Secció II. Autoritats i personal
Subsecció segona. Oposicions i concursos
ADMINISTRACIÓ DE LA COMUNITAT AUTÒNOMA
SERVEI DE SALUT DE LES ILLES BALEARS
Núm. 7882
Resolució del director general del Servei de Salut de les Illes Balears de 5 de juliol de 2017 per la qual es convoca un procediment especial de selecció de personal estatutari temporal del Servei de Salut de les Illes Balears de la categoria específica de personal tècnic titulat superior en biologia pels Serveis Centrals del Servei de Salut
Antecedents
1. En l’article 9 de la Llei 55/2003, de 16 de desembre, de l’estatut marc del personal estatutari dels serveis de salut, es regulen les causes per efectuar nomenaments de personal estatutari temporal:
1. Per raons de necessitat, d’urgència o per al desenvolupament de programes de caràcter temporal, conjuntural o extraordinari, els serveis de salut poden nomenar personal estatutari temporal.
Els nomenaments de personal estatutari temporal poden ser d’interinitat, de caràcter eventual o de substitució.
2. El nomenament de caràcter interí s’expedeix per a l’acompliment d’una plaça vacant dels centres o serveis de salut, quan sigui necessari atendre les funcions corresponents.
3. S’ha d’acordar la cessació del personal estatutari interí quan s’hi incorpori personal fix, pel procediment legal o establert per reglament, a la plaça que ocupi, i també quan aquesta plaça quedi amortitzada.
4. El nomenament de caràcter eventual s’expedeix en els casos següents:
a) Quan es tracti de la prestació de serveis determinats de naturalesa temporal, conjuntural o extraordinària.
b) Quan sigui necessari per garantir el funcionament permanent i continuat dels centres sanitaris.
c) Per a la prestació de serveis complementaris d’una reducció de jornada ordinària.
S’ha d’acordar la cessació del personal estatutari eventual quan es produeixi la causa o venci el termini que es determini expressament en el nomenament, i també quan se suprimeixin les funcions que en el seu dia el van motivar.
Si es realitzen més de dos nomenaments per a la prestació dels mateixos serveis per un període acumulat de 12 mesos o més en un període de dos anys, és procedent l’estudi de les causes que els van motivar, per valorar, si s’escau, si és procedent la creació d’una plaça estructural a la plantilla del centre.
5. El nomenament de substitució s’expedeix quan és necessari atendre les funcions de personal fix o temporal, durant els períodes de vacances, permisos i altres absències de caràcter temporal que comportin la reserva de la plaça.
S’ha d’acordar la cessació del personal estatutari substitut quan es reincorpori la persona a qui substitueixi, i quan aquesta perdi el dret a la reincorporació a la mateixa plaça o funció.
6. Al personal estatutari temporal li és aplicable, quan sigui adequat a la naturalesa de la seva condició, el règim general del personal estatutari fix.
2. D’altra banda, en l’article 33.1 es disposa que la selecció de personal estatutari temporal s’ha d’efectuar per mitjà dels procediments que permetin la màxima agilitat en la selecció, els quals s’han de basar en els principis d’igualtat, mèrit, capacitat i publicitat, i s’han d’establir havent-los negociat prèviament en les meses corresponents.
3. En l’àmbit del Servei de Salut de les Illes Balears encara no s’han dictat disposicions reglamentàries que regulin la selecció i la provisió del personal estatuari, per la qual cosa continua vigent amb rang reglamentari el Reial decret llei 1/1999, de 8 de gener, sobre selecció de personal estatutari i provisió de places en les institucions sanitàries de la seguretat social, de conformitat amb l’apartat 1.c de la disposició transitòria sisena de la Llei 55/2003. Per això, mentre no s’aprovi una norma reglamentària que reguli la selecció de personal estatutari, la Mesa Sectorial de Sanitat —per l’Acord del Consell de Govern de 25 de novembre de 2016 (BOIB núm. 149/2016, de 26 de novembre)— regula els procediments de selecció de personal estatutari temporal del Servei de Salut de les Illes Balears per mitjà de la creació de borses úniques de treball per a cada categoria i especialitat.
4. El punt 28 de l’Acord del Consell de Govern de 25 de novembre de 2016 (BOIB núm. 149/2016, de 26 de novembre), que va ratificar l’Acord de la Mesa Sectorial d’11 de novembre, estableix un procediment especial de selecció per a determinades categories quan ho requereixin l’ocupació i l’especificitat del lloc. Amb aquest efecte, com a requisit previ a l’inici del procediment selectiu, cal adjuntar l’informe justificatiu oportú en què s’enumeren les característiques especials del lloc que s’hagi de cobrir i que motiven l’aplicació del procediment especial de selecció.
5. Aquest procediment especial s’inicia amb una resolució del director general del Servei de Salut publicada en el Butlletí Oficial de les Illes Balears en la qual s’identifiquen les places que cal cobrir, l’obertura del termini de 10 dies hàbils per presentar-hi sol·licituds, la composició de la Comissió de Selecció i la informació sobre els mèrits que s’han d’acreditar per baremar-los. A l’efecte de publicitat, s’han de publicar la convocatòria i les bases íntegres en el Butlletí Oficial de les Illes Balears (<http://boib.caib.es>) i en el web del Servei de Salut (<http://ibsalut.es>).
6. En virtut del punt 2 de la Resolució de la consellera de Salut de 13 de gener de 2016 per la qual es deleguen diferents competències en matèria de personal estatutari en els òrgans del Servei de Salut de les Illes Balears (BOIB núm. 10/2016, de 21 de gener), el director general del Servei de Salut és competent per convocar i resoldre els procediments de selecció, establir-ne les bases, els programes i el contengut de les proves i designar els membres dels òrgans de selecció i la resta de facultats que, en relació amb les anteriors, corresponguin al conseller de Salut segons la normativa vigent.
Per tot això dict la següent
Resolució
1. Aprovar la convocatòria de la categoria específica de personal tècnic titulat superior en biologia pels Serveis Centrals del Servei de Salut.
2. Aplicar-hi l’Acord de la Mesa Sectorial de Sanitat d’11 de novembre de 2016 que regula els procediments de selecció de personal estatutari temporal del Servei de Salut de les Illes Balears per mitjà de la creació de borses úniques de treball per a cada categoria i especialitat.
3. Aprovar les bases que regeixen aquesta convocatòria (annex 1) i el barem de mèrits que s’aplicarà al concurs (annex 2), a més de designar els membres de la Comissió de Selecció (annex 3).
