Secció V. Anuncis
Subsecció primera. Contractació Pública
ADMINISTRACIÓ DE LA COMUNITAT AUTÒNOMA
CONSELLERIA D'EDUCACIÓ I UNIVERSITAT
Núm. 7164
Licitació per a la contractació de subministrament per a l’adquisició de mobiliari i diferents materials pels tallers d’administratiu, els de comerç i emmagatzematge; per als centres d’FP que imparteixen cicles de les famílies d’Administració i gestió i la de Comerç i màrqueting
Versió PDF
1. Entitat adjudicadora. Dades generals i dades per a l'obtenció de la informació:
1.1. Organisme: Conselleria d’Educació i Universitat
1.2. Dependència que tramita l'expedient: Unitat Administrativa de Contractació
1.3. Obtenció de documentació i informació:
1.3.1. Dependència: Unitat Administrativa de Contractació
1.3.2. Domicili: C/ d’Alfons el Magnànim, núm. 29 (tercera planta) 07004 Palma, o en el cas de canvi de seu, la direcció del Departament de Contractació que figuri en la pàgina web de la Conselleria d’Educació i Universitat (https://www.caib.es/seucaib/ca/organigrama/ 205563).
1.3.3. Tel.: 971 17 77 60 Fax: 971 17 68 48
1.3.4. Correu electrònic: uac@sgtedu.caib.es
1.3.5. Adreça d'Internet del perfil del contractant: www.plataformadecontractacio.caib.es
1.3.6. Data límit d'obtenció de documentació i informació: l'assenyalada per a la presentació.
1.4. Número expedient: CONTR 2017/2403.
2. Objecte del contracte:
2.1. Tipus: subministrament.
2.2. Descripció de l'objecte: subministrament per a l’adquisició de mobiliari i diferents materials pels tallers d’administratiu, els de comerç i emmagatzematge, per als centres d’FP que imparteixen cicles de les famílies d’Administració i gestió i la de Comerç i màrqueting
2.3. Divisió per lots i nombre de lots: 2 lots
2.4. Termini d'execució: una vegada formalitzat el contracte, 60 dies naturals des de que el responsable del contracte autoritzi l’inici del subministrament.
2.5. Admissió de pròrroga: no
2.6. CPV: 39160000
3. Tramitació i procediment:
3.1. Tramitació: ordinària
3.2. Procediment: obert
3.3. Criteris d'adjudicació:
3.3.1. Oferta econòmica: 100%
3.4 Criteris especials d’execució del contracte de caràcter social segons la clàusula M del plec de clàusules administratives particulars:
3.4.1. Compliment de criteris ètics.
3.4.2. Transparència i responsabilitat fiscal.
4. Pressupost base de licitació:
4.1. Pressupost de despesa màxim de la totalitat dels lots (IVA inclòs): 98.125,45 euros
4.2. Pressupost de despesa màxim de cada lot (IVA inclòs)
4.2.1. Lot 1: 90.284,98 euros
4.2.2. Lot 2: 7.840,47 euros
4.3. Valor estimat del contracte: 81.095,42 euros
5. Garanties exigides:
5.1. Provisional: no
5.2. Definitiva: 5% de l'import d'adjudicació, segons la clàusula H.2 del plec de clàusules administratives particulars
6. Requisits específics del contractista:
6.1. Classificació: no
6.2. Solvència econòmica i financera i solvència tècnica i professional: clàusula F del plecs de clàusules administratives del contracte
7. Presentació d'ofertes:
7.1. Data límit de presentació: 16 dies naturals contats des del dia següent al de la publicació de l'anunci de licitació en el BOIB. Hora límit: 14:00 h.
7.2. Modalitat de presentació: D’acord amb la clàusula 12 del plec de clàusules administratives.
7.3. Lloc de presentació:
7.3.1. Dependència: Unitat Administrativa de Contractació de la Conselleria d’Educació i Universitat
7.3.2. Domicili: C/ d’Alfons el Magnànim, núm. 29 (tercera planta) 07004 Palma o en el cas de canvi de seu, la direcció del Departament de Contractació que figuri en la pàgina web de la Conselleria d’Educació i Universitat (https://www.caib.es/seucaib/ca/organigrama/ 205563).
7.4. Admissió de variants: no
7.5. Termini durant el qual el licitador està obligat a mantenir la seva oferta: 15 dies.
8. Obertura de les ofertes:
8.1. Adreça: la mateixa que la indicada per a la presentació a l’apartat 7.3
8.2. Data i hora: es comunicarà el dia i l'hora mitjançant telèfon, correu electrònic, fax o qualsevol altre mitjà que es consideri convenient.
9. Despeses de publicitat: màxim 500 euros.
Palma, 23 de juny de 2017
El secretari general,
Francesc Gálvez Capellà