Torna

BUTLLETÍ OFICIAL DE LES ILLES BALEARS

Secció III. Altres disposicions i actes administratius

CONSELL INSULAR D'EIVISSA

Núm. 7018
Bases reguladores de les ajudes per a estudiants de l’illa d’Eivissa per al curs 2016-2017

  • Contingut, oficial i autèntic, de la disposició: Document pdf  Versió PDF

Text

De conformitat amb allò establert a l'article 9.3 de la Llei 38/2003, de 17 de novembre, general de subvencions, a continuació es fan públiques les bases reguladores de les ajudes per a estudiants de l’illa d’Eivissa per al curs 2016-2017 aprovats per acord del Consell Executiu del Consell Insular d'Eivissa, de data 23 de juny de 2017, següents:

Primera. Justificació

El Consell Insular d’Eivissa vol fomentar la cultura, la formació i els estudis tant a Eivissa com fora de l’illa, tot això tenint en compte la importància de l’estudi en la formació cultural de les persones i atès l’elevat cost que tenen per a les famílies de l’illa d’Eivissa els estudis dels seus fills, ja que Eivissa encara no disposa d’una oferta universitària àmplia ni de cicles formatius i per això un gran nombre de persones cursen els seus estudis fora de l’illa, fet que implica que aquestos estudiants hagin de traslladar-se fora del seu lloc habitual de residència.

Així, el Consell Insular d’Eivissa vol contribuir a fer que, d’una banda, els estudiants de l’illa puguin enriquir el seu nivell cultural i el seu currículum educatiu i, d’una altra, que es puguin garantir les condicions d’igualtat en l’exercici del dret a la cultura i a l’educació per tal que tots els i les estudiants gaudeixin de les mateixes oportunitats, i així corregir les desigualtats o els desequilibris, conseqüència de la insularitat, entre els estudiants d’Eivissa i els de la resta de l’Estat espanyol, i compensar els cost econòmic que suposa cursar els seus estudis.

Per tot això, es publiquen aquestes bases reguladores per a la concessió d’ajudes per a estudiants de l’illa d’Eivissa per al curs 2016-2017.

Segona. Objecte

2.1. És objecte d’aquestes bases reguladores concedir ajudes, per al curs acadèmic 2016-2017, a estudiants residents a l’illa d’Eivissa per compensar part del cost que suposa realitzar els seus estudis.

2.2. Els estudis objecte d’aquestes ajudes hauran de ser títols oficials cursats en centres de tot Espanya i amb validesa a tot l’Estat espanyol. En concret, seran objecte d’aquestes ajudes:

a) Els següents estudis presencials cursats fora de l’illa d’Eivissa:

1. Estudis universitaris de grau.

2. Cicles formatius de grau mitjà i de grau superior, sempre que no puguin cursar-se a l’illa d’Eivissa.

3. Cicles formatius de grau mitjà i de grau superior, quan també s’imparteixin a l’illa, en el cas excepcional que la persona sol·licitant no hagi pogut obtenir-hi plaça, fet que s’haurà d’acreditar documentalment i de manera fefaent al Departament d’Educació, Patrimoni, Cultura, Esports i Joventut del Consell Insular d’Eivissa.

b) Els següents estudis cursats a l’illa d’Eivissa:

Estudis universitaris de grau presencials i no presencials.

2.3. Els estudis no compresos en els punts 2.2.a i b anteriors no són objecte d’aquestes ajudes.

Tercera. Modalitats

Aquestes ajudes es divideixen en dues modalitats:

a. MODALITAT A: Ajudes a estudiants que cursen els seus estudis fora de l’illa d’Eivissa

b. MODALITAT B: Ajudes a estudiants que cursen els seus estudis a l’illa d’Eivissa

Quarta. Dotació econòmica

4.1. La quantia total de les ajudes per a estudiants de l’illa d’Eivissa per al curs 2016-2017 serà de 550.000 €, amb càrrec a l’aplicació pressupostària 3230 48100 dels pressupostos de l’exercici 2017, distribuïts de la següent manera entre les dues modalitats:

a. MODALITAT A: Ajudes a estudiants que cursen els seus estudis fora de l’illa d’Eivissa: 500.000 €

La quantia individual màxima d’aquesta ajuda serà de 1.800 €.

