Secció III. Altres disposicions i actes administratius
ADMINISTRACIÓ DE LA COMUNITAT AUTÒNOMA
CONSELLERIA DE TERRITORI, ENERGIA I MOBILITAT
Núm. 7181
Resolució del conseller de Territori, Energia i Mobilitat de 21 de juny de 2017 per la qual s’aprova la convocatòria pública de subvencions per fomentar els autotaxis elèctrics, híbrids endollables, alimentats amb GNC o GLP i de baixes emissions
L’Ordre de la consellera de Comerç, Indústria i Energia de 15 de maig de 2008 (BOIB núm. 72, de 24 de maig) estableix les bases reguladores per a la concessió de subvencions en matèria d’energia a les Illes Balears, entre les quals hi ha les de promoció de l’estalvi i la diversificació energètiques, la implantació d’energies renovables, la millora de l’eficiència energètica i la generació de noves tecnologies amb vista a permetre un desenvolupament més sostenible de l’ús de l’energia, així com el foment d’actuacions en transport eficient.
La Conselleria de Territori, Energia i Mobilitat té, entre els objectius del Pla Director Sectorial Energètic de les Illes Balears, aprovat definitivament pel Decret 96/2005, de 23 de setembre, i publicat en el Butlletí Oficial de les Illes Balears número 143, de 27 de setembre de 2005, la planificació de les actuacions encaminades a subministrar la demanda energètica futura a cada una de les Illes Balears, ja sigui amb fonts d’energia convencionals com renovables i, alhora, impulsar l’estalvi i la racionalització de l’ús de l’energia en cada un dels sectors econòmics, per tal de minimitzar, en la mesura en què es pugui, l’increment de la demanda d’energia.
El Govern de les Illes Balears aposta per un procés d’implantació de la mobilitat elèctrica en el qual el desenvolupament del vehicle elèctric suposa un pas endavant cap a un model d’economia mediambiental més sostenible, atès que la substitució dels motors de combustió per vehicles elèctrics implica un estalvi de combustibles fòssils i una reducció de les emissions de CO2.
Les Illes Balears són un territori idoni per al foment del vehicle elèctric, tant per la singularitat geogràfica, amb distàncies petites i necessitat d’optimitzar els recursos energètics, com per la vocació turística.
El 3 de febrer de 2017 s’aprovà el Pla Estratègic de Subvencions per a l’exercici de 2017 (BOIB núm. 15, de 4 de febrer de 2017) que es va modificar el 28 d’abril de 2017(BOIB núm. 51, de 29 d’abril de 2017) introduint ajudes per fomentar els vehicles elèctrics, híbrids i alimentats amb gas natural comprimit (GNC) i gas liquat del petroli (GLP) mitjançant l’adquisició o la transformació d’aquests vehicles.
D’altra banda, l’article 7.1 de l’Ordre de la consellera de Comerç, Indústria i Energia de 15 de maig de 2008 per la qual s’estableixen les bases reguladores per a la concessió de subvencions en matèria d’energia, estableix que les subvencions regulades en aquesta Ordre s’han de concedir amb subjecció als principis d’objectivitat, transparència, publicitat i concurrència, i que, com a regla general, el sistema de selecció ha de ser el de concurs, a través de la comparació en un únic procediment de totes les sol·licituds presentades, de conformitat amb els criteris objectius que estableixen aquestes bases i els específics que fixin les convocatòries.
L’article 7.3 de l’Ordre esmentada estableix que, no obstant això, la selecció de les persones o entitats beneficiàries es pot dur a terme per procediments que no són el concurs quan no siguin necessàries la comparació i la prelació, en un únic procediment, de totes les sol·licituds entre si. En aquests casos, les sol·licituds de subvenció es poden resoldre individualment, a mesura que entrin en el registre de l’òrgan competent, encara que no hagi acabat el termini de presentació, d’acord amb els apartats 2 i 3 de l’article 17 del Text refós de la Llei de subvencions.
