Secció III. Altres disposicions i actes administratius
ADMINISTRACIÓ DE LA COMUNITAT AUTÒNOMA
CONSELLERIA DE TREBALL, COMERÇ I INDÚSTRIA
Núm. 7418
Resolució del conseller de Treball, Comerç i Indústria de 29 de juny de 2017, per la qual es convoquen les subvencions destinades a promoure la millora, el condicionament i la innovació tecnològica dels mercats municipals
L’article 30.42 de l’Estatut d’autonomia de les Illes Balears, d’acord amb la redacció feta per la Llei orgànica 1/2007, de 28 de febrer, de reforma de l’Estatut, atribueix a aquesta Comunitat Autònoma la competència exclusiva en matèria de comerç interior, sens perjudici del que disposen els articles 38, 131 i els números 11 i 13 de l’apartat 1 de l’article 149 de la Constitució. Aquesta competència inclou l'ordenació de l’activitat comercial; la regulació dels calendaris i horaris comercials amb respecte al principi d’unitat de mercat; les modalitats de venda, sens perjudici de la legislació mercantil; les condicions per exercir l’activitat comercial i l’establiment de les normes de qualitat en matèria de comerç; la promoció de la competència en l’àmbit autonòmic, sens perjudici de la legislació estatal i europea, i l'establiment i la regulació dels òrgans de defensa de la competència de la Comunitat Autònoma.
L’Ordre de la consellera de Comerç, Indústria i Energia de 8 d’abril de 2008, per la qual s’estableixen les bases reguladores per a la concessió de subvencions en matèria de comerç i serveis (BOIB núm. 52, de 17 d’abril) fixa les bases per a aquesta convocatòria d’ajudes, tot això d’acord amb el Text refós de la Llei de subvencions, aprovat pel Decret legislatiu 2/2005, de 28 de desembre.
L’article 2.7 del Decret 24/2015, de 7 d’agost, de la presidenta de les Illes Balears, pel qual s’estableixen les competències i l’estructura orgànica bàsica de les conselleries de l’Administració de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears (BOIB núm. 120, de 8 d'agost de 2015), modificat pel Decret 1/2016, de 16 de febrer (BOIB núm. 23, de 28 de febrer de 2016), atribueix a la Direcció General de Comerç i Empresa el foment en matèria de comerç i empresa.
Les subvencions compreses en aquesta convocatòria estan incloses dins el Pla estratègic de subvencions de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears per a l’exercici 2017, aprovat per l’Acord de Consell de Govern de 3 de febrer de 2017 i modificat per l’Acord de Consell de Govern de 28 d'abril de 2017. Les línies principals d’actuació del Pla estan orientades a fomentar un escenari més competitiu i professional per al desenvolupament del comerç. Hi figuren, entre altres actuacions, la convocatòria d’ajudes per a la promoció del teixit comercial, plans de millora competitiva, plans de màrqueting i disseny, i altres actuacions de millora de la competitivitat del teixit comercial.
Per aconseguir els objectius enumerats en el paràgraf anterior i els establerts en l'article 2.1 de les bases reguladores abans esmentades, especialment la modernització dels establiments comercials i la seva adaptació a criteris de competitivitat i qualitat, el Govern de les Illes Balears vol donar suport a les entitats titulars de la concessió administrativa en la gestió de mercats municipals a fi de promoure’n la millora, el condicionament i la innovació tecnològica per adaptar-los a la societat de la informació mitjançant la incorporació del comerç electrònic compatibilitzant-lo amb la venda presencial.
D’altra banda, el Reglament (UE) número 1407/2013 de la Comissió, de 18 de desembre de 2013, relatiu a l’aplicació dels articles 107 i 108 del Tractat de funcionament de la Unió Europea a les ajudes de minimis (DOUE L 352/1, de 28 de desembre), estableix les condicions que s’han de tenir en consideració a l’hora de concedir segons quins tipus d’ajuda.
En aquesta convocatòria s’apliquen les mesures de simplificació establertes en el Decret 6/2013, de 8 de febrer, de mesures de simplificació documental, i en la Llei 2/2012, de 4 d’abril, de suport als emprenedors i les emprenedores i a la micro, petita i mitjana empresa, pel que fa a la simplificació administrativa a emprenedors i a empreses.
D’acord amb l’article 15 del Text refós de la Llei de subvencions, aprovat pel Decret legislatiu 2/2005, de 28 de desembre, i l’article 5 de l’Ordre de la consellera de Comerç, Indústria i Energia de 8 d’abril de 2008 per la qual s’estableixen les bases reguladores de les subvencions en matèria de comerç i serveis, correspon aprovar la convocatòria d’aquestes ajudes mitjançant resolució.
