Torna

Butlletí Oficial de les Illes Balears

Secció III. Altres disposicions i actes administratius

AJUNTAMENT D'ALARÓ

Núm. 6818
Delegació d'atribucions en el departament de pressupost, hisenda i economia municipal

  • Contingut, oficial i autèntic, de la disposició: Document pdf  Versió PDF

Text

   

(exp. núm. 2736-2015). 

 Resolució de batlia (núm. 577-2017).

 I. Fets.

 Després del canvi en la batlia del passat dia 17 de juny, amb l’objectiu de mantenir o millorar l’eficàcia de l’actuació municipal, i havent escoltat el parer dels regidors i regidores de l’equip de govern, considero necessari modificar el règim de delegació d’atribucions, únicament en el departament de pressupost, hisenda i economia municipal; és a dir, es mantenen, entre d’altres, les següents delegacions:

 departaments de manteniment i serveis generals, en el regidor Jordi Amengual Far

 departament de cultura, igualtat i cooperació, en la regidora Aina Sastre Bestard

 departaments de serveis socials, sanitat i mercat, en la regidora Antònia Martorell Vanrell

 departaments d’educació i joventut, en la regidora Laura Perelló Rigo

 departaments d’esports, festes i participació ciutadana, en el regidor Roger Anthony Andrews

 II. Fonaments de dret.

 Art. 21,3 de la Llei 7/1985, de 2 d’abril, reguladora de les bases del règim local, sobre delegació de l’exercici de les atribucions de la batlia.

 Art. 25 de la Llei autonòmica 20/2006, de 15 de desembre, municipal i de règim local de les Illes Balears, respecte l’estructura orgànica de l’administració municipal.

Arts. 43 i 44 del Reial decret 2568/1986, de 28 de novembre, reglament d’organització, funcionament i règim jurídic de les entitats locals, tot complementant la regulació de la delegació.

 III. Resolució.

 Resolc:

 1r.- Delegar els departaments de pressupost, hisenda i economia municipal, en la regidora Aina Maria Munar Isern.

 a) Àmbit dels assumptes als quals es refereix la delegació:

 Pressupost general (ingressos i despeses; elaboració i execució; tresoreria i recaptació)

 Altres:

 Neteja d’edificis, incloent dependències i instal·lacions municipals o a càrrec de l’ajuntament (casa consistorial, centre sanitari, col·legi públic, centre d’educació infantil, poliesportiu municipal, casal de Son Tugores, casal de joves, teatre municipal, etc.)

 b) Facultats que es deleguen:

 Estudi, direcció interna i gestió dels serveis corresponents, amb la formulació de propostes de resolució o d’acord i informes.

 c) Condicions específiques d’exercici:

 No se n’imposen.

 En tot allò no previst en aquesta resolució, s’estarà al règim general establert a la Llei 7/1985, de 2 d’abril, Reial decret 2568/1986, de 28 de novembre, i Llei 40/2015, d'1 d'octubre, de règim jurídic del Sector Públic.

 D’aquesta delegació se’n donarà compte al Ple de l’ajuntament en la primera sessió que celebri, serà notificada a la persona interessada i s’entendrà acceptada de forma tàcita si en el termini de dos dies naturals no es manifesta res en contra, i es publicarà en el Butlletí Oficial de les Illes Balears.

 Cosa que es fa pública per a general coneixement.

Recursos.

 Contra aquesta resolució, que és definitiva en via administrativa, es poden interposar, alternativament, els recursos següents:

a. Directament el recurs contenciós administratiu davant el Jutjat del Contenciós Administratiu de Palma, en el termini de dos mesos, comptadors a partir del dia següent de la notificació o publicació de la present resolució.

b. El recurs de reposició potestatiu davant la Batlia, en el termini d’un mes, comptador a partir del dia següent de la notificació o publicació de la present resolució. Contra la desestimació per silenci del recurs de reposició, que es produirà pel transcurs d’un mes des de la seva presentació sense que s’hagi resolt expressament ni s’hagi notificat, podrà interposar-se el recurs contenciós administratiu, davant el Jutjat del Contenciós Administratiu de Palma, en el termini de sis mesos, comptadors a partir del dia següent a la desestimació presumpta.

No obstant l’anterior, es pot exercitar, si n’és el cas, qualsevol altre recurs que s’estimi pertinent. Tot això de conformitat amb la Llei 29/1998, de 13 de juliol, reguladora de la jurisdicció contenciosa administrativa i de la Llei 39/2015, d’1 d’octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques.

      

Alaró, 19 de juny de 2017

El batle,

Guillermo Claret Balboa Buika

 

davant meu,

El secretari,
Jaume Nadal Bestard