L’objecte de la convocatòria és fomentar la compra d’autotaxis elèctrics purs, elèctrics endollables, alimentats amb GLP o GNC i de baixes emissions, davant de la mobilitat amb combustibles més contaminants (gasolina i gasoil), per la qual cosa ja estan establerts prèviament uns criteris específics en la convocatòria i es considera que tots els peticionaris tenen els mateixos drets, que no calen la comparació ni la prelació i que està justificat que s’hagi optat per concedir les subvencions d’acord amb l’ordre d’entrada.
Per tot el que s’ha exposat, vists els informes preceptius, de conformitat amb l’article 5 de l’Ordre de la consellera de Comerç, Indústria i Energia de 15 de maig de 2008 per la qual s’estableixen les bases reguladores per a la concessió de subvencions en matèria d’energia de les Illes Balears, i l’article 15 del Text refós de la Llei de subvencions, aprovat pel Decret legislatiu 2/2005, de 28 de desembre, i fent ús de les facultats que m’atribueixen la Llei 4/2001, de 14 de març, del Govern de les Illes Balears, i la Llei 3/2003, de 26 de març, de règim jurídic de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears, dict la següent
RESOLUCIÓ
1. Objecte
L’objecte d’aquesta Resolució és aprovar i regular la convocatòria pública d’ajuts per al foment de la mobilitat urbana sostenible, amb incidència en el parc automobilístic d’autotaxis elèctrics purs, elèctrics endollables, alimentats amb GLP o GNC i de baixes emissions, d’acord amb el punt 4 d’aquesta Resolució.
2. Beneficiaris
Poden ser beneficiàries d’aquests ajuts les persones físiques o jurídiques de dret privat que estiguin donades d’alta en l’impost d’activitats econòmiques (IAE) i siguin, a més, titulars d’una llicència d’autotaxi expedida en el territori de la comunitat autònoma de les Illes Balears.
3. Import econòmic
L’import econòmic d’aquesta convocatòria és de 200.000,00 €. Les subvencions es concedeixen amb càrrec al pressupost de la Comunitat Autònoma per a l’exercici 2017 i, concretament, amb càrrec a la partida pressupostària 25601 731A01 77000.
Sempre que la disponibilitat pressupostària ho permeti, es podran incrementar els imports d’aquesta convocatòria.
4. Actuacions i despeses subvencionables
4.1. Es pot rebre ajuda per a l’adquisició i/o transformació d’autotaxis alimentats amb GNC, GLP, elèctrics (purs o endollables) o de baixes emissions:
a) Adquisició d’autotaxis nous amb emissions inferiors o iguals a 80 g CO2/km i 60 mg NOx/km.
b) Transformació d’autotaxis per ser alimentats amb GLP o GNC o adquisició d’autotaxis nous amb emissions inferiors o iguals a 100 g CO2/km.
c) Adquisició d’autotaxis nous elèctrics purs o híbrids endollables.
4.2. Les actuacions objecte de la sol·licitud s’han d’executar i pagar dins del període que va des de l’1 de gener de 2016 fins al termini que fixi la resolució d’atorgament, que no pot ser posterior al 30 de novembre de 2017.
4.3. L’IVA és subvencionable sempre que el beneficiari no el pugui recuperar o compensar.
4.4. No es considera subvencionable la compra de vehicles mitjançant lísing, rènting ni cap altra fórmula d’arrendament financer en la qual els béns no siguin propietat del beneficiari. No obstant això, no hi ha inconvenient perquè la bateria es llogui, sempre que el beneficiari efectivament compri el vehicle i, per tant, sigui de la seva propietat.
5. Sol·licituds i documentació
5.1. Les sol·licituds, adreçades a la Conselleria de Territori, Energia i Mobilitat segons el model normalitzat de l’annex 1 d’aquesta Resolució, s’han de presentar en el Registre de la Conselleria, en les seves delegacions o en qualssevol dels llocs que estableix l’article 16.4 de la Llei 39/2015, d’1 d’octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques, acompanyades de la documentació següent:
a) Annex 1 de sol·licitud de subvenció d’aquesta convocatòria. (La presentació de la sol·licitud suposa que la persona interessada accepta les prescripcions contingudes en la convocatòria corresponent, com també que autoritza l’òrgan instructor del procediment perquè, si és procedent, obtengui de forma directa l’acreditació de les obligacions tributàries i amb la Tresoreria General de la Seguretat Social. En el cas que el sol·licitant denegui expressament l’autorització, ha d’aportar un certificat de l’Agència Estatal de l’Administració Tributària i de la Tresoreria de la Seguretat Social que justifiqui que està al corrent de les obligacions tributàries i davant la seguretat social).
b) Fotocòpia del DNI/NIE/CIF o targeta d’identificació fiscal del sol·licitant i del seu representant legal, si s’escau.
c) Annex 2 d’aquesta Resolució, emplenat adequadament en tots els seus apartats.
d) Còpia de la llicència municipal del autotaxi.
e) Pressuposts i documentació tècnica
e.1) En el supòsit que s’adquireixi un nou vehicle:
— Oferta tècnica i econòmica de l’empresa comercialitzadora del vehicle que es vol adquirir.
— Full de característiques tècniques del vehicle en el qual han de constar les dades que permetin comprovar els requisits d’actuacions que són objecte d’aquesta convocatòria.
e.2) En el supòsit d’una adaptació de vehicle:
— Fitxa tècnica del vehicle abans de la reforma.
— Oferta tècnica i econòmica de l’empresa (taller autoritzat) que ha de reformar el vehicle.
f) Per als projectes de quantia superior a 50.000 €, en cas d’executar obres, o de 18.000 €, en cas de subministrar béns d’equip o assistència tècnica, s’han de presentar, com a mínim, tres ofertes anteriors a l’execució del projecte, llevat que per les seves característiques especials no hi hagi en el mercat entitats suficients per poder dur-lo a terme. L’elecció de les ofertes s’ha de fer de conformitat amb els criteris d’eficàcia i d’economia, i cal justificar-ho expressament en cas que l’elecció no hagi recaigut en la proposta econòmica més avantatjosa.
5.2. Quan el sol·licitant aporti en la sol·licitud un correu electrònic, s’entén que aquest es facilita a l’efecte de notificacions, i es poden practicar, a través del correu que s’hagi indicat, les notificacions als efectes que determina l’article 40 de la Llei 39/2015, d’1 d’octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques.
5.3. Si la documentació aportada no compleix els requisits exigits, s’ha de requerir el sol·licitant perquè en el termini de deu dies hàbils esmeni la falta o aporti els documents preceptius, amb la indicació que, si no ho fa, es considera que desisteix de la seva sol·licitud, d’acord amb l’article 68 de la Llei 39/2015, d’1 d’octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques, després que es dicti una resolució prèvia en els termes que disposa l’article 21 de la Llei esmentada.
5.4. La Conselleria, en qualsevol moment, pot sol·licitar als interessats la documentació i la informació complementària que consideri necessàries per resoldre l’expedient.
6. Termini de presentació de sol·licituds
El termini per presentar les sol·licituds és de tres mesos a partir del cinquè dia des de la publicació d’aquesta Resolució en el Butlletí Oficial de les Illes Balears.
7. Procediment per concedir les subvencions
7.1. Les sol·licituds de subvenció s’han de resoldre individualment a mesura que entrin en el registre de l’òrgan competent, encara que no hagi finalitzat el termini de presentació, fins que s’exhaureixin els crèdits destinats a la convocatòria i, si no és el cas, fins que es resolguin tots els expedients presentats dins del termini.
7.2. En cas que l’expedient no tengui la documentació que requereix l’apartat 5 d’aquesta Resolució, s’ha d’enviar un escrit que requereixi la presentació de la documentació que hi manca en el termini de deu dies. En aquest cas, la data de presentació de l’esmena és la que estableix l’ordre per resoldre l’expedient.