Per tot això, dict la següent
Resolució
Primer. Objecte
L’objecte d’aquesta Resolució és aprovar la convocatòria pública de subvencions destinades a promoure la millora, el condicionament i la innovació tecnològica dels mercats municipals per adaptar-los a la societat de la informació mitjançant la incorporació del comerç electrònic compatibilitzant-lo amb la venda presencial, mitjançant dos programes:
a. Programa I: Ajuts per a l’adquisició i instal·lació d’equipament d’ús general.
b. Programa II: Ajuts per posar en funcionament una plataforma de comerç electrònic.
Segon. Beneficiaris
Poden ser beneficiàries d’aquesta línia d’ajudes les entitats titulars de la concessió administrativa per a la gestió i explotació de mercats municipals de les Illes Balears, sigui com vulgui la seva forma jurídica.
Els sol·licitants d’aquestes ajudes han d’estar al corrent de les seves obligacions amb la Seguretat Social i de les seves obligacions tributaries amb l’Estat i amb la Comunitat Autònoma de les Illes Balears. La sol·licitud dels ajuts comporta l’autorització perquè la Conselleria de Treball, Comerç i Indústria pugui comprovar d’ofici que l’entitat sol·licitant està al corrent d’aquestes obligacions, excepte en el cas de denegació expressa del consentiment, supòsit en què l'entitat sol·licitant haurà d’aportar els certificats corresponents, juntament amb la sol·licitud.
Tercer. Actuacions subvencionables, requisits i quantia de les ajudes
1. Són actuacions subvencionables les següents:
a) Programa I: L’adquisició i la instal·lació de l’equipament d’ús general o col·lectiu necessari per a la modernització del mercat (senyalització, maquinària, climatització, il·luminació, aplicacions informàtiques, etc.).
b) Programa II: Les inversions necessàries per posar en funcionament una plataforma de comerç electrònic, concretament, el domini propi, el disseny, la programació i l’allotjament (hosting).
2. En el supòsit d’implantació de plataforma de comerç electrònic, aquesta ha de disposar d’un disseny web responsiu (responsive design), tècnica de disseny web que permet la visualització en diferents dispositius, i ha d’estar optimitzat per SEO (optimització en cercadors).
3. Únicament són subvencionables les despeses que s’imputin al desenvolupament del projecte perquè responen de manera inequívoca a la seva naturalesa, que s’hagin duit a terme durant el període d’execució de l’actuació i que el beneficiari hagi pagat efectivament no més tard de la finalització del termini de presentació de la justificació econòmica.
4. El projecte o actuació presentat haurà de tenir un pressupost mínim de 5.000 euros (IVA exclòs).
5. La quantia de la subvenció és del 50 % del cost elegible (IVA exclòs) amb un màxim per al Programa I de 20.000 euros, i de 40.000 euros per al Programa II, amb un màxim de 40.000 euros entre els dos programes per entitat sol·licitant.
Quart. Import econòmic de la convocatòria
1. L’import econòmic d’aquesta convocatòria és de 90.000,00 euros. Les ajudes s’han de concedir amb càrrec a la partida pressupostaria 19301 761A01 77000 00 del pressupost de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears per a l’exercici de l’any 2017.
2. El crèdit assignat es distribueix de la manera següent, en funció del tipus d’ajuts:
a) Programa I: 40.000,00 euros
b) Programa II: 50.000,00 euros
Aquest crèdit pot ser objecte de redistribució en funció de les necessitats reals de cada programa, una vegada que hagi acabat el termini de sol·licituds.
3. Sempre que les disponibilitats pressupostàries ho permetin, es pot augmentar l’import d’aquesta convocatòria.
Cinquè. Sol·licituds i documentació
1. Les sol·licituds, que han d’anar adreçades al conseller de Treball, Comerç i Indústria, s’han de presentar en el Registre de la Conselleria, en el de les seves delegacions o en qualsevol altre lloc dels que estableix l’article 16 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques.
2. Els sol·licitants han de presentar la documentació següent:
a) Model normalitzat de sol·licitud i declaració responsable, que figura com a annex 1 d’aquesta Resolució i que està disponible a http://dgcomerc.caib.es
b) Memòria explicativa del projecte que s'ha de dur a terme, amb la valoració econòmica de les despeses corresponents, mitjançant l’aportació dels pressuposts o les factures proforma. En el cas de projectes realitzats amb anterioritat a la data de presentació de la sol·licitud, però inclosos dins el període d’elegibilitat, s’han de presentar les factures originals.
