Secció V. Anuncis
Subsecció segona. Altres anuncis oficials
ADMINISTRACIÓ DE LA COMUNITAT AUTÒNOMA
CONSELLERIA DE PRESIDÈNCIA
Núm. 6302
Resolució de la consellera de Presidència de 6 de juny de 2017 per la qual se sotmet a informació pública l’esborrany del projecte de decret pel qual es regulen les funcions, la composició, el funcionament i les àrees d’intervenció de l’Observatori per a la Igualtat
Antecedents
1. En data 23 de març de 2017, la directora general de Relacions amb el Parlament i la directora de l’Institut Balear de la Dona feren conjuntament la memòria justificativa relativa a la necessitat d’iniciar el procediment normatiu d’elaboració d’un projecte de decret pel qual es regulen les funcions, la composició, el funcionament i les àrees d’intervenció de l’Observatori per a la Igualtat.
2. En data 28 de març de 2017, la consellera de Presidència, d’acord amb l’article 42 de la Llei 4/2001, de 14 de març, del Govern de les Illes Balears, va dictar la resolució d’inici de la tramitació del Projecte de decret pel qual es regulen les funcions, la composició, el funcionament i les àrees d’intervenció de l’Observatori per a la Igualtat.
Per tot això, i atesa la naturalesa de la disposició, dict la següent
RESOLUCIÓ
1. Sotmetre l’esborrany de projecte de decret pel qual es regulen les funcions, la composició, el funcionament i les àrees d’intervenció de l’Observatori per a la Igualtat a informació pública i posar-lo a disposició de les persones interessades, perquè el puguin consultar, a les oficines de la Direcció General de Relacions amb el Parlament de la Conselleria de Presidència (passeig de Sagrera, 2, Palma), i també en l’apartat de la Secretaria General de la pàgina web de la mateixa Conselleria (<http://sgcpres.caib.es/>) i a la pàgina web Participació ciutadana (<http://participaciociutadana.caib.es>) del Govern de les Illes Balears.
2. Fixar el termini d’informació pública en quinze dies, comptadors des de l’endemà de la publicació d’aquesta Resolució en el Butlletí Oficial de les Illes Balears. Les al·legacions s’han de presentar a la seu de la Conselleria de Presidència (passeig de Sagrera, 2, Palma) o a qualsevol dels llocs que determina l’article 16.4 de la Llei 39/2015, d’1 d’octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques, i s’han d’adreçar a la Direcció General de Relacions amb el Parlament de la Conselleria de Presidència.
3. Habilitar la possibilitat de presentar al·legacions per mitjans telemàtics a la web Participació ciutadana (<http://participaciociutadana.caib.es>) del Govern de les Illes Balears, en el termini que estableix l’apartat anterior, d’acord amb l’article 34.2 f de la Llei 3/2003, de 26 de març, de règim jurídic de l’Administració de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears. Sempre que les al·legacions presentades mitjançant la web contenguin la identificació de la persona o l’entitat que les fa, s’han d’incloure en l’expedient d’elaboració normativa, tot i que no constin en el registre electrònic de l’Administració de la Comunitat Autònoma. A aquest efecte, l’òrgan responsable de tramitar el projecte de decret n’ha d’emetre la diligència corresponent.
4. Ordenