Secció V. Anuncis
Subsecció primera. Contractació Pública
ADMINISTRACIÓ DE LA COMUNITAT AUTÒNOMA
CONSELLERIA D'EDUCACIÓ I UNIVERSITAT
Núm. 6779
Licitació per la contractació del subministrament per a l’adquisició d’equipaments i materials per als laboratoris, aules i tallers de les famílies de Sanitat i de Serveis socioculturals i a la comunitat de diferents centres d'FP
1. ENTITAT ADMINISTRATIVA ADJUDICADORA
Organisme: Conselleria d’Educació i Universitat
Tel: 971 177 760 Fax: 971 176 848
Dependència que tramita l’expedient: Unitat Administrativa de Contractació
Número d’expedient: CONTR 2017/2362.
2. OBJECTE DEL CONTRACTE
Descripció de l’objecte: subministrament per a l’adquisició d’equipaments i materials per als laboratoris, aules i tallers de les famílies de Sanitat i de Serveis socioculturals i a la comunitat de diferents centres d'FP
Termini d’execució: una vegada formalitzat el contracte, 60 dies naturals des del moment en que el responsable del contracte ordeni l’inici del subministrament i, com a máxim, fins l’1 de desembre de 2017
3. TRAMITACIÓ, PROCEDIMENT I FORMA D’ADJUDICACIÓ
Tramitació: ordinària
Procediment: obert
Forma: subministrament
4. PRESSUPOST DE LICITACIÓ:
Pressupost de despesa màxim de la totalitat dels lots (IVA inclòs): 212.952,40.-€ euros
Pressupost de despesa màxim de cada lot (IVA inclòs):
- Lot 1 Models anatòmics i entrenadors: 17.181,06 euros
- Lot 2 Equipament i material de laboratori clínic: 92.226,55 euros.
- Lot 3 Equipament i material hospitalari: 23.227,62 euros.
- Lot 4 Equipament i material mèdic: 17.903,10 euros.
- Lot 5 Equipament i material de laboratori de anatomia patològica i citodiagnòstic: 62.414,07 euros
Valor estimat del contracte: 175.993,72 Euros
5. FIANCES
Provisional: no escau
Definitiva: 5% del pressupost d’adjudicació (IVA exclòs)
6. OBTENCIÓ DE DOCUMENTACIÓ I INFORMACIÓ
Documentació administrativa: Seu de la Conselleria d’Educació i Universitat. Direcció actual: Carrer Alfons el Magnànim,29, 3ª planta 07004 Palma de Mallorca o, en cas de canvi de seu, la direcció del Departament de Contractació que figuri en la pàgina web de la Conselleria d’Educació i Universitat. (https://www.caib.es/seucaib/ca/organigrama/205563). Tel: 971 177 760 fax: 971 176 848 o en la plataforma de contractació de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears (http://www.plataformadecontractacio.caib.es).
Data límit per a l’obtenció: l’assenyalada per a la presentació
7. REQUISITS ESPECÍFICS DEL CONTRACTISTA
Classificació: no
Solvència econòmica i financera i solvència tècnica i professional: clàusula F del plecs de clàusules administratives del contracte.
Condicions especials d’execució de caràcter social: veure punt M del plec de clàusules administratives particulars.
D’altres requisits: els establerts en el real decret legislatiu 3/2011, de 14 de novembre, pel qual s’aprova el text refós de la llei de contractes del Sector Públic.
8. PRESENTACIÓ D’OFERTES
Data límit de presentació: 15 dies naturals, comptats des del següent al de la publicació de l’anunci de licitació al BOIB.
Hora límit: 14 hores
Documentació que s’ha de presentar: la indicada en el plec de clàusules administratives particulars i plec de condicions tècniques.
Lloc de presentació:
-Entitat: Unitat Administrativa de Contractació de la Conselleria d’Educació i Universitat
-Domicili: C/ d’Alfons el Magnànim, núm. 29 (tercera planta) 07004 Palma, o en el cas de canvi de seu, la direcció del Departament de Contractació que figuri en la pàgina web de la Conselleria d’Educació i Universitat (https://www.caib.es/seucaib/ca/organigrama/ 205563)
Termini durant el qual el licitador està obligat a mantenir la seva oferta: 2 mesos
Admissió de variants: no se n'admeten
9. OBERTURA DE LES OFERTES
Adreça: la mateixa que la indicada per a la presentació a l’apartat 8
Data i hora: es comunicarà el dia i l'hora mitjançant telèfon, fax o qualsevol altre mitjà que es consideri adient.
Palma, 16 de juny de 2017
El secretari general
Francesc Gálvez Capellà