 

b. MODALITAT B: Ajudes a estudiants que cursen els seus estudis a l’illa d’Eivissa: 50.000 €

La quantia individual màxima d’aquesta ajuda serà de 450 €.

4.2. En el cas que la concessió de les ajudes d’una modalitat no exhaureixi la quantitat que hi està destinada, el sobrant de l’import podrà incorporar-se a la quantitat de l’altra modalitat.

4.3. En el cas que la quantia total de cada modalitat establerta en aquesta no fos suficient per cobrir el nombre de sol·licituds amb dret a obtenir-ne la condició de beneficiari, es prorratejarà l’import de la modalitat que pertoqui entre totes les sol·licituds amb dret a obtenir-ne la condició de beneficiari.

En el cas que s’hagi de prorratejar alguna modalitat, s’aplicarà la següent fórmula:

A = Q / S

en què A serà la quantia individual de l’ajuda concedida, Q és la quantitat total de la modalitat que es prorrateja (500.000 € per a estudis cursats fora de l’illa d’Eivissa i 50.000 € per a estudis cursats a l’illa d’Eivissa, si no s’ha efectuat cap transferència prèvia de l’import d’una modalitat a l’altra) i S és el total de sol·licituds amb dret a ajuda.

Cinquena. Règim jurídic

5.1. La concessió de l’ajuda es durà a terme mitjançant els principis de publicitat i concurrència.

5.2. Aquestes ajudes es regeixen per les presents bases, per la Llei 39/2015, d’1 d’octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques, per la Llei 38/2003, de 17 de novembre, general de subvencions, pel Reial decret 887/2006, de 21 de juliol, que aprova el Reglament de la Llei general de subvencions i pel Decret legislatiu 2/2005, de 28 de desembre, que aprova el text refós de la Llei de subvencions de les Illes Balears.

5.3. En el marc del que preveuen l’article 30.7 de la Llei 38/2003 i l’article 39.7 del Decret legislatiu 2/2005, de 28 de desembre, pel qual s’aprova el text refós de la Llei de subvencions, la justificació d’aquestes ajudes es produeix pel fet de reunir els requisits per ser-ne beneficiari.

Sisena. Compatibilitat

Aquestes ajudes per a estudiants de l’illa d’Eivissa per al curs 2016-2017 són compatibles amb altres ajuts convocats per qualsevol administració o ens públic o privat per a la mateixa finalitat. En cap cas, l’import de les subvencions no podrà ser de tal quantia que, aïlladament o en concurrència amb altres subvencions, ajudes, ingressos o recursos, superi els cost de l’activitat subvencionada. Serà obligació dels beneficiaris de les ajudes informar el Departament d’Educació, Patrimoni, Cultura, Esports i Joventut de totes les subvencions rebudes amb destinació a l’activitat subvencionada.

Setena. Requisits per ser beneficiari

7.1. Per optar a ser beneficiari/ària d’aquestes ajudes els i les estudiants sol·licitants hauran de complir els requisits establerts en aquestes bases en el moment en què finalitzi el termini de presentació de sol·licituds.

7.2 Requisits de residència

Estar empadronat/ada a l’illa d’Eivissa.

7.3 Requisits acadèmics

7.3.1. Estar matriculat, en centres de tot Espanya, durant el curs 2016-2017, dels estudis establerts a la base segona, i amb els següents mínims:

7.3.1.a) Estudiants universitaris de grau: almenys del 65 % dels crèdits d’aquest any previstos al pla d’estudis per a un curs acadèmic.

No serà motiu d’exclusió la matriculació de menys del 65 % dels crèdits establerts per a un curs acadèmic quan siguin la resta de crèdits a superar per obtenir la titulació, la qual cosa s’haurà de fer constar a la sol·licitud (Annex I).

7.3.1.b) Estudiants de cicles formatius (tant de grau superior com de grau mitjà): 100 % del curs.

7.3.2. Per als estudiants que cursin segon curs endavant, haver-se matriculat, durant l’any acadèmic anterior, dels següents mínims:

7.3.2.a) Estudiants universitaris de grau: almenys del 65 % del número de crèdits corresponent al curs establert al pla d’estudis.