4. Informar que la Comissió de Selecció és l’òrgan encarregat de la tramitació del procediment i de proposar les resolucions que se’n derivin i que estarà formada per les persones que figuren en l’annex 3, als efectes d’abstenció i recusació (regulades en els articles 23 i 24 de la Llei 40/2015, d’1 d’octubre, de règim jurídic del sector públic, i en els articles 21 i 22 de la Llei 3/2003, de 26 de març, de règim jurídic de l’Administració de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears).
5. Ordenar que es publiqui aquesta resolució en el Butlletí Oficial de les Illes Balears i en el web del Servei de Salut.
Interposició de recursos
Contra aquesta resolució —que exhaureix la via administrativa— es pot interposar un recurs de reposició davant l’òrgan que la dicta en el termini d’un mes comptador des de l’endemà de la data de publicació d’aquesta resolució, d’acord amb els articles 123 i 124 de la Llei 39/2015, d’1 d’octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques, en relació amb l’article 57 de la Llei 3/2003, de 26 de març, de règim jurídic de l’Administració de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears.
També s’hi pot interposar directament un recurs contenciós administratiu davant la jurisdicció contenciosa administrativa, en el termina de dos mesos comptadors des de l’endemà de la data de publicació d’aquesta resolució, d’acord amb els articles 8.6 i 46 de la Llei 29/1998, de 13 de juliol, reguladora de la jurisdicció contenciosa administrativa, sense perjudici de qualsevol altre recurs que es consideri oportú interposar-hi.
Palma, 5 de juliol de 2017
El director general del Servei de Salut
Per delegació de la consellera de Salut (BOIB 10/2016)
Julio M. Fuster Culebras
Annex 1
Bases de la convocatòria
1. Normes generals
1.1. L’objecte d’aquesta convocatòria és el concurs per mitjà del procediment especial de mèrits per seleccionar personal estatutari temporal per cobrir una plaça de personal tècnic titulat superior en biologia adscrita a la Subdirecció de Compres i Logística del Servei de Salut amb les funcions pròpies de la categoria, i també les següents:
a) Gestió economicofinancera de diverses àrees de la Central de Compres:
- Elaboració de quadres de comandament, control de gestió i indicadors.
- Elaboració de plecs i ajuda tècnica en la preparació d’expedients.
- Gestió de proveïdors i negociació.
- Avaluació de productes.
- Control de comandes (SAP) i seguiment d’abonaments.
- Comptabilitat analítica i per centres de cost.
- Benchmarking entre hospitals.
b) Depuració i manteniment del catàleg de productes.
c) Anàlisis econòmiques i actualització d’ofertes econòmiques.
d) Resolució d’incidències.
e) Gestió documental de l’àrea.
f) Gestió organitzativa i funcional dels recursos humans de l’àrea.
1.2. El procediment selectiu consisteix en una prova teoricopràctica i una fase de concurs, que seran valorades per la Comissió de Selecció designada pel director general del Servei de Salut en la resolució d’aquesta convocatòria.
1.3. El procés selectiu està regulat per aquestes bases, de conformitat amb l’Acord de la Mesa Sectorial de Sanitat d’11 de novembre de 2016 —ratificat per l’Acord del Consell de Govern de 25 de novembre de 2016, publicat en el BOIB núm. 149/2016, de 26 de novembre—, que regula els procediments de selecció de personal estatutari temporal del Servei de Salut de les Illes Balears per mitjà de la creació de borses úniques de treball per a cada categoria i especialitat, i s’ajusta a l’article 103 de la Constitució espanyola de 1978 i a la Llei 55/2003, de 16 de desembre, de l’estatut marc del personal estatutari dels serveis de salut.
2. Requisits d’accés
2.1. Per accedir a aquesta convocatòria cal complir els requisits següents:
a) Tenir la nacionalitat espanyola o la d’un estat membre de la Unió Europea o de l’Espai Econòmic Europeu, o tenir el dret a la lliure circulació de treballadors de conformitat amb el Tractat de la Unió Europea o altres tractats ratificats per Espanya, o bé tenir reconegut aquest dret per mitjà d’una norma legal. Hi poden participar igualment —qualsevol que en sigui la nacionalitat— el cònjuge dels ciutadans espanyols i dels d’altres estats membres de la Unió Europea sempre que no estiguin separats de dret, i també els seus descendents i els del seu cònjuge sempre que no estiguin separats de dret, tenguin menys de 21 anys o bé siguin més grans d’aquesta edat i tenguin la condició de dependents.
b) Tenir la llicenciatura de ciències biològiques o el grau de biologia, o estar en condicions d’obtenir-los dins el termini per presentar sol·licituds.
c) Tenir els coneixements de llengua catalana que exigeix la Llei 4/2016, de 6 d’abril, de mesures de capacitació lingüística per a la recuperació de l’ús del català en l’àmbit de la funció pública
d) Tenir la capacitat funcional necessària per acomplir les funcions que es derivin del nomenament.
e) Tenir complits 16 anys i no sobrepassar l’edat de jubilació forçosa. Si s’ha complit l’edat de jubilació, l’aspirant serà exclòs de les llistes.
f) No haver estat separat per mitjà d’un expedient disciplinari del servei de qualsevol de les administracions públiques o dels òrgans constitucionals o estatutaris de les comunitats autònomes, ni estar inhabilitat absolutament o especialment per a llocs o càrrecs públics per mitjà d’una resolució judicial per accedir al cos o a l’escala de funcionari o per acomplir funcions similars a les que s’acomplien en el cas del personal laboral que hagi estat separat o inhabilitat. En el cas de ser ciutadà d’un altre estat, no estar inhabilitat o en una situació equivalent ni haver estat sotmès a cap sanció disciplinària o equivalent que li impedeixi accedir a l’ocupació pública al seu estat i en els mateixos termes.
g) Presentar la sol·licitud en el mode i en el termini establits en la convocatòria de la categoria a la qual s’opta.
h) Satisfer la taxa d’11,29 € per inscriure’s en les proves selectives per accedir a la categoria de personal estatutari al servei de la sanitat pública autonòmica (introduïda pel punt 22 de la disposició final tercera de la Llei 9/2008, de 19 de desembre, de pressuposts generals de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears per a l’any 2009). No obstant això, no han d’abonar la taxa les persones que acreditin un grau de discapacitat igual o superior al 33 %.
i) No incórrer en el moment del nomenament en cap causa d’incompatibilitat, segons el que preveu la Llei 53/1984, de 26 de desembre, d’incompatibilitats del personal al servei de les administracions públiques.
j) No estar afectat per una resolució que impliqui ser exclòs de la borsa.