8. Competència i resolució
8.1. La Direcció General d’Energia i Canvi Climàtic és l’òrgan competent per tramitar les sol·licituds d’ajudes d’aquesta convocatòria. Una vegada que els tècnics d’aquesta Direcció General hagin determinat que les sol·licituds són completes i conformes amb el contingut d’aquesta Resolució, el director general d’Energia i Canvi Climàtic ha d’emetre una proposta de resolució, la qual s’ha de comunicar als interessats perquè, en el termini màxim de deu dies, hi puguin al·legar el que considerin oportú.
8.2 La resolució expressa del conseller de Territori, Energia i Mobilitat finalitza el procediment de concessió de la subvenció. Aquesta s’ha de motivar i ha de fixar, amb caràcter definitiu, la quantia individual de la subvenció concedida. Així mateix, la resolució ha d’especificar els aspectes següents: beneficiari, descripció i import de l’activitat que se subvenciona, quantia, partida pressupostària a la qual s’aplica, forma de pagament, termini per dur a terme l’activitat, justificació de les activitats objecte d’ajuda i terminis per presentar justificants.
8.3. El termini màxim per resoldre les sol·licituds és de 6 mesos comptadors a partir del dia de la presentació de la sol·licitud.
8.4. La resolució s’ha de notificar als interessats, d’acord amb els articles 40 i 42 de la Llei 39/2015, i s’ha de dictar i notificar dins el termini de sis mesos comptadors des de la data d’acabament del termini per presentar les sol·licituds.
9. Quantia dels ajuts
9.1. La quantia individual per a cada actuació de les que s’esmenten en l’apartat 4 d’aquesta Resolució del cost subvencionable és la següent:
a) Adquisició d’autotaxis amb emissions inferiors o iguals a 80 g CO2/km i 60 mg NOx/km: 1.500 € per vehicle.
b) Transformació d’autotaxis per a ser alimentats amb GLP o GNC, o vehicles nous amb emissions inferiors o iguals a 100 g CO2/km: 800 € per vehicle.
c) Adquisició d’autotaxis nous elèctrics purs o híbrids endollables amb autonomia superior als 40 km: 6.000 € per vehicle
9.2. La subvenció màxima per beneficiari no pot ser superior a 6.000 €.
9.3. En cas que el beneficiari rebi altres subvencions o ajuts per a la mateixa activitat o tipus d’actuació, l’import de les subvencions que estableix aquesta Resolució no pot ser, en cap cas, de tal quantia que, de forma aïllada o en concurrència amb altres subvencions o ajuts, superi el cost de l’activitat subvencionada.
10. Pagament i justificació d’activitats
10.1. El pagament de la subvenció aprovada únicament es pot fer efectiu una vegada que s’ha dictat la resolució corresponent i que s’ha justificat suficientment la realització de l’activitat, amb la presentació de la documentació següent:
a) Sol·licitud de pagament acompanyada del compte justificatiu, en la forma que permeti constatar la realització de l’activitat subvencionada i el seu cost, dins els terminis que fixi la resolució de concessió.
b) Les factures originals o els documents de valor probatori equivalent en el tràfic jurídic mercantil o amb eficàcia administrativa que justifiquin les despeses.
c) Justificant de pagament. Els justificants s’han d’acreditar d’alguna de les maneres següents:
1r. Fotocòpia del justificant de l’ordre de transferència bancària o document bancari acreditatiu del pagament en el qual ha de figurar: la data de la transferència, l’import que s’ha de transferir, la identificació del concepte de transferència per tal que quedi identificat el pagament de la factura, com també les dades de l’ordenant i del destinatari, que han de coincidir amb el beneficiari i amb l’emissor de la factura respectivament.
2n. Còpia del xec nominatiu o pagaré nominatiu, sempre que estigui vençut, acompanyat de l’extracte bancari del beneficiari de l’ajuda en què aparegui el càrrec d’aquest xec o pagaré.
