Secció V. Anuncis
Subsecció primera. Contractació Pública
AJUNTAMENT DE MARRATXÍ
Núm. 6575
Licitació del subministrament de cinc màquines multifunció en color per a l'Ajuntament de Marratxí
Per Decret de l’Alcaldia de data 13-06-2017, s’ha aprovat el Plec de clàusules Administratives Particulars i Prescripcions Tècniques, per a contractar el subministrament de cinc (5) màquines multi funció en color per a diferents àrees de l’Ajuntament, mitjançant arrendament (renting) amb opció de compra, la qual part dispositiva diu el següent:
“1r.- Aprovar el Plec de clàusules administratives particulars i prescripcions tècniques que han de regir, mitjançant procediment obert, el rènting de cinc (5) màquines multi funció en color, per a diferents àrees de l’Ajuntament, mitjançant arrendament (renting) amb opció de compra, pel període de 48 mesos, i amb el pressupost que figura a la clàusula A del Plec de Condicions Particulars i les característiques que figuren a la clàusula tercera del Plec de prescripcions tècniques.
2n.- Exposar al públic l’esmentat Plec de Condicions per un període de deu dies naturals a efectes de reclamacions i simultaniejar la informació pública amb el període per a presentació de proposicions a la licitació.
3r.- Aprovar la despesa corresponent.
4t.- Que prossegueixi l’expedient els tràmits reglamentaris adients”.
Per això s’anuncia l’esmentat decret als efectes d’informació pública, a fi que durant el termini de deu dies naturals, a comptar des de l’endemà de la publicació del corresponent anunci al BOIB, puguin presentar-se reclamacions en el Registre General. Els esmentats plecs restaran exposats a la Secció de Contractació d’aquest Ajuntament.
ANUNCI per a la LICITACIÓ del contracte de subministrament de cinc (5) màquines multi funció en color per a diferents àrees de l’Ajuntament, mitjançant arrendament (renting) amb opció de compra, segons plec de condicions aprovat per Decret de l’Alcaldia de data 13-06-2017.
1r.- Entitat adjudicadora:
-Organisme: Ajuntament de Marratxí.
-Dependència que tramita l’expedient: CONTRACTACIÓ
-Exp.: Re 1/2017
2n.- Objecte del Contracte:
-Descripció: Subministrament de cinc (5) màquines multi funció en color per a diferents àrees de l’Ajuntament, mitjançant arrendament (renting) amb opció de compra.
-Duració del contracte: 48 mesos.
3r.- Tramitació, procediment i forma d’adjudicació:
-Tramitació: Ordinària.
-Procediment: Obert.
4rt. Pressupost: Veure clàusula A del Plec de Condicions Particulars i havent de complir, com a mínim les següents característiques tècniques:
5è.- Garantia provisional: No es fixa
6è.- Presentació d’ofertes:
-Termini: les proposicions es presentaran en el Registre General (Secretaria General) en mà, de 8,15 a 14,00 hores, de dilluns a divendres, durant els 15 dies naturals següents a la publicació de l’anunci en el BOIB, si el darrer dia fos festiu, dissabte o diumenge, s’entendrà prorrogat al primer dia hàbil següent.
-Documentació a presentar: La especificada a la clàusula 14 del plec de clàusules administratives que regeix la contractació.
-Lloc de presentació:
1.Entitat: Ajuntament de Marratxí (Registre General)
2.Domicili: Olesa, 66
3.Localitat i C.P.: Marratxí C.P. 07141.
4.Tel. 971 78 81 24, 971 78 81 30; fax 971 78 81 18
7è.- Obertura de les ofertes:
-Entitat: Ajuntament de Marratxí (Saló de Juntes)
-Domicili: Olesa, 66 - 1r Marratxí
-Data i hora: a les 9,00 hores del primer dilluns, dimarts, dimecres, dijous o divendres hàbil següent al de la data de finalització de presentació de propostes, sempre que no s’haguessin presentat reclamacions durant el període d’informació pública, del plec de clàusules administratives particulars i tècniques, supòsit en el qual per a procedir a l’obertura de les proposicions, s’hauran d’haver resolt les al·legacions formulades.
Marratxí a 13 de juny de 2017.
El Batle,
Joan Francesc Canyelles Garau