2.2. Els requisits d’accés i de titulació de la convocatòria els han de complir els candidats mentre estiguin inscrits en la borsa general o disposin d’un nomenament temporal.
3. Sol·licituds
3.1. En aquest moment del procés, les persones que cursen una sol·licitud de participació són denominades aspirants.
3.2. La sol·licitud, el model d’autobaremació i les instruccions per emplenar-los es poden descarregar en format PDF des de la web <www.ibsalut.es/ibsalut/ca/professionals/recursos-humans/convocatories-especifiques>. Per pagar la taxa, es pot fer telemàticament en el web de l’Agència Tributària de les Illes Balears (<www.atib.es>). Si es fa directament en una entitat bancària col·laboradora, el codi que s’ha de consignar en el model de document tributari 046 és “BOGN” i en el resguard ha de figurar el segell de l’entitat bancària que justifiqui l’abonament.
3.3. La sol·licitud i els annexos —havent pagat prèviament la taxa corresponent— s’han de presentar en el Registre del Servei de Salut de les Illes Balears (ubicat al carrer de la Reina Esclarmunda, 9, de Palma) o en algun dels registres de les gerències territorials del Servei de Salut, o bé per qualsevol de les vies que estableix l’article 16.4 de la Llei 39/2015, d’1 d’octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques. Les sol·licituds que es presentin mitjançant les oficines de Correus han d’anar dins d’un sobre obert perquè el funcionari de Correus les dati i les segelli abans de certificar-les. Igualment, amb la sol·licitud s’ha de presentar la documentació per acreditar els mèrits al·legats, per mitjà dels documents originals i les fotocòpies corresponents per compulsar (o bé les còpies ja compulsades).
3.4. A fi d’agilitar i facilitar el procediment de selecció, quan la sol·licitud s’hagi presentat en algun registre que no pertanyi al Servei de Salut es recomana als aspirants que n’informin la Direcció de Recursos Humans i Relacions Laborals escrivint a l’adreça electrònica sscc.rrhh@ibsalut.es i fent constar el número i la data de registre de la sol·licitud, el resguard del pagament de la taxa i els annexos.
3.5. Tot aspirant és responsable de la veracitat de les dades, dels mèrits manifestats i de la valoració d’aquests. Amb les dades de les sol·licituds i les autobaremacions s’elaboraran les llistes provisionals d’aspirants admesos de la categoria convocada.
3.6. Els interessats a participar en la convocatòria disposen de 10 dies hàbils per presentar la sol·licitud, comptadors a partir de l’endemà de la publicació d’aquesta resolució en el Butlletí Oficial de les Illes Balears.
4. Procediment
4.1. Llista provisional d’aspirants admesos en la convocatòria
a) Una vegada vençut el termini per presentar sol·licituds, es publicarà en el web del Servei de Salut la resolució del director general del Servei de Salut amb la llista provisional que contendrà les llistes d’aspirants admesos i d’aspirants exclosos, indicant-ne la causa de l’exclusió.
b) Els aspirants disposen d’un termini de 10 dies hàbils, comptadors a partir de l’endemà de la publicació de la llista, per formular reclamacions o al·legacions contra aquesta resolució i esmenar deficiències (en cas que no ho facin es considerarà que han desistit de la sol·licitud). Tots els documents s’han d’adreçar a la Comissió de Selecció i es poden presentar per qualsevol de les vies que preveu la normativa vigent.
4.2. Llista definitiva d’admesos en la convocatòria
En els 10 dies hàbils següents, per mitjà d’una resolució del director general del Servei de Salut es publicarà en el web del Servei de Salut la llista definitiva d’aspirants admesos (que passen a anomenar-se candidats) i la d’aspirants exclosos fent-hi constar la causa de l’exclusió. Igualment, la resolució indicarà el lloc, el dia i l’hora per fer la prova teoricopràctica.
4.3. Llista provisional de puntuació de la prova teoricopràctica
a) Per acreditar davant la Comissió de Selecció els coneixements i la capacitat professional amb relació a les característiques especials de la plaça convocada, els candidats han de fer una prova teoricopràctica —que es valorarà fins a un màxim de 30 punts—, de la qual hauran de fer posteriorment l’exposició i la defensa, que es valorarà fins a un màxim de 20 punts. Per superar la prova cal obtenir com a mínim 25 punts del total de 50 punts. Una vegada que la Comissió de Selecció hagi avaluat la prova teoricopràctica, per mitjà d’una resolució del director del Servei de Salut es publicarà en el web del Servei de Salut la llista provisional amb les puntuacions.
b) Els candidats disposaran d’un termini de 5 dies hàbils, comptadors a partir de l’endemà de la publicació de la llista, per formular reclamacions o al·legacions contra la puntuació obtenguda en la prova teoricopràctica adreçant-les a la Comissió de Selecció, que es poden presentar per qualsevol de les vies que preveu la normativa vigent.
4.4. Llista definitiva de puntuació de la prova teoricopràctica
En els 10 dies hàbils següents, per mitjà d’una resolució del director general del Servei de Salut es publicarà en el web del Servei de Salut la llista definitiva amb les puntuacions de la prova teoricopràctica.
4.5. Llista provisional de mèrits
a) Una vegada que la Comissió de Selecció hagi baremat els mèrits dels candidats que hagin superat la prova teoricopràctica, per mitjà d’una resolució del director del Servei de Salut es publicarà en el web del Servei de Salut la llista provisional amb la puntuació provisional dels mèrits.
b) Els candidats disposaran d’un termini de 5 dies hàbils, comptadors a partir de l’endemà de la publicació de la llista, per formular reclamacions o al·legacions contra la puntuació obtenguda adreçant-les a la Comissió de Selecció, que es poden presentar per qualsevol de les vies que preveu la normativa vigent.
4.6. Llista definitiva de la puntuació total
A proposta de la Comissió de Selecció, el director general del Servei de Salut dictarà una resolució per la qual estimarà o desestimarà les al·legacions formulades a la puntuació provisional obtenguda en la baremació de mèrits i establirà la llista de candidats amb la puntuació definitiva, que es publicarà en el web del Servei de Salut.
5. Comissió de Selecció
5.1. Designada pel director general del Servei de Salut (vegeu l’annex 3), la Comissió de Selecció està formada per tres membres —tots amb veu i vot— elegits entre el personal fix de la mateixa rama i, si hi escau, almenys un ha de tenir el títol de l’especialitat si aquest s’exigeix per cobrir la plaça convocada. La Comissió pot comptar amb un secretari, amb veu però sense vot, designat entre el personal fix de l’Administració sanitària, que ha de recollir en les actes corresponents les actuacions que la Comissió dugui a terme per elegir els candidats.
