Torna

BUTLLETÍ OFICIAL DE LES ILLES BALEARS

Secció V. Anuncis

Subsecció primera. Contractació Pública

AJUNTAMENT DE CAPDEPERA

Núm. 7804
Licitació del contracte del servei per a la prestació i execució dels cursos de natació i serveis associats de socorrisme, administració i coordinació

  • Contingut, oficial i autèntic, de la disposició: Document pdf  Versió PDF

Text

La Junta de Govern Local de l’Ajuntament de Capdepera, en sessió ordinària que va tenir lloc en data 12 de juliol de 2017, va aprovar el plec de clàusules administratives particulars i de prescripcions tècniques que regiran el contracte del servei per a la prestació i execució dels cursos de natació i serveis associats de socorrisme, administració i coordinació. De conformitat amb l’art.188.3 de la Llei 20/2006, de 15 de desembre, municipal i de règim local de les Illes Balears, l’esmentat plec estarà de manifest al negociat de Secretaria, dins el termini de 5 dies naturals, comptats a partir de l’endemà de la inserció d’aquest anunci al Butlletí Oficial de les Illes Balears, amb la finalitat que els interessats puguin presentar les reclamacions que considerin oportunes.

Simultàniament, s’anuncia la licitació del contracte de serveis mitjançant procediment obert, tramitació urgent i varis criteris d’adjudicació. No obstant això, la licitació s’ajornarà en el supòsit que es formulin reclamacions al plec de condicions.

ANUNCI PER A LA LICITACIÓ DEL CONTRACTE DEL SERVEI PER A LA PRESTACIÓ I EXECUCIÓ DELS CURSOS DE NATACIÓ I SERVEIS ASSOCIATS DE SOCORRISME, ADMINISTRACIÓ I COORDINACIÓ.

1. Entitat adjudicadora: Dades generals i dades per a l’obtenció de la informació.

a) Organisme: Ajuntament de Capdepera

b) Dependència que tramita l’expedient: Secretaria General

c) Obtenció de documentació i informació:

1)Dependència: Registre General de l’Ajuntament de Capdepera.

2) Domicili: Carrer Ciutat, 20.

3) Localitat i codi postal: Capdepera – 07580.

4) Telèfon: 971 56 30 52.

5) Telefax: 971 81 84 91.

6)Direcció d’Internet del perfil del contractant: ajcapdepera.sedelectronica.es

7) Data límit d’obtenció de documents i informació: a les 14 hores del 8è dia natural següent al de publicació d’aquest anunci al BOIB o del primer dia feiner següent si l’indicat fos dissabte o festiu.

d) Número d’expedient: 2446/2017.

2. Objecte del contracte:

a) Tipus: Contracte de serveis.

b) Descripció de l’objecte: Prestació i execució dels cursos de natació, així com dels serveis associats de socorrisme, administració i coordinació.

c) Llocs d’execució: Piscina Municipal. Recinte esportiu Es Figueral.

d) Termini d’execució: De dia 1 de setembre de 2017 fins al 31 d'agost de 2019.

e) Admissió de pròrroga: Si. El contracte es podrà prorrogar per dos anys més màxim, d’any en any.

La pròrroga serà per mutu acord de les parts i s'haurà d'acordar amb una antelació mínima de 1 mes respecte de la data d’extinció del contracte.

f) CPV: 92620000-3. Serveis relacionats amb l'esport.

3. Tramitació i procediment.

a) Tramitació: urgent

b) Procediment: obert

c) Criteris d’adjudicació:

Criteris d’adjudicació avaluables de forma automàtica mitjançant l’aplicació de fórmules: de 0 a 55 punts.

 

Oferta econòmica(*)

A l’empresa amb l’oferta més baixa se li assignarà la puntuació màxima. A les altres, els punts es calcularan d’acord amb la següent fórmula:

E = D * (A/B)
E = Puntuació obtinguda empresa X
D = Puntuació màxima
A= Import oferta baixa major
B = Import oferta econòmica empresa X

(*)L’empresa que no presenti baixa obtindrà 0 punt

De 0 a 40 punts.

Millores(*)

I. Festes cloenda de trimestre amb castell inflable aquàtic i activitats extres ofertades per tots/es els usuaris dels cursets. Ex: Master class d'aquagym, spinning aquàtic, tallers aquàtics, etc.

(3 punts)

*s’ha d’aportar documentació que acrediti que l’empresa podrà aportar aquest castell inflable i que l’inflable compleix la normativa establerta per la Llei 7/2013, de 26 de novembre.

De 0 a 15 punts

II. Aportació d'equip de música Bluetooh per a les activitats i equip informàtic, amb impressora per a administració. (3 punts)

III. Borsa de 4 hores de natació escolar per curs i per centre educatiu del municipi (s'Alzinar, s'Auba, IES, Es Ferreret i Eriçons). (3 punts)

IV. Borsa de 2 hores de natació per als clubs esportius locals per equip i/o categoria i per temporada. (3 punts)

V. Col·laboració amb el Servei Municipal d’Esports amb les activitats relacionades amb el medi aquàtic (dins o fora del recinte).
Ex.: mes de l’Esport Gabellí, travessa, etc...

