Torna

BUTLLETÍ OFICIAL DE LES ILLES BALEARS

Secció V. Anuncis

Subsecció primera. Contractació Pública

AJUNTAMENT DE SANTA EULÀRIA DES RIU

Núm. 4922
Llicitació Exp.115-2016 Adquisició mobiliari al Centre Cultural de Jesus

  • Contingut, oficial i autèntic, de la disposició: Document pdf  Versió PDF

Text

La Junta de Govern Local de data 07 de novembre de 2016 acordà, entre d’altres, l’aprovació del Plec de clàusules particulars administratives i de prescripcions tècniques han de regir el concurs per a l’adjudicació mitjançant el procediment obert, criteri únic d’adjudicació, tramitació ordinària, per la adjudicació de la contractació de subministrament i instal·lació del mobiliari urbà per el Centre Cultural de Jesús, TM. de Santa Eulària des Riu, Exp. 115-2016, el qual s’exposa al públic per un termini de deu dies naturals, durant els quals es podrà examinar al Departament de Contractació o en perfil del contractant, a efectes de presentar-hi reclamacions.

Simultàniament s’anuncia la licitació, condicionada al que disposa l’article 188.3 de la Llei 20/2006, de 15 de desembre, municipal i de règim local de les Illes Balears, conforme a les dades següents:

1. Endidat adjudicadora.

a) Organisme: Ajuntament de Santa Eulària des Riu

b) Dependència que tramita l’expedient: Negociat de Contractació.

c) Obtenció de documentació i informació

1. Dependència: Departament de Contractació.

2. Domicili: Plaça Espanya nº1

3. Localitat i codi postal: Santa Eulària des Riu. 07840

 4. Telèfon: 971 33 28 00

5. Fax: 971 04 32 18

6. Adreça electrònica: nmari@santaeularia.com

7. Adreça d’Internet del perfil del contractant:

www.contrataciondelestado.es  o www.santaeulalia.net

8. Data límit d’obtenció de documentació i informació: quinze dies naturals, comptats a partir de la publicació d’aquest anunci.

d) Número d’expedient: Exp-115-2015

2. Objecte del contracte.

a) Tipus: Subministre

b) Descripció de l’objecte: Subministrament i instal·lació.

c) Divisió per lots i nombre d’unitats. No.

d) Lloc d’execució:

1) Domicili. C/Faisan no 10.

2) Localitat i codi postal. Jesús 07819

e) Termini d’execució: dos mesos i mig.

f) Admissió de pròrroga. NO

g) Establiment d’un acord marc (si escau). NO

h) CPV.(Referència de Nomenclatura)- 39100000

3. Tramitació i procediment.

a) Tramitació: Ordinària

b) Procediment: obert.

c) Subhasta electrònica: NO

d) Criteris d’adjudicació:

- Preu.

4.- Valor estimat del contracte: 60.706,29 euros

5. Pressupost base de licitació:

- Import net: 60.706,29 euros. Import total: 12.748,32 euros.

6. Garanties exigides.

- Provisional: No s’exigeix.

- Definitiva (%): 5% de l’adjudicació.

7. Requisits específics del contractista.

a) Classificació: No s’exigeix

b) Solvència econòmica i financera i solvència tècnica i professional.

- Solvència econòmica: volum anual de negocis per import igual o superior al exigit al contracte.

- Solvència tècnica: relació dels principals subministraments realitzats durant els cinc darrers anys.

8. Presentació de les ofertes.

a) Data límit de presentació: 15 dies naturals comptats a partir de la publicació d’aquest anunci al BOIB

b) Modalitat de presentació: Presencial.

c) Lloc de presentació:

1ª Dependència: Registre General d’Entrada de l’Ajuntament de Santa Eulària des Riu.

2ª Adreça: Carrer de Marià Riquer Wallis, núm. 4. baixos

3ª Localitat i codi postal: Santa Eulària des Riu. 07840

4º Direcció electrònica: nmari@santaeularia.com

d) Termini durant el qual el licitador estarà obligat a mantenir l’oferta: Dos mesos

9. Obertura de les ofertes.

a) Descripció: Tercer dia hàbil a partir de la finalització del termini per a presentar ofertes.

b) Direcció. Plaça Espanya, no. 1

c) Localitat i codi postal: Santa Eulària des Riu. 07840

d) Data i hora: A confirmar per part del licitador.

10. Despeses de publicitat. A conta de l’adjudicatari. Màxim 1.200 €

 

En Santa Eulària des Riu a 15 de desembre de 2016.

L’alcalde.

Vicente Marí Torres