Torna

BUTLLETÍ OFICIAL DE LES ILLES BALEARS

Secció II. Autoritats i personal

Subsecció segona. Oposicions i concursos

ADMINISTRACIÓ DE LA COMUNITAT AUTÒNOMA

CONSELLERIA D'EDUCACIÓ I UNIVERSITAT

Núm. 6684
Resolució del conseller d’Educació i Universitat de dia 12 de juny de 2017 per la qual es convoca un concurs de mèrits per a la selecció del director de l’Institut d’Educació Secundària Can Balo, al terme municipal de Marratxí

  • Contingut, oficial i autèntic, de la disposició: Document pdf  Versió PDF

Text

Mitjançant el Decret 25/2017, de 19 de maig (BOIB núm. 62, de 20 de maig), es va crear l’Institut d’Educació Secundària Can Balo, al terme municipal de Marratxí, amb el codi 07015549.

L’Ordre del conseller d’Educació i Universitat de 24 de maig de 2017 (BOIB núm. 69, de 6 de juny) disposa la posada en funcionament de l’Institut d’Educació Secundària Can Balo. Aquest centre començarà a desenvolupar l’activitat docent el curs 2017-2018 amb la configuració següent:

Ensenyaments inicials, educació secundària obligatòria (ESO) i educació secundària per a persones adultes (ESPA).

Formació professional de la família professional Agrària: FP Bàsica d’Agrojardineria i Composicions Florals (AGA11), CFGM de Jardineria i Floristeria (AGA23); formació professional de la família professional d’Informàtica i Comunicacions: FP Bàsica d’Informàtica i Comunicacions (IFC11), CFGM de Sistemes Microinformàtics i Xarxes (IFC21); formació professional de la família professional d’Hoteleria i Turisme: FP Bàsica de Cuina i Restauració (HOT11), CFGM de Cuina i Gastronomia (HOT21), CFGM de Serveis en Restauració (HOT22).

Batxillerat de la modalitat de ciències i de la modalitat d’humanitats i ciències socials a distància.

Preparació per a les proves lliures d’accés als cicles formatius de grau mitjà i als cicles formatius de grau superior.

El director d’aquest centre s’ha de nomenar amb caràcter extraordinari per un període de dos anys, tal com es regula en l’Ordre del conseller d’Educació i Cultura de 18 de febrer de 2010 per la qual s’aproven les bases per a la selecció, el nomenament i el cessament dels òrgans de govern dels centres docents públics no universitaris de les Illes Balears (BOIB núm. 30, de 23 de febrer, amb correcció d’errades publicada en el BOIB núm. 33, de 27 de febrer).

Ateses les consideracions anteriors, i amb l’objecte d’aplicar a aquest nomenament els principis de publicitat, mèrit i capacitat que són fonament indiscutible en la carrera administrativa, és adient convocar un concurs de mèrits per accedir al càrrec de director del centre docent de nova creació IES Can Balo, al terme municipal de Marratxí.

D’acord amb el Decret 12/2015, de 2 de juliol, de la presidenta de les Illes Balears, pel qual s’estableixen les competències i l’estructura orgànica bàsica de les conselleries de l’Administració de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears (BOIB núm. 97, de 2 de juliol), segons la redacció fixada pel Decret 1/2017, de 16 de febrer, de la presidenta de les Illes Balears, pel qual es modifica el Decret 24/2015, de 7 d’agost (BOIB núm. 23, de 18 de febrer), corresponen a la Direcció General de Planificació, Ordenació i Centres de la Conselleria d’Educació i Universitat les competències en matèria de planificació educativa, coordinació, règim orgànic i funcionament dels centres docents.

El director general de Planificació, Ordenació i Centres i la directora general de Personal Docent han de resoldre el que es preveu en aquesta Resolució.

Per tot això, i en virtut de les competències que tenc conferides, dict la següent

RESOLUCIÓ

Primer

Convocar un concurs de mèrits per seleccionar el director de l’IES Can Balo i aprovar les bases que han de regir aquesta convocatòria, que figuren en l’annex 1 d’aquesta Resolució.

 

Segon

Establir el calendari del procés per seleccionar el director de l’IES Can Balo, que figura en l’annex 2.

Tercer

Ordenar la publicació d’aquesta Resolució en el Butlletí Oficial de les Illes Balears.