No obstant això, per als pagaments inferiors a 500 € és justificant suficient el rebut de pagament signat pel proveïdor. No s’admeten factures justificatives inferiors a 100 € (IVA inclòs).
10.2. Documentació tècnica:
a) Per adquirir vehicles nous de GNC o GLP:
— Certificat d’emissions del vehicle (referent a GNC o GLP).
— Fitxa tècnica en la qual s’ha d’incloure l’equip de GNC/GLP.
— Permís de circulació.
b) Per adquirir vehicles transformats a GNC/GLP:
— Fotocòpia del certificat del taller d’instal·lació en cas de transformació.
— Fitxa tècnica en la qual s’ha d’incloure l’equip de GNC/GLP.
— Permís de circulació.
c) Per adquirir vehicles elèctrics purs, híbrids endollables o de baixes emissions:
— Fitxa tècnica de característiques del vehicle, on figurin els valors d'emissions.
— Permís de circulació.
10.3. En cas que l’expedient de pagament no tengui la documentació necessària per comprovar la justificació i l’aplicació de la subvenció, l’òrgan competent ha de sol·licitar al beneficiari que esmeni els defectes de la justificació dins els deu dies següents comptadors des de l’endemà d’haver rebut el requeriment d’esmena.
10.4. La resolució d’atorgament de la subvenció ha de fixar el termini concret per justificar la realització de les activitats subvencionades, que en cap cas no pot ser posterior al 30 de novembre de 2017.
10.5. En el supòsit que no s’hagi justificat totalment la realització de l’activitat subvencionada, però s’hagi complert, encara que parcialment, la finalitat per a la qual es va concedir la subvenció, aquesta s’ha de minorar proporcionalment en allò que no s’ha justificat.
10.6. Tota alteració de les condicions que s’han tingut en compte per concedir la subvenció i, en tot cas, l’obtenció concurrent de subvencions o ajuts atorgats per altres administracions o ens, públics o privats, nacionals o internacionals, pot donar lloc a la modificació de la resolució de la concessió.
10.7. La falta de justificació en els termes i els terminis que estableixi la resolució d’atorgament de la subvenció, la modificació del projecte presentat sense que aquesta Conselleria l’hagi aprovat prèviament, com també la desviació de les subvencions o l’aplicació diferent a les quals estableix la norma, determinen la revocació de la subvenció.
11. Obligacions dels beneficiaris
D’acord amb l’article 15 de l’Ordre de la consellera de Comerç, Indústria i Energia de 15 de maig de 2008 i l’article 11 del Text refós de la Llei de subvencions, els beneficiaris queden obligats a:
a) Justificar la realització correcta de l’activitat en el termini que fixi la resolució que atorgui la subvenció.
b) Informar la Direcció General d’Energia i Canvi Climàtic sobre qualsevol alteració de les condicions que s’han tingut en compte per concedir la subvenció.
c) Comunicar l’obtenció d’altres subvencions o ajudes per a la mateixa finalitat procedents de qualsevol administració o entitat, públiques o privades, nacionals o internacionals.
d) Conservar els documents justificatius de l’aplicació dels fons percebuts, amb la inclusió dels documents electrònics, mentre puguin ser objecte d’actuacions de comprovació i control.
e) Reintegrar els fons percebuts en els supòsits que estableix l'article 44 del Decret legislatiu 2/2005.
f) Les empreses beneficiàries han de comunicar a la Conselleria l’obtenció de qualsevol altra ajuda de minimis rebuda durant els dos exercicis fiscals anteriors i durant l’exercici fiscal en curs.
12. Normativa d’aplicació
12.1. La convocatòria es regeix pel que disposen aquesta Resolució i l’Ordre de la consellera de Comerç, Indústria i Energia de 15 de maig de 2008 (BOIB núm. 72, de 24 de maig).
12. 2. En tot allò que no estableixen ni aquesta Resolució ni l’Ordre esmentada s’ha d’aplicar el Decret legislatiu 2/2005, de 28 de desembre, pel qual s’aprova el text refós de la Llei de subvencions.