7.3.2.b) Cicles formatius (tant de grau superior com de grau mitjà): el 100 % del curs realitzat.

7.3.3. Per als estudiants que cursin segon curs endavant, haver aprovat, l’any acadèmic anterior, els següents mínims:

7.3.3.a) Estudis universitaris de grau: el 65 % dels crèdits matriculats.

7.3.3.b) Cicles formatius: el 100 % del curs.

7.4. Altres requisits

Estar al corrent de les obligacions tributàries amb la Comunitat Autònoma de les Illes Balears i amb l’Estat espanyol, amb la Seguretat Social i amb el mateix Consell Insular d’Eivissa i, en qualsevol cas, complir amb el que disposen l’article 13 (Requisits per obtenir la condició de beneficiari o entitat col·laboradora) i l’article 14 (Obligacions dels beneficiaris) de la Llei 38/2003, de 17 de novembre, general de subvencions.

Vuitena. Documentació a presentar

8.1. Les persones sol·licitants d’una ajuda per a estudiants de l’illa d’Eivissa, tant per estudis cursats fora de l’illa d’Eivissa (modalitat A) com per estudis cursats a l’illa d’Eivissa (modalitat B), per a l’any acadèmic 2016-2017, han de presentar la documentació que es detalla a continuació:

8.1.1 Imprès de sol·licitud degudament emplenat i signat per l’estudiant sol·licitant (Annex I), que es facilitarà al Departament d’Atenció al Ciutadà, del Consell Insular d’Eivissa, i a la pàgina web www.conselldeivissa.es (Convocatòries i ajudes).

La presentació de la sol·licitud d’ajudes per a estudiants de l’illa d’Eivissa per al curs 2016-2017, tant per a la modalitat A (ajudes per estudis cursats fora de l’illa d’Eivissa) com per a la modalitat B (ajudes per estudis cursats a l’illa d’Eivissa), comportarà l’autorització de la persona sol·licitant al Departament d’Educació, Patrimoni, Cultura, Esports i Joventut a demanar la documentació acreditativa d’estar al corrent de les obligacions tributàries amb la Comunitat Autònoma de les Illes Balears i amb l’Estat espanyol, i amb la Seguretat Social; en cas contrari, s’haurà de manifestar expressament a l’imprès de sol·licitud (Annex I) i aportar la documentació corresponent.

8.1.2 Fotocòpia de la documentació acreditativa de la identitat de la persona sol·licitant, en vigor (DNI o, si escau, passaport, NIE i/o targeta de residència).

8.1.3 Certificat de resident.

8.1.4 Documentació acreditativa de l’historial acadèmic de l’estudiant en què constin, tant per a estudiants universitaris de grau com per a estudiants de cicles formatius:

a) Les notes del curs anterior (excepte per a alumnes que cursin primer curs). Només en el cas d’alumnes que cursin un número inferior al 65 % dels crèdits, perquè són la resta de crèdits a superar per obtenir la titulació (vegeu base 7.3.1.a), hauran de presentar les notes de tots els cursos.

b) La matrícula del curs 2016-2017.

c) La càrrega lectiva de la titulació i la durada en anys (pla d’estudis), només per a estudiants de graus universitaris.

8.1.5 Declaració responsable (Annex II) en relació amb el compliment de diversos requisits d’aquestes bases i en relació amb la compatibilitat amb altres ajudes, en la qual la persona sol·licitant informa, entre altres, si ha demanat i/o rebut o no alguna altra ajuda.

8.1.6 Resolució de concessió o de denegació de les ajudes sol·licitades pel mateix concepte a altres administracions o ens públics o privats.

8.1.7 Imprès de transferència bancària del Consell Insular d’Eivissa degudament emplenat i signat per la persona sol·licitant (que ha de figurar necessàriament com a titular del compte bancari en què, en el seu cas, s’ha de realitzar l’ingrés) i segellat per l’entitat bancària. Aquest document es pot obtenir al Consell Insular d’Eivissa i a la seua pàgina web www.conselldeivissa.es.

