Secció V. Anuncis
Subsecció primera. Contractació Pública
ADMINISTRACIÓ DE LA COMUNITAT AUTÒNOMA
INSTITUT BALEAR DE LA DONA
Núm. 6733
Licitació del contracte de planificació, dinamització i gestió de continguts a les xarxes socials, així com del servei d’un gestor de comunitats (community manager) per a l’Institut Balear de la Dona durant el període 2017-2018
1. Entitat adjudicadora: dades generals i dades per a l’obtenció de la informació
a) Organisme: Institut Balear de la Dona.
b) Dependència que tramita l’expedient: Unitat Administrativa de Contractació (UAC).
c) Obtenció de la documentació i informació:
— Dependència: Unitat Administrativa de Contractació
— Domicili: carrer d’Aragó, 26, 1r E
— Localitat i codi postal: Palma. 07006
— Telèfon: 971 17 89 89
— Telefax: 971 17 89 24
— Adreça de correu electrònic: ibdona@ibdona.caib.es
— Adreça d’Internet del perfil del contractant: www.plataformadecontractacio.caib.es
— Data límit d’obtenció i informació: la mateixa que la de la presentació d’ofertes.
d) Número d’expedient: CONTR 2017/2353
2. Objecte del contracte
a) Tipus: serveis.
b) Descripció de l’objecte del contracte: contractació d’una empresa especialitzada que dugui a terme la gestió dels perfils en xarxes socials i els serveis d’un gestor de comunitats (community manager) per a l’Institut Balear de la Dona.
c) Divisió per lots i nombre de lots: no.
d) Lloc de lliurament/execució: d’acord amb el que disposen el plec de clàusules administratives particulars (PCAP) i el plec de prescripcions tècniques (PPT).
e) Termini d’execució: des de l’1 de juliol de 2017, o des de la formalització del contracte si aquesta és posterior, fins al 31 desembre de 2018.
f) Admissió de pròrroga: sí.
g) CPV (referència de nomenclatura): 72400000-4.
h) El contracte inclou clàusules socials com a condicions especials d’execució (lletra M del quadre de característiques del contracte del PCAP).
3. Tramitació i procediment
a) Tramitació: ordinària.
b) Procediment: obert.
c) Criteris d’adjudicació:
— Oferta econòmica: 65 punts.
— Millora en la creació de continguts audiovisuals i gràfics (per damunt del que estableix el punt 3.6 del plec de prescripcions tècniques): 10 punts.
— Equip de treball destinat a la realització del contracte (addicional a l’exigit en la lletra F del plec de clàusules administratives particulars): nombre de persones, perfil professional i organització de les tasques: 5 punts.
— Destinació d’una partida econòmica superior al 10 % establert en el punt 3.8 «Continguts promocionats» del plec de prescripcions tècniques: 5 punts.
— Formació en matèria d’igualtat: 10 punts.
— Criteris socials. Conciliació de la vida personal, laboral i familiar: 5 punts.
4. Valor estimat del contracte
80.000,00 euros.
5. Pressupost base de licitació
Import net corresponent al servei: 40.000,00 euros. IVA: 8.400,00 euros. Import total: 48.400,00 euros.
6. Garanties
a) Provisional: no s’exigeix.
b) Definitiva: 5 % de l’import d’adjudicació / pressupost de licitació (IVA exclòs).
7. Requisits específics del contractista
a) Classificació: no s’exigeix.
b) Solvència econòmica i financera i solvència tècnica i professional: la indicada en les lletres F.2 i F.3 del quadre de característiques del contracte del plec de clàusules administratives particulars.
8. Presentació de les ofertes o de les sol·licituds de participació
a) Data límit de presentació: setze dies naturals des de l’endemà de la publicació d’aquest anunci. Si el darrer dia és dissabte, diumenge o festiu, passarà al primer dia hàbil següent. Si les proposicions s’envien per correu, l’empresari ha de justificar la data d’imposició de la tramesa a l’oficina de Correus i ha d’anunciar a l’òrgan de contractació la tramesa de l’oferta el mateix dia, per fax o correu electrònic.
b) Hora límit: a les 14.00 hores.
c) Documentació que s’ha de presentar: la documentació que assenyala el plec de clàusules administratives particulars.
d) Modalitat de presentació: presencial o per correu.
e) Lloc de presentació:
— Dependència: Unitat Administrativa de Contractació (UAC) de l’Institut Balear de la Dona.
— Domicili: carrer d’Aragó, 26, 1r E.
— Localitat i codi postal: Palma. 07006.
— Adreça electrònica: screus@ibdona.caib.es, ppascual@ibdona.caib.es.
f) Admissibilitat de variants: no s’admeten.
g) Termini durant el qual el licitador estarà obligat a mantenir la seva oferta: vegeu les clàusules 21.3 i 21.4 del plec de clàusules administratives particulars.
9. Obertura de les ofertes
a) Entitat: Institut Balear de la Dona.
b) Domicili: carrer d’Aragó, 26, 1r E.
c) Localitat i codi postal: Palma. 07006.
d) Data i hora: s’avisarà oportunament per correu electrònic o per fax i es publicarà al perfil del contractant www.plataformadecontractacio.caib.es.
10. Despeses dels anuncis
Les despeses dels anuncis són a càrrec de l’adjudicatari fins a un límit de 300,00 €.
Palma, 19 de juny de 2017
La directora de l’Institut Balear de la Dona,
Rosa Cursach Salas