5.2. Els membres de la Comissió de Selecció s’han d’abstenir d’intervenir en el procés —i ho han de notificar a l’autoritat que els hagi designat— si hi concorren les circumstàncies que preveu l’article 23.2 de la Llei 40/2015, d’1 d’octubre, de règim jurídic del sector públic.
5.3. Aquestes són les funcions de la Comissió de Selecció:
a) Valorar els mèrits que els candidats al·leguin i acreditin i proposar i valorar la prova teoricopràctica que han de fer seguint el mode establit en les bases de la convocatòria.
b) Requerir, si fa falta, als candidats que esmenin els defectes formals dels mèrits acreditats en el termini previst, o bé que aclareixin algun dels mèrits acreditats en el termini i el mode prevists.
c) Confeccionar la llista de candidats, ordenada a partir de la puntuació més alta.
d) Resoldre les reclamacions que els candidats hagin presentat en el mode escaient i en el termini establit per fer-ho.
e) Proposar al director general del Servei de Salut la llista definitiva de candidats amb les puntuacions finals.
6. Barem de mèrits
6.1. La puntuació total màxima que els candidats poden obtenir en aquest procediment és de 100 punts: la puntuació màxima per la prova teoricopràctica és de 50 punts (dividits, com s’ha dit, en 30 punts com a màxim per a l’exercici i 20 punts com a màxim per a l’exposició i la defensa), i la puntuació màxima per a l’apartat de mèrits també és de 50 punts.
6.2. La Comissió de Selecció ha de fer la valoració dels mèrits dels candidats desglossada d’aquesta manera, amb un màxim de 50 punts:
a) Experiència professional: màxim, 20 punts.
b) Formació, docència i activitats científiques i de difusió del coneixement: màxim, 22,5 punts.
c) Coneixements de llengua catalana: màxim, 5 punts.
d) Altres mèrits: es valoren amb un màxim de 2,5 punts els exercicis superats de la fase d’oposició corresponents a la darrera convocatòria de la categoria a la qual s’opta i que s’hagin duit a terme en l’àmbit del Servei de Salut, i també altres mèrits no prevists en els altres apartats i aprovats en cada convocatòria.
6.3. Els mèrits que es valoraran en la convocatòria són els que figuren en l’annex 2 d’aquesta resolució.
7. Nomenament i borsa específica
7.1. El nomenament s’oferirà al candidat amb la puntuació més alta. Si diversos candidats tenen la mateixa puntuació en la llista definitiva, s’hi aplicaran els criteris de desempat següents:
a) Amb caràcter general, tendran prioritat les dones en cas que el sexe femení estigui infrarrepresentat en la categoria i l’especialitat, de conformitat amb l’article 61 de la Llei 12/2006, de 20 de setembre, per a la dona.
b) A continuació, qui hagi acreditat en la llista més serveis prestats en la categoria dins del Servei de Salut i subsidiàriament en el Sistema Nacional de Salut.
c) Si l’empat persisteix, el nomenament s’oferirà en primer lloc a qui acrediti la puntuació més alta en l’apartat relatiu a l’experiència professional.
d) Si tot i així l’empat persisteix, tendrà prioritat qui tengui la puntuació més alta en l’apartat de formació continuada.
e) Finalment, si els candidats continuen empatats, el desempat es dirimirà segons l’escala següent: primer, tenir més de 45 anys; després, tenir més càrregues familiars; a continuació, ser víctima de violència de gènere; i, per últim, qui tengui més edat.
7.2. Atès el punt 26.4 de l’acord d’11 de novembre de 2016, la llista d’aspirants amb la puntuació final obtenguda en el procés de la convocatòria es podrà utilitzar com a borsa específica per fer crides de la categoria convocada, sempre que tengui les mateixes característiques especials que la plaça que s’ha de cobrir.
Annex 2
Barem de mèrits
1. Experiència professional (màxim: 20 punts)
1.1. La puntuació del temps de serveis prestats que els aspirants tenguin reconegut fins a la data de presentació de la sol·licitud es computa d’acord amb els barems. No obstant això, la puntuació màxima que es pot obtenir per la totalitat dels apartats d’experiència professional és de 20 punts, que calcularem per mitjà del sistema de ponderació, pel qual al candidat que obtengui la puntuació més alta en aquest apartat li assignarem 20 punts i a la resta dels candidats els assignarem la puntuació que els pertoqui pel sistema de ponderació d’acord amb els barems següents:
1.1.1. Per cada mes de servei prestat en institucions sanitàries públiques de la Unió Europea com a personal estatutari, funcionari o laboral en la mateixa categoria a la qual s’opta o en places amb el mateix contengut funcional: 0,125 punts.
1.1.2. Per cada mes de servei prestat com a cooperant en programes de cooperació internacional per al desenvolupament o en programes d’ajuda humanitària acomplint les funcions pròpies de la categoria a la qual s’opta: 0,125 punts.
1.1.3. Per cada mes de servei prestat en institucions sanitàries públiques de la Unió Europea com a personal estatutari, funcionari o laboral en una categoria diferent a la qual s’opta i per a la qual s’exigeix tenir el títol de la categoria: 0,09 punts.
1.1.4. Per cada mes de servei prestat en centres públics no sanitaris de la Unió Europea com a personal estatutari, funcionari o laboral en la mateixa categoria o en places amb el mateix contengut funcional: 0,09 punts.
1.1.5. Per cada mes de serveis prestat en institucions sanitàries públiques de la Unió Europea en una categoria diferent de la categoria a la qual s’opta: 0,063 punts.
1.1.6. Per cada mes de servei prestat en institucions sanitàries concertades oconcessionàries amb la sanitat pública de la Unió Europea com a personal per compte d’altri en la mateixa categoria que aquella a la qual s’opta en places amb el mateix contengut funcional: 0,0415 punts.
1.1.7. Per cada mes de servei prestat en centres hospitalaris privats de la Unió Europea reconeguts pel ministeri de sanitat corresponent com a personal per compte d’altri en la mateixa categoria que aquella a la qual s’opta en places amb el mateix contengut funcional: 0,0205 punts.
La puntuació per aquest apartat 1.1.7 no pot ser superior al 10 % de la totalitat dels serveis prestats.
