Torna

Butlletí Oficial de les Illes Balears

Secció I. Disposicions generals

AJUNTAMENT DE SANT ANTONI DE PORTMANY

Núm. 7666
Modificació de la fitxa del lloc d’inspector en cap de la Policia Local

  • Contingut, oficial i autèntic, de la disposició: Document pdf  Versió PDF

Text

El Ple de l’Ajuntament, a la sessió ordinària de 29 de juny de 2017, va adoptar els següents acords:

PRIMER. Modificar la  fitxa del lloc d’inspector en cap de la Policia Local, segons l’annex descriptiu  incorporat a l’expedient.

SEGON. Remetre aquest acord a l’administració de l’Estat i de la Comunitat Autònoma en un termini de 30 dies.

Annex:

AJUNTAMENT DE SANT ANTONI DE PORTMANY

DESCRIPCIÓ DEL

LLOC DE TREBALL NÚM.: 205

   Full:

      1    

NOM DEL LLOC DE TREBALL:

INSPECTOR EN CAP DE LA POLICIA LOCAL.

DEPENDÈNCIA JERÀRQUICA

Unitat/Servei

Titulars

Subordinats

Horari

Jornada

POLICIA LOCAL

1

Aprox. 50

M/T/N

Flexible

ALCALDE

Dedicació

---

Incompatibilitat

Grup

---

Especialitat

Requisits

---

Mérits

Provisió

Tipo

REGIDOR DELEGAT

Exclusiva

Total

A2

-------

Las pròpies de la classe policial

Diplomat, enginyer o arquitecte Tècnic o equivalent

Cursos Inspector/

Carnet A1,A2, B,

Direcció personal

Anglès

L.D.

S

CENTRE: Policia Local

Responsabilitats Generals:

-. La prefectura exerceix la màxima responsabilitat dins la Policia Local, té el comandament immediat sobre totes les unitats i els serveis en què s'organitzi i porta a terme les funcions que es determinin legalment i reglamentàriament

Tasques més significatives:

1. Coordinació i inspecció de les activitats i serveis de totes les Unitats i Departaments del cos.

2. Transmissió de les directrius de l'equip de govern al servei policial i, d'altra banda, trasllat de les sol·licituds pertinents dels comandaments i la plantilla als responsables municipals.

3. Informació a l'Alcaldia sobre el desenvolupament dels serveis i materialització i compliment de les ordres que aquesta li dicti

4. Dictat, per dur-les a terme, de les instruccions de servei, ordres i directrius que consideri necessàries, d'acord amb la normativa vigent

5. Exigència a tots els membres del cos, de l'exacte compliment dels seus deures, sens perjudici de les responsabilitats que corresponguin als diversos comandaments de l'estructura jeràrquica.

6. Proposició a l'Alcaldia de la iniciació d'expedients disciplinaris i els premis i recompenses que es mereixi el personal.

7. L'elaboració de les propostes pressupostàries i execució de la gestió i el control ordinari de la despesa de les partides assignades a la Policia Local. Realització de propostes d'adquisició o millora de mitjans materials i tecnològics, amb la consulta prèvia sindical de les que tinguin incidència sobre el personal o les seues condicions de treball.

8. Assistència a l'alcalde o regidor delegat en les funcions de planificació, organització, coordinació i control i proposició de les mesures organitzatives i els projectes per a la renovació i el perfeccionament dels procediments, sistemes i mètodes d'actuació que consideri convenients.

9. L'establiment de protocols i indicadors que permetin una anàlisi constant i àgil del funcionament dels diferents serveis policials i dels resultats obtinguts, de l'aplicació dels sistemes de qualitat que es puguin establir.

10. La proposta d'activitats formatives i d'entrenament, prèvia consulta sindical. Així com la gestió i el foment de la formació permanent dels membres del cos.

11. Direcció de la confecció de les memòries anuals de la Policia Local.

12. L'impuls i suport als responsables de les diferents Unitats i Departaments en les relacions i comunicacions amb els sectors socials representatius.

13. La supervisió dels quadrants i dels nomenaments de serveis que confeccionin els comandaments del cos, i dels canvis de torns o serveis autoritzats per aquests comandaments.

14. La participació en les reunions de la Junta Local de Seguretat (com a vocal) o d'òrgans similars.

15. Acompanyar la corporació en aquells actes públics en què aquesta concorri i sigui requerit per a això.

16. La resta de funcions que li siguin assignades per l'alcalde o el regidor delegat, o d’altres que li assignin les normes o disposicions vigents.

El que s’exposa al públic a l’efecte del seu públic coneixement, d’acord amb el que disposa l’article 127 del Reial decret legislatiu 781/1986, de 18 d’abril, pel qual s’aprova el Text refós de les disposicions legals vigents en matèria de règim local.

 

Sant Antoni de Portmany, 10 de juliol de 2017

 

L’Alcalde,

José Tur Torres