illes Balears i a la pàgina web del Consell Insular d’Eivissa (www.conselldeivissa.es).
La convocatòria i un extracte de les bases es publicaran a la Base de Dades Nacional de Subvencions, en virtut del previst a l’article 20 de la Llei 38/2003, de 17 de novembre, general de subvencions.
La notificació o publicació dels actes i tràmits del procediment i, en particular, l'obertura del tràmit d'audiència i la resolució de concessió es farà mitjançant la seua inserció en el tauler d'edictes del Consell Insular d'Eivissa (av. d'Espanya, 49, Eivissa) i a la pàgina web del Consell Insular (www.conselldeivissa.es).
DESENA. Comissió Avaluadora
D’acord amb el que disposa l’article 19.2 del Text refós de la Llei de subvencions, es constitueix la Comissió Avaluadora, que integren aquests membres:
President/a: Sr. Javier Ruiz Blanco, responsable de la Coordinació dels Serveis Assistencials del Departament. Substitut: Sr. Alberto Villar Torres, cap de Secció de Prevenció, Formació i Inserció Sociolaboral.
Vocal: María José Catany Prats, cap de Secció de Gestió i Administració de l’Hospital Residència Assistida Cas Serres, substituta: Olga Guerra Vázquez, cap de Secció de l’Oficina de la Dona .
Vocal: Sra. Josefa Marí Marí, responsable de la Llar Eivissa. Substituta: María Luisa Jaen Villoldo, treballadora social de la Residència Assistida de Cas Serres.
Vocal: Ana Andreu Mas, Cap de Secció de Servei Socials. Substitut: Mercedes Prats Serra, cap de Secció d’atenció a persones amb discapacitat.
Secretari/ària, amb veu i sense vot: Margarita Juan Ferrer, administrativa del Departament de Sanitat, Benestar Social, Igualtat i Relacions amb Entitats i Associacions. Substitut: Susana Hernández Cardona, cap de Negociat del Departament Sanitat, Benestar Social, Igualtat i Relacions amb Entitats i Associacions.
El/La president/a de la Comissió Avaluadora podrà convidar qualsevol altre membre de la Corporació a assistir a les sessions de la Comissió, amb veu i sense vot.
La Comissió Avaluadora és l’òrgan encarregat d’estudiar i examinar totes les sol·licituds que prèviament hagin admès a tràmit els serveis tècnics corresponents de l’òrgan instructor i d’emetre’n un informe que ha de servir de base a aquest òrgan per elaborar-ne la proposta de resolució. En aquest informe, la Comissió Avaluadora ha d’establir la relació de possibles entitats beneficiàries, amb la quantia que correspon a cada una, i també la relació d’entitats sol·licitants a les quals s’ha de denegar l’ajut, amb l’especificació de la causa que motiva aquesta decisió.
El funcionament de la Comissió Avaluadora, atès el caràcter d’òrgan col·legiat, s’ha d’ajustar al que disposa el capítol V del títol II de la Llei 3/2003.
ONZENA. Instrucció, resolució i notificació
El Departament de Sanitat, Benestar Social, Igualtat i Relacions amb Entitats i Associacions, serà el competent per instruir el procediment d’aquesta convocatòria i ha de dur a terme les actuacions a què es refereixen l’article 24 de la Llei 38/2003, de 17 de novembre, general de subvencions i l’article 16 i següents del text refós de la Llei de subvencions, aprovat pel Decret legislatiu 2/2005, de 28 de desembre.
Una vegada examinades les sol·licituds i emesa la proposta provisional de resolució, s'atorgarà als sol·licitants un termini d'audiència de deu dies. Una vegada transcorregut l'esmentat termini sense que s'hagin presentat al·legacions o una vegada hagin estat resoltes les presentades, l’òrgan instructor elevarà la proposta definitiva a la consellera executiva del Departament de Sanitat, Benestar Social, Igualtat i Relacions amb Entitats i Associacions, que resoldrà, per delegació del Consell Executiu, sobre la procedència de la subvenció. Aquesta resolució es notificarà als interessats i es publicarà en el Butlletí Oficial de les Illes Balears.