3. Quan el projecte inclogui com a despeses elegibles el subministrament de bens d’equip o la prestació de serveis d’una quantia superior a 18.000 euros, s’han de presentar com a mínim tres ofertes de distints proveïdors, amb caràcter previ a la contractació llevat que, per les seves característiques especials, no hi hagi entitats suficients per a poder fer-les, o que la despesa s’hagi realitzat abans de la sol·licitud de subvenció. Quan l’elecció de les ofertes presentades, que s’ha de fer conforme als criteris d’eficiència econòmica, no hagi recaigut en la proposta econòmica més avantatjosa o quan no es puguin presentar els tres pressuposts esmentats, s’ha de justificar expressament aquesta circumstància, mitjançant la presentació d’una memòria explicativa.
4. Si la sol·licitud no compleix els requisits legals i els exigits en l’Ordre de bases reguladores i en aquesta convocatòria, es requerirà la persona interessada perquè en el termini de deu dies esmeni la falta o aporti els documents preceptius, amb la indicació que, si no ho fa així, es considerarà que desisteix de la petició, amb la resolució prèvia que s’ha de dictar en els termes que estableix l’article 21 de la Llei 39/2015.
5. La Conselleria de Treball, Comerç i Indústria, en qualsevol moment, pot sol·licitar als interessats la documentació i la informació complementària que consideri necessàries per resoldre l’expedient.
6. En el supòsit que algun dels documents esmentats ja s’hagi presentat a la Conselleria de Treball, Comerç i Indústria en ocasió de la tramitació d’altres expedients, no és necessari aportar-lo de nou, sempre que es faci constar la data i l’òrgan o dependència en què es varen presentar o, si s’escau, en què es varen emetre, sempre que no hagin transcorregut més de cinc anys des de l’acabament del procediment corresponent i que no hagin sofert modificacions.
7. Els beneficiaris d’aquesta convocatòria estan obligats a mantenir operatives les aplicacions subvencionades durant un període mínim de dos anys comptador des de dia 3 de novembre de 2017.
Sisè. Termini de presentació de les sol·licituds
El termini per presentar les sol·licituds és d’un mes a partir de l’endemà de la publicació d’aquesta Resolució en el Butlletí Oficial de les Illes Balears.
Setè. Procediment per concedir les subvencions i criteris de valoració
1. La concessió de subvencions s'ha de fer pel procediment de concurs, mitjançant la comparació en un únic procediment de les sol·licituds presentades, a fi d'establir-ne una prelació, d'acord amb els criteris de valoració següents:
A) Programa I:
Per valorar aquest punt, s’ha de presentar una certificació de l’horari d’obertura al públic.
B) Programa II:
a. 0 km ( no repartiment): 0 punts
c. De 0,1 km a 30 km: 10 punts
c. Més de 30 km: 15 punts
a. Recollida durant l’horari d’obertura del mercat al públic: 5 punts
b. Recollida fora de l’horari d’obertura del mercat al públic: per cada hora addicional fora de l’horari d’obertura: 2 punts
a. Menys del 30 % de parades que ho poden fer: 0 punts
b. El 30 % o més: 15 punts
C) Criteris de valoració per a ambdós programes: mesures de tipus social de l’empresa: màxim 10 punts.
S’ha de valorar que l’empresa implanti o tengui implantades mesures d’actuació per afavorir la igualtat d’oportunitats entre dones i homes i d’integració social i laboral de les persones amb discapacitat.
a. Si té implantada alguna mesura d’actuació per afavorir la igualtat d’oportunitats entre dones i homes: 5 punts
b. Si té implantada alguna mesura d’integració social i laboral de les persones amb discapacitat: 5 punts
2. Tots els criteris s’hauran d’acreditar documentalment.
3. En el cas de projectes que obtenguin la mateixa puntuació, s'ha de tenir en compte la data de presentació de les sol·licituds completes, i donar preferència a les més antigues.
4. S'ha d'establir una llista d'expedients susceptibles de ser subvencionats, classificats per ordre decreixent de puntuació obtinguda fins que s'exhaureixi la dotació pressupostària.
