Secció V. Anuncis
Subsecció primera. Contractació Pública
ADMINISTRACIÓ DE LA COMUNITAT AUTÒNOMA
FUNDACIÓ D'ATENCIÓ I SUPORT A LA DEPENDÈNCIA I PROMOCIÓ DE L'AUTONOMIA PERSONAL DE LES ILLES BALEARS
Núm. 6962
Licitació del contracte de serveis de transport adaptat per als usuaris dels centes de dia gestionats per la Fundació a Eivissa
1.Entitat adjudicadora
a) Organisme: Fundació d’Atenció i Suport a la Dependència i de Promoció de l’Autonomia Personal de las Illes Balears.
b) Dependència que tramita l’expedient: Departament de Gestió
c) Obtenció de documentació i informació:
1) Dependència: Departament de Gestió
2) Domicili: Avinguda Gabriel Alomar, 33.
3) Localitat i codi postal: Palma, 07006
4) Telèfon: 971177707/971177737
5) Telefax: 971176316
6) Adreça electrònica: contractacio@fbd.caib.es
7) Adreça d’internet del perfil de contractant; www.caib.es (Contractació-perfils de contractant - Fundació d’Atenció i Suport a la Dependència i de Promoció de l’Autonomia Personal de les Illes Balears).
8) Data límit d’obtenció de documentació i informació: 26 de juliol de 2017
9) Número d’expedient: 13/2017 SARH/SERV
10) Condicions especials d’execució: s’estableixen condicions especials d’execució de caràcter social.
2.Objecte del contracte
a) Tipus: contracte privat
b) Descripció de l’objecte del contracte: Servei de transport adaptat per als centres de dia gestionats per la Fundació a Eivissa.
c) Divisió per lots i nombre de lots:
- Lot 1: Servei de transport adaptat pel Centre de dia Can Blai.
- Lot 2: Servei de transport adaptat pel Centre de dia Sa Serra.
- Lot 3: Servei de transport adaptat per als usuaris del Centre de dia per a persones amb discapacitat intel·lectual de Can Raspalls.
d) Lloc d’execució:
1) Domicili, localitat i codi postal
- Lot 1. Centre de dia Can Blai (Rotonda de Sant Carles-Es Canar s/n, 07840 Santa Eulària des Riu).
- Lot 2. Centre de dia Sa Serra (Carrer del Virot núm. 9, 07820 Sant Antoni de Portmany).
- Lot 3. Centre de dia Can Raspalls (Carrer de Can Raspalls s/n, 07817 Sant Jordi de Ses Salines -Sant Josep de Sa Talaia)
e) Termini d’execució: 15 mesos
f) Admissió de pròrroga: sí, 1 any.
g) CPV: 601300008
3. Tramitació i procediment
a) Tramitació: ordinària
b) Procediment: obert. Subjecte a regulació harmonitzada
c) Subhasta electrònica: no
d) Criteris d’adjudicació:
- Oferta econòmica (80%)
- Oferta tècnica (20%):
- Millores en relació amb els requisits dels vehicles (10%).
- Millores en relació amb el servei (5%).
- Criteris de caràcter social (5%).
4. Valor estimat del contracte: 581.700,00 € (cinc-cents vuitanta-un mil set-cents euros).
5. Pressupost base de licitació
Import net: 322.350,00 € (tres-cents vint-i-dos mil tres-cents cinquanta euros).
Import total amb IVA: 354.585,00 € (tres-cents cinquanta-quatre mil cinc-cents vuitanta-cinc euros).
Import net lot 1: 92.100,00 €. Import total amb IVA: 101.310,00 €. Preu unitari per trajecte i usuari: 7,50 €, IVA excl.
Import net lot 2: 92.100,00 €. Import total amb IVA: 101.310,00 €. Preu unitari per trajecte i usuari: 7,50 €, IVA excl.
Import net lot 3: 138.150,00 €. Import total amb IVA: 151.965,00 €. Preu unitari per trajecte i usuari: 7,50 €, IVA excl.
6. Garanties demanades:
Provisional: No es demana
Definitiva: 5% del preu de licitació del lot que correspongui.
7. Requisits específics del contractista:
a) Classificació – no obligatòria- (grup, subgrup i categoria):
Grup R
Subgrup 1
Categoria 2
b) Solvència econòmica i financera i solvència tècnica i professional:
1) Solvència econòmica i financera:
A elecció del licitador, per un o diferents dels mitjans següents:
a) Justificant de l’existència d’una assegurança d’indemnització per riscos professionals.
