Secció V. Anuncis
Subsecció segona. Altres anuncis oficials
ADMINISTRACIÓ DE LA COMUNITAT AUTÒNOMA
CONSELLERIA DE PRESIDÈNCIA
Núm. 6985
Resolució de la consellera de Presidència de 22 de juny de 2017 per la qual se sotmet a informació pública l’Avantprojecte de llei del Govern de les Illes Balears
Antecedents
1. L’elaboració d’un avantprojecte de llei del Govern de les Illes Balears està prevista en el Pla Normatiu de 2017 i va ser sotmès a consulta prèvia abans de l’elaboració de l’esborrany, d’acord amb la legislació vigent.
2. En data 26 de maig de 2017, la consellera de Presidència va dictar la Resolució d’inici de la tramitació de l’Avantprojecte de llei del Govern de les Illes Balears, i va designar òrgan responsable del procediment la Secretaria General de la Conselleria de Presidència, en col·laboració amb l’Advocacia de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears.
3. Atesa la naturalesa de la matèria regulada, la Secretaria General ha proposat sotmetre a informació pública l’Avantprojecte de llei, publicar-ne l’anunci en el Butlletí Oficial de les Illes Balears i facilitar la participació ciutadana.
Per tot això, i atesa la naturalesa de la disposició, dict la següent
RESOLUCIÓ
1. Sotmetre l’Avantprojecte de llei del Govern de les Illes Balears a informació pública i posar-lo a disposició de les persones interessades, per consultar-lo, a les oficines de la Secretaria General de la Conselleria de Presidència (passeig de Sagrera, 2, Palma), i també a la pàgina web de la mateixa Conselleria (<http://cpresidencia.caib.es/>) i a la web Participació ciutadana (<http://participaciociutadana.caib.es>) del Govern de les Illes Balears.
2. Fixar el termini d’informació pública en quinze dies, comptadors des de l’endemà de la publicació d’aquesta Resolució en el Butlletí Oficial de les Illes Balears. Les al·legacions s’han de presentar a la seu de la Conselleria de Presidència (passeig de Sagrera, 2, Palma) o a qualsevol dels llocs que determina l’article 16.4 de la Llei 39/2015, d’1 d’octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques, i s’han d’adreçar a la Secretaria General de la Conselleria de Presidència.
3. Habilitar la possibilitat de presentar al·legacions per mitjans telemàtics a la web Participació ciutadana (<http://participaciociutadana.caib.es>) del Govern de les Illes Balears, en el termini que estableix l’apartat anterior, d’acord amb l’article 34.2 f de la Llei 3/2003, de 26 de març, de règim jurídic de l’Administració de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears. Sempre que les al·legacions presentades mitjançant la web incloguin la identificació de la persona o entitat que fa les al·legacions, s’han d’incloure en l’expedient d’elaboració normativa, tot i que no constin en el registre electrònic de l’Administració de la Comunitat Autònoma. A aquest efecte, l’òrgan responsable de tramitar l’Avantprojecte de llei n’ha d’emetre la diligència corresponent.
4. Ordenar la publicació d’aquesta Resolució en el Butlletí Oficial de les Illes Balears.
Palma, 22 de juny de 2017
La consellera de Presidència
Pilar Costa i Serra