13. Tramitació telemàtica
La sol·licitud de subvenció es pot fer de forma telemàtica a través de l’enllaç corresponent de la pàgina web de la Direcció General d’Energia i Canvi Climàtic.
14. Publicació
Aquesta Resolució s’ha de publicar en el Butlletí Oficial de les Illes Balears.
Palma, 21 de juny de 2017
El conseller de Territori, Energia i Mobilitat
Marc Pons i Pons
ANNEX 1
Model per sol·licitar l’ajuda
(Nom i llinatges) , amb DNI núm. , representant de l’entitat amb CIF núm. ,
amb domicili a (c., av., pl.) ,
de la localitat CP: Illa: ,
Tel.: Tel. mòbil: Fax: ,
Adreça electrònica(*): .
EXPÒS:
Que em vull acollir a la convocatòria de subvencions per al foment dels autotaxis elèctrics, híbrids endollables, alimentats amb GNC o GLP i de baixes emissions per a l’any 2017, i present aquesta adreça electrònica (*) a l’efecte de notificacions.
Per la qual cosa formul declaració responsable de la veracitat següent:
1. No em trob en cap dels supòsits establerts en l’article 10 del Decret legislatiu 2/2005, de 28 de desembre, pel qual s’aprova el text refós de la Llei de subvencions. Tampoc em trob en cap dels supòsits establerts a l’article 11 de la Llei 11/2016, de 28 de juliol, d’igualtat de dones i homes, per no haver estat mai objecte de sancions per exercir o tolerar pràctiques laborals considerades discriminatòries per raó de sexe o de gènere, per resolució administrativa ferma o sentència judicial ferma.
2. Accept, íntegrament, les condicions de la convocatòria; declar que totes les dades són certes i, a més, facilitaré totes les actuacions de control possibles que es desenvolupin per comprovar la realització correcta de l’objecte d’aquests ajuts.
3. Estic al corrent de les obligacions tributàries amb l’Estat, amb la Seguretat Social i amb la Comunitat Autònoma.
4. L’actuació objecte de la subvenció no està finalitzada.
5. Per a l’actuació esmentada l’entitat (marcau amb una X el vostre cas):
( ) Sí he sol·licitat o rebut una altra ajuda pel mateix concepte.
( ) No he sol·licitat ni rebut cap altra ajuda pel mateix concepte.
Organisme |
Data de resolució |
Quantia |
---|---|---|
1. |
|
|
2. |
|
|
3. |
|
|
(En el supòsit que se’n sol·licitin en el decurs de la tramitació de l’ajuda, adjuntau l’escrit que detalli les subvencions sol·licitades o rebudes)
6. Les dades bancàries a l’efecte d’ingrés derivades del procediment són:
Entitat |
Domicili, sucursal o oficina |
|||||||||||||||||||||||
CODI COMPTE |
||||||||||||||||||||||||
País (2 dígits) |
Control IBAN (2 dígits)
|
Codi entitat (4 dígits) |
Codi sucursal o oficina (4 dígits) |
DC compte (2 dígits) |
Núm. compte o llibreta (10 dígits)
|
|||||||||||||||||||
E |
S |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
La possibilitat d’acreditar-les documentalment, en cas que se m’exigeixi.
Per la qual cosa, declar que són certes les dades anteriors i
AUTORITZ:
( ) A fer les consultes als fitxers públics amb la finalitat d’acreditar les dades o els documents establerts a l’apartat 5 de la convocatòria perquè puguin ser obtinguts en nom meu per l’òrgan competent o autoritzat, en l’àmbit de l’Administració de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears, mitjançant transmissions telemàtiques de les dades o dels certificats que les substitueixen.