(3 punts)

(*) S’ha d’acreditar mitjançant una declaració responsable.

Criteris d’adjudicació avaluables mitjançant un judici de valor: de 0 a 45 punts.

Projecte d'activitats: (*)

El projecte ha d'incloure els següents punts:

De 0 a 35 punts

1. Anàlisis de l'entorn i dels participants. (màxim 2 punts)

2. Objectius. (màxim 3 punts)

3. Continguts. (màxim 3 punts)

4. Metodologia. (màxim 3 punts)

5. Normativa. (màxim 1 punts)

6. Programació de les activitats i nivells ofertats. (màxim 1 punt)

7. Relacionar els objectius i programació d’activitats dels cursos de natació amb centres d’interès, temàtiques, fil conductor. (màxim 5 punts)

8. Material i pautes d'organització general. (màxim 2 punts)

9. Descripció dels recursos sanitaris del municipi, mesures preventives i actuacions en cas d'emergència. (màxim 2 punts)

10. Enquestes de satisfacció als usuaris, monitors i pares dels nins participants en l'activitat. (màxim 2 punts)

11. Progressions dels nivells (control de com l’usuari dels cursets progressa, millora i criteris que s’estableixen per fer que l’usuari canviï de grup). (màxim 4 punts)

12. Test dels cursos ofertats (valoració/avaluació durant el curs dels diferents objectius programats per grup) (màxim 2 punts)

13. Control final del projecte. (màxim 1 punt)

14. Adherència i control dels cursets. (control diari i seguiment de l’assistència dels usuaris als cursos, fidelització de l’usuari)(màxim 2 punts)

15. Control natació lliure, usos i abonaments piscina. (màxim 2 punts)

Millores sense increment al preu de licitació:

Millora presentada i que redundi en una millora del servei, de les instal·lacions i material innovador.

De 0 a 10 punts

4. Pressupost base de licitació.

a) Import net: 120.787,50€ anuals

b) IVA(21%): 25.365,37€

c) Import total: 146.152,87€ anuals

d) Valor estimat del contracte: 483.150€

5. Garanties exigides.

a) Provisional: no escau.

b) Definitiva: 5% de l’import d’adjudicació(IVA exclòs).

6. Requisits específics del contractista:

a) Solvència econòmica i financera

S'ha d'acreditar amb la presentació del document següent, sense perjudici que per raons justificades puguin presentar qualsevol altra documentació considerada suficient per l'òrgan de contractació: Declaració sobre el volum de negocis en l’àmbit d’activitats corresponent a l’objecte del contracte, referit com a màxim als tres últims exercicis de quantia igual o superior al pressupost de licitació, per cada anualitat. Mitjançant la presentació dels comptes anuals si fos persona jurídica i de la presentació de la declaració de l'IRPF, si fos persona física.

b) Solvència tècnica.

S'ha d'acreditar amb la presentació del document següent, sense perjudici que per raons justificades puguin presentar qualsevol altra documentació considerada suficient per l'òrgan de contractació:

Una relació dels principals serveis o treballs efectuats en els darrers cinc anys que han d’indicar l’import, les dates i el destinatari, públic o privat. Els serveis o treballs efectuats s’acreditaran mitjançant certificats expedits o visats per l’òrgan competent, quan el destinatari sigui una entitat del sector públic o quan el destinatari sigui un subjecte privat, mitjançant un certificat expedit per aquest o, a falta d’aquest certificat, mitjançant una declaració de l’empresari; si s’escau, aquests certificats es comunicaran directament a l’òrgan de contractació per l’autoritat competent.

7. Presentació de les ofertes.

a) Data límit de presentació: El termini de presentació de les proposicions acabarà a les 14 hores del 8è dia natural següent al de publicació d’aquest anunci de licitació al BOIB, o del primer dia feiner següent, si l’indicat fos dissabte o festiu.

b) Lloc de presentació:

1.- Dependència: Registre General de l’Ajuntament de Capdepera.

2.- Direcció: Carrer Ciutat, 20.

3.- Localitat i Codi Postal: Capdepera - 07580

8. Obertura d’ofertes: Ajuntament de Capdepera.

a) Direcció: Carrer Ciutat,20.

b) Localitat i codi postal: Capdepera-07580.

c) Data i Hora : el dia feiner següent a la finalització del termini de presentació de proposicions.

 

9. Despeses de publicitat. Seran a compte del contractista les despeses que s’assenyalen a la clàusula vint-i-cinquena del plec de condicions

  

Capdepera, (12 de juliol de 2017

Batle,

Rafel Fernandez Mallol)