Torna

BUTLLETÍ OFICIAL DE LES ILLES BALEARS

Secció V. Anuncis

Subsecció primera. Contractació Pública

AJUNTAMENT DE MANACOR

Núm. 6434
Contractació de serveis de continuació dels treballs de redacció del Pla General de Manacor, aprovat inicialment dia 27 de juny de 2016

  • Contingut, oficial i autèntic, de la disposició: Document pdf  Versió PDF

Text

ANUNCI CONTRACTACIÓ DE SERVEIS

A)

1. Entitat adjudicadora.

a) Organisme: Ajuntament de Manacor

b) Dependència que tramita l'expedient: URBANISME I OBRES

2. Objecte del contracte.

a)Descripció de l'objecte: serveis de continuació dels treballs de redacció del Pla General de Manacor , aprovat inicialment dia 27 de juny de 2016

b) Termini d'execució: 3 anys

3. Tramitació, procediment i forma d’adjudicació.

a) tramitació: ordinària

b) Procediment: OBERT

c) Forma: en base a diversos criteris i que són els següents:

1. Per rebaixa del preu màxim de licitació indicat en el plec: de 0 a 10 punts. Aquests punts es repartiran de la següent manera:

10 Punts per l’oferta més baixa.

0 Punts per les ofertes sense rebaixa.

Les demés ofertes que facin rebaixa obtindran punts segons el següent criteri:

                             (Preu licitació – Preu oferta) x 10

punts = ----------------------------------------------------------------

                      (Preu licitació – Preu de l’oferta més baixa)

Per a la determinació de les baixes temeràries o desproporcionades s’estarà al que disposa l’article 85 del RGLCAP

2) Per ampliació de l’equip mínim de professionals adscrits als treballs de redacció del pla general  respecte del previst al plec de prescripcions tècniques, de 0 a 4 punts

Únicament es valorarà l’ampliació de l’equip mínim de professionals que tinguin la següent  titulació:

- un tècnic competent amb especialització en medi ambient. A tal efecte dins el sobre B s’haurà d’adjuntar la identificació d’aquest tècnic i aportar documentació acreditativa que el mateix té la titulació de biologia, enginyeria agrònoma o forestal, ciències ambientals, 1 punt

- un delineant, amb especialització sistemes d’informació geogràfica, 1 punt. A tal efecte dins el sobre B s’haurà d’adjuntar la identificació d’aquest tècnic i aportar documentació acreditativa que el mateix té la titulació de delineació i l’especialització de sistemes d’informació geogràfica.

- un tècnic especialitzat en matèria de patrimoni històric-artístic. A tal efecte dins el sobre B s’haurà d’adjuntar la identificació d’aquest tècnic i aportar documentació acreditativa que el mateix té la titulació d’història, arqueologia, arquitecte superior, 1 punt.

- Un tècnic en llicenciatura o grau de geografia, 1 punt. A tal efecte dins el sobre B s’haurà d’adjuntar la identificació d’aquest tècnic i aportar documentació acreditativa que el mateix té la titulació de geografia.

En aplicació de la disposició addicional quarta, apartat segon del TRLCSP, tindran preferència en l’adjudicació, en el supòsit que es produeixi un empat entre licitadors des del punt de vista dels criteris objectius que serveixen de base per a l’adjudicació, les empreses que acreditin juntament amb la solvència tècnica les circumstàncies següents i per l’ordre de preferència que s’indica de forma successiva  fins que es resolgui el desempat, en els termes establerts en la disposició esmentada, i presentaran declaració responsable a incorporar en el sobre A manifestant quines són les circumstàncies que compleix i declaren que les acreditaran prèvia a l’adjudicació juntament amb la documentació exigida com a requisits previs :

1. Tenir en plantilla un nombre de treballadors discapacitats superior al 2 % sobre el total de la plantilla, pels licitadors que resulti obligatori allò disposat a la Llei 13/1982, de 7 d’abril, de inserció socials dels discapacitats, relatiu a l’obligació de comptar amb un 2% de treballadors amb discapacitat o adoptar les mesures alternatives corresponents respecte d’aquelles empreses que tinguin en plantilla 50 o més treballadors/es. La qual cosa s’acreditarà amb la presentació d’un certificat de l’empresa en que consti tant el nombre global de treballadors de plantilla com el nombre particular de treballadors amb discapacitat en la plantilla, o en el cas que s’hagi optat pel compliment de les mesures alternatives legalment prevista, una copia de la declaració d’excepcionalitat i una declaració del licitador amb les concretes mesures aplicades a l’efecte.

2. Empreses d’inserció regulades en la Llei 44/2007, de 13 de desembre, que compleixin els requisits establerts a la normativa esmentada per tenir aquesta consideració.

3. Entitats sense ànim de lucre amb personalitat jurídica, sempre que la seva finalitat o activitat tingui relació directa amb l’objecte del contracte, segons resulti dels seus respectius estatuts o regles fundacionals i figurin inscrits en el corresponent registre oficial.