Criteris de selecció: l’assegurança ha de cobrir com a mínim la quantitat de 600.000,00 €.
b) Volum anual de negocis referit a l’àmbit d’activitats corresponent a l’objecte del contracte.
Criteris de selecció i requisits mínims:
El volum anual de negocis del licitador en l’àmbit de l’activitat corresponent a l’objecte del contracte referit a l’any de major volum de negocis dels darrers tres conclosos, ha de ser almenys una vegada i mitja el valor anual mitjà del lot o lots objecte d’adjudicació, IVA exclòs (111.150,00 € pels lots 1 i 2 i 166.725,00 € pel lot 3). En el cas d’optar a més d’un lot els requisits descrits per cadascun d’ells tenen caràcter acumulatiu.
El volum anual de negocis del licitador s’acreditarà per mitjà dels seus comptes anuals aprovades i dipositades en el Registre Mercantil, si l’empresari estigués inscrit en l’esmentat registre, i en cas contrari per les dipositades en el registre oficial en que ha d’estar inscrit.
En qualsevol cas, la inscripció en el Registre Oficial de Licitadors i empreses Classificades de les Administracions Públiques acreditaran, per mor del seu reflex i llevat prova en contrari, les condicions de solvència econòmica i financera de l’empresari.
2) Solvència tècnica i professional
A) Relació signada dels principals serveis i treballs realitzats en els darrers cinc anys que han d’incloure importes, dates i el destinatari públic o privat dels mateixos. Els serveis o treballs realitzats s’acreditaran mitjançant certificats expedits o visats per l’òrgan competent quan el destinatari sigui una entitat del sector públic; quan el destinatari sigui un subjecte privat, mitjançant un certificat expedit per aquest o, a falta d’aquest certificat, mitjançant una declaració de l’empresari, en el seu cas, aquests certificats seran comunicats directament a l’òrgan de contractació per l’autoritat competent.
Criteris de selecció i requisits mínims:
El licitador ha d’acreditar experiència en la realització de treballs del mateix tipus o naturalesa al que correspon l’objecte del contracte. A efectes de determinar la correspondència entre els treballs acreditats i els que constitueixen l’objecte del contracte, en el cas d’existir classificació aplicable a aquest s’atendrà al grup i subgrup de classificació al que pertanyin uns i altres, i en la resta de casos, a la coincidència entre els dos primers dígits dels seus respectius codis CPV.
El requisit mínim serà que l’import anual acumulat en l’any de major execució sigui igual o superior a la anualitat mitjana del contracte referida al lot o lots al qual s’opti, es a dir, 74.100,00 €, en el cas dels lots 1 o 2, i 111.150,00 €, en el cas d’optar al lot 3. Si s’opta a més d’un lot els requisits expressats per a cadascun d’ells tenen caràcter acumulatiu.
B) Declaració signada indicant la maquinària, material i equip tècnic del qual es disposarà per l’execució del servei, a la qual s’adjuntarà la documentació acreditativa pertinent.
Criteris de selecció i requisits mínims:
L’empresa haurà d’acreditar que disposa de vehicles suficients per prestar el servei del lot al que opti, més un vehicle de reserva (que pot ser comú a diferents lots si es presenta a més d’un).
8. Presentació de les ofertes o de sol·licituds de participació:
a) Data límit de presentació: 1 d’agost de 2017, a les 14:00 hores (als 41 dies naturals a comptar des de la remissió de l’anunci de licitació per la seva publicació en el DOUE).
b) Lloc de presentació:
1. Dependència: Fundació d’Atenció i Suport a la Dependència i de Promoció de la Autonomia Personal de les Illes Balears
2. Domicili: Avinguda Gabriel Alomar, 33
3. Localitat i codi postal: Palma, 07006
4. Adreça electrònica: contractacio@fbd.caib.es
c) Admissió de variants: no
d) Termini al llarg del qual el licitador està obligat a mantenir l’oferta: 3 mesos.
9. Obertura de les ofertes:
a) Descripció: Fundació d’Atenció i Suport a la Dependència i de Promoció de l’Autonomia Personal de les Illes Balears.
b) Adreça: Avinguda Gabriel Alomar, 33
c) Localitat i codi postal: Palma, 07006
d) Data i hora: Es comunicarà oportunament
10: Subcontractació: No es permet
11. Despeses de publicitat:
Aniran a càrrec de l’empresa adjudicatària fins el límit de 600.00,00 € (sis-cents euros).
12. Data de remissió de l’anunci al DOUE: 22 de juny de 2017
Palma, 22 de juny de 2017
La gerent
Alexandra Pavlovic Djurdjev