La resolució ha de ser expressa i motivada i ha de fixar, amb caràcter definitiu, la quantia específica de cada una de les ajudes i l’import del pressupost presentat.
D’acord amb el que s’estableix en l’article 25.3 de la Llei 38/2003, general de subvencions, la resolució, a més de contenir la persona sol·licitant o la relació de sol·licitants a les quals es concedeix la subvenció, ha de fer constar, si escau, de manera expressa, la desestimació de la resta de les sol·licituds.
El termini màxim per a resoldre el procediment i notificar-lo a les persones interessades és de tres mesos comptadors des de l’acabament del termini de presentació de sol·licituds a què es refereix aquesta convocatòria. Es consideraran desestimades les sol·licituds de concessió de subvenció no resoltes en aquest termini.
DOTZENA. Obligacions de les entitats beneficiàries
a) Dur a terme l’activitat subvencionada que fonamenta la concessió de la subvenció.
b) Justificar degudament la realització de l’activitat, com també el compliment dels requisits i de les condicions que determinin la concessió de la subvenció. En aquest sentit es presentarà una memòria explicativa de les activitats subvencionades juntament amb la justificació econòmica.
c) Sotmetre’s a les actuacions de comprovació, seguiment i inspecció que pugui efectuar el Consell Insular d’Eivissa i aportar tota la informació i la documentació que li sigui requerida en l’exercici d’aquestes actuacions.
d) Comunicar al Consell Insular d’Eivissa la sol·licitud o l’obtenció d’altres subvencions per a la mateixa finalitat procedents de qualsevol administració o entitat pública o privada, nacional o internacional.
Aquesta comunicació ha de fer-se en el termini de deu dies hàbils a comptar a partir de la sol·licitud o l’obtenció de la subvenció concurrent i, en tot cas, abans de justificar l’aplicació que s’hagi donat al fons percebut.
e) Comunicar al Consell Insular d’Eivissa qualsevol eventualitat que alteri o dificulti el desenvolupament de l’activitat subvencionada, per tal que es puguin modificar, si escau, el contingut i la quantia de l’activitat subvencionada, la forma i els terminis d’execució o la justificació de les corresponents despeses.
g) Conservar els documents justificatius de l’aplicació dels fons percebuts, amb inclusió dels documents electrònics, mentre puguin ser objecte d’actuacions de comprovació i control.
h) Acreditar, en el moment de presentar la documentació justificativa de la realització de l’activitat, que l’entitat està al corrent en el compliment de les obligacions tributàries, amb la Seguretat Social i amb el Consell d'Eivissa.
i) Disposar dels llibres comptables, registres i resta de documentació exigida per la normativa, a fi de garantir l’adequat exercici de les facultats de comprovació i control i conservar els documents justificatius de l’aplicació dels fons rebuts.
j) Reintegrar els fons percebuts en els supòsits previstos legalment.
k) Adoptar, sempre que sigui possible, les mesures de difusió relatives al caràcter públic del finançament de l'activitat objecte de subvenció. A aquest efecte, s'ha d'incloure el suport del Consell d'Eivissa en tots els elements publicitaris de l'activitat subvencionada. Si la beneficiària no adopta les mesures de difusió adients per donar publicitat al finançament públic del projecte, l’òrgan instructor li’n farà el requeriment perquè les adopti en un termini no superior als 10 dies, amb l’advertiment de les conseqüències que es poden derivar de no adoptar-les en aplicació de l’article 37 de la Llei 38/2003.
El Consell Insular d’Eivissa podrà inspeccionar les activitats subvencionades, sense perjudici de les competències que puguin correspondre, per normativa legal o reglamentària, a altres organismes o institucions.
Qualsevol alteració de les condicions presentades per concedir l’ajut i, en qualsevol cas, l’obtenció de subvencions incompatibles, pot donar lloc a la modificació de la resolució de concessió.
Així mateix, també queden sotmeses a totes aquelles altres obligacions que es derivin de l’esmentat Decret legislatiu 2/2005 i de la Llei 38/2003, de 17 de novembre, general de subvencions, i el seu Reglament, aprovat pel Reial decret 887/2006, de 21 de juliol (BOE núm. 176, de 25 de juliol de 2006), en tot allò que hi siguin d’aplicació.
