Secció V. Anuncis
Subsecció primera. Contractació Pública
AJUNTAMENT D'ALCÚDIA
Núm. 6372
Licitació del Conveni privat del servei de protecció de les contingències d'accidents de treball i malalties professionals del personal de l'ajuntament d'Alcúdia i els seus Organismes Autònoms i Ens Dependents CN-8/2017
Per resolució de la regidora delegada de contractació de data 16 de maig de 2.017, s’ha aprovat l’expedient del Conveni Privat del servei de protecció de les contingències d’accidents de treball i malalties professionals del personal de l’Ajuntament d’Alcúdia i dels seus Organismes Autònoms i Ens Dependents, mitjançant procediment obert, via ordinària, expedient de contractació CN-8/2017.
Conformement amb allò que disposa l’article 188.3 de la Llei 20/2006, de 15 de desembre, municipal i de règim local de les Illes Balears, es sotmeten a informació pública els plecs de clàusules administratives particulars i tècniques, per un termini de 10 dies naturals, per tal que puguin presentar-se reclamacions, que seran resoltes per l’òrgan de contractació, Regidora Delegada d’Hisenda, Contractació i Estadística. Simultàniament s’anuncia la licitació per a la presentació de proposicions, si bé aquesta es suspendrà quan es presentin reclamacions durant els esmentats terminis en els supòsits en que sigui necessari per resoldre les qüestions plantejades.
1.-Entitat Adjudicadora:
a) Organisme: Ajuntament d’Alcúdia.
b) Òrgan de contractació: Regidora Delegada d’Hisenda, Contractació i Estadística.
c) Data d’aprovació de la licitació: 16 de maig de 2.017
d) Número d’expedient: CN-8/2017
e) Dependència que tramita l’expedient: Secretaria, unitat de contractació, C/ Major, 9, Alcúdia, CP07400; Tel. 971.89.71.06; Fax.971.54.65.15; tomeuab@alcudia.net.
f) perfil del contractant: http://www.alcudia.net/ajuntament/ca/Tauler_de_contractacio/ (tauler de contractació)
g) data límit d’obtenció documentació i informació: fins el dia de finalització del termini de presentació d’ofertes i també a través del perfil del contractant.
2.-Objecte del contracte
a.-Tipus: Conveni Privat.
b.- CPV:
CPV Títol o principal: 75300000-9 Serveis de seguretat social d’afiliació obligatòria.
c.- Descripció de l’objecte: Serveis de prestació obligatòria com a Mútua d’Accidents i Malalties Professionals de la Seguretat Social. L’adjudicatària haurà de prestar tots els serveis derivats de la cobertura de contingències d’accidents de treball, malalties professionals i altres contingències derivades de riscos professionals per tot el personal de l’Ajuntament d’Alcúdia i els seus OOAA i ED acollits al Règim General de la Seguretat Social de conformitat amb l’establert a la Llei General de la Seguretat Social, el reglament de col·laboració de les Mútues d’ATEPSS i demés disposicions legals que li siguin d’aplicació. Així mateix, l’objecte del conveni també inclou la gestió de la prestació econòmica per incapacitat temporal derivada de contingències comuns de la totalitat dels treballadors l’Ajuntament d’Alcúdia i els seus OOAA i ED.
d.- Divisió per lots: NO
e.- Durada del Conveni: Quatre anys, de conformitat amb el dispost a la clàusula 8 del plec administratiu.
3.-Tramitació i Procediment
a.-Tramitació: Urgent
b.-Procediment: Obert.
c.- Criteris d’adjudicació: subjectes a fórmula matemàtica, fins un màxim de 250 punts:
- Urgències dins el terme municipal d’Alcúdia amb centres propis (Fins un màxim de 40 punts).
- Urgències dins el terme municipal d’Alcúdia amb centres concertats (Fins un màxim de 20 punts).
- Urgències fora del terme municipal d’Alcúdia amb centres propis (Fins un màxim de 30 punts).