Interposició de recursos

Contra aquesta Resolució, que exhaureix la via administrativa, es pot interposar un recurs potestatiu de reposició davant el conseller d’Educació i Universitat en el termini d’un mes comptador des de l’endemà del dia en què es publiqui en el BOIB, d’acord amb els articles 123 i 124 de la Llei 39/2015 d’1 d’octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques, i l’article 57 de la Llei 3/2003, de 26 de març, de règim jurídic de l’Administració de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears.

També s’hi pot interposar directament un recurs contenciós administratiu davant la Sala Contenciosa del Tribunal Superior de Justícia de les Illes Balears en el termini de dos mesos comptadors des de l’endemà de la publicació en el BOIB, d’acord amb els articles 10 i 46 de la Llei 29/1998, de 13 de juliol, reguladora de la jurisdicció contenciosa administrativa.

 

Palma, 12 de juny de 2017

El conseller d’Educació i Universitat

Martí X. March Cerdà

 

ANNEX 1
Bases de la convocatòria

Primera. Requisits dels candidats

1.1. Els requisits que han de complir els candidats per poder participar en el concurs de mèrits són els següents:

a) Tenir una antiguitat d’almenys cinc anys com a funcionari de carrera en la funció pública docent.

b) Haver impartit docència directa com a funcionari de carrera durant un període d’almenys cinc anys en algun dels ensenyaments que ofereix el centre al qual s’opta.

c) Presentar un projecte de direcció que inclogui, entre altres aspectes, els objectius, les línies d’actuació i l’avaluació d’aquest projecte.

d) Tenir les titulacions o els certificats que acrediten el domini de la llengua catalana exigible de conformitat amb l’Ordre de la consellera d’Educació, Cultura i Universitats de 14 d’abril de 2014 per la qual es fixen les titulacions que cal tenir per fer classes de llengua catalana i en llengua catalana, pròpia de les Illes Balears, a l’ensenyament reglat no universitari i s’estableix el Pla de Formació Lingüística i Cultural (FOLC) (BOIB núm. 53, de 19 d’abril).

Segona. Presentació de les sol·licituds

2.1. El termini per presentar les sol·licituds, la documentació acreditativa del compliment dels requisits i els mèrits al·legats és de cinc dies naturals comptadors des de l’endemà del dia en què es publiqui aquesta Resolució, (fins al 22 de juny de 2017).

2.2. Les sol·licituds s’han d’ajustar al model que figura en l’annex 6 d’aquesta Resolució i estaran disponibles a la web http://dgplacen.caib.es.

2.3. Les sol·licituds emplenades i signades, i amb el registre de sortida del centre, si s’escau, s’han d’enviar a l’adreça electrònica autoritzacions@dgplacen.caib.es. Una vegada rebudes, la Direcció General de Planificació, Ordenació i Centres enviarà un justificant de recepció a l’adreça de correu electrònic de tramesa amb la sol·licitud escanejada amb el registre d’entrada.

2.4. Els funcionaris dels cossos docents dependents de la Conselleria d’Educació i Universitat no han de presentar la documentació justificativa del compliment dels requisits i de l’acreditació dels mèrits, sempre que aquestes dades figurin en el Portal del personal.

En cas que el sol·licitant vulgui rectificar alguna dada que consti en el Portal del personal o aportar alguna dada nova que no hi consti, ha d’adjuntar a la sol·licitud una fotocòpia compulsada i escanejada de la documentació justificativa del compliment dels requisits o dels mèrits al·legats que es vulguin esmenar o aportar.

Tercera. Llista d’admesos i exclosos

3.1. Finalitzat el termini de presentació de sol·licituds, la Direcció General de Planificació, Ordenació i Centres ha de fer pública la llista provisional d’admesos i exclosos (dia 23 de juny), amb indicació, en el darrer supòsit, dels motius de l’exclusió.

3.2. Els candidats exclosos disposen d’un termini de tres dies naturals comptadors a partir del dia de la publicació d’aquesta llista a la pàgina web de la Direcció General de Planificació, Ordenació i Centres per presentar les al·legacions que considerin oportunes (fins 6 de juny). Un cop estudiades les al·legacions, es resoldran i es publicarà la relació definitiva d’admesos i exclosos (dia 27 de juny).