TRETZENA. Pagament de la subvenció i justificació
El pagament de l’ajuda que es concedeixi s’efectuarà una vegada que s’hagi justificat degudament el 100 % de la subvenció, mitjançant resolució de la consellera executiva del Departament de Sanitat, Benestar Social, Igualtat i Relacions amb Entitats i Associacions amb el corresponent informe proposta previ.
Les subvencions atorgades s’han de justificar abans del 20 de setembre de 2017, presentant la justificació corresponent, que ha de comprendre les activitats dutes a terme entre l’1 d’octubre de 2016 i el 30 d’agost de 2017, i el seu cost. Només es consideren com a justificants imputats de manera vàlida els documents en què la data efectiva de pagament sigui entre l’1 d’octubre de 2016 i el 20 de setembre de 2017, sempre que corresponguin a justificants d’activitats dutes a terme entre l’1 d’octubre de 2016 i el 30 d’agost de 2017.
La subvenció únicament es donarà com a totalment justificada quan es justifiqui el 100 % del pressupost presentat per a l’atorgament.
Per justificar degudament les despeses subvencionables s’haurà d’aportar la següent documentació:
1. Documentació tècnica consistent en una memòria justificativa del compliment de les condicions establertes per a la concessió de la subvenció, amb indicació de les activitats dutes a terme.
2. Documentació econòmica justificativa del cost de l’activitat o objecte subvencionat en què constaran:
a) Una llista classificada de les despeses realitzades, amb identificació del creditor i del document, el seu import, data d’emissió i, en el seu cas, data de pagament, segons model que figura com a Annex VII.
b) Les factures originals justificatives de les despeses originades com a conseqüència de l’execució de l’activitat subvencionada, emeses del dia 1 d’octubre de 2016 fins al 30 d’agost de 2017, i pagades abans del 20 de setembre de 2017, sempre que es realitzi el pagament d’activitats compreses entre dia 1 d’octubre de 2016 fins al dia 30 d’agost de 2017, exceptuant la seguretat social corresponent al mes d’agost que s’acceptarà fins al 5 d’octubre de 2017.
Els mitjans per acreditar que la factura s’ha pagat són:
- En cas que el pagament s’hagi realitzat per transferència bancària s'acompanyarà de documentació acreditativa de la transferència bancària.
- En el cas que el pagament s’hagi realitzat en efectiu haurà de constar a la factura que s’ha pagat al comptat amb la signatura i segell de la persona proveïdora.
c. Una declaració jurada sobre justificació econòmica on es declara que l’entitat es troba dins els preceptes previstos a la normativa reguladora de subvencions i que compleixen amb el que s’estableix a les bases reguladores quant a les factures justificatives (Annex VIII).
d. S’ha de presentar juntament amb la justificació, un joc de fotocòpies de tots els documents presentats com a justificatius de despeses corresponents a l’activitat subvencionada.
e. Quan les activitats hagin estat finançades, a més de la subvenció, amb fons propis o altres subvencions o recursos, s’ha d’acreditar en la justificació l’import, la procedència i l’aplicació d’aquests fons a les activitats subvencionades.
f. Liquidació final d’ingressos i despeses de l’activitat/projecte/programa subvencionat que anirà acompanyada d’una declaració responsable del representant legal de l’entitat que els fons percebuts han estat aplicats íntegrament a l’objecte de la subvenció.(annex II i annex VII).
Per a aquelles factures que estiguin subjectes a altres subvencions i per qualsevol motiu que ho aconselli, els justificants originals presentats es marcaran amb una estampilla indicant-hi la subvenció per a la justificació de la qual ha estat presentada, i si l’import del justificant s’imputa total o parcialment a la subvenció. En aquest darrer cas, s’indicarà a més la quantia exacta que resulti afectada per la subvenció. Després, s’acceptarà la còpia acarada d’aquesta factura estampillada, subjecta a altres subvencions.
