Secció V. Anuncis
Subsecció primera. Contractació Pública
AJUNTAMENT DE SANTA EULÀRIA DES RIU
Núm. 4922
Llicitació Exp.115-2016 Adquisició mobiliari al Centre Cultural de Jesus
La Junta de Govern Local de data 07 de novembre de 2016 acordà, entre d’altres, l’aprovació del Plec de clàusules particulars administratives i de prescripcions tècniques han de regir el concurs per a l’adjudicació mitjançant el procediment obert, criteri únic d’adjudicació, tramitació ordinària, per la adjudicació de la contractació de subministrament i instal·lació del mobiliari urbà per el Centre Cultural de Jesús, TM. de Santa Eulària des Riu, Exp. 115-2016, el qual s’exposa al públic per un termini de deu dies naturals, durant els quals es podrà examinar al Departament de Contractació o en perfil del contractant, a efectes de presentar-hi reclamacions.
Simultàniament s’anuncia la licitació, condicionada al que disposa l’article 188.3 de la Llei 20/2006, de 15 de desembre, municipal i de règim local de les Illes Balears, conforme a les dades següents:
1. Endidat adjudicadora.
a) Organisme: Ajuntament de Santa Eulària des Riu
b) Dependència que tramita l’expedient: Negociat de Contractació.
c) Obtenció de documentació i informació
1. Dependència: Departament de Contractació.
2. Domicili: Plaça Espanya nº1
3. Localitat i codi postal: Santa Eulària des Riu. 07840
4. Telèfon: 971 33 28 00
5. Fax: 971 04 32 18
6. Adreça electrònica: nmari@santaeularia.com
7. Adreça d’Internet del perfil del contractant:
www.contrataciondelestado.es o www.santaeulalia.net
8. Data límit d’obtenció de documentació i informació: quinze dies naturals, comptats a partir de la publicació d’aquest anunci.
d) Número d’expedient: Exp-115-2015
2. Objecte del contracte.
a) Tipus: Subministre
b) Descripció de l’objecte: Subministrament i instal·lació.
c) Divisió per lots i nombre d’unitats. No.
d) Lloc d’execució:
1) Domicili. C/Faisan no 10.
2) Localitat i codi postal. Jesús 07819
e) Termini d’execució: dos mesos i mig.
f) Admissió de pròrroga. NO
g) Establiment d’un acord marc (si escau). NO
h) CPV.(Referència de Nomenclatura)- 39100000
3. Tramitació i procediment.
a) Tramitació: Ordinària
b) Procediment: obert.
c) Subhasta electrònica: NO
d) Criteris d’adjudicació:
- Preu.
4.- Valor estimat del contracte: 60.706,29 euros
5. Pressupost base de licitació:
- Import net: 60.706,29 euros. Import total: 12.748,32 euros.
6. Garanties exigides.
- Provisional: No s’exigeix.
- Definitiva (%): 5% de l’adjudicació.
7. Requisits específics del contractista.
a) Classificació: No s’exigeix
b) Solvència econòmica i financera i solvència tècnica i professional.
- Solvència econòmica: volum anual de negocis per import igual o superior al exigit al contracte.
- Solvència tècnica: relació dels principals subministraments realitzats durant els cinc darrers anys.
8. Presentació de les ofertes.
a) Data límit de presentació: 15 dies naturals comptats a partir de la publicació d’aquest anunci al BOIB
b) Modalitat de presentació: Presencial.
c) Lloc de presentació:
1ª Dependència: Registre General d’Entrada de l’Ajuntament de Santa Eulària des Riu.
2ª Adreça: Carrer de Marià Riquer Wallis, núm. 4. baixos
3ª Localitat i codi postal: Santa Eulària des Riu. 07840
4º Direcció electrònica: nmari@santaeularia.com
d) Termini durant el qual el licitador estarà obligat a mantenir l’oferta: Dos mesos
9. Obertura de les ofertes.
a) Descripció: Tercer dia hàbil a partir de la finalització del termini per a presentar ofertes.
b) Direcció. Plaça Espanya, no. 1
c) Localitat i codi postal: Santa Eulària des Riu. 07840
d) Data i hora: A confirmar per part del licitador.
10. Despeses de publicitat. A conta de l’adjudicatari. Màxim 1.200 €
En Santa Eulària des Riu a 15 de desembre de 2016.
L’alcalde.
Vicente Marí Torres