Torna

BUTLLETÍ OFICIAL DE LES ILLES BALEARS

Secció V. Anuncis

Subsecció primera. Contractació Pública

ADMINISTRACIÓ DE LA COMUNITAT AUTÒNOMA

CONSELLERIA DE PRESIDÈNCIA

Núm. 7518
Resolució de la secretària general de la Conselleria de Presidència per la qual s’anuncia la licitació del servei de manteniment de les aplicacions informàtiques CONSGOV i CONSGOVPAD per a la gestió del Consell de Govern electrònic

  • Contingut, oficial i autèntic, de la disposició: Document pdf  Versió PDF

Text

1. Entitat adjudicadora: Dades generals i dades per a l’obtenció de la informació.

a) Organisme: Conselleria de Presidència

b) Dependència que tramita l’expedient: Unitat Administrativa de Contractació

c) Obtenció de la documentació i informació:

1) Dependència: Unitat Administrativa de Contractació

2) Domicili: Passeig de Sagrera, 2 - 3er

3) Localitat i codi postal: 07012 Palma

4) Telèfon: 971 78 41 30

5) Telefax: 971 17 64 70

6) Correu electrònic: contractaciopresidencia@caib.es

7) Direcció d’Internet del perfil del contractant: www.plataformadecontractacio.caib.es

8) Data límit d’obtenció de documentació i informació: la mateixa que la de la presentació d’ofertes.

d) Número d’expedient: CONTR 2017 2287

2. Objecte del contracte:

a) Tipus: servei

b) Descripció de l'objecte: servei de manteniment de les aplicacions informàtiques CONSGOV i CONSGOVPAD per a la gestió del Consell de Govern electrònic

c) Divisió per lots i nombre de lots: No

d) Lloc de lliurament/execució: Passeig,  de Sagrera, 2. 07012- Palma

e) Termini de lliurament/execució: dos anys comptadors des del dia següent a la formalització del contracte.

f) Admissió de pròrroga: sí.

g) CPV (referència de nomenclatura): 724210007

h) El contracte inclou clàusules socials tant com a criteri d’adjudicació com a condicions especials d’execució (lletra M del quadre de característiques del contracte del PCAP).

3. Tramitació i procediment

a) Tramitació: Ordinària

b) Procediment: Obert

c) Criteris d’adjudicació: Els que s’indiquen al punt A del quadre de criteris d’adjudicació del contracte del plec de clàusules administratives particulars.

4. Valor estimat del contracte: 83.160 euros.

5. Pressupost base de licitació:

a) Import màxim de licitació: 37.800 euros. Import total 45.738 euros.

6. Garanties exigides.

Definitiva: 5% de l’import de licitació.

 

7. Requisit específics del contractista:

a) Classificació: No

b) Solvència econòmica i financera i solvència tècnica i professional: La indicada a les lletres F.2, F.3 i F5 del plec de clàusules administratives particulars.

8 Presentació d’ofertes o de sol·licituds de participació:

a) Data límit de presentació: fins les 10:00 hores del 16è dia natural comptador des de l’endemà de la publicació d’aquest anunci en el Butlletí Oficial de les Illes Balears. Si el darrer dia és dissabte, diumenge o festiu, passarà al primer dia hàbil següent.

b) Modalitat de presentació: presencial o per correu

c) Lloc de presentació: Conselleria de Presidència

1. Dependència: Unitat Administrativa de Contractació

2  Domicili: Passeig de Sagrera, 2 - 3er

3  Localitat i codi postal: Palma de Mallorca- 07012

4 Direcció electrònica: contractaciopresidencia@caib.es

d) Termini durant el qual el licitador està obligat a mantenir l’oferta: 2 mesos.

9 Obertura d’ofertes.

a) Direcció: Passeig de Sagrera, 2

b) Localitat i codi postal: Palma de Mallorca - 07012

d) Data i hora: es publicarà al perfil del contractant:   www.plataformadecontractació.caib.es

10. Despeses de publicitat: màxim 300 euros que seran a càrrec de l’adjudicatari.

 

Palma, 6 de juliol de 2017

La secretaria general
Teresa Suárez Genovard