8.1.8 Si és el cas que a la sol·licitud no s’autoritza al Consell Insular d’Eivissa a consultar si la persona sol·licitant es troba al corrent de les seues obligacions tributàries, documentació acreditativa d’estar al corrent de les obligacions tributàries amb la Comunitat Autònoma de les Illes Balears, amb l’Estat espanyol i amb la Seguretat Social.

8.2. Respecte a la documentació acreditativa de la identitat (DNI, NIE, passaport...) i l’imprès de transferència bancària, si es volen fer valer documents presentats anteriorment al Consell Insular d’Eivissa i no s’hi han produït canvis, d’acord amb l’article 53.1.d de la Llei 39/2015, d’1 d’octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques, la persona sol·licitant haurà d’indicar la data i l’òrgan en el qual es va presentar (Annex III).

Novena. Presentació de sol·licituds

Les sol·licituds es dirigiran a la Presidència del Consell Insular d’Eivissa i es presentaran en el Registre General del Consell Insular d’Eivissa (avinguda d’Espanya, 49, tel. 971 195900) o en els llocs establerts a l’article 16.4 de la Llei 39/2015, d’1 d’octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques.

 

Desena. Termini de presentació de sol·licituds

S’estableix un termini de presentació de les sol·licituds de vint dies que s’inicia l’endemà de la publicació de l’extracte de la convocatòria d’ajudes per a estudiants de l’illa d’Eivissa per al curs 2016-2017 en el Butlletí Oficial de les Illes Balears (BOIB).

Onzena. Instrucció

11.1. El Departament d’Educació, Patrimoni, Cultura, Esports i Joventut és l’òrgan competent per instruir aquest procediment de tramitació de les sol·licituds.

11.2. L’òrgan instructor podrà requerir, en qualsevol moment de la tramitació de l’expedient, els documents complementaris que es considerin necessaris, a l’efecte de garantir la inversió correcta dels recursos pressupostaris destinats a les ajudes.

Dotzena. Esmena i millora de la sol·licitud

12.1. Després que hagi finalitzat el termini de presentació de sol·licituds, el Departament d’Educació, Patrimoni, Cultura, Esports i Joventut donarà a conèixer una llista en què es requerirà a les persones interessades, si la sol·licitud no reuneix els requisits establerts en aquestes bases, que l’esmenin.

Aquesta llista d’esmenes, que contendrà les dades identificatives de la persona sol·licitant i el detall de les esmenes a realitzar, es publicarà al tauler d’anuncis del Consell i a la pàgina web www.conselldeivissa.es (Convocatòries i ajudes).

12.2. D’acord amb el que disposa l’article 68.1 de la Llei 39/2015, d’1 d’octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques, les persones interessades podran esmenar la seua sol·licitud en el termini de deu dies hàbils, comptadors des del dia després d’haver publicat la llista d’esmenes.

Si en el termini de deu dies hàbils la persona interessada no fa la rectificació reclamada o no presenta la complementació requerida, el Consell Insular d’Eivissa, després d’haver pres la resolució pertinent, considerarà que la persona interessada desisteix de la seua petició.

Tretzena. Resolució

13.1. Aquestes ajudes a estudiants de l’illa d’Eivissa per al curs 2016-2017 es concediran i es pagaran, per delegació del Consell Executiu, mitjançant resolució del conseller executiu del Departament d’Educació, Patrimoni, Cultura, Esports i Joventut.

13.2. D’acord amb l’article 25.4 de la Llei 38/2003, de 17 de novembre, general de subvencions, el termini màxim per resoldre i notificar el procediment no excedirà els sis mesos, comptats a partir de la publicació de l’extracte de la convocatòria en el BOIB.

13.3. Així mateix, de conformitat amb l’article 24.4 de la dita Llei 38/2003, el Departament d’Educació, Patrimoni, Cultura, Esports i Joventut, com a òrgan instructor i a la vista de l’expedient, formularà la proposta de resolució provisional, degudament motivada, que expressarà la relació d’estudiants subvencionats i la quantia de l’ajuda; igualment, si és el cas, en les sol·licituds excloses, s’indicarà la causa d’exclusió, i s’obrirà un termini de deu dies hàbils per presentar-hi al·legacions. Examinades les al·legacions adduïdes, es formularà la resolució definitiva, que expressarà la relació d’estudiants subvencionats i la quantia de l’ajuda; igualment, si és el cas, en les sol·licituds excloses, s’indicarà la causa d’exclusió.