( ) L’òrgan gestor a obtenir les dades i els documents d’altres administracions establerts en l’apartat 5 de la convocatòria i que no es presenten mitjançant transmissions telemàtiques de dades o dels certificats que els substitueixen, sempre que s’hagi establert per conveni amb l’administració competent. (En cas que no autoritzeu el centre gestor, s’ha d’ajuntar la documentació esmentada).
D’acord amb la Llei orgànica 15/1999, de 13 de desembre, de protecció de dades de caràcter personal, em don per assabentat o assabentada que les dades personals recollides s’han d’incorporar i tractar en un fitxer específic, a l’efecte de gestionar la tramitació de les ajudes i, en tot cas, a l’efecte estadístic. L’òrgan responsable del fitxer és la Direcció General d’Energia i Canvi Climàtic.
ADJUNT:
( ) Fotocòpia del DNI/NIE/CIF o targeta d’identificació fiscal del sol·licitant o del representant legal.
( ) Annex 2.
( ) Còpia de la llicència municipal de l’autotaxi.
( ) Oferta tècnica i econòmica de l'empresa comercialitzadora del vehicle, si es vol adquirir.
( ) Full de característiques tècniques del vehicle.
( ) Oferta tècnica i econòmica de l’empresa (taller autoritzat) en cas de reforma del vehicle.
( ) Pressupost/s detallat/s.
( ) Annex 3 de pressuposts sol·licitats, si escau.
( ) Una altra documentació complementària (indicau-la).
Per això,
DEMAN:
La subvenció o subvencions per dur a terme l’actuació sol·licitada.
________________________, ___ d _____________________ de 2017
[Signatura]
DIRECCIÓ GENERAL D’ENERGIA I CANVI CLIMÀTIC. CONSELLERIA DE TERRITORI, ENERGIA I MOBILITAT
ANNEX 2
Descripció de dades tècniques
Llicència de l’autotaxi
Municipi: Illa: __________________________
Núm. de llicència:________________
Tipus de vehicle/actuació:
( ) Adquisició d’autotaxis amb emissions inferiors o iguals a 80 g CO2/km i 60 mg NOx/km
Marca:.............................. Model: ...................................
( ) Transformació d’autotaxis per ser alimentats amb GLP o GNC o vehicles nous amb emissions inferiors o iguals a 100 g CO2/km. Marca:......................... Model: .......................................
( ) Adquisició d’autotaxis nous elèctrics purs o híbrids endollables amb autonomia superior als 40 km.
Marca:......................... Model: .......................................
Pressupost (adjuntau-ne a part el pressupost detallat):
Base imposable ………………………………...€
IVA ………………………………………………...€
Total pressupost …………………………….... €
________________, d _____________ de 2017
[Nom i llinatges de la persona sol·licitant]
[Signatura]
ANNEX 3
Llista dels pressuposts sol·licitats
(Per a l’execució d’obres superiors o iguals a 50.000 €, o subministraments de béns d’equip o prestació de serveis d’assistència tècnica, superiors o iguals a 18.000,00 €)
DADES DEL BENEFICIARI
Nom: ………………………………………………………………………………………………………
DNI/CIF/NIE: …………………..
Empresa Import Pressupost elegit
1. …………………………… ………………………….. …………………..
2. ..…………………………. ………………………….. .......................
3. …………………………… ………………………….. .......................
Si el pressupost elegit no és el més econòmic, s’hi ha d’adjuntar una memòria justificativa:
MEMÒRIA JUSTIFICATIVA de l’elecció del pressupost: …
Si no s’aporten tres pressuposts:
MANIFESTACIÓ del beneficiari que no se n’aporten ja que no hi ha en el mercat més empreses subministradores:
[Nom i llinatges de la persona sol·licitant]
[Signatura]
ANNEX 4
SOL·LICITUD DE PAGAMENT DE LA SUBVENCIÓ D’AUTOTAXIS 2017
Sol·licitant
Nom i llinatges::...............................................................................................................
DNI/CIF/NIE: .............................
Adreça de notificació:.......................................................................................................
Localitat:.................................... Codi postal:..................Municipi:...................................
