Torna

BUTLLETÍ OFICIAL DE LES ILLES BALEARS

Secció V. Anuncis

Subsecció primera. Contractació Pública

AJUNTAMENT D'EIVISSA

Núm. 5803
Licitació "Servei d'ajuda a domicili i servei de neteja i manteniment de la llar per adjudicació en lots"

  • Contingut, oficial i autèntic, de la disposició: Document pdf  Versió PDF

Text

Exp. 8482/2017

Per Decret d'Alcaldia de data 29 de maig de 2017 s'aprovà el Plec de clàusules administratives particulars que han de regir el contracte de "Servei d’ajuda a domicili i servei de neteja i manteniment de la llar per adjudicació en lots» les condicions del qual es relacionen a continuació:

1. Entitat adjudicadora: Dades generals i dades per a l'obtenció d'informació:

a) Organisme: Ajuntament d'Eivissa

b) Dependència que tramita l'expedient: Negociat de Contractació

c) Obtenció de documentació e informació:

1.- Dependència: Negociat de contractació.

2.- Domicili: Carrer Canàries, 35, Edifici Sa Colomina, 2ª planta.

3.- Localitat i codi postal: Eivissa 07800.

4.- Telèfon: 971.39.76.00

5.- Telefax: 971.39.75.84

6.- Correu electrònic: contractacio@eivissa.es

7.- Direcció d'Internet de la plataforma de contractació de l'Estat: www.contrataciondelestado.es

8.- Data límit d'obtenció de documentació e informació: dins dels quinze dies naturals següents a comptar des del dia següent a la data de la publicació de l'anunci de la present licitació al BOIB.

d) Número d'expedient: 8482/2017

2. Objecte del contracte

a) Tipus:  Servei

b) Descripció: "Servei d’ajuda a domicili i servei de neteja i manteniment de la llar per adjudicació en lots"

c) Divisió per lots i número de lots/número d'unitats: Si

  • Lot núm. 1: Servei d’ajuda a domicili
  • Lot núm. 2: Servei de neteja de la llar

d) Lloc d'execució

1.- Domicili: municipi d’Eivissa.

2.- Localitat i codi postal: Eivissa 07800

e) Termini d'execució: 2 anys per cada lot

f) Admissió pròrroga: Si, dos anys més per a cada lot.

g) Establiment d'un acord marc (en el seu cas): ---

h) Sistema dinàmic d'adquisició (en el seu cas): ---

i) CPV (referència de nomenclatura):

  • Lot 1:   85312000-9 Servei d’assistència social sense allotjament.

98513310-8 Servei d’ajudes en tasques domèstiques.

85142300-9 Servei d’higiene

  • Lot 2:   90911100-7 Servei neteja vivendes
 

3. Tramitació i procediment:

a) Tramitació: Ordinària

b) Procediment: Obert

c) Subhasta electrònica: ---

d) Criteris d'adjudicació: Varis criteris  d'adjudicació.

4. Valor estimat del contracte: tres-cents vuitanta-dos mil vuit-cents onze euros amb vint cèntims (382.811,20 €)

5. Pressupost base de licitació:

Lot 1:

a) Import net pels dos anys de contracte: cent quaranta-sis mil tres-cents setanta-cinc euros amb seixanta cèntims (146.375,60 €), sent el preu referit a unitat d’execució de: disset euros amb catorze cèntims hora (17,14 €/h).

IVA: exempt.

Lot 2:

a) Import net pels dos anys de contracte: quaranta-cinc mil trenta euros (45.030 €), sent el preu referit a unitat d’execució de: onze euros amb vuitanta-cinc cèntims hora (11,85 €/h).

IVA: nou mil quatre-cents seixanta-dos euros (9.462 €), sent el IVA referit a unitat d’execució de: dos euros amb quaranta-nou cèntims hora (2,49 €/h).

Sent un total de: cinquanta-quatre mil quatre-cents noranta-dos euros (54.492 €), sent el total del preu referit a unitat d’execució de: catorze euros amb trenta-quatre cèntims hora (14,34 €/h) IVA inclòs.

6. Garanties exigides:

a) Provisional (import): No s'exigeix.

b) Definitiva (%): el 5% del l'import de licitació del contracte, exclòs l'IVA.

7. Requisits específics del contractista:

a) Solvència econòmica i financera i solvència tècnica i professional (en el seu cas): l'establert a la clàusula 5 del plec de condicions administratives.

b) Altres requisits específics: segons l'establert a la clàusula 5 del plec de condicions administratives

c) Contractes reservats: ---

8. Presentació d'ofertes o de sol·licituds de participació:

a) Data límit de presentació: a les 14:00 hores transcorreguts quinze dies naturals des del següent a la publicació d'aquest anunci.

b) Modalitat de presentació: bé presencialment, bé mitjançant tramesa per missatgeria lliurada dins el termini assenyalat, bé mitjançant enviament per correu.

c) Lloc de presentació: Ajuntament d'Eivissa

1.- Dependència: Negociat de Contractació

2.- Domicili: Carrer Canàries 35, Edifici Sa Colomina, o bé Registre General d'Entrada de l'Ajuntament d'Eivissa a la Plaça Espanya número 1 Dalt Vila

3.- Localitat i Codi Postal: 07800, Eivissa

4.- Adreça electrònica: contractacio@eivissa.es

d) Número previst d'empreses a les que es pretén convidar a presentar ofertes (procediment restringit): ---

e) Admissió de variants, si procedeix: ---

f) Termini en el qual el licitador estarà obligat a mantenir la seva oferta: durant tota la licitació i només podrà retirar-la en el cas de què l'òrgan de contractació s'excedeixi en el termini establert per l'adjudicació.

9. Apertura d'ofertes:

a) Descripció: s'especifica al plec de condicions a la clàusula núm. 17 del plec de clàusules administratives particulars.

b) Direcció: Carrer Canàries, 35, Edifici Sa Colomina.

c) Localitat i Codi Postal: 07800, Eivissa

d) Data i hora: .A les 10,00 hores del dimarts següent hàbil transcorreguts cinc dies naturals des de l'endemà de la data  de finalització  del termini de presentació de sol·licituds.

10. Despeses de publicitat: a compte de l'adjudicatari

11. Data d'enviament de l'anunci al Diari Oficial de la Unió Europea (en el seu cas): ---

12. Altres informacions: Termini a efectes de reclamacions al Plec de Clàusules Administratives Particulars: 10 dies naturals comptats a partir del dia següent al de la publicació del present anunci.

Eivissa, 02 de juny de 2017

EL REGIDOR DELEGAT.
Ildefonso Molina Jiménez