Tant la proposta de resolució provisional com la resolució definitiva es notificaran a les persones interessades mitjançant la seua publicació al tauler d’anuncis del Consell Insular i a la seua pàgina web www.conselldeivissa.es.

Catorzena. Revocació

Les ajudes concedides es podran revocar, per delegació del Consell Executiu, mitjançant resolució del conseller executiu del Departament d’Educació, Patrimoni, Cultura, Esports i Joventut, una vegada emesa la proposta del Departament d’Educació, Patrimoni, Cultura, Esports i Joventut.

Pertoca revocar la concessió de l’ajuda quan, posteriorment a la concessió vàlida i ajustada a dret, el beneficiari incompleix totalment o parcialment les obligacions o els compromisos contrets.

Quinzena. Publicitat

15.1. Una vegada aprovades les bases, es publicaran al BOIB. Posteriorment es remetran la convocatòria i l’extracte de la convocatòria a la Base de Dades Nacional de Subvencions, que donarà trasllat al BOIB de l’extracte per a la seua publicació, tal com estableix la normativa vigent de subvencions. L’eficàcia de la convocatòria queda supeditada a la publicació de l’extracte en el BOIB.

15.2. La presentació de la sol·licitud d’ajudes per a estudiants de l’illa d’Eivissa per al curs 2016-2017, tant per a la modalitat A (ajudes per estudis cursats fora de l’illa d’Eivissa) com per a la modalitat B (ajudes per estudis cursats a l’illa d’Eivissa), comportarà l’autorització de la persona sol·licitant al Departament d’Educació, Patrimoni, Cultura, Esports i Joventut a publicar totes aquelles dades personals relatives a la seua identitat que resultin imprescindibles per a la realització de tot el procediment administratiu.

15.3. De conformitat amb la normativa vigent en matèria de subvencions, també s’haurà de donar la publicitat pertinent a la resolució de concessió i/o denegació de les ajudes d’aquest procediment.

Setzena. Règim de recursos

16.1. La resolució del conseller executiu del Departament d’Educació, Patrimoni, Cultura, Esports i Joventut, dictada per delegació, i que s’ha de considerar dictada per l’òrgan delegant (en aquest cas el Consell Executiu), no exhaureix la via administrativa.

16.2. Contra la Resolució del conseller executiu del Departament d’Educació, Patrimoni, Cultura, Esports i Joventut, dictada per delegació del Consell Executiu, es podrà interposar davant la Comissió de Govern el recurs d’alçada previst als articles 112.1, 121 i 122 de la Llei 39/2015, d’1 d’octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques, en el termini d’un mes des de l’endemà de la seua notificació, tot això en virtut del que disposen els articles 22.2 de la Llei 8/2000, de 27 d’octubre, de consells insulars i l’article 147.1 del Reglament orgànic del Consell Insular d’Eivissa (publicat al BOIB núm. 136 de 18/09/10, correcció al BOIB núm. 148 de 14/10/10, modificació BOIB núm. 48 de 16/04/16). El recurs haurà de resoldre’s en el termini de tres mesos, transcorreguts els quals s’entendrà desestimat i quedarà oberta la via contenciosa administrativa.

Tot això sense perjudici de qualsevol altre recurs o acció que es consideri pertinent.

Dissetena. Pagament

Aquestes ajudes a estudiants de l’illa d’Eivissa per al curs 2016-2017 que atorgui el Consell Insular d’Eivissa es faran efectives mitjançant transferència bancària i una vegada emesa la resolució definitiva de concessió, dictada pel conseller executiu del Departament d’Educació, Patrimoni, Cultura, Esports i Joventut, per delegació del Consell Executiu.

Divuitena. Règim d’infraccions i sancions

18.1. Les persones beneficiàries de les ajudes per a estudiants de l’illa d’Eivissa per al curs 2016-2017 queden sotmeses al règim d’obligacions, intervencions i sancions que estableixen la Llei estatal 38/2003, de 17 de novembre, general de subvencions, el Decret legislatiu 2/2005, de 28 de desembre, pel qual s’aprova el text refós de la Llei de subvencions i altra normativa que hi sigui d’aplicació.

