Torna

BUTLLETÍ OFICIAL DE LES ILLES BALEARS

Secció V. Anuncis

Subsecció primera. Contractació Pública

AJUNTAMENT DE SANTA MARIA DEL CAMÍ

Núm. 7267
Contractació servei neteja i manteniment parc verd i zones d'aportació

  • Contingut, oficial i autèntic, de la disposició: Document pdf  Versió PDF

Text

Aprovat per decret de batlia de data 30-06-2017, el Plec de clàusules económico-administratives regulador del contracte del servei “Neteja i manteniment del parc verd i zones d’aportació, mijançant programes d’inserció laboral de persones amb risc d’exclusió social”, mijançant procediment obert i pluralitat de criteris d’adjudicació, de conformitat amb el previst a l’art. 188.3 de la Llei 20/2006 de 15 de desembre, municipal i de règim local de les Illes Balears, s’exposa al públic durant el termini de deu dies naturals, comptats a partir del dia següent al de la publicació d’aquest anunci al BOIB perquè puguin presentar-s’hi reclamacions.

Simultàniament s’anuncia la licitació, si bé aquesta s’ajornarà, quan resulti necessari, en el supòsit que es formulin reclamacions contra l’esmentat plec de clàusules.

1.-Entitat Adjudicadora.

a) Organisme: Ajuntament de Santa Maria del Camí.

b) Dependència que tramita l’expedient: Secretaria.

2.-Objecte del Contracte.

a) Descripció de l’objecte: la contractació promoguda per aquest Ajuntament consistent en l’execució del servei “Neteja i manteniment del parc verd i zones d’aportació, mijançant programes d’inserció laboral de persones amb risc d’exclusió social”.

 b) Lloc d’execució: Parc verd i zones aportació d’aquest municipi.

c) Termini d’execució: el termini general d’execució del servei serà d’un any, amb possibilitat de pròrroga per dos anys més.

3.-Tramitació, Procediment i Forma d’Adjudicació.

a) Tramitació: Ordinària.

b) Procediment: Obert.

c) Forma d’adjudicació: Pluralitat criteris selecció.

4.-Pressupost base de licitació:

El preu màxim de la contractació es fixa en 30.000 € anuals més IVA per import de 6.300 € anuals.

5.-Garanties:

Provisional----------------

Definitiva: 5% de l’import de l’adjudicació, IVA exclòs.

6.-Obtenció de documentació i informació:

a)      Entitat: Ajuntament de Santa Maria del Camí. Pàgina Web: ajsantamariadelcami.org

b) Domicili: Plaça de la Vila nº 1.

c) Localitat i Codi Postal: Santa Maria del Camí, 07320.

d) Telèfon: 971620131.

e)  Fax: 971140337.

f)  Correu electrònic: secretaria@ajsantamariadelcami.net

g)  Data límit d’obtenció de documentació i informació: la mateixa que per a la presentació d’ofertes.

7.-Requisits específics del contractista:

D’acord amb la Disposició Addicional Cinquena del RDL 3/2011 es reserva la participació en la present licitació a les empreses que acreditin ser empreses d’inserció regulades per la Llei 44/2007 de 13 de desembre.

8.-Presentació de les ofertes:

a) Les proposicions dels interessats en la licitació es podran presentar a l'Ajuntament, en hores d'oficina, dins el termini dels quinze dies naturals següents a la publicació de l'anunci de licitació sobre el BOIB. Si el darrer dia d'aquest termini fós dissabte o festiu, es prorrogarà fins el primer dia hàbil següent.

b) Documentació a presentar: La ressenyada a la clàusula tretzena del plec de clàusules regulador.

9.-Lloc de presentació: Ajuntament de Santa Maria del Camí.

Domicili: Plaça de la Vila nº 1.

Localitat i Codi Postal: Santa Maria del Camí, 07320.

10.-Obertura de les ofertes:

a) Entitat: Ajuntament de Santa Maria del Camí.

b) Domicili: Plaça de la Vila nº 1.

c) Localitat: Santa Maria del Camí.

d) Data: Tercer dia hàbil posterior a aquell en què acabi el termini de presentació d’ofertes.

11.-Despeses dels anuncis:

Seran a càrrec del contractista.

Santa Maria del Camí, 04-07-2017.

EL BATLE-PRESIDENT

Nicolau Canyelles.