La suma de les factures i altres documents justificatius ha de ser igual al pressupost del projecte presentat. Si és inferior, es reduirà la quantitat subvencionada de manera proporcional.
Per al pagament de la subvenció es podrà sol·licitar qualsevol altra documentació o informes tècnics que els serveis del Consell Insular d’Eivissa considerin adients.
Si l’òrgan competent per comprovar la justificació de la subvenció hi aprecia defectes, ho ha de comunicar a l’entitat beneficiària perquè esmeni la justificació en el termini de deu dies.
3. Aspectes a tenir en compte en relació amb les despeses subvencionables:
- En el cas de factures de gasolina, hauran d’anar relacionades amb els vehicles que utilitzin les entitats degudament identificats amb la seua matrícula i que estiguin expressament assenyalats al projecte presentat.
- S’acceptaran rebuts acompanyats d’un contracte o un acord com a justificatius de l’objecte de la subvenció.
- En els supòsits en què es presentin factures corresponents a despeses de subministraments de llum i aigua, aquests subministraments estaran a nom de l’associació/federació, en cas que vénguin a nom d’un tercer hauran d’anar acompanyades d’una declaració jurada de la Presidència de l’entitat on consti que corresponen a despeses originades i pagades per l’entitat.
- S’acceptaran nòmines originals en el cas que es justifiquin despeses corresponents al personal contractat per l’associació/federació.
- Es podrà imputar despeses de seguretat social de les persones treballadores contractades per l’empresa, en aquests casos hauran de presentar-se els corresponents rebuts de liquidació de cotitzacions originals TC1, TC2 i el corresponent resum detallat de les nòmines de les persones treballadores.
- En el cas que es justifiquin nòmines s’hauran de justificar també les despeses corresponents de seguretat social, sempre en el mateix percentatge, i s’haurà de desglossar els imports per persona treballadora i mes.
- Respecte a les despeses per utilització de telèfons i línies ADSL únicament se subvencionarà un màxim de 100 euros mensuals pel conjunt d’aparells i línies. Per poder ser despeses subvencionables, aquestes línies telefòniques i d’ADSL hauran d’estar degudament identificades en el projecte que es presenti.
CATORZENA. Revocació de les ajudes concedides
D’acord amb el que disposa l’article 43 del Decret Legislatiu 2/2005, de 28 de desembre, pel qual s’aprova el text refós de la Llei de subvencions, pertoca revocar la subvenció quan, posteriorment a la resolució de concessió vàlida i ajustada a dret, la persona beneficiària incompleix totalment o parcialment les obligacions o els compromisos contrets als quals està condicionada l’eficàcia de l’acte de concessió de la subvenció.
Com a conseqüència de la revocació de la subvenció, queda sense efecte, totalment o parcialment, l’acte de concessió i pertoca el reintegrament de les quantitats percebudes indegudament.
QUINZENA. Reintegrament
L’entitat beneficiària ha de reintegrar totalment o parcialment les quantitats rebudes i l’interès de demora des del moment del pagament de la subvenció fins a la data de la resolució per la qual s’acordi el reintegrament, en els casos prevists a l’article 37 de la Llei 38/2003, de 17 de novembre, general de subvencions.
El procediment de reintegrament s’ha d’iniciar d’ofici per resolució de l’òrgan competent i s’ha de regir per les disposicions generals sobre procediments administratius contengudes en la legislació estatal bàsica, sense perjudici de les peculiaritats que s’estableixen en la llei, en les disposicions reglamentàries de desplegament i en la legislació de finances.
L’òrgan competent pot acordar, mitjançant resolució motivada i com a mesura cautelar, la retenció del pagament de les quantitats pendents d’abonar al beneficiari amb el límit de la quantia que consti en la resolució d’iniciació de l’expedient i els interessos de demora que s’hagin meritat. Aquesta mesura cautelar s’ha de mantenir mentre es mantenguin les causes que la fonamentin o fins que finalitzi, per qualsevol causa, el procediment de reintegrament sense perjudici que, prèviament i a instàncies de la persona interessada, es pugui aixecar amb la constitució de qualsevol garantia admesa en dret que es consideri suficient.
