Torna

BUTLLETÍ OFICIAL DE LES ILLES BALEARS

Secció V. Anuncis

Subsecció primera. Contractació Pública

ADMINISTRACIÓ DE LA COMUNITAT AUTÒNOMA

FUNDACIÓ D'ATENCIÓ I SUPORT A LA DEPENDÈNCIA I PROMOCIÓ DE L'AUTONOMIA PERSONAL DE LES ILLES BALEARS

Núm. 6361
Licitació, mitjançant procediment obert, del contracte de serveis d'agència de viatges per a la Fundació d'Atenció i Suport a la Dependència i de Promoció de l'Autonomia Personal de les Illes Balears

  • Contingut, oficial i autèntic, de la disposició: Document pdf  Versió PDF

Text

1.Entitat adjudicadora

a) Organisme: Fundació d’Atenció i Suport a la Dependència i de Promoció de l’Autonomia Personal de les Illes Balears

b) Dependència que tramita l’expedient: Departament de Gestió

c) Obtenció de documentació i informació:

1) Dependència: Departament de Gestió

2) Domicili: Avinguda Gabriel Alomar, 33

3) Localitat i codi postal: Palma, 07006.

4) Telèfon: 971177707/971177737

5) Telefax: 971176316

6) Correu electrònic: contractacio@fbd.caib.es

7) Adreça d’internet del perfil del contractant; www.caib.es (Contractació-perfils del contractant- Fundació d’Atenció  i Suport a la Dependència i de Promoció de l’Autonomia Personal de les Illes Balears).

8) Data  límit d’obtenció de documentació i informació: 20 dies naturals a comptar des del dia següent al de la publicació d’aquest anunci en el BOIB.

9) Número d’expedient: 16/2017 OBERT/SERV

2.Objecte del contracte

a) Tipus: serveis.

b) Descripció de l’objecte del contracte: servei d'agència de viatges per a la Fundació

c) Divisió per lots: no

d) Lloc d'execució: Illes Balears

e) Termini d’execució: un any.

f) Admissió de pròrroga: no

g) CPV: 63500000-4

h) Condicions especials d'execució: s'estableixen condicions especials d'execució de caràcter social.

3. Tramitació i procediment

a) Tramitació: ordinària.

b) Procediment: obert, amb dos criteris d’adjudicació avaluables mitjançant fórmules matemàtiques (econòmics)

c) Subhasta electrònica: no

d) Criteris d’adjudicació:

- Oferta econòmica (100%)

4. Valor estimat del contracte: 40.000,00 € (quaranta mil euros)

5. Pressupost base de licitació

Import net: 40.000,00 € (quaranta mil euros)

IVA: 8.400,00 € (vuit mil quatre-cents euros)

Total pressupost màxim IVA inclòs: 48.400,00 € (quaranta-vuit mil quatre-cents euros)

6. Garanties exigides:

Provisional: No s’exigeix.

Definitiva: 5% del preu d'adjudicació.

7. Requisits específics del contractista:

a) Classificació (grup, subgrup i categoria): No s’exigeix

b) Solvència econòmica i financera i solvència tècnica i professional:

1) Solvència econòmica i financera:

Mitjans; Justificant de l’existència d’una assegurança d’indemnització per riscos professionals

Criteri de selecció i requisits mínims: s’ha d’acreditar l’existència d’una assegurança d’indemnització per riscos professionals per import igual o superior a 150.000,00 €

2) Solvència tècnica i professional:

Mitjans: relació dels principals serveis o contractes realitzats en els darrers cinc anys que inclogui import, dates i                               destinatari, públic o privat, d'aquests.  

Criteri de selecció i requisits mínims:  l'import  anual acumulat en l'any de major execució haurà de ser igual o superior        al 70 % del valor estimat del contracte, és a dir, 28.000,00 €.

c) Altres  requisits específics: l’adjudicatari haurà d’acreditar que ha constituït la fiança i ha subscrit l’assegurança d’acord amb el que s’estableix en el Decret 20/2015, de 17 d’abril, així com que es troba inscrit en els registres insulars corresponents i en el Registre general d’empreses, activitats i establiments turístics en els termes establerts en la Llei 8/2012, de 19 de juliol, o bé, en el cas que tengui domicili en distinta comunitat autònoma a la de les Illes Balears, haurà d’aportar els justificants d’acord amb el prevists en la normativa de la comunitat autònoma corresponent.

8. Presentació de les ofertes o de sol·licituds de participació

a) Data límit de presentació: 20 dies naturals a comptar des del dia següent al de la publicació d’aquest anunci en el BOIB, a las 14:00 hores.

b) Lloc de presentació:

1. Dependència: Fundació d’Atenció i Suport a la Dependència i de Promoció de l’Autonomia Personal de les Illes Balears

2. Domicili: Avinguda Gabriel Alomar, 33

3. Localitat i codi postal: Palma, 07006.

4. Adreça electrònica: contractacio@fbd.caib.es

c) Admissió de variants: no

d) Termini durant el qual el licitador està obligat a mantenir l’oferta: 3 mesos.

9. Obertura de les ofertes:

a) Descripció: Fundació d’Atenció i Suport a la Dependència i de Promoció de l’Autonomia Personal de les Illes Balears.

b) Direcció: Avinguda Gabriel Alomar, 33

c) Localitat i codi postal: Palma, 07006

d) Data i hora: S’avisarà oportunament.

 

10: Subcontractació: No es permet.

11. Despeses de publicitat:

Aniran a càrrec de l’empresa adjudicatària fins el límit de 600,00 €

Palma, 12 de juny de 2017

La gerent

Alexandra Pavlovic Djurdjev