1.2. Els aspirants han d’aportar la documentació que acrediti els mèrits al·legats amb els requisits adequats.
1.3. La fracció del mes computada per dies es calcula proporcionalment.
1.4. Per computar els serveis prestats referits al personal de reforç amb nomenament específic per a l’atenció continuada, es reconeix un mes complet de serveis prestats calculant-lo segons les regles següents: un mes equival a 150 hores i un dia equival a 7,5 hores. Si dins d’un mes natural s’ha treballat més de 150 hores, només es pot valorar un mes de servei prestat, de manera que l’excés d’hores treballades durant aquell mes no es pot aplicar per computar serveis prestats establits per la regla anterior.
1.5. Per valorar aquest apartat es tenen en compte els aspectes següents:
1.5.1. La puntuació màxima que es pot obtenir per la totalitat dels subapartats que l’integren és de 20 punts.
1.5.2. Un mateix període de temps no es pot valorar per a més d’un dels subapartats que l’integren.
2. Formació, docència i activitats científiques i de difusió del coneixement (màxim: 22,5 punts)
2.1. Formació reglada. només es valoraran titulacions sanitàries de categoria igual o superior a aquella a la qual s’opta (màxim: 7 punts):
2.1.1. Per cada títol universitari que permeti accedir al grup A1 reconegut per la normativa espanyola vigent i que no sigui requisit per a la categoria a la qual s’opta: 3,75 punts.
2.1.2. Per cada títol universitari que permeti accedir al grup A2 reconegut per la normativa espanyola vigent i que no sigui requisit per a la categoria a la qual s’opta: 1,85 punts.
2.2. Formació postgraduada (màxim: 9 punts):
2.2.1. Els títols de màsters oficials universitaris i els títols universitaris propis de postgrau (certificat universitari, expert universitari, especialista universitari i màster universitari) que estiguin relacionats directament amb el contingut de la categoria a la qual s’opta es valoren a raó de 0,0625 punts per cada crèdit LRU o per cada 10 hores lectives i a raó de 0,156 punts per cada crèdit ECTS o per cada 25 hores lectives.
2.2.2. Per haver completat tots els cursos de doctorat, amb el sistema anterior al Reial decret 185/1985, seguint el programa de doctorat (suficiència investigadora): 1,5 punts.
2.2.3. Per tenir el grau de doctor: 6 punts.
Si el grau de doctor s’ha obtengut amb la qualificació de cum laude s’hi sumen 0,5 punts.
Es comptabilitzen els cursos de doctorat com a formació continuada en el supòsit que no es compleixin els requisits de l’apartat 2.2.2.
2.3. Formació continuada (puntuació màxima: 2,5 punts):
2.3.1. Es valoren els cursos, els seminaris, els tallers, els congressos, les jornades, les reunions científiques i altres activitats formatives que estiguin relacionats directament amb el contengut de la categoria a la qual s’opta, sempre que hagin estat impartits o organitzats per alguna de les institucions següents: centres universitaris; serveis de salut; conselleries de salut de les comunitats autònomes; Ministeri de Sanitat, Serveis Socials i Igualtat; Ministeri d’Hisenda i Administracions Públiques; Institut Nacional de l’Administració Pública o els homòlegs a les comunitats autònomes; escoles de salut pública adscrites a qualsevol dels organismes esmentats; organitzacions sindicals; col·legis professionals; societats científiques; el SEPE, o entitats sense ànim de lucre registrades degudament que tenguin com a finalitat la formació.
2.3.2. A l’efecte del que disposa l’apartat anterior, puntualitzam els aspectes següents:
a) Es considera que estan relacionades directament amb el contengut de la categoria a la qual s’opta les activitats relatives a les àrees temàtiques següents: juridicoadministrativa; qualitat; prevenció de riscos laborals; informàtica referida a aplicacions d’ofimàtica de nivell d’usuari; gestió del personal; habilitats socials; economicofinancera; formació de formadors; habilitats directives, i també qualsevol altra que segons el parer del Comissió estigui relacionada amb les funcions de la categoria.
b) La puntuació de la formació es limita depenent de l’antiguitat d’aquesta:
– Fins a 5 anys: 0,009 per crèdit.
– De 5 a 10 anys: 0,0063 per crèdit.
– D’11 a 15 anys: 0,0045 per crèdit.
– De 15 a 20 anys: 0,0009 per crèdit.
2.3.3. Els diplomes o els certificats (dels darrers cinc anys) es valoren a raó de 0,009 punts per cada crèdit CFC o LRU i a raó de 0,0225 punts per cada crèdit ECTS. Si en el diploma o certificat figuren el nombre d’hores en lloc dels crèdits, s’atorga un crèdit per cada 10 hores per als crèdits CFC o LRU i 1 crèdit per cada 25 hores per als crèdits ECTS. Si hi figuren simultàniament els crèdits i les hores, la valoració es fa sempre tenint en compte els crèdits. Finalment, si no s’hi especifiquen hores ni crèdits, no es valora l’activitat.
2.4. Docència (màxim: 1,5 punts):
2.4.1. Per cada crèdit o per cada 10 hores de crèdits LRU com a docent en qualsevol de les activitats formatives a què es refereix l’apartat 2.3: 0,05 punts.
2.4.2. Per cada crèdit o per cada 25 hores de crèdits ECTS com a docent en qualsevol de les activitats formatives a què es refereix l’apartat 2.3: 0,125 punts.
2.4.3. Per cada curs acadèmic ocupant una plaça de professor titular, associat o catedràtic en estudis relacionats amb la categoria professional: 0,25 punts.
2.4.4. Per tutoritzar pràctiques en estudis relacionats amb la categoria professional i acreditades per universitats o organismes públics, per cada 10 hores: 0,0077 punts.
Si la certificació és per curs acadèmic, la puntuació per curs és de 0,05 punts.
2.4.5. Per impartir docència en l’àmbit universitari en els nivells de càtedra o com a professor titular amb plaça vinculada al Servei de Salut o amb activitat simultània en aquest ens, o com a professor associat amb plaça assistencial en actiu o amb activitat simultània al servei de salut corresponent, per cada 10 hores: 0,05 punts.
2.5. Activitats científiques i de difusió del coneixement (màxim: 2,5 punts):
2.5.1. Publicacions:
a) Llibres de caràcter científic relacionats directament amb el contengut de la categoria a la qual s’opta i que tenguin ISBN i dipòsit legal:
– Per cada llibre complet:
– Per cada capítol de llibre no inclòs en el punt anterior:
* Màxim tres capítols per llibre.
