Secció V. Anuncis
Subsecció primera. Contractació Pública
AJUNTAMENT D'ANDRATX
Núm. 7933
Servei de control de la qualitat de l’aigua de consum humà, de piscines, de superfícies, de la mar i productes d’alimentació de l’Ajuntament d’Andratx
Versió PDF
De conformitat amb el Decret núm. 1692/2017 de data 3 de juliol de 2017, mitjançant aquest anunci s’efectua convocatòria del procediment obert, tot atenent a l’oferta econòmicament més avantatjosa, varis criteris d’adjudicació, per a l’adjudicació del contracte de servei de control de la qualitat de l’aigua de consum humà, de piscines, de superfícies, de la mar i productes d’alimentació de l’Ajuntament d’Andratx.
De conformitat amb l’article 142 del Text Refós de la Llei de Contractes del Sector Públic, aprovat per Reial Decret Legislatiu 3/2011, de 14 de novembre, es procedeix a l’anunci de la licitació en els termes següents, i simultàniament, s’exposen al públic els plecs de clàusules administratives particulars reguladors de la licitació per un termini de DEU (10) dies naturals, comptadors a partir del següent al de la publicació d’aquest anunci en el BOIB, perquè les persones interessades els puguin examinar i presentar les reclamacions que considerin adients, d’acord amb l’article 188.3 de la Llei 20/2006, de 15 de desembre, Municipal i de Règim Local de les Illes Balears; si durant el termini d’exposició al públic dels plecs s’hi presenten reclamacions, se suspendrà la licitació i també el termini per presentar proposicions en els casos que sigui necessari per resoldre la qüestió plantejada, i es reprendrà el que resti d’aquest termini a partir de l’endemà de la resolució de les reclamacions.
1.- Entitat adjudicadora: Dades generals i dades per a l’obtenció de la informació:
a) Organisme. Regidora delegada de l'Àrea de Contractació (Decret 1450/2017)
b) Dependència que tramita l’expedient.- Unitat de Contractació
c) Obtenció de documentació i informació:
1) Dependència.- Unitat de Contractació
2) Domicili. Av. de la Cúria, 1
3) Localitat i codi postal. Andratx 07150
4) Telèfon. 971628011
5) Telefax. 971628005
6) Correu electrònic. contractacio@andratx.cat
7) Adreça d’Internet del perfil del contractant.- www.andratx.cat
8) Data límit d’obtenció de documentació i informació.- Un dia abans a la finalització del termini de presentació d’ofertes.
d) Número d’expedient. SERVEIS 17/2017
2.- Objecte del contracte:
a) Tipus.- Servei
b) Descripció.- Servei de control de la qualitat de l’aigua de consum humà, de piscines, de superfícies, de la mar i productes d’alimentació de l’Ajuntament d’Andratx.
c) Lloc d’execució/lliurament.- Andratx
d) Domicili.- Andratx
e) Codi postal.- 07150
f) Termini d’execució/ lliurament.- 2 anys, possibilitat de pròrroga de 2 anys més.
3. Tramitació i procediment:
a) Tramitació.- Ordinària
b) Procediment.- Obert
c) Forma: Diversos criteris d'adjudicació
4. Pressupost base de la licitació:
El preu ANUAL del contracte serà de 12.615,30 € més 2.649,21 € en concepte d’IVA, el que fa un total de 15.264,51 €.
5. Garanties exigides.-
Definitiva: 5% de l’import d’adjudicació del contracte, sense incloure l’IVA.
6. Requisits específics del contractista:
Solvència econòmica i financera:
Els licitadors hauran de presentar una declaració responsable d’acord amb el model de l’Annex I del plec de clàusules administratives, en el qual s’indica que compleix, entre altres, els requisits de solvència econòmica i financera exigits, i es comprometi, en el cas que la proposta d’adjudicació sigui al seu favor, a presentar prèviament a l’adjudicació del contracte els documents exigits en la clàusula 20.2 del plec.
Haurà d’acreditar-se per uns dels mitjans següents, per import corresponent al valor mig anual del contracte:
a) Volum anual de negocis en el àmbit al que es refereix el contracte, per import igual o superior a l’exigit en l’anuncio de licitació o en els plecs del contracte.
b) Patrimoni net, o be rati entre actius i passius, al tancament del darrer exercici econòmic pel qui estigui vençuda l’obligació d’aprovació de comptes anuals per import igual o superior a l’exigit en l’anunci de licitació o en els plecs del contracte.
c) Certificació bancaria per import igual o superior a l’exigit en l’anunci de licitació o en els plecs del contracte.
Solvència tècnica:
Els licitadors hauran de presentar una declaració responsable d’acord amb el model de l’Annex I del plec de clàusules administratives, en el qual s’indica que compleix, entre altres, els requisits de solvència tècnica exigits, i es comprometi, en el cas que la proposta d’adjudicació sigui al seu favor, a presentar prèviament a l’adjudicació del contracte els documents exigits en la clàusula 20.2 del plec.
Haurà d’acreditar-se per uns dels mitjans següents, per import corresponent al valor mig anual del contracte:
a) Relació dels principals serveis o treballs realitzats, relacionats amb l’objecte del contracte, en els darrers tres anys, indicant el seu import, dates i destinatari públic o privat del mateixos. Els serveis o treballs efectuats s'acreditaran mitjançant certificats expedits o visats per l'òrgan competent, quan el destinatari sigui una entitat del sector públic; quan el destinatari sigui un subjecte privat, mitjançant un certificat expedit per aquest, o a falta de certificat, mitjançant una declaració responsable de l’empresari.
b) Indicació dels títols d’estudis i professionals del prestador de serveis, o del contractista o dels directius de l’empresa.
7. Presentació de les ofertes o de les sol·licituds de participació:
a) Data límit de presentació. El 15è dia següent al de la publicació de l’anunci de licitació al Butlletí de les Illes Balears d’acord amb l’article 159.2 del TRLCSP. Si el darrer dia de l’esmentat termini és dissabte, diumenge o festiu, el mateix s’entendrà prorrogat fins a les 13,30 hores del primer dia hàbil següent.
Hora límit: 13,30 hores
b) Documents a presentar: Els senyalats a les Clàusules 12, 13 i 14 del Plec de Clàusules administratives.
c) Lloc de presentació: Ajuntament d’Andratx
1. Dependència.- Registre General d’Entrada de 8.30 a 13,30 hores (Servei d’Atenció al Ciutadà)
2. Domicili. Av. de la Cúria, 1
3. Localitat i codi postal. Andratx 07150
8. Obertura d’ofertes:
a) Descripció.- Ajuntament d’Andratx
b) Adreça.- Ajuntament d’Andratx, Av. de la Cúria, 1
c) Localitat i codi postal.- 07150 Andratx
d) Data i hora.- S’anunciarà al perfil del contractant
9. Despeses de Publicitat.- A càrrec de l’adjudicatari.
10. Altres Informacions.
Andratx, 17 de juliol de 2017
La regidora delegada de Contractació,
Estefania Gonzalvo Guirado