Quarta. Comissió de selecció

4.1. Una vegada publicada la llista definitiva d’admesos i exclosos, s’ha de constituir una comissió de selecció, que ha d’estar integrada pels membres següents:

a) Un inspector d’educació, proposat pel Departament d’Inspecció Educativa (DIE) i nomenat per la Direcció General de Planificació, Ordenació i Centres, que serà el president de la comissió.

b) Un representant de l’Administració educativa proposat per la Direcció General de Planificació, Ordenació i Centres que hi actuarà de secretari.

c)  Un director d’un centre públic proposat per la Direcció General de Planificació, Ordenació i Centres que imparteixi ensenyaments del mateix nivell i règim que l’IES Can Balo.

4.2. Les funcions de la comissió de selecció són les següents:

a) Valorar i validar els mèrits acadèmics i professionals dels candidats, de conformitat amb el barem de l’annex 4 d’aquesta Resolució.

b) Valorar el projecte de direcció de cada un dels candidats, de conformitat amb els criteris establerts en l’annex 5 d’aquesta Resolució.

c) Fer una entrevista a cada un dels candidats.

d) Proposar al director general de Planificació, Ordenació i Centres el candidat seleccionat que hagi obtingut la puntuació més alta sumant les aconseguides en les dues fases.

4.3. Valoració dels mèrits, del projecte de direcció dels candidats i de l’entrevista i proposta de selecció:

a) Correspon al secretari de la comissió, per ordre del president, convocar la sessió de constitució i les de funcionament necessàries per dur a terme les funcions corresponents.

b) La Direcció General de Planificació, Ordenació i Centres ha de trametre al president de la comissió de selecció les puntuacions provisionals dels mèrits prevists en l’annex 4 d’aquesta Resolució de cada un dels candidats.

Cinquena. Nomenament del director proposat

5.17. El director general de Planificació, Ordenació i Centres ha de proposar a la directora general de Personal Docent el nomenament com a director del candidat seleccionat, amb caràcter extraordinari, amb efectes des de l’1 de juliol de 2017 i per un període de dos anys. Correspon a la directora general de Personal Docent dictar i publicar en el BOIB la resolució de nomenament, que posa fi al procediment.

Sisena. Protecció de dades

D’acord amb el que disposa l’article 5 de la Llei orgànica 15/1999, de 13 de desembre, de protecció de dades de caràcter personal, i l’article 12 del Reial decret 1720/2007, de 27 de desembre, pel qual s’aprova el Reglament de desenvolupament d’aquesta Llei, els candidats han de consentir expressament que les dades facilitades siguin recollides i tractades en un fitxer de titularitat de la Conselleria d’Educació i Universitat, amb domicili al carrer d’Alfons el Magnànim, 29, 07004, de Palma. La finalitat d’aquest tractament és gestionar el procés de selecció, nomenament i cessament dels òrgans de govern dels centres.

En qualsevol moment poden exercir els drets reconeguts en la Llei, en particular els d’accés, rectificació, cancel·lació i oposició, adreçant-se per escrit a la Direcció General de Planificació, Ordenació i Centres, a l’adreça postal abans indicada.

 

 

ANNEX 2
Calendari del procés de selecció del director de l’IES Can Balo

17-06-2017

Publicació de la Resolució del conseller d’Educació i Universitat per la qual es convoca el procediment per a la selecció del director de l’IES Can Balo.

22-06-2017

Darrer dia per presentar les sol·licituds.

23-06-2017

Publicació de les llistes provisionals d’admesos i exclosos a la pàgina web de la Direcció General de Planificació, Ordenació i Centres.

26-06-2017

Darrer dia per fer al·legacions a les llistes provisionals d’admesos i exclosos.

27-06-2017

Publicació de les llistes definitives d’admesos i exclosos.

05-07-2017

Darrer dia per presentar els projectes de direcció.

06-07-2017

07-07-2017

Sessions de constitució i de funcionament de la comissió de selecció i valoració dels projectes de direcció del centre.

10-07-2017

Data límit perquè la comissió presenti el candidat seleccionat a la Direcció General de Planificació, Ordenació i Centres.

   

ANNEX 3
Projecte de direcció

1. El projecte de direcció dels candidats s’ha d’elaborar partint de l’anàlisi del centre educatiu i ha de fixar els objectius, les línies d’actuació i la pròpia avaluació, des de la perspectiva d’un pla estratègic.