Les quanties reintegrables tenen la consideració d’ingressos de dret públic i poden ser exigides per la via de constrenyiment.
SETZENA. Règim d’infraccions i sancions
El règim d’infraccions i sancions administratives aplicables serà l’establert en el títol IV de la Llei 38/2003, de 17 de novembre, general de subvencions, i en el títol V del Text refós de la Llei de subvencions, aprovat pel Decret legislatiu 2/2005, de 28 de desembre. Tot això sense perjudici de les responsabilitats penals o civils en què es pugui incórrer.
DISSETZENA. Règim jurídic
Aquesta convocatòria es regirà per les disposicions contingudes a les seues bases, i per la Llei 39/2015, d’1 d’octubre del procediment administratiu comú de les administracions públiques (LPAC), pel Decret legislatiu 2/2005, de 28 de desembre, pel qual s’aprova el text refós de la Llei de subvencions, i per la Llei estatal 38/2003, de 17 de novembre, general de subvencions, i el seu Reglament, aprovat pel Reial decret 887/2006, de 21 de juliol, en tot allò que sigui d’aplicació, i la resta de normativa aplicable.
ANNEX
Sol·licitud per a la convocatòria d’ajudes econòmiques dirigides a associacions i federacions de persones majors sense ànim de lucre de l’illa d’Eivissa per a l’any 2017.
Sol·licitant |
Nom de l’associació / entitat
NIF
Domicili
Núm. Pis
Població
Codi postal
Província
Telèfon
Fax
Adreça electrònica
Representant de l'associació/ entitat |
Nom i llinatges (president/a)
DNI/NIE
Domicili
Núm. Pis
Població
Codi postal
Província
Telèfon
Fax
Adreça electrònica
Adreça a efectes de notificacions
□ Domicili de l’associació / entitat
□ Domicili del/de la representant de l’associació / entitat
Modalitat a la qual s’opta i sol·licita subvenció i quantia sol·licitada
Declar que la modalitat per a la qual aquesta associació sol·licita una subvenció és:
□ Ajudes per a associacions sense ànim de lucre de persones majors. Import d’ajuda sol·licitada: .................................... euros.
□ Ajudes per a federacions d’associacions de persones majors. Import d’ajuda sol·licitada: ......................... euros.
DECLAR que l’entitat es troba al corrent del compliment de les seues obligacions tributàries amb aquest Consell Insular, i igualment davant l’administració de l’Estat i de la Seguretat Social, i AUTORITZ l’òrgan instructor de la concessió de la subvenció a sol·licitar en el meu nom les dites dades de conformitat amb l’article 23.3 de la LGS.
□ Que l’entitat i els seus o les seues representants no es troben compresos en cap dels supòsits de prohibicions per obtenir la condició de beneficiari/ària de subvencions establerts a l’article 13 de la Llei 38/2003, de 17 de novembre, general de subvencions, i en l’article 10 del text refós de la Llei de subvencions (de les Illes Balears) aprovat per Decret legislatiu 2/2005, de 28 de desembre.
□ ENS COMPROMETEM a desenvolupar les activitats que són objecte de subvenció i les obligacions que li corresponen com a beneficiari/ària d’aquesta subvenció, establerts amb caràcter general en l’article 14 de la Llei 38/2003 general de subvencions, i comunicar a aquest Consell Insular l’obtenció de subvencions o ajuts per a la mateixa finalitat, procedents d’altres administracions o ens públics.
Eivissa, ........ d ................................. de 2017
Signatura del representant (president/a) secretari/ària
Documentació que s’adjunta:
□ Document que acrediti que la persona sol·licitant és la representant legal de l’entitat.
□ Còpia acarada del document nacional d’identitat o NIE del/de la representant legal.
□ Còpia acarada de la targeta d’identificació fiscal (NIF) de l’entitat.
□ Documentació que acrediti de la inscripció de l’entitat en el Registre d’Associacions de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears.
□ Còpia acarada del document acreditatiu de la inscripció de l’entitat en el Registre corresponent de Serveis Socials previst a la Llei 4/2009, d’11 de juny, de serveis socials de les Illes Balears o declaració responsable d’estar-hi inscrit o còpia compulsada de la sol·licitud d’inscripció.
