Torna

BUTLLETÍ OFICIAL DE LES ILLES BALEARS

Secció III. Altres disposicions i actes administratius

AJUNTAMENT DE CONSELL

Núm. 6489
Notificació de baixes d’ofici per inscripció indeguda al Padró Municipal d’Habitants

  • Contingut, oficial i autèntic, de la disposició: Document pdf  Versió PDF

Text

El Batle en data 6 de juny de 2017, va emetre el decret núm. 61, que diu el següent:

Antecedents de l’acord:

En base a la resolució de 9 d’abril de 1997, de la Subsecretària del Ministeri de la Presidència, per la que es disposa la publicació de la Resolució de 1 d’abril de la Presidenta de l’Institut Nacional d’Estadística i del Director general de Cooperació Territorial, per la que es dicten les instruccions tècniques als ajuntaments sobre la gestió i revisió del Padró municipal.

Vista la resolució de 30 de gener de 2015, de la Presidència de d’Institut Nacional d’Estadística i de la Direcció General de Coordinació de Competències en les Comunitats Autònomes i entitats Locals, sobre instruccions tècniques als Ajuntaments sobre gestió del padró municipal

RESOLC:

Primer.- Donar de baixa d’ofici per inscripció indeguda al padró municipal d’habitants per incomplir els requisits establerts a l’art. 54 del Reglament de Població i Demarcació Territorial de les entitats Locals, a les següents persones:

document

data de naixement

43150237Y

16/06/1983

42979539Z

20/04/1957

23624217C

11/05/1944

43139294B

12/05/1977

43220821A

03/02/1993

Y02167395G

16/08/1969

41399920N

11/06/1951

Y01874073R

14/02/1990

X06876785S

03/09/1965

624406725

23/09/1956

Y03246358Z

27/11/1984

50886328R

02/07/1982

Y01874104D

19/08/1986

Segon.- Es concedeix un termini de quinze dies des del dia següent a la publicació del present edicte al Butlletí Oficial de les Illes Balears per manifestar si està o no d’acord amb la baixa, podent al·legar i presentar els documents i justificacions que estimi pertinents, a l’objecte d’acreditar que és en aquest municipi en el que resideix el major número de dies a l’any.

Tercer.- Una vegada passat l’esmentat termini sense que s’hagi utilitzat el dret per presentar al·legacions o aportar proves, d’acord amb l’article 72 del vigent D’acord amb l’article 72 del Reglament de Població i Demarcació Territorial de les entitats Locals (Real Decret 2612/1996, de 20 de desembre.)” es trametrà l’expedient al “ Consejo de Empadronamiento”, per tal que emeti d’oportú informe.

Quart.- El que s’anuncia en aplicació del previst a l’art. 44 de la Ley 39/2015, de Procediment Administratiu Comú, atesa la impossibilitat de noticiar-ho als interessats pel seu coneixement i efectes corresponents.

Consell, 12 de juny de 2017

El Secretari
Antoni Sastre Oliver