4. Entitats reconegudes com a organitzacions de comerç just en aquells contractes que tinguin com a objecte productes en els que existeixi la alternativa de comerç just

Si no hi ha empreses que acreditin aquestes circumstàncies o si persisteix l’empat, l’adjudicatari se seleccionarà mitjançant un sorteig que es durà a terme en un acte públic.

4. Pressupost base de licitació.

Valor estimat: 150.127€

I.V.A. 21%: 31.526,67 €

Cost total:181.653,67 €

5. Garantia.

Definitiva: 5 % de l’import d’adjudicació, IVA exclòs

Complementària: 5 % de l’import d’adjudicació, IVA exclòs

6. Obtenció de documentació i informació.

a) Entitat : Secretaria de l’Ajuntament  de Manacor

b) Domicili. Plaça convent s/núm.

c) Localitat i codi postal: Manacor, 07500

d) Telèfon: 971849100. Extensió 1212

e) Perfil del contractant Ajuntament de Manacor, www.manacor.org

f) En suport paper a la Papereria Muntaner, Via Alemanya, 20 de Manacor

7. Requisits específics del contractista.

La solvència econòmica o financera  podrà consistir:

1) En una assegurança d’indemnització per riscs professionals vigent fins la finalització del termini de presentació d’ofertes, amb una quantia mínima del valor estimat del contracte (150.127€) , havent d’aportar el compromís de la seva renovació o pròrroga que garanteixi el manteniment de la seva cobertura durant tota l’execució del contracte.

2)  Disposar d’un patrimoni net, o bé ratio entre actius i passius, al tancament del darrer exercici econòmic per al  que està vençuda l’obligació d’aprovació de comptes anuals.

Serà requisit mínim de solvència , acreditar que disposa d’uns fons propis(patrimoni net) que siguin d’almenys el 20% de l’import del contracte(financer).

 

La solvència tècnica o professional  del licitador podrà consistir:

1º) En l’execució de treballs de redacció d’instruments de planejament urbanístic general

Serà requisit mínim de solvència haver executat serveis de redacció d’instruments de planejament urbanístic general del territori de l’Estat espanyol que hagin assolit l’acord d’aprovació inicial, provisional o definitiva

2º) Una declaració en què s’indiqui  que disposa d’un equip tècnic,  integrat o no en l’empresa  , del qual es disposarà per a la realització del contracte. S’hi ha d’adjuntar la següent documentació:  identificació d’aquest equip tècnic ( nom,  DNI, numero de col·legiació ) que haurà d’estar, compost, com a mínim ,d’un arquitecte, jurista i enginyer de camins canals i ports

Dita declaració anirà signada per la licitadora  i anirà acompanyada del compromís signat per aquesta i per cada professional d’adscripció a l’execució el servei en el cas de resultar proposat adjudicatari.

Serà requisit mínim de solvència: que l’equip tècnic mínim  (que a n’aquests efectes només es té en compte l’arquitecte i jurista) ha d’haver executat serveis de redacció d instruments de planejament urbanístic general que afectin a municipis del territori de l’Estat espanyol que hagin assolit l’acord d’aprovació inicial, provisional o definitiva

8. Presentació d’ofertes.

a) Termini de presentació: 15 dies naturals

b) Documentació a presentar: la requerida al plec de clàusules administratives.

c) Lloc de presentació: Registre General de l’Ajuntament de Manacor.

9. Obertura documentació administrativa i oferta econòmica.

a) Entitat: Ajuntament de Manacor

b) Domicili: Plaça convent s/núm.

c) Localitat: Manacor

d) Obertura documentació administrativa (sobre “A”): a les 11 hores del primer dia hàbil següent a aquell en què acabi el termini de presentació de proposicions, que en el cas de ser dissabte o festiu es traslladarà al dia següent hàbil.

e) Obertura criteris 1, 2, ( sobre “B”): Tindrà lloc el sèptim dia natural, comptat a partir  del dia d’obertura de la documentació administrativa (sobre A) a las 12 hores a l’edifici administratiu (2n pis, Ajuntament nou). En el supòsit de coincidir amb dia inhàbil o dissabte es prorrogarà al dia hàbil següent.

B)

Es sotmet a informació pública el plec de clàusules administratives que ha de regir la contractació de    serveis de continuació dels treballs de redacció del Pla General de Manacor , aprovat inicialment dia 27 de juny de 2016 , mitjançant procediment obert, tramitació ordinària i selecció de l’adjudicatari en funció de diversos criteris, per un termini de 10 dies naturals en compliment de l’art. 188.3 de la Llei 20/2006 de Règim Local de les Illes Balears.

 

Manacor, 13 de juny de 2017

El batle, per delegació de signatura

(decret 2863/2015)

La 4a. Tinent de Batle

Isabel Febrer Gelabert