Si el criteri seguit per esmentar els autors és l’ordre alfabètic, tots els autors es valoren amb la puntuació corresponent a primer autor.
b) Articles publicats en alguna revista de caràcter científic relacionats directament amb el contengut de la categoria a la qual s’opta:
– Per cada publicació en una revista de tiratge internacional:
– Per cada publicació en una revista de tiratge estatal:
Si el criteri seguit per esmentar els autors és l’ordre alfabètic, tots els autors es valoren amb la puntuació corresponent a primer autor.
2.5.2. Ponències, comunicacions, coordinador de taula i pertinença a comitès científics:
a) Per cada ponència presentada en congressos o reunions relacionada directament amb el contengut de la categoria a la qual s’opta:
– D’àmbit internacional: 0,33 punts.
– D’àmbit estatal: 0,165 punts.
– D’àmbit autonòmic: 0,08 punts.
b) Per cada comunicació o pòster presentat en congressos o reunions i que estigui relacionat directament amb el contengut de la categoria a la qual s’opta:
– D’àmbit internacional: 0,165 punts.
– D’àmbit estatal: 0,08 punts.
– D’àmbit autonòmic: 0,04 punts.
c) Per cada coordinació de taula en congressos o reunions relacionada directament amb el contengut de la categoria a la qual s’opta:
– D’àmbit internacional: 0,33 punts.
– D’àmbit estatal: 0,165 punts.
– D’àmbit autonòmic: 0,08 punts.
d) Per pertànyer a algun comitè científic:
– D’àmbit internacional: 0,33 punts.
– D’àmbit estatal: 0,165 punt.
– D’àmbit autonòmic: 0,08 punts.
3. Coneixements orals i escrits de català (màxim: 5 punts)
Els certificats emesos per la Direcció General de Cultura i Joventut i els reconeguts en l’Ordre del conseller d’Educació, Cultura i Universitats de 21 de febrer de 2013 per la qual es determinen els títols, diplomes i certificats equivalents als certificats de coneixements de llengua catalana de la Direcció General de Cultura i Joventut (BOIB 34/2013) tenen una valoració màxima de 5 punts. Es valora un sol certificat, excepte en el cas del certificat de coneixements de llenguatge administratiu (LA), en què la puntuació se suma a la del certificat valorat. Els certificats emesos amb nomenclatura diferent de l’actual es valoren d’acord amb la puntuació que li atorgui el certificat amb què s’hagi homologat en el moment de la valoració:
a) Certificat de coneixement de català C1: 4 punts.
b) Certificat de coneixement de català C2: 4,5 punts.
c) Certificat de coneixements de llenguatge administratiu LA: 0,5 punts.
4. Altres mèrits (puntuació màxima: 2,5 punts)
4.1. Per haver superat en la mateixa categoria a la qual s’opta algun dels exercicis de la fase d’oposició del darrer concurs oposició convocat a partir de 2008 pel Servei de Salut o per una fundació sanitària dependent de la Conselleria de Salut o del Servei de Salut: 1,25 punts. Si la fase d’oposició constava de més d’una prova, es dividiran els 1,25 punts entre la totalitat de les proves i es multiplicarà el quocient pel nombre de proves superades.
4.2. Per disposar d’un certificat que acrediti el coneixement d’una llengua estrangera, expedit per l’Escola Oficial d’Idiomes o un certificat oficial reconegut pel Ministeri d’Educació, Cultura i Esport o per un organisme competent (es valora només el certificat del nivell més alt):
a) Certificat acadèmic intermedi I B1 o equivalent: 0,125 punts.
b) Certificat de nivell intermedi de la Conselleria d’Educació i Cultura B1+ o equivalent: 0,25 punts.
c) Certificat acadèmic avançat B2 o equivalent: 0,5 punts.
d) Certificat de nivell avançat de la Conselleria d’Educació i Cultura B2+ o equivalent: 0,75 punts
.e) Certificat de nivell C1 de la Conselleria d’Educació i Cultura: 1 punt.
f) Certificat de nivell C2 de la Conselleria d’Educació i Cultura: 1,25 punts.
Annex 3
Comissió de Selecció
La Comissió de Selecció està formada pels membres següents:
– President: José Luis Ribes Vallès, facultatiu especialista de l’àrea d’anàlisis clíniques:
– Vocal : Francisco Miguel Albertí , facultatiu especialista de l’àrea de medicina interna.
– Vocal: Miquel Servera Pieras, facultatiu especialista de l’àrea d’anàlisis clíniques.
– Secretari (si en cal): Jaime Coll Morey, cap del Servei de Retribucions i Costos de Personal
Borsa de treball de personal estatutari
Procediments especials de selecció
Autobaremació de selecció (grup A1)
Nom .................................................................. Llinatges.......................................................................................................
Núm. doc. identitat.......................................... Categoria ........................................................................................................
1. Experiència professional (màxim: 20 punts) |
Autoba-remació |
Comissió |
---|---|---|
1.1. Per cada mes de servei prestat en institucions sanitàries públiques de la Unió Europea com a personal estatutari, funcionari o laboral en la mateixa categoria a la qual s’opta o en places amb el mateix contengut funcional: 0,125 punts |
|
|
1.2. Per cada mes de servei prestat com a cooperant en programes de cooperació internacional per al desenvolupament o en programes d’ajuda humanitària acomplint les funcions pròpies de la categoria a la qual s’opta: 0,125 punts |
|
|
1.3. Per cada mes de servei prestat en institucions sanitàries públiques de la Unió Europea com a personal estatutari, funcionari o laboral en una categoria diferent a la qual s’opta i per a la qual s’exigeix tenir el títol de la categoria: 0,09 punts |
|
|
1.4. Per cada mes de servei prestat en centres públics no sanitaris de la Unió Europea com a personal estatutari, funcionari o laboral en la mateixa categoria o en places amb el mateix contengut funcional: 0,09 punts |
|
|
1.5. Per cada mes de serveis prestat en institucions sanitàries públiques de la Unió Europea en una categoria diferent de la categoria a la qual s’opta: 0,063 punts |
|
|
1.6. Per cada mes de servei prestat en institucions sanitàries concertades o concessionàries amb la sanitat pública de la Unió Europea com a personal per compte d’altri en la mateixa categoria que aquella a la qual s’opta en places amb el mateix contengut funcional: 0,0415 punts |
|
|
1.7. Per cada mes de servei prestat en centres hospitalaris privats de la Unió Europea reconeguts pel ministeri de sanitat corresponent com a personal per compte d’altri en la mateixa categoria que aquella a la qual s’opta en places amb el mateix contengut funcional: 0,0205 punts |
|
|
Total de l’apartat 1 (màxim: 20 punts) |
|
|
|
||
2. Formació, docència, activitats científiques i de difusió del coneixement |
Autoba-remació |
Comissió |
2.1. Formació reglada (màxim: 7 punts) Nota: només es valoraran titulacions sanitàries de categoria igual o superior a aquella a la qual s’opta. |