Vuitè. Competència i resolució
1. La Direcció General de Comerç i Empresa és l’òrgan competent per instruir i tramitar els procediments i ha de fer d’ofici totes les actuacions que consideri necessàries per determinar, conèixer i comprovar les dades en virtut de les quals s’ha de pronunciar la Comissió Avaluadora, i aquesta ha d’emetre un informe que ha de servir de base per elaborar la proposta de resolució. La directora general de Comerç i Empresa ha d’emetre les propostes de concessió o denegació dels ajuts, les quals han de contenir la llista dels beneficiaris proposats per la Comissió Avaluadora per atorgar la subvenció, i també els exclosos amb indicació del motiu d’exclusió.
D’acord amb l’article 45 de la Llei 39/2015, les actuacions a què es refereix el paràgraf anterior s’han de notificar a les persones interessades mitjançant la publicació en la pàgina web de la direcció general de Comerç i Empresa i en el tauler d’anuncis de la Conselleria de Treball, Comerç i Indústria, situat a la plaça de Son Castelló, número 1, de Palma.
2. La resolució expressa del conseller de Treball, Comerç i Indústria finalitza el procediment de concessió de la subvenció i ha de motivar i fixar, amb caràcter definitiu, la quantia individual de la subvenció concedida, i s’ha de notificar als interessats d’acord amb l’article 45 de la Llei 39/2015, mitjançant la publicació en el Butlletí Oficial de les Illes Balears.
3. La resolució de concessió ha d’especificar els aspectes següents: beneficiari, pressupost total de l’activitat que se subvenciona, import de la subvenció concedida, partida pressupostària a la qual s’aplica, termini per dur a terme l’activitat, justificació de les activitats objecte d’ajuda, i termini per presentar els justificants.
4. Les resolucions del conseller de Treball, Comerç i Indústria que concedeixin o deneguin la subvenció sol·licitada posen fi a la via administrativa i, contra aquestes, s’hi pot interposar un recurs potestatiu de reposició en el termini d’un mes, o bé un recurs contenciós administratiu davant la Sala Contenciosa Administrativa del Tribunal Superior de Justícia de les Illes Balears en el termini de dos mesos, comptadors a partir de l’endemà que s’hagin notificat.
Novè. Comissió Avaluadora
D’acord amb l’article 10 de l’Ordre de la consellera de Comerç, Indústria i Energia de 8 d’abril de 2008 per la qual s’estableixen les bases reguladores per a la concessió de subvencions en matèria de comerç i serveis, la Comissió Avaluadora per examinar les sol·licituds d’ajudes de subvencions d’aquesta convocatòria està composta per:
Presidenta: la directora general de Comerç i Empresa
Vocals:
- La cap del servei de Comerç
- Un o una cap de secció del servei de Comerç
- Un funcionari instructor o funcionària instructora dels expedients que s’avaluïn.
Desè. Justificació de les activitats subvencionades, període d'execució i pagament de la subvenció
1. El termini per justificar la realització de les activitats subvencionades finalitza el 2 de novembre de 2017.
2. Les inversions objecte de les sol·licituds s’han d’executar i pagar en el període comprès entre l’1 de gener de 2017 i el 2 de novembre de 2017 (ambdós inclosos).
3. No s’han de tenir en consideració com a justificants de la inversió subvencionada les factures emeses ni els pagaments fets amb anterioritat a l’1 de gener de 2017 ni posteriors al 2 de novembre de 2017.
4. El pagament de la subvenció únicament es pot fer efectiu una vegada dictada la resolució corresponent i justificada de manera suficient la realització de l’activitat subvencionada, mitjançant la presentació de la documentació següent:
a) Sol·licitud de pagament.
b) Memòria d’actuació justificativa del compliment de les condicions imposades a la concessió de la subvenció, en què es descrigui de manera detallada el projecte que s’ha duit a terme i els resultats que s’han obtingut.
c) Memòria econòmica justificativa del cost de les activitats, que ha de contenir:
Per justificar el pagament de les factures objecte de la subvenció s’ha de presentar la documentació següent:
Malgrat això, per a les factures inferiors a 500 euros és un justificant suficient el rebut de pagament signat pel proveïdor.
No s’admeten factures justificatives inferiors a 50 euros (IVA inclòs) ni, en cap cas, els tiquets de caixa com a justificants de la despesa.
5. En el cas que l’expedient de pagament no tengui la documentació necessària per comprovar que s’ha justificat i aplicat la subvenció, l’òrgan competent ha de sol·licitar al beneficiari que esmeni els defectes de la justificació dins els deu dies següents comptadors a partir de l’endemà d’haver rebut el requeriment d’esmena.