□ Còpia acarada dels estatuts degudament legalitzats, en els quals haurà de constar explícitament la inexistència d’ànim de lucre així com l’àmbit territorial de l’entitat o associació.
□ Pressupost detallat d’ingressos i despeses del projecte per al qual se sol·licita la subvenció, segons model normalitzat que figura com a Annex II d’aquesta convocatòria.
□ Projecte explicatiu de les activitats o les actuacions per a les quals se sol·licita l’ajuda econòmica, seguint les indicacions que consten al model que figura com a Annex III d’aquesta convocatòria.
□ Certificat d’estar al corrent de les obligacions tributàries i de la Seguretat Social davant l’Administració de l’Estat, o declaració responsable atorgada davant a autoritat administrativa competent o notari públic d’estar-hi. Es podrà autoritzar al Consell Insular per aconseguir aquesta documentació, segon model que figura com a Annex I i V.
□ Declaració responsable en què es facin constar totes les subvencions o els ajuts obtinguts o sol·licitats per a la mateixa finalitat de qualsevol ens públic o privat, si escau, o una declaració expressa de no haver-ne sol·licitat cap, segons el model IV.
□ Declaració responsable signada pel representant legal de l’entitat, de no estar sotmesa a cap de les circumstàncies que determinen la impossibilitat d’obtenir la condició d’entitat beneficiària de les subvencions públiques recollides en l’article 13 de la Llei 38/2003, de 17 de novembre, general de subvencions, i en l’article 10 del text refós de la Llei de subvencions (de les Illes Balears), aprovat pel Decret legislatiu 2/2005, de 28 de desembre, segons model normalitzat que figura com a Annex V d’aquesta convocatòria.
□ L’imprès de transferència bancària del Consell Insular, expedit necessàriament a nom de l’entitat o l’associació beneficiària de l’ajuda i segellat per l’entitat bancària (podreu trobar aquest document al Departament de Sanitat, Benestar Social, Igualtat i Relacions amb Entitats i Associacions, la Tresoreria del Consell i a la pàgina web de la institució: www.conselldeivissa.es).
□ Certificat de la Secretaria de l’entitat o l’associació en què consti el nombre de socis de la corresponent associació de persones majors, i certificat de la Secretaria de la federació de les entitats federades. (Annexe IV).
Altra documentació .......................................................................................................................................
Les associacions i les federacions d’associacions de persones majors sense ànim de lucre que hagin presentat en aquest Consell qualsevol d’aquests documents en virtut d’anteriors convocatòries de subvencions, en matèria d’acció social, només hauran d’aportar la documentació que sigui necessari actualitzar o renovar, sempre que no hagin transcorregut més de cinc anys des que la documentació fou presentada i s’assenyalin la data i l’òrgan davant el qual es va presentar.
La documentació que no s’adjunta a aquesta sol·licitud ha estat presentada en aquest Consell Insular
..........................................................................................................................................................................................................................................................................................................................
Eivissa, ........ d ........................... de 2017
Signatura del/de la representant
ANNEX II
Convocatòria d’ajudes econòmiques dirigides a associacions i federacions de persones majors sense ànim de lucre de l’illa d’Eivissa, per a l’any 2017
Ingressos |
|
Despeses |
|
---|---|---|---|
Concepte |
Import |
Concepte |
Import |
Aportació usuaris/àries |
|
Material fungible |
|
Quotes associats /ades |
|
Material no fungible (no inventariable) |
|
Subv. Projecte - Ministeri -Caib -Sol·licitada al Consell Insular -Ajuntaments -Altres
|
|
Subministrament exteriors Lloguer Aigua Llum Telèfon Altres ( neteja, missatgeria, gestoria...) |
|
Altres ingressos |
|
Despes del personal de l'entitat ( nòmines) - Seguretat Social - Altres professionals |
|
|
|
Altres despeses |
|
Total** |
|
Total** |
|
* Aquesta quantitat ha de coincidir amb la quantitat específicada en la sol·licitut .