2. L’extensió del projecte de direcció no ha de superar els vint fulls per una sola cara i a doble espai. El tipus de lletra ha de ser Times New Roman, cos 12, escala 100 %. Els marges superior, inferior, dret i esquerre han de ser de 2 cm cadascun i es poden utilitzar quadres resum i/o gràfics.

3. El projecte de direcció ha d’incloure:

a) Una introducció, en la qual s’ha de reflectir:

-   L’anàlisi de l’espai físic i de l’entorn social del centre.

-   L’anàlisi i la valoració del projecte educatiu i de l’organització i el funcionament del centre.

b) Un projecte estratègic amb el contingut següent:

- Àmbits d’intervenció o factors crítics d’èxit a partir dels quals es fixaran els objectius.

- Objectius que s’han d’haver assolit en finalitzar els dos anys de nomenament com a director.

- Indicadors que han de permetre mesurar i assolir els objectius fixats.

- Línies d’actuació, projectes, plans, processos, activitats, etc., per assolir els objectius fixats.

- Recursos humans, materials i econòmics.

- Estratègies per aconseguir la participació de la comunitat educativa i la implicació d’aquesta en el projecte de direcció.

- Sistema d’avaluació del projecte.

4. El candidat ha de presentar el projecte de direcció al lloc i en la forma que estableixen les bases i d’acord amb el calendari establert en l’annex 2 d’aquesta Resolució.

 

ANNEX 4
Barem del concurs de mèrits per a la selecció del candidat a director

IES Can Balo

Mèrits acadèmics i professionals, amb un màxim total de 16 punts.

a)   Per haver exercit el càrrec de director:

5 punts per cada mandat complet exercit amb valoració positiva.

1,50 punts per cada any d’exercici en un centre que imparteixi alguns dels ensenyaments que ofereix el centre al qual s’opta.

1 punt per cada any d’exercici en un centre que no imparteixi cap dels ensenyaments que ofereix el centre al qual s’opta.

La puntuació màxima d’aquest apartat és de 5 punts.

b)  Per haver exercit el càrrec de cap d’estudis o de secretari:

1 punt per cada any d’exercici en un centre que imparteixi alguns dels ensenyaments que ofereix el centre al qual s’opta.

0,75 punts per cada any d’exercici en un centre que no imparteixi cap dels ensenyaments que ofereix el centre al qual s’opta.

La puntuació màxima d’aquest apartat és de 4 punts.

c)  Per haver exercit la funció d’inspector d’educació accidental:

1,50 punts per cada any d’exercici.

La puntuació màxima d’aquest apartat és de 3 punts.

La puntuació màxima acumulada dels apartats a, b i c és de 5 punts.

d)  Pels anys d’experiència docent com a funcionari de carrera que superin els cinc anys exigits com a requisit:

1 punt per cada any de docència en un centre que imparteixi alguns dels ensenyaments que ofereix el centre al qual s’opta.

0,50 punts per cada any de docència en un centre que no imparteixi cap dels ensenyaments que ofereix el centre al qual s’opta.

La puntuació màxima d’aquest apartat és de 2 punts.

e)  Per haver exercit el càrrec de coordinador de cicle o haver participat com a representant dels professors als consells escolars de centre o d’àmbit territorial:

0,25 punts per cada any.

La puntuació màxima d’aquest apartat és de 2 punts.

f)   Per cada titulació universitària diferent de l’exigida per a l’ingrés al cos de la funció pública docent des del qual es concursa:

0,50 punts per cada títol de grau, llicenciat, arquitecte o enginyer.

0,50 punts per cada títol de diplomat universitari o equivalent.

0,50 punts per cada títol de doctor.

0,25 punts per cada màster reconegut per alguna universitat.

La puntuació màxima d’aquest apartat és de 2 punts.

g)  Per haver prestat serveis com a assessor de formació permanent o assessor tècnic docent.

0,50 punts per cada any.

La puntuació màxima d’aquest apartat és d’1 punt.

h)  Per haver prestat serveis desenvolupant tasques a centres directius de l’Administració educativa inclosos en la relació de llocs de feina amb un nivell de complement de destinació igual a 26 o superior:

0,50 punts per cada any.