- Urgències fora del terme municipal d’Alcúdia amb centres concertats (Fins un màxim de 15 punts).
- Seguiment de la contingència comú i professional dins el terme municipal d’Alcúdia amb centres propis (Fins un màxim de 40 punts).
- Seguiment de la contingència comú i professional dins el terme municipal d’Alcúdia amb centres concertats (Fins un màxim de 20 punts).
- Seguiment de la contingència comú i professional fora del terme municipal d’Alcúdia amb centres propis (Fins un màxim de 30 punts).
- Seguiment de la contingència comú i professional fora del terme municipal d’Alcúdia amb centres concertats (Fins un màxim de 15 punts).
- Acreditació de la disposició d’instal·lacions i personal metge especialitzat dins del terme municipal d’Alcúdia amb centres propis (Fins un màxim de 20 punts).
- Acreditació de la disposició d’instal·lacions i personal metge especialitzat fora del terme municipal d’Alcúdia amb centres propis (Fins un màxim de 10 punts).
- Acreditació de la disposició d’instal·lacions i personal metge especialitzat fora del terme municipal d’Alcúdia amb centres concertats (Fins un màxim de 5 punts).
- Existència d’un sistema de comunicació de 24 hores gratuït amb la Mútua per tot el personal de l’Ajuntament d’Alcúdia i els seus OOAA i ED (Fins un màxim de 5 punts).
4. Valor estimat del contracte: Segons TC’s mensuals.
5. Preu Base de licitació:
El Conveni que es derivi d’aquest expedient de contractació no generarà despesa ni a l’Ajuntament d’Alcúdia ni als seus OOAA i ED.
La Mútua d’Accidents de Treball que resulti adjudicatària rebrà mitjançant la TGSS la fracció de quotes de Seguretat Social que estableixi en cada moment el Ministeri de Treball i que resulten d’aplicar sobre les bases corresponents, els tipus de cotització vigents a cada moment en funció del volum de personal al servei de l’Ajuntament d’Alcúdia i els seus OOAA i ED.
6. Garanties exigides:
Provisional: No s’exigeix.
Definitiva: No s’exigeix.
7. Presentació d’ofertes:
a) Data límit de presentació: Dins els setze (16) dies naturals comptadors des del dia següent al de la publicació de l’anunci de la licitació en el BOIB i fins a les 14 hores.
b) Lloc de presentació: Les ofertes s’adreçaran a l’Ajuntament d’Alcúdia i es presentaran davant el Registre General d’Entrada de la Corporació, ubicat al C/ Major, 9; CP07400-Alcúdia, en horari d’atenció al públic (de 8h. a 14h.), o bé també es poden presentar per correu, únicament a través de les oficines de l’operador designat per a la prestació del servei postal universal (Correos y Telégrafos, S.A).
c) Modalitat de presentació: indicada en els plecs, davant el registre d’entrada de la Corporació, o per correu. En cas de presentar-se l’oferta per correu (no missatgeria), els licitadors hauran de posar en coneixement de l’Ajuntament d’Alcúdia, el mateix dia, la presentació de la proposició identificant el licitador i el procediment a què es licita, i fent constar la data i hora de presentació de la proposició i el número de certificat de la remesa.
d)Termini durant el qual el licitador està obligat a mantenir l’oferta: DOS MESOS, des de la data d’obertura de les ofertes.
e) Admissió de variants: No.
8.Obertura de les ofertes
a) Entitat: A la seu de l’Ajuntament d’Alcúdia.
b) Domicili: Carrer Major, 9
c) Localitat: Alcúdia.
d) Codi Postal: 07400
e) Data: El tercer dia hàbil següent al de la data límit per presentar proposicions.
f) Hora: 12 h.
9.Despeses d’anuncis
A càrrec de l’adjudicatari fins un màxim de 2.000 Euros.
10.Portal Informàtic on es pot obtenir informació: www.alcudia.net (Tauler de contractació).
Alcúdia, 6 de juny de 2017.
La regidora delegada de contractació.
(Bertomeu Amengual Barcelo)