** La quantitat total dels ingressos ha de coincidir exactament amb la quantitat de les despeses.
Signatura:
Representant de l’entitat/associació
ANNEX III
Convocatòria d’ajudes econòmiques dirigides a associacions i federacions de persones majors de l’illa d’Eivissa, per a l’any 2017
Projecte explicatiu de l’activitat/programa/projecte que es presenta a la convocatòria d’ajudes econòmiques dirigides a associacions i federacions d’associacions de persones majors sense ànim de lucre a l’illa d’Eivissa, per a l’any 2017.
(Guió per presentar el projecte)
1. Identificació de l’entitat i dades del projecte:
Nom de l'Associació /entitat NIF Adreça Localitat Codi postal Província Teléfon Fax Adreça electrònica Persona de contacte Telèfon Adreça electrònica Nom del projecte |
2. Justificació del projecte: motivació dels beneficis que les activitats plantejades suposaran per al col·lectiu i les persones a les quals aniran dirigides.
3. Persones, col·lectius beneficiaris i àmbit territorial d’actuació.
4. Objectius i activitats.
5. Recursos humans: professionals implicats.
6. Recursos materials: Descripció de les infraestructures (punt o punts d’atenció, característiques dels locals o espais per desenvolupar les accions, espais d’atenció individuals/grupals...), materials necessaris (didàctic, d’oficina, de suport..) i tots aquells elements materials, no inventariables, necessaris per dur a terme el projecte
7. Temporalització de las activitats: Indicar la data d’inici i finalització del projecte.
8. Experiència de l’entitat: Descripció dels programes i els projectes relacionats amb l’atenció al col·lectiu objecte dels projectes que en anys anteriors ha dut a terme l’entitat.
ANNEX IV
Convocatòria
Declaració responsable en relació amb altres ajudes per a les mateixes finalitats
Dades de l’entitat i/o l’associació sol·licitant:
Nom o raó social:
CIF:
Dades del/de la representant legal:
Nom i llinatges:
DNI/NIE:
Qualitat/Condició de la representació:
DECLAR SOTA LA MEUA RESPONSABILITAT:
a) Que no s’ha demanat cap altra ajuda o subvenció a per a la mateixa finalitat.
b) Que sí s’han demanat altres ajudes per a la mateixa finalitat i sí s’han concedit:
Entitat subvencionadora |
Quantia de l'ajut |
|
|
|
|
Que s’ha demanat ajuda o subvenció a per a la mateixa finalitat i encara no s’ha resolt:
|
|
|
|
(Signatura)
Eivissa, d de 201.....
ANNEX V
Convocatòria
Declaració responsable
Nom i llinatges:
DNI/NIE:
Declar responsablement a l’òrgan instructor:
- Que reuneix totes i cadascuna de les condicions exigides per poder sol·licitar subvenció davant aquesta Corporació i no incorr en cap de les circumstàncies de prohibicions que preveu l’article 13 de la Llei 38/2003, de 17 de novembre, general de subvencions, per ser-ne beneficiari/ària.
- Que em trob al corrent les obligacions tributàries davant l’Administració tributària estatal, davant la Seguretat Social i davant la hisenda del Consell Insular d’Eivissa, segons l’establert a la normativa vigent (Llei 39/2015, d’1 d’octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques).
- Que em trob al corrent de les obligacions tributàries amb l'entitat local, tal i com estableix els articles 189.2 TRLHI i 9 RD 500/1990.
AUTORITZO: El Consell Insular d'Eivissa a sol·licitar i obtenir, davant de l'Agència Tributària de l'Administració de l'Estat i la Tresoreria General de la Seguretat Social, la informació rellevant necessària per comprovar el compliment dels requisits establerts per obtenir, percebre i rebre el pagament de la subvenció, per comprovar que estic al corrent de les meves obligacions tributàries i davant la Seguretat Social, tot d'acord amb la Llei 38/2003, de 17 de novembre, general de subvencions, i l'article 95.1k) de la Llei 58/2003, general tributària, que permet prèvia autorització de la persona interessada, cedir les dades tributàries que necessitin les administracions públiques per desenvolupar les seves funcions (art. 11 de la Llei orgànica 15/1999, de 13 de desembre, de protecció de dades de caràcter personal; art. 10 del Reial decret 1720/2007, de 21 de desembre, pel qual s'aprova el Reglament que la desplega, i art. 13.2 b) del Reial decret 209/2003, de 21 de febrer, pel qual es regulen els registres i les notificacions telemàtiques), així com utilitzar mitjans telemàtics per substituir l'aportació de certificats per part dels ciutadans.
