Secció V. Anuncis
Subsecció primera. Contractació Pública
AJUNTAMENT DE MANACOR
Núm. 6631
Informació pública i convocatòria simultània de licitació del contracte del servei de manteniment integrat o a tot risc dels ascensors i plataformes elevadores instal·lats en els edificis municipals de l'Ajuntament de Manacor, sense divisió en lots
Per decret de batlia de 15/06/2017 s’ha aprovat l’expedient de contractació que és objecte d’aquest anunci. De conformitat amb aquest i als efectes prevists a l’article 188 de la Llei 20/2006, municipal i de règim local de les Illes Balears, els plecs de condicions reguladors d’aquesta contractació s’exposen al públic durant el termini de 10 dies naturals, comptadors a partir del següent al de la inserció d’aquest anunci en el BOIB, perquè puguin presentar-s’hi reclamacions amb caràcter simultani a l’obertura del procediment de licitació.
1. Entitat adjudicadora
a) Organisme: Ajuntament de Manacor.
b) Dependència que tramita l'expedient: Contractació
c) Exp. núm.: 18/2017
2. Objecte del contracte
a) Descripció: servei de manteniment integrat o a tot risc dels ascensors i plataformes elevadores instal·lats en els edificis municipals, sense divisió en lots
b) Termini del contracte: 2 any, prorrogable per 2 anys més
3. Tramitació, procediment i forma d'adjudicació
a) Tramitació: ordinària.
b) Procediment: obert.
c) Forma: selecció en funció de diversos criteris.
4. Despesa anual
22.141,70 euros/anuals sense IVA; 32.841,46 euros/anuals IVA inclòs, en funció dels preus unitaris que s’indiquen en el PPT
5. Garanties
Definitiva: 5% del preu d’adjudicació.
6. Presentació de les ofertes
a) Data límit de presentació: 15 dies naturals comptats des del següent al de la publicació de l’anunci de licitació al BOIB, de 9 a 14 hores, si el darrer dia fos inhàbil o dissabte es prorrogarà fins el primer dia hàbil.
b) Documentació a presentar: la indicada a la clàusula 15 del plec de clàusules administratives.
c) Lloc de presentació:
1r. Entitat: Registre d’entrada de l’Ajuntament de Manacor
2n. Domicili: plaça Convent, 1
3r. Localitat i codi postal: Manacor 07500.
4t. Telefon: 971849100. Fax: 971849133
7. Obertura de les ofertes
L’obertura del sobre B tindrà lloc el sèptim dia natural, a las 12 hores a l’edifici administratiu (2n pis, Ajuntament nou) a comptar des de l’obertura de la documentació administrativa. Si fos inhàbil o dissabte es prorrogarà al dia hàbil següent.
8. Acreditació de la solvència
L’establerta a l’apartat d) de la clàusula 19 del Plec de Clàusules Administratives.
La solvència podrà ser acreditada alternativament mitjançant la classificació de l’empresari en el registre de contractistes de serveis en el grup, subgrup i categoria que s’indica o mitjançant els següents criteris, requisits mínims i mitjans d’acreditació específics de solvència econòmica o financera i tècnica o professional :
A) La classificació en el registre de contractistes de serveis en el grup P i subgrup 7 (mantenimiento de ascensores) i categoria 1(abans A).
B) Els següents requisits específics de solvència econòmica o financera i tècnica o professional per qualsevol dels mitjans següents:
La solvència econòmica o financera s’acreditarà per qualsevol dels mitjans següents:
1) Volum anual de negocis dels serveis o treballs realitzats per l’empresa disponibles en funció a la data de creació o d’inici d’activitats de l’empresari, o bé volum anual de negocis en l’àmbit de les activitats corresponents a l’objecte del contracte en els tres darrers exercicis conclosos.
Serà requisit mínim de solvència: que l’any del major volum de negocis en el curs dels darrers 3 anys conclosos, ha de ser al menys d’un import de 84.687,09 € o amb una quantia mitjana dels tres anys que ha de ser com a mínim la quantia esmentada.
2) Patrimoni net, o bé ratio entre actius i passius, al tancament del darrer exercici econòmic per al que està vençuda l’obligació d’aprovació de comptes anuals.
Serà requisit mínim de solvència, acreditar que disposa d’uns fons propis(patrimoni net) que siguin d’almenys d’un import de 13.136,58 € (20% de l’import del contracte)
La solvència tècnica o professional s’acreditarà pel mitjà següent:
Certificats expedits o visats per l’òrgan competent, quan el destinatari sigui una entitat del sector públic, i quan el destinatari sigui un subjecte privat, mitjançant un certificat expedit per aquests o a falta d’aquest certificat, mitjançant una declaració del licitador. Els certificats i/o la declaració han d’acreditar que el licitador ha executat durant qualsevol dels darrers cinc anys serveis similars al que són objecte d’aquesta licitació, avalats per certificats de bona execució.
Serà requisit mínim de solvència haver executat serveis respecte els quals l’import anual acumulat a l’any de major execució sigui igual o superior a 56.459,73 € (anualitat mitja del contracte)
9.Criteris d’adjudicació
Els que consten a la clàusula 18 del plec de clàusules administratives:
1- Per rebaixa del preu màxim de licitació indicat en el plec: de 0 a 45 punts.
2- Oferir sense càrrec per l’Ajuntament durant tot el contracte i les possibles pròrrogues la substitució o reparació de tots els elements que s’hagin de substituir o reparar: 20 punts.
3- Millora en el temps de resposta per atendre l’avís d’averia en cas que hi hagi atrapament: fins a 15 punts:
4- Millora en el temps de resposta per atendre l’avís d’averia en cas que no hi hagi atrapament: fins a 10 punts:
10. Habilitació professional
Hauran de ser empreses habilitades per la Direcció General de Política Industrial del Govern d eles Illes Balears, com a empresa conservadora d’ascensors (AEM-1) i inscrites a aquests efectes en el Registre Industria
11. Condicions especials d’execució de caràcter social
Complir amb totes les disposicions en vigor en matèria laboral, de seguretat social i de seguretat i salut en el treball aplicades a les persones treballadores vinculades a l’execució del contracte, segons s’especifica a la clàusula 25 del PCA.
Manacor, 15 de juny de 2017
El batle,
per delegació de firma (decret 2863/2015)
Isabel Febrer Gelabert