La puntuació màxima d’aquest apartat és d’1 punt.

i)   Per la formació específica per exercir la direcció:

1 punt per la superació dels programes de formació inicial per a directors novells.

0,01 punts per cada hora de formació d’altres programes i cursos de formació relatius a la funció directiva, organitzats o validats per la Conselleria d’Educació i Universitat.

0,02 punts per cada hora d’impartició d’activitats de formació directiva reconegudes per la Conselleria d’Educació i Universitat.

La puntuació màxima d’aquest apartat és d’1 punt.

j)   Per altres activitats de formació específica vinculades a la gestió organitzativa i a la gestió pedagògica i per activitats de recerca i publicacions relacionades amb l’organització escolar i pedagògica i la gestió i la direcció de centres docents:

0,01 punts per cada hora de formació de programes i cursos relatius a metodologies innovadores d’aprenentatge, avaluació per competències, millora de la convivència, atenció a la diversitat, aprenentatge de llengües i ús de les TIC.

0,02 punts per cada hora d’impartició de programes i cursos relatius a metodologies innovadores d’aprenentatge, avaluació per competències, millora de la convivència, atenció a la diversitat, aprenentatge de llengües i ús de les TIC.

Fins a 0,75 punts per activitats de recerca i publicacions relacionades amb l’organització escolar i pedagògica i la gestió i la direcció de centres docents.

La puntuació màxima d’aquest apartat és d’1 punt.

ANNEX 5
Criteris per a la valoració del projecte de direcció

APARTATS

PUNTUACIÓ MÀXIMA

CRITERIS PER A LA VALORACIÓ

1. Fonamentació

1

Estructuració del projecte:

Proposta amb visió del que ha de ser el centre.

Proposta amb assumpció dels valors que l’equip directiu vol potenciar com a fonamentals en l’activitat del centre.

Proposta compartida per diferents persones (existència d’equip directiu).

2. Context

1,5

Comprensió adequada i exactitud en l’anàlisi del centre: entorn, població que atén, professorat, etc.

Identificació dels punts forts i dels febles del funcionament i els resultats del centre.

Diagnòstic de les necessitats de millora del centre.

3. Objectius

1,5

Idoneïtat dels objectius que es proposen. Grau de correspondència entre aquests i les necessitats del centre. Grau de coherència amb el PEC.

Realisme i viabilitat d’aquests objectius.

4. Indicadors

1

Definició correcta d’elements objectius que permetin comprovar en quina mesura s’avança o es retrocedeix en la consecució dels objectius definits.

5. Línies

d’actuació

2

Adequació i coherència en la formulació de propostes d’actuació i en la priorització d’aquestes.

Coherència amb els objectius proposats.

Idoneïtat de les propostes de caràcter pedagògic, d’organització i de gestió.

Concreció en les propostes per fer participar els usuaris del servei que presta el centre en les decisions que s’han de prendre.

6. Avaluació

2

Concreció dels procediments de seguiment i avaluació.

Integració de l’avaluació en el procés de planificació dels processos clau del centre.

7. Altres

1

Compromís de participació en la convocatòria del Projecte d’implantació de sistemes de gestió de qualitat de la Direcció General de Planificació, Ordenació i Centres.

ANNEX 6
Sol·licitud d’admissió al concurs de mèrits per seleccionar el director de

l’IES CAN BALO

Centre: IES CAN BALO

Codi: 07015549

Localitat:

Pont d’Inca

Municipi

Marratxí

Illa:

Mallorca

DADES PERSONALS (Indicau el nom i els llinatges tal com figuren al vostre DNI.)

Primer llinatge:

Segon llinatge:

Nom:

DNI:

Data de naixement:

__ /__ /__

Domicili:

Localitat:

Municipi:

CP:

Telèfon:

Adreça electrònica:

DADES PROFESSIONALS

Cos al qual pertany:

NRP:

Data d’ingrés al cos: __ /__ /__

Especialitat:

Centre de destinació definitiva:

Codi:

Nombre de mandats complets com a director amb valoració positiva.

Nombre de cursos acadèmics durant els quals heu exercit el càrrec de director en un centre que imparteix alguns dels ensenyaments que ofereix el centre al qual optau.

Nombre de cursos acadèmics durant els quals heu exercit el càrrec de director en un centre que no imparteix cap dels ensenyaments que ofereix el centre al qual optau.

