Secció III. Altres disposicions i actes administratius
AJUNTAMENT DE CONSELL
Núm. 6489
Notificació de baixes d’ofici per inscripció indeguda al Padró Municipal d’Habitants
El Batle en data 6 de juny de 2017, va emetre el decret núm. 61, que diu el següent:
Antecedents de l’acord:
En base a la resolució de 9 d’abril de 1997, de la Subsecretària del Ministeri de la Presidència, per la que es disposa la publicació de la Resolució de 1 d’abril de la Presidenta de l’Institut Nacional d’Estadística i del Director general de Cooperació Territorial, per la que es dicten les instruccions tècniques als ajuntaments sobre la gestió i revisió del Padró municipal.
Vista la resolució de 30 de gener de 2015, de la Presidència de d’Institut Nacional d’Estadística i de la Direcció General de Coordinació de Competències en les Comunitats Autònomes i entitats Locals, sobre instruccions tècniques als Ajuntaments sobre gestió del padró municipal
RESOLC:
Primer.- Donar de baixa d’ofici per inscripció indeguda al padró municipal d’habitants per incomplir els requisits establerts a l’art. 54 del Reglament de Població i Demarcació Territorial de les entitats Locals, a les següents persones:
document |
data de naixement |
43150237Y |
16/06/1983 |
42979539Z |
20/04/1957 |
23624217C |
11/05/1944 |
43139294B |
12/05/1977 |
43220821A |
03/02/1993 |
Y02167395G |
16/08/1969 |
41399920N |
11/06/1951 |
Y01874073R |
14/02/1990 |
X06876785S |
03/09/1965 |
624406725 |
23/09/1956 |
Y03246358Z |
27/11/1984 |
50886328R |
02/07/1982 |
Y01874104D |
19/08/1986 |
Segon.- Es concedeix un termini de quinze dies des del dia següent a la publicació del present edicte al Butlletí Oficial de les Illes Balears per manifestar si està o no d’acord amb la baixa, podent al·legar i presentar els documents i justificacions que estimi pertinents, a l’objecte d’acreditar que és en aquest municipi en el que resideix el major número de dies a l’any.
Tercer.- Una vegada passat l’esmentat termini sense que s’hagi utilitzat el dret per presentar al·legacions o aportar proves, d’acord amb l’article 72 del vigent D’acord amb l’article 72 del Reglament de Població i Demarcació Territorial de les entitats Locals (Real Decret 2612/1996, de 20 de desembre.)” es trametrà l’expedient al “ Consejo de Empadronamiento”, per tal que emeti d’oportú informe.
Quart.- El que s’anuncia en aplicació del previst a l’art. 44 de la Ley 39/2015, de Procediment Administratiu Comú, atesa la impossibilitat de noticiar-ho als interessats pel seu coneixement i efectes corresponents.
Consell, 12 de juny de 2017
El Secretari
Antoni Sastre Oliver