6. En el supòsit que no es justifiqui totalment la realització de l’activitat subvencionada, però s’hagi complert parcialment la finalitat per a la qual es va concedir la subvenció, aquesta s’ha de revisar i s’ha de minorar proporcionalment.
7. Tota alteració de les condicions que s’han tingut en compte per concedir la subvenció i, en tot cas, l’obtenció concurrent de subvencions o ajudes atorgades per altres administracions o ens, públics o privats, nacionals o internacionals, pot donar lloc a la modificació de la resolució de la concessió.
8. La falta de justificació en els termes i en els terminis que estableix aquesta Resolució de convocatòria, la modificació significativa del projecte presentat sense que aquesta Conselleria l’hagi aprovada prèviament, i també la desviació de les subvencions o l’aplicació diferent a la que estableix la norma, determinen la revocació de la subvenció.
Onzè. Obligacions del beneficiari
A més del que s’estableix en l’article 15 de l’Ordre de la consellera de Comerç, Indústria i Energia de 8 d’abril de 2008 i en l’article 11 del Text refós de la Llei de subvencions, els beneficiaris estan obligats a:
a. Acreditar davant la Conselleria de Treball, Comerç i Indústria el compliment efectiu dels requisits i les condicions que s’exigeixen per concedir les ajudes.
b. Comunicar a la Conselleria de Treball, Comerç i Indústria si s’han sol·licitat altres ajudes per a les mateixes activitats davant qualsevol altra administració o organisme públic o privat i, si s’escau, si s’ha concedit i la quantia.
c. Comunicar a la Conselleria de Treball, Comerç i Indústria l’obtenció de qualsevol altra ajuda de minimis que s’hagi rebut durant els dos exercicis fiscals anteriors i durant l’exercici fiscal en curs.
d. Sotmetre’s a les actuacions de comprovació que faci la Conselleria de Treball, Comerç i Indústria, i a les actuacions de control financer que duguin a terme la Intervenció General de la Comunitat Autònoma, la Sindicatura de Comptes i altres autoritats de control.
Dotzè. Normativa d’aplicació
1. La convocatòria es regeix pel que disposen aquesta Resolució i l’Ordre de la consellera de Comerç, Indústria i Energia de 8 d’abril de 2008 per la qual s’estableixen les bases reguladores per a la concessió de subvencions en matèria de comerç i serveis.
2. En tot el que no estableixen aquesta Resolució ni l’ordre esmentada, s’ha d’aplicar el Text refós de la Llei de subvencions, aprovat pel Decret legislatiu 2/2005, de 28 de desembre.
Tretzè. Règim de minimis
Als beneficiaris d’aquesta convocatòria se’ls ha d’aplicar la norma de les ajudes de minimis que determina que l’import total de les ajudes de minimis a una única empresa no pot ser superior a 200.000 euros, durant qualsevol període de tres exercicis fiscals (article 3 del Reglament UE núm. 1407/2013 de la Comissió, de 18 de desembre).
Catorzè. Publicació
Aquesta Resolució s’ha de publicar en el Butlletí Oficial de les Illes Balears.
Palma, 29 de juny de 2017
El conseller de Treball, Comerç i Indústria
Iago Negueruela i Vázquez
ANNEX I
Sol·licitud de subvenció i declaració responsable de dades, corresponent a la convocatòria per promoure la millora, el condicionament i la innovació tecnològica dels mercats municipals
Dades de l'entitat sol·licitant
Nom de l'entitat:.......................................................................................................
CIF: .......…............Telèfon: .…….….....…….......... Fax: ................................................
Adreça de l'establiment: ............................................................................................
................................................................................................................................
Població: ……………………………………………………………….. Codi postal: ..….........….…...
Adreça electrònica: ...................................................................................................
Nom i DNI del/de la representant legal: .......................................................................
Persona de contacte:............................................................................................
Adreça a l’efecte de notificacions:................................................................................
................................................................................................................................
Descripció de l'actuació: ............................................................................................
................................................................................................................................
..................................................................................................................................
.................................................................................................................................
Pressupost del projecte (IVA no inclòs): ...........................
EXPÒS:
1. Que em vull acollir a la convocatòria de subvencions per a l'any 2017.
2. Que no incorr en cap dels supòsits establerts en l’article 10 del Decret legislatiu 2/2005, de 28 de novembre, pel qual s’aprova el text refós de la Llei de subvencions.
3. Que facilitaré totes les possibles actuacions de control que es duguin a terme per comprovar que s’ha realitzat correctament l’objecte d’aquests ajuts.