Nombre de cursos acadèmics durant els quals heu exercit el càrrec de cap d’estudis o de secretari en un centre que imparteix alguns dels ensenyaments que ofereix el centre al qual optau.

Nombre de cursos acadèmics durant els quals heu exercit el càrrec de cap d’estudis o de secretari en un centre que no imparteix cap dels ensenyaments que ofereix el centre al qual optau.

Nombre d’anys efectius durant els quals heu exercit la funció d’inspector d’educació accidental.

Nombre d’anys efectius, que superin els cinc anys exigits com a requisit, com a funcionari/ària de carrera docent en un centre que imparteix alguns dels ensenyaments que ofereix el centre al qual optau.

Nombre d’anys efectius, que superin els cinc anys exigits com a requisit, com a funcionari/ària de carrera docent en un centre que no imparteix cap dels ensenyaments que ofereix el centre al qual optau.

Nombre d’anys efectius durant els quals heu exercit el càrrec de coordinador de cicle.

Nombre d’anys efectius durant els quals heu participat com a representant del professorat als consells escolars de centre o d’àmbit territorial.

Altres titulacions universitàries diferents de l’exigida per a l’ingrés al cos de la funció pública docent des del qual concursau. (SÍ/NO; indicau quines, en cas afirmatiu.)

Altres titulacions universitàries de diferent especialitat que l’exigida per a l’ingrés al cos de la funció pública docent des del qual concursau. (SÍ/NO; indicau quines, en cas afirmatiu.)

Nombre d’anys efectius durant els quals heu exercit d’assessor de formació permanent o assessor tècnic docent.

Nombre d’anys efectius durant els quals heu desenvolupat tasques a centres directius de l’Administració educativa inclosos en la relació de llocs de feina amb un nivell de complement de destinació igual a 26 o superior.

Heu superat algun programa de formació inicial per a directors novells? (SÍ/NO)

Nombre d’hores de formació en cursos relatius a la funció directiva.

Nombre d’hores com a ponent en cursos relatius a la funció directiva.

Nombre d’hores de formació en cursos relatius a metodologies innovadores d’aprenentatge, avaluació per competències, millora de la convivència, atenció a la diversitat, aprenentatge de llengües i ús de les TIC.

Nombre d’hores com a ponent en cursos relatius a metodologies innovadores d’aprenentatge, avaluació per competències, millora de la convivència, atenció a la diversitat, aprenentatge de llengües i ús de les TIC.

Heu duit a terme activitats de recerca o teniu publicacions relacionades amb l’organització escolar i pedagògica i la gestió i la direcció de centres docents? (SÍ/NO; adjuntau-les.)

Teniu l’acreditació per exercir la funció directiva? (SÍ/NO)

SOL·LICIT:

Ser admès/admesa al concurs de mèrits al qual es refereix la Resolució del conseller d’Educació i Universitat de 12 de juny de 2017 per la qual es convoca el concurs de mèrits per a la selecció del director de l’Institut d’Educació Secundària IES Can Balo, al terme municipal de Marratxí.

DECLAR:

Que complesc tots i cadascun dels requisits que s’hi exigeixen, que assumesc les condicions de l’exercici de la funció directiva, així com les limitacions que, a l’efecte de docència, implica l’especialitat d’aquest càrrec, i que són certes les dades consignades en aquesta sol·licitud i en la documentació que s’hi adjunta, les quals em compromet a justificar.

…………………………….., ………… de juny de 2017

(Signatura del / de la sol·licitant)

Consent expressament que les dades facilitades siguin recollides i tractades en un fitxer de titularitat de la Conselleria d’Educació i Universitat, amb domicili al carrer d’Alfons el Magnànim, 29, 07004, de Palma, amb la finalitat de gestionar el procés de selecció, nomenament i cessament dels òrgans de govern dels centres.

En qualsevol moment puc exercir els drets reconeguts en la Llei, en particular els d’accés, rectificació, cancel·lació i oposició, adreçant-me per escrit a la Direcció General de Planificació, Ordenació i Centres, a l’adreça postal abans indicada.

CONSELLERIA D’EDUCACIÓ I UNIVERSITAT

DIRECCIÓ GENERAL DE PLANIFICACIÓ, ORDENACIÓ I CENTRES