Secció V. Anuncis
Subsecció segona. Altres anuncis oficials
ADMINISTRACIÓ DE LA COMUNITAT AUTÒNOMA
CONSELLERIA D'HISENDA I ADMINISTRACIONS PÚBLIQUES
Núm. 7581
Notificació de l’Acord del Consell de Govern de 19 de maig de 2017 pel qual s’autoritza l’ocupació urgent dels terrenys afectats per l’expropiació relativa al projecte “Millora de la fluïdesa i seguretat de la carretera C-733 i variant al nucli urbà de Jesús”
D’acord amb el que disposa l’article 44 de la Llei 39/2015, d’1 d’octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques, i atès l’Acord del Consell de Govern de 19 de maig de 2017 de l’ocupació urgent dels terrenys afectats per l’expropiació relativa al projecte de “Millora de la fluïdesa i seguretat de la carretera C-733 i variant al nucli urbà de Jesús”, es constata que no s’ha pogut notificar en el domicili conegut de les persones següents: Sra. Berta Prats Calbet, hereus del Sr. Vicente Riera Mayans; Sr. David Calle García i Sra. Ainhoa González Núñez; Sra. Martha Escanellas Jasso; Sr. Paffrach Klaus Erwin; Sr. Pedro Iban Domínguez; Sra. Catalina Costa Ramis; Sr. Antonio Calbet Escandell; Sra. Josefa Torres Ramón; Sr. Juan Costa Tur i Sra. María del Carmen Tur Marí; Sra. Maria Ramis Marí, Sra. Josefa Costa Ramis, Sra. Maria Luisa Costa Ramis i Sra. Maria Ramis Marí (usufructuària); Sr. Juan Torres Torres; Kirmis, SL; Sra. Susan Laurence Van Hal; Sra. Francisca Prats Calbet i Sr. Antonio Prats Calbet; Sra. Marcela Ramón Torres.
Mitjançant aquest anunci se’ls notifica que el Consell de Govern en la sessió de 19 de maig de 2017 va adoptar, entre d’altres, l’Acord següent (BOIB núm. 62, de 20 de maig de 2017):
Acord
Primer. Declarar l’ocupació urgent dels terrenys afectats per dur a terme l’expropiació relativa al projecte “Millora de la fluïdesa i seguretat de la carretera C-733 i variant al nucli urbà de Jesús”, atesa la sol•licitud del Consell Insular d'Eivissa i a l’efecte de l’article 52 de la Llei d’expropiació forçosa. Els béns i els drets afectats per la declaració d’ocupació urgent s’enumeren, de manera individualitzada i amb indicació dels titulars, en els annexos d’aquest Acord.
Segon. Fonamentar la urgència en la documentació que ha presentat el Consell Insular d'Eivissa i en l’informe jurídic del Servei de Corporacions Locals de la Direcció General de Funció Pública i Administracions Públiques, que considera procedent la declaració d’urgència del Consell de Govern perquè hi concorren circumstàncies excepcionals que motiven la declaració d’ocupació urgent dels béns i els drets afectats per l’expedient d’expropiació forçosa i que es basen en la seguretat vial, d'acord amb els arguments que consten en els informes esmentats. En concret es justifica per la necessitat d'adaptar les característiques tècniques a les exigides per a les xarxes primària i secundària, per l'elevada intensitat de tràfic que dóna lloc a nivells de servei reduïts, per l'alta accidentalitat existent (amb un tram de concentració d'accidents) i, tal com s'estableix en el Pla Director Sectorial de Carreteres, per la necessitat de suprimir les travesseres urbanes situades en la xarxa primària i en la secundària amb IMD superior a 2.000.
Les mesures proposades en el projecte doten aquest tram de carretera de més seguretat vial i eviten, en la mesura del que és possible, accidents de trànsit, per la qual cosa es considera justificat acudir a aquest procediment de declaració d’ocupació urgent.
Tercer. Fer constar que, durant el període d’informació pública al qual es va sotmetre la sol•licitud d’ocupació urgent, es va presentar una al•legació relativa a la urgència de l’ocupació que fou desestimada per l’Acord del Ple del Consell Insular d'Eivissa de 27 de gener de 2017.
Quart. Publicar aquest Acord en el Butlletí Oficial de l’Estat i Butlletí Oficial de les Illes Balears.
Cinquè. Notificar a les persones que figuren com a interessades en l’expedient que contra aquest Acord, que exhaureix la via administrativa, poden interposar un recurs potestatiu de reposició davant el Consell de Govern en el termini d’un mes comptador des de l’endemà d’haver-ne rebut la notificació, d’acord amb l’article 124 de la Llei 39/2015, d’1 d’octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques i l’article 57 de la Llei 3/2003, de 26 de març, de règim jurídic de l’Administració de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears.
També poden interposar directament un recurs contenciós administratiu davant la Sala Contenciosa Administrativa del Tribunal Superior de Justícia de les Illes Balears en el termini de dos mesos comptadors des de l’endemà d’haver rebut la notificació de l’Acord, d’acord amb l’article 46 de la Llei 29/1998, de 13 de juliol, reguladora de la jurisdicció contenciosa administrativa.
Marratxí, 7 de juliol de 2017
El director general
Pedro J. Jiménez Ramírez