4. Que accept íntegrament les condicions de la convocatòria.
5. Que, per a l’actuació per a la qual sol·licit l’ajut: (assenyalau amb una X el vostre cas)
¨ No he sol·licitat ni he rebut cap altra ajuda pel mateix concepte.
¨ He sol·licitat o he rebut una altra ajuda pel mateix concepte:
Organisme |
Data de resolució |
Quantia |
• ...................................... |
..................................... |
.......................... |
• ...................................... |
..................................... |
.......................... |
• ...................................... |
..................................... |
.......................... |
6. Que, per a altres actuacions o projectes: (assenyalau amb una X el vostre cas)
¨ No he rebut, durant els tres darrers exercicis fiscals (2014, 2015 i 2016) cap subvenció subjecta al règim de minimis.
¨ He rebut durant els tres darrers exercicis fiscals (2014, 2015 i 2016) les subvencions següents subjectes al règim de minimis:
Organisme |
Data de resolució |
Quantia |
|
• ...................................... |
..................................... |
.......................... |
|
• ...................................... |
..................................... |
.......................... |
|
• ...................................... |
..................................... |
.......................... |
7. Que les meves dades bancàries, a l’efecte de l’ingrés derivat del procediment, són:
Entitat |
Domicili, sucursal o oficina |
|||||||||||||||||||||||
|
||||||||||||||||||||||||
CODI COMPTE |
|
|||||||||||||||||||||||
País (2 dígits) |
Control IBAN (2 dígits) |
Codi entitat (4 dígits) |
Codi sucursal o oficina (4 dígits) |
DC compte (2 dígits) |
Núm. compte o llibreta (10 dígits) |
|||||||||||||||||||
E |
S |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
8. Que puc acreditar aquestes dades documentalment, en cas que se m’exigeixi.
9. Declar que totes les dades que he exposat són certes.
Present la documentació següent: (assenyalau amb una X el vostre cas)
¨ Memòria explicativa del projecte.
¨ Pressupost o factures proforma.
¨ Altra documentació acreditativa per a la puntuació de la sol·licitud:
Autoritz: (assenyalau amb una X el vostre cas)
¨ Que es facin les consultes en els fitxers públics per acreditar les dades o els documents esmentats, perquè puguin ser obtinguts en nom meu per l’òrgan competent o autoritzat en l’àmbit de l’Administració de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears, mitjançant transmissions telemàtiques de dades o dels certificats que les substitueixen.
¨ Que les dades i els documents d’altres administracions inclosos en aquesta comunicació i que no es presenten puguin ser obtinguts per l’òrgan gestor mitjançant transmissions telemàtiques de les dades o dels certificats que les substitueixen, sempre que s’hagi establert per conveni amb l’administració competent.
Política de privacitat
D’acord amb la Llei orgànica 15/1999, de 13 de desembre, de protecció de dades de caràcter personal, em don per assabentat/assabentada que les dades personals recollides s’incorporaran i es tractaran en un fitxer específic, a l’efecte de gestionar la tramitació de les ajudes i, en tot cas, a l’efecte estadístic. L’òrgan responsable del fitxer és la Direcció General de Comerç i Empresa.
Per tot això,
SOL·LICIT:
La subvenció destinada a promoure la millora, el condicionament i la innovació tecnològica dels mercats municipals, corresponent a la convocatòria de l’exercici 2017, de conformitat amb la memòria del projecte i el pressupost que adjunt a aquest document.
…….........…, ………. de .........…… de 2017
(Signatura de la persona sol·licitant)
DIRECCIÓ GENERAL DE COMERÇ I EMPRESA. CONSELLERIA DE TREBALL, COMERÇ I INDÚSTRIA
ANNEX 2
Compte justificatiu
Beneficiari/ària: .....................................................................................
NIF.: ..........................
Data concessió: ................
Import de l’ajuda concedida: ............................. €
Import d’altres ajudes: .............................. €
LLISTA ENUMERATIVA DE LES DESPESES DERIVADES DE L’EXPEDIENT NÚM. .....................
Núm. ordre |
Núm. factura |
Data |
Proveïdor |
Concepte |
Import base imposable |
IVA |
TOTAL |
Data i forma pagament |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Aquesta llista correspon al cost total definitiu de la inversió, els justificants de la qual s’adjunten.
Data: ..............................................
Signat:
DIRECCIÓ GENERAL DE COMERÇ I EMPRESA. CONSELLERIA DE TREBALL, COMERÇ I INDÚSTRIA