18.2. L’incompliment de les seues obligacions per part de les persones beneficiàries i l’alteració substancial de les condicions determinants de l’atorgament de l’ajuda podran donar lloc a la modificació de la resolució de concessió, el reintegrament de les ajudes concedides i l’aplicació del règim d’infraccions i sancions, tot això en aplicació de la Llei 38/2003, de 17 de novembre, general de subvencions.

18.3. El falsejament de les dades contingudes a la sol·licitud o en qualsevol dels seus documents (annexos i/o documentació presentada) suposarà l’obligació de reintegrar l’ajuda obtenguda i la pèrdua del dret a obtenir aquesta ajuda a les convocatòries dels anys acadèmics 2017-2018 i 2018-2019, als efectes previstos en el règim de sancions establert en els articles 59 i següents de l’esmentada Llei 38/2003, de 17 de novembre, general de subvencions.

    

Eivissa, 27 de juny de 2017

La secretària tècnica de Medi Ambient, Agricultura, Cultura, Educació, Patrimoni, Esports i Joventut
Maria Catalina Tur Torres

    

 

Ajudes per a estudiants de l’illa d’Eivissa per al curs 2016-2017
Annex I
Sol·licitud

Dades personals de la persona sol·licitant

Llinatges i nom: _________________________________________________________________________________,

DNI: __________________________, adreça familiar: ___________________________________________________,

núm. ______, codi postal ____________, població ______________________________________________________,

telèfon mòbil: _____________________, adreça electrònica: ______________________________________________,

 

Dades del centre educatiu

Estudis que realitz: _____________________________________________________________________________,

curs: _______, centre en el qual els curs: ____________________________________________________________

_______________________________________________________________________________________________,

domicili del centre: _______________________________________________________________________________,

nombre de crèdits dels quals m'he matriculat (estudis universitaris de grau): ________________________________,

O Estic matriculat/ada de menys del 65% dels crèdits perquè són la resta de crèdits a superar per obtenir la titulació.

Tipus d’ajuda que sol·licit (marcau l’opció que correspongui):

O Modalitat A: estudis cursats fora de l’illa d’Eivissa

O Modalitat B: estudis cursats a l’illa d’Eivissa

Documentació que adjunt (marcau l’opció que correspongui):

O Fotocòpia de la documentació acreditativa de la identitat de la persona sol·licitant (DNI, NIE, passaport...).

O Certificat de resident.

O Documentació acreditativa de l’historial acadèmic de l’estudiant en què consten:

a. Les notes del curs anterior (excepte per a alumnes que cursin primer curs).

O Les notes de tots els cursos ja que estic matriculat/ada de la resta de crèdits pendents per obtenir la titulació.

b. La matrícula del curs 2016-2017.

c. La càrrega lectiva de la titulació i la durada en anys (pla d’estudis).

O Declaració responsable (Annex II) en relació amb el compliment de diversos requisits d’aquestes bases i en relació amb la compatibilitat amb altres ajudes, en la qual la persona sol·licitant informa, entre altres, si ha demanat i/o rebut o no alguna altra ajuda.

O Resolució de concessió o de denegació de les ajudes sol·licitades pel mateix concepte a altres administracions o ens públics o privats.

O Imprès de transferència bancària del Consell Insular d’Eivissa degudament emplenat i signat per la persona sol·licitant i segellat per l’entitat bancària.

O No adjunt l’imprès de transferència bancària perquè ja consta a la Tresoreria del Consell i no hi hagut cap canvi en la informació que hi figura.

La presentació d’aquesta sol·licitud d’ajudes per a estudiants de l’illa d’Eivissa per al curs 2016-2017, tant per a la modalitat A (ajudes per estudis cursats fora de l’illa d’Eivissa) com per a la modalitat B (ajudes per estudis cursats a l’illa d’Eivissa), comporta l’autorització de la persona sol·licitant al Departament d’Educació, Patrimoni, Cultura, Esports i Joventut a demanar la documentació acreditativa d’estar al corrent de les obligacions tributàries amb la Comunitat Autònoma de les Illes Balears i amb l’Estat espanyol, amb la Seguretat Social. En cas contrari, s’ha de manifestar expressament en aquesta sol·licitud i aportar la documentació corresponent.