(Signatura del representant legal)
____________________ , ________ d _____________________ de 201__ .
ANNEX VI
Convocatòria
ACREDITACIÓ DEL NÚMERO DE PERSONES ASSOCIADES
El/ la senyor/senyora ______________________________________________________
amb DNI/NIE núm ___________________,
secretari/ària de l'Associació:__________________________________________________
amb CIF núm.: __________________ .
CERTIFICA: Que el nombre d'associats inscrits a dia de la data del present certificat és de ___________.
I per a que consti als efectes oportuns, s'expedeix el present certificat, a ______________,
_____ d __________________ de 201__.
Vist i Plau
El secretari/ària, El/La President/a,
ANNEX VII
Convocatòria d'adudes econòmiques dirigides a associacions i federacions d'associacions de persones majors sense ànim de lucre de l'illa d'Eivissa, per a l'any 2017
Relació de despeses del projecte:
Any:
Entitat:
Fra. núm. |
Creditor |
Concepte |
Import |
% |
Import CIE |
Data d'emissió |
Data de pagament |
Activitat del programa |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Suma total material fungible |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Suma total materian no fungible (no inventariable) |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Suma total subministraments (lloguer, aigua, llum, telèfon, altres) |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Suma total personal associació |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Suma total Seguretat Social |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Suma total altres professionals |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Suma total altres despeses |
|
|
|
|
|
|
|
|
Total |
|
|
|
|
|
|
Firma del/de la representant de l’entitat,
Eivissa,
ANNEX VIII
DECLARACIÓ JURADA SOBRE JUSTIFICACIÓ ECONÒMICA
El Sr./La Sra. ..........................................................................................................................................,
amb DNI/NIE/passaport núm. ..........................................................., amb residència a ......................................................................................municipi d ........................................................, en representació d.............................................................. en qualitat de president/secretari de l’entitat/associació ...........................................................................................................,
Als efectes previstos a la base quarta d’ajudes econòmiques a entitats i associacions sense ànim de lucre en matèria de serveis socials a l’illa d’Eivissa per a l’any 2017.
DECLARA que:
1. Aquesta entitat no es troba sotmesa a cap de les circumstàncies recollides en els apartats 2 i 3 de l’article 13 de la Llei 38/2003, de 17 de novembre, general de subvencions, que impedeixen obtenir la condició de beneficiari per a la convocatòria, i compleix les obligacions que per als preceptors d’ajudes i subvencions estableix l’article 14 de la mateixa llei.
2. De conformitat amb l’article 39 de la Llei 38/2003, les despeses subvencionables compleixen amb el que estableix la base quinzena punt 2 (documentació econòmica) d’aquestes bases, en el fet que les factures justificatives que presenta en aquesta convocatòria estan vinculades al projecte subvencionat com a conseqüència de l’activitat subvencionada i han estat emeses entre el dia 1 d’octubre de 2016 fins al 30 de setembre de 2017 i han estat pagades fins al 6 d’octubre de 2017, exceptuant les despeses de la Seguretat Social corresponent al mes de setembre que ha pogut abonar fins al 31 d’octubre de 2017.
3. Totes les factures especificades a l’Annex VI s’han presentat únicament a aquesta convocatòria amb l’import establert a la relació esmentada i que els fons percebuts s’han aplicat íntegrament a l’objecte de la subvenció.
Signatura,
Eivissa, ....... d....................................... de 2017
L’ENTITAT/L’ASSOCIACIÓ INTERESSADA
(1) La falsificació, l’ocultació o la inexactitud de les dades declarades pot donar lloc, si escau, a les corresponents sancions administratives o de qualsevol altra índole altra índole que siguin procedents.