SOL·LICIT:
El pagament de la subvenció de l’expedient núm. TAXIS-....../2017 que s’ha aprovat mitjançant la Resolució del conseller de Territori, Energia i Mobilitat, d’acord amb la convocatòria de foment dels autotaxis elèctrics, híbrids endollables, alimentats amb GNC o GLP i de baixes emissions.
DECLAR:
Adjunt a aquesta sol·licitud el següent:
( ) Memòria d’actuació justificativa.
( ) Document fotogràfic del vehicle.
( ) Memòria econòmica justificativa del cost de les activitats realitzades, que inclou:
1r. Una llista classificada de les despeses de l’activitat, amb la identificació dels creditors i del document, l’import, la data d’emissió i la data de pagament.
2n. Justificants de pagament. [Els justificants s’han d’acreditar d’alguna de les maneres següents:
- Fotocòpia del justificant de l’ordre de transferència bancària o document bancari acreditatiu del pagament, en el qual han de figurar: la data del document, l’import, la identificació del concepte a fi que quedi identificat el pagament de la factura, així com les dades dels ordenants i dels destinataris, que han de coincidir amb els beneficiaris i amb els emissors de la factura, respectivament.
- Còpia del xec nominatiu o pagaré nominatiu, sempre que estigui vençut, acompanyat de l’extracte bancari dels beneficiaris de l’ajuda en el qual ha de figurar el càrrec d’aquest xec o pagaré.]
3r. Una llista detallada d’altres ingressos o subvencions, amb la indicació de l’import i la procedència.
( ) Factures originals o acarades corresponents a la llista de despeses anterior.
( ) Per adquirir vehicles nous de GNC o GLP:
( ) Per adquirir vehicles transformats a GNC/GLP:
( ) Per adquirir vehicles elèctrics purs, híbrids endollables o de baixes emissions:
[Data i signatura]
DIRECCIÓ GENERAL D’ENERGIA I CANVI CLIMÀTIC. CONSELLERIA DE TERRITORI, ENERGIA I MOBILITAT
ANNEX 5
Memòria econòmica
Persona beneficiària:………………………………………………………………………..
DNI/CIF/NIE: …………………………………………………………………….
Data de concessió:……………………………………………………………
Import de l’ajuda concedida:……………………………………………………
Import d’altres ajudes…………………………………………………………..
LLISTA ENUMERATIVA DE DESPESES DERIVADES DE L’EXPEDIENT TAXIS______ /2017
Núm. ordre |
Núm. factura |
Data |
Proveïdor |
Concepte |
Import base imposable |
IVA |
Total |
Data (*) i forma pagament |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Aquesta relació correspon al cost total definitiu de l’activitat, els justificants de la qual s’adjunten.
(*) Les transferències bancàries de pagament no poden ser posteriors al 30/11/2017 ni anteriors a l’1/01/2016.
Data: Signatura:
DIRECCIÓ GENERAL D’ENERGIA I CANVI CLIMÀTIC. CONSELLERIA DE TERRITORI, ENERGIA I MOBILITAT
ANNEX 6. Memòria d’actuació
a) Si no s’han efectuat modificacions respecte de la sol·licitud inicial
Ha finalitzat completament, dins els terminis establerts, la compra del vehicle, la qual s’ajusta a les dades incloses en la sol·licitud de subvenció.
Descripció resumida de les característiques tècniques del vehicle:
Emissions de CO2/km:____________
Emissions de mg NOx/km:_________
b) Si s’han efectuat modificacions respecte de la sol·licitud inicial (especificau-ne els motius)
Explicació detallada dels canvis i característiques finals del vehicle adquirit:
Emissions de CO2/km:____________
Emissions de mg NOx/km:_________
……………….., ....... de ……………. De 2017
[Signatura]
Adjunt a aquesta memòria:
DIRECCIÓ GENERAL D’ENERGIA I CANVI CLIMÀTIC. CONSELLERIA DE TERRITORI, ENERGIA I MOBILITAT