O NO AUTORITZ el Consell Insular d’Eivissa a demanar la documentació acreditativa d’estar al corrent amb les obligacions tributàries amb la Comunitat Autònoma de les Illes Balears i amb l’Estat espanyol, i amb la Seguretat Social, i per això aport la següent documentació:

O Documentació acreditativa d’estar al corrent amb les obligacions tributàries amb la Comunitat Autònoma de les Illes Balears i amb l’Estat espanyol, i amb la Seguretat Social.

 

(signatura de l’estudiant)

Eivissa, ___ d___________________ de 2017

 

PRESIDÈNCIA DEL CONSELL INSULAR D’EIVISSA

    

Ajudes per a estudiants de l’illa d’Eivissa per al curs 2016-2017
Annex II
Declaració responsable

(emplenada i signada per la persona sol·licitant)

El Sr./La Sra. ______________________________________________________________,

amb DNI / NIF ______________________________,

DECLAR que:

1. Reuneix totes i cadascuna de les condicions exigides per poder sol·licitar subvenció davant aquesta Corporació i no incorr en cap de les circumstàncies de prohibicions que preveu l’article 13 de la Llei 38/2003, de 17 de novembre, general de subvencions, per ser-ne beneficiari/ària, i em compromet a mantenir el compliment de les anteriors condicions durant el període de temps inherent al dit reconeixement o exercici, i en el cas que hi hagi alguna variació, a comunicar-ho a aquesta administració en el termini no superior a tres dies.

2. Conec les obligacions dels beneficiaris de subvencions establertes a l’article 14 de la Llei 38/2003, de 17 de novembre, general de subvencions.

3. Conec i accept les bases d’aquestes ajudes.

4. Tenc coneixement que el falsejament de les dades contingudes en la sol·licitud que formul o qualsevol dels seus documents (annexos i/o documentació presentada) suposarà l’obligació de reintegrar l’ajuda obtenguda i la pèrdua del dret a obtenir aquesta ajuda a les convocatòries dels anys acadèmics 2017-2018 i 2018-2019, als efectes previstos en el règim de sancions establert en els articles 59 i següents de l’esmentada Llei 38/2003, de 17 de novembre, general de subvencions.

Marcau la que correspongui:

5. O No he sol·licitat altres ajudes a cap altra administració o entitat pública o privada i em compromet a comunicar per escrit al Consell Insular d’Eivissa qualsevol ajuda que demani per a la mateixa finalitat durant el present any acadèmic.

6. O He sol·licitat una altra ajuda que encara està pendent de resoldre.

Ens: ______________________________________________ Import: __________ €

7. O He sol·licitat una altra ajuda, ja resolta, de la qual s’aporta la resolució de concessió/denegació o documentació equivalent.

Ens: ______________________________________________ Import: __________ €

(signatura del/de la sol·licitant)

Eivissa, ______ d_____________________ de 2017

A LA PRESIDÈNCIA DEL CONSELL INSULAR D’EIVISSA

  

 

Ajudes per a estudiants de l’illa d’Eivissa per al curs 2016-2017
Annex III
Documentació aportada anteriorment al Consell

A emplenar només per les persones que vulguin fer valer documentació presentada amb anterioritat al Consell Insular d’Eivissa, d’acord amb l’article 53.1.d de la Llei 39/2015, d’1 d’octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques.

Llinatges i nom (sol·licitant): __________________________________________________,

DNI: ________________, adreça familiar: _______________________________________,

núm. ______, codi postal ___________, població _________________________________,

telèfon mòbil: ________________, adreça electrònica: _____________________________,

La documentació que s’especifica a continuació ja es va presentar al Consell al Departament i en la data que s’esmenten:

Documentació aportada

Departament davant el qual es va presentar

Data de presentació

Número registre general entrada

Documentació acreditativa de la identitat (DNI, NIE...)

Imprès de domiciliació bancària

(signatura del/de la sol·licitant)

Eivissa, _____ d _________________ de 2017

PRESIDÈNCIA DEL CONSELL INSULAR D’EIVISSA