Secció V. Anuncis
Subsecció primera. Contractació Pública
AJUNTAMENT DE MARRATXÍ
Núm. 6917
Licitació del contracte del servei de mútua per donar cobertura als accidents de treball i malalties professionals, així com les contingències comunes del personal al servei de l’Ajuntament, segons Plecs de condicions aprovats per Decret de l’Alcaldia de data 19-06-2017
SECCIÓ DE CONTRACTACIÓ
Per Decret de l’Alcaldia de data 19-06-2017 s’ha aprovat el Plec de clàusules administratives particulars i tècniques per a contractar el servei de mútua per donar cobertura als accidents de treball i malalties professionals, així com les contingències comunes del personal al servei de l’Ajuntament, la qual part dispositiva diu el següent:
“1r.- Iniciar l’expedient instruït per a la contractació mitjançant procediment obert, del servei de mútua per donar cobertura als accidents de treball i malalties professionals, així com les contingències comunes del personal al servei de l’Ajuntament.
2n.- Aprovar el Plec de Clàusules Administratives Particulars i Tècniques que ha de regir la contractació abans esmentada.
3r.- Aprovar la despesa corresponent.
4è.- Que prossegueixi l’expedient els tràmits reglamentaris adients.”
Per això s’anuncia l’esmentat decret als efectes d’informació pública, a fi que durant el termini de deu dies naturals, a comptar des de l’endemà de la publicació del corresponent anunci al BOIB, puguin presentar-se reclamacions en el Registre General. Els esmentats plecs restaran exposats a la Secció de Contractació d’aquest Ajuntament.
ANUNCI per a la LICITACIÓ del contracte del servei de mutua per donar cobertura als accidents de treball i malalties professionals, així com les contingències comunes del personal al servei de l’Ajuntament, segons Plecs de condicions aprovats per Decret de l’Alcaldia de data 19-06-2017.
1r.- Entitat adjudicadora:
-Organisme: Ajuntament de Marratxí.
-Dependència que tramita l’expedient: CONTRACTACIÓ
-Exp.: Se 3/2017
2n.- Objecte del Contracte:
-Descripció: Servei de mútua per a donar cobertura als accidents de treball i malalties professionals, així com les contingències comunes del personal al servei de l’Ajuntament.
-Duració del contracte: Quatre anys.
3r.- Tramitació, procediment i forma d’adjudicació:
-Tramitació: ordinaria.
-Procediment: obert.
4t.- Pressupost: No s’estableix cap pressupost base del contracte, tota vegada que l’import del mateix es correspon amb la cotització de l’Ajuntament de Marratxí a la Seguretat Social per les contingències d’accidents de treball i malalties professionals i contingències comunes contemplada a les disposicions legals vigents en la matèria.
5è.- Garantia Provisional: No es fixa.
6è.- Presentació d’ofertes:
-Termini: les proposicions es presentaran en el Registre General (Secretaria General) en mà, de 8,15 a 14,00 hores, durant els 15 dies naturals següents a la publicació de l’anunci en el BOIB (si el darrer dia fos dissabte, diumenge o festiu, s’entendrà prorrogat a primer dia hàbil següent)
-Documentació a presentar: La especificada a la clàusula catorzena del plec de clàusules administratives que regeix la contractació.
-Lloc de presentació:
1.Entitat: Ajuntament de Marratxí (Registre General)
2.Domicili: Olesa, 66
3.Localitat i C.P.: Marratxí C.P. 07141.
4.Tel. 971 78 81 24, 971 78 81 30; fax 971 79 74 33
7è.- Obertura de les ofertes:
-Entitat: Ajuntament de Marratxí (Saló de Juntes)
-Domicili: Olesa, 66 - 1r Marratxí
-Data i hora: a les 9,00 hores del primer dilluns, dimarts, dimecres, dijous o divendres hàbil següent al de la data de finalització de presentació de propostes, sempre que no s’haguessin presentat reclamacions durant el període d’informació pública, del plec de clàusules administratives particulars i tècniques, supòsit en el qual per a procedir a l’obertura de les proposicions, s’hauran d’haver resolt les al·legacions formulades.
Marratxí a 19 de juny de 2017
El Batle
Joan Francesc Canyelles Garau