||
2.1.1. Per cada títol universitari que permeti accedir al grup A1 reconegut per la normativa espanyola vigent i que no sigui requisit per a la categoria a la qual s’opta: 3,75 punts |
|
|
2.1.2. Per cada títol universitari que permeti accedir al grup A2 reconegut per la normativa espanyola vigent i que no sigui requisit per a la categoria a la qual s’opta: 1,85 punts |
|
|
Total del subapartat 2.1 (màxim: 7 punts) |
|
|
2.2. Formació postgraduada (màxim: 9 punts) |
||
2.2.1. Els títols de màsters oficials universitaris i els títols universitaris propis de postgrau (certificat universitari, expert universitari, especialista universitari i màster universitari) que estiguin relacionats directament amb el contingut de la categoria a la qual s’opta es valoren a raó de 0,0625 punts per cada crèdit LRU o per cada 10 hores lectives i a raó de 0,156 punts per cada crèdit ECTS o per cada 25 hores lectives |
|
|
2.2.2. Doctorat (es comptabilitzen els cursos de doctorat com a formació continuada en el supòsit que no es compleixin els requisits d’aquest apartat 2.2.2): |
|
|
a) Per haver completat tots els cursos de doctorat, amb el sistema anterior al Reial decret 185/1985, seguint el programa de doctorat (suficiència investigadora): 1,5 punts |
|
|
a) Per tenir el grau de doctor: 6 punts. Si el grau de doctor s’ha obtengut amb la qualificació de cum laude s’hi sumen 0,5 punts |
|
|
Total del subapartat 2.2 (màxim: 9 punts) |
|
|
2.3. Formació continuada (màxim: 2,5 punts) |
||
2.3.1. Es valoren els cursos, els seminaris, els tallers, els congressos, les jornades, les reunions científiques i altres activitats formatives que estiguin relacionats directament amb el contengut de la categoria a la qual s’opta, sempre que hagin estat impartits o organitzats per alguna de les institucions següents: centres universitaris; serveis de salut; conselleries de salut de les comunitats autònomes; Ministeri de Sanitat, Serveis Socials i Igualtat; Ministeri d’Hisenda i Administracions Públiques; Institut Nacional de l’Administració Pública o els homòlegs a les comunitats autònomes; escoles de salut pública adscrites a qualsevol dels organismes esmentats; organitzacions sindicals; col·legis professionals; societats científiques; el SEPE, o entitats sense ànim de lucre registrades degudament que tenguin com a finalitat la formació. 2.3.2. A l’efecte del que disposa l’apartat anterior, puntualitzam els aspectes següents: a) Es considera que estan relacionades directament amb el contengut de la categoria a la qual s’opta les activitats relatives a les àrees temàtiques següents: juridicoadministrativa; qualitat; prevenció de riscos laborals; informàtica referida a aplicacions d’ofimàtica de nivell d’usuari; gestió del personal; habilitats socials; economicofinancera; formació de formadors; habilitats directives, i també qualsevol altra que segons el parer del Comissió estigui relacionada amb les funcions de la categoria. |
b) La puntuació de la formació es limita depenent de l’antiguitat d’aquesta: |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2.3.3. Els diplomes o els certificats (dels darrers cinc anys): |
|
|
|
|
|
|
|
|
Si en el diploma o certificat figuren el nombre d’hores en lloc dels crèdits, s’atorga un crèdit per cada 10 hores per als crèdits CFC o LRU i 1 crèdit per cada 25 hores per als crèdits ECTS. Si hi figuren simultàniament els crèdits i les hores, la valoració es fa sempre tenint en compte els crèdits. Finalment, si no s’hi especifiquen hores ni crèdits, no es valora l’activitat. |
||
Total del subapartat 2.3 (màxim: 2,5 punts) |
|
|
2.4. Docència (màxim: 1,5 punts) |
||
2.4.1. Per cada crèdit o per cada 10 hores de crèdits LRU com a docent en qualsevol de les activitats formatives a què es refereix l’apartat 2.3: 0,05 punts |
|
|
2.4.2. Per cada crèdit o per cada 25 hores de crèdits ECTS com a docent en qualsevol de les activitats formatives a què es refereix l’apartat 2.3: 0,125 punts |
|
|
2.4.3. Per cada curs acadèmic ocupant una plaça de professor titular, associat o catedràtic en estudis relacionats amb la categoria professional: 0,25 punts |
|
|
2.4.4. Per tutoritzar pràctiques en estudis relacionats amb la categoria professional i acreditades per universitats o organismes públics, per cada 10 hores: 0,0077 punts Si la certificació és per curs acadèmic, la puntuació per curs és de 0,05 punts |
|
|
2.4.5. Per impartir docència en l’àmbit universitari en els nivells de càtedra o com a professor titular amb plaça vinculada al Servei de Salut o amb activitat simultània en aquest ens, o com a professor associat amb plaça assistencial en actiu o amb activitat simultània al servei de salut corresponent, per cada 10 hores: 0,05 punts |
|
|
Total del subapartat 2.4 (màxim: 1,5 punts) |
|
|
2.5. Activitats científiques i de difusió del coneixement (màxim: 2,5 punts) |
||
2.5.1. Publicacions |
||
a) Llibres de caràcter científic relacionats directament amb el contengut de la categoria a la qual s’opta i que tenguin ISBN i dipòsit legal: |
||
– Per cada llibre complet: |
||
|
|
|
|
|
|
– Per cada capítol de llibre no inclòs en el punt anterior: |
||
|
|
|
|
|
|
Nota: si el criteri seguit per esmentar els autors és l’ordre alfabètic, tots els autors es valoren amb la puntuació corresponent a primer autor |
||
b) Articles publicats en alguna revista de caràcter científic relacionats directament amb el contengut de la categoria a la qual s’opta: |
||
– Per cada publicació en una revista de tiratge internacional: |
||
|
|
|
|
|
|
– Per cada publicació en una revista de tiratge estatal: |
||
|
|
|
|
|
|
Nota: si el criteri seguit per esmentar els autors és l’ordre alfabètic, tots els autors es valoren amb la puntuació corresponent a primer autor |
||
2.5.2. Ponències, comunicacions, coordinador de taula i pertinença a comitès científics |
||
a) Per cada ponència presentada en congressos o reunions relacionada directament amb el contengut de la categoria a la qual s’opta: |
||
–. D’àmbit internacional ................................................................................................. 0,33 punts |
|
|
–. D’àmbit estatal .......................................................................................................... 0,165 punts |
|
|
–. D’àmbit autonòmic....................................................................................................... 0,08 punts |
|
|
b) Per cada comunicació o pòster presentat en congressos o reunions i que estigui relacionat directament amb el contengut de la categoria a la qual s’opta: |
||
–. D’àmbit internacional ............................................................................................... 0,165 punts |
|
|
–. D’àmbit estatal ............................................................................................................. 0,08 punts |
|
|
–. D’àmbit autonòmic....................................................................................................... 0,04 punts |
|
|
c) Per cada coordinació de taula en congressos o reunions relacionada directament amb el contengut de la categoria a la qual s’opta |
||
–. D’àmbit internacional ................................................................................................. 0,33 punts |
|
|
–. D’àmbit estatal .......................................................................................................... 0,165 punts |
|
|
–. D’àmbit autonòmic....................................................................................................... 0,08 punts |
|
|
d) Per pertànyer a algun comitè científic |
||
–. D’àmbit internacional ................................................................................................. 0,33 punts |
|
|
–. D’àmbit estatal .......................................................................................................... 0,165 punts |
|
|
–. D’àmbit autonòmic....................................................................................................... 0,08 punts |
|
|
Total del subapartat 2.5 (màxim: 2,5 punts) |
|
|
Total de l’apartat 2 [= 2.1 + 2.2 + 2.3 + 2.4 + 2.5] (màxim: 22,5 punts) |
|
|
3. Coneixements orals i escrits de català (màxim: 5 punts) |
Autoba-remació |
Comissió |
Els certificats emesos per la Direcció General de Cultura i Joventut i els reconeguts en l’Ordre del conseller d’Educació, Cultura i Universitats de 21 de febrer de 2013 per la qual es determinen els títols, diplomes i certificats equivalents als certificats de coneixements de llengua catalana de la Direcció General de Cultura i Joventut (BOIB 34/2013) tenen una valoració màxima de 5 punts. Es valora un sol certificat, excepte en el cas del certificat de coneixements de llenguatge administratiu (LA), en què la puntuació se suma a la del certificat valorat. Els certificats emesos amb nomenclatura diferent de l’actual es valoren d’acord amb la puntuació que li atorgui el certificat amb què s’hagi homologat en el moment de la valoració. |
||
a. Certificat de coneixement de català C1............................................................................ 4 punts |
|
|
b. Certificat de coneixement de català C2......................................................................... 4,5 punts |
|
|
c. Certificat de coneixements de llenguatge administratiu LA..................................... 0,5 punts |
|
|
Total de l’apartat 3 (màxim: 5 punts) |
|
|
4. Altres mèrits (màxim: 2,5 punts) |
Autoba-remació |
Comissió |
4.1. Per haver superat en la mateixa categoria a la qual s’opta algun dels exercicis de la fase d’oposició del darrer concurs oposició convocat a partir de 2008 pel Servei de Salut o per una fundació sanitària dependent de la Conselleria de Salut o del Servei de Salut: 1,25 punts. Si la fase d’oposició constava de més d’una prova, es dividiran els 1,25 punts entre la totalitat de les proves i es multiplicarà el quocient pel nombre de proves superades |
|
|
4.2. Per disposar d’un certificat que acrediti el coneixement d’una llengua estrangera, expedit per l’Escola Oficial d’Idiomes o un certificat oficial reconegut pel Ministeri d’Educació, Cultura i Esport o per un organisme competent (es valora només el certificat del nivell més alt): |
||
a.Certificat acadèmic intermedi I B1 o equivalent..................................................... 0,125 punts |
|
|
b. Certificat de nivell intermedi de la Conselleria d’Educació i Cultura |
|
|
c. Certificat acadèmic avançat B2 o equivalent............................................................... 0,5 punts |
|
|
d. Certificat de nivell avançat de la Conselleria d’Educació i Cultura |
|
|
e. Certificat de nivell C1 de la Conselleria d’Educació i Cultura......................................... 1 punt |
|
|
f. Certificat de nivell C2 de la Conselleria d’Educació i Cultura................................. 1,25 punts |
|
|
Total de l’apartat 4 (màxim: 2,5 punts) |
|
|
Puntuació total [suma del apartats 1, 2, 3 i 4] (màxim: 50 punts) |
|
|
Manifest que totes les dades que he consignat són certes i sol·licit que els mèrits referits en aquesta autobaremació es tenguin en compte en el procés selectiu, i em compromet a posar-los a disposició de la Comissió de Selecció si me’ls demana.
Datació
........................................ ,........... d ................................................... de 20.......
[rúbrica]
Nota: la documentació —original o fotocòpia compulsada— ha d’estar a disposició de la Comissió de Selecció en el mateix ordre que figuri en l’autobaremació quan la requereixi a les persones que participen en el procés selectiu.
Sol·licitud de participació en el procés selectiu, amb caràcter temporal, de les places de la categoria de ....................................................... de la plantilla de la Gerència ........................., convocada per mitjà de la Resolució del director general del Servei de Salut de [data] ........................................
Solicitud de participación en el proceso selectivo, con carácter temporal, de las plazas de la categoría de ....................................................... de la plantilla de la Gerencia …………………………..........., convocada por medio de la Resolución del director general del Servicio de Salud de [fecha] ..................................
Sol·licitant / Solicitante |
||||||||||
Nom / Nombre
|
Primer llinatge / Primer apellido
|
Segon llinatge / Segundo apellido
|
||||||||
Núm. doc, identitat N.º doc. Identidad
|
Data de naixement Fecha de nacimiento
|
Telèfon de contacte Teléfono de contacto
|
Adreça electrònica Correo electrónico
|
|||||||
Domicili / Domicilio
|
Núm. N.º
|
Pis Piso |
Porta Puerta |
|||||||
Localitat / Localidad
|
Municipi / Municipio
|
Codi postal / Código postal
|
||||||||
EXPÒS / EXPONGO:
Que en fecha de ……………................. se publicó la convocatoria para la selección, con carácter temporal, de ........... plaza/plazas de la categoría ..................................................... de la plantilla de la Gerencia .......................................... .
|
||||||||||
SOL·LICIT / SOLICITO:
Ser admès/admesa en aquesta convocatòria. / Ser admitido/admitida en esta convocatoria. |
..............................., ......... d ................................ de 20....
[rúbrica]
Documents adjunts / Documentos adjuntos:
SERVEI DE SALUT DE LES ILLES BALEARS / SERVICIO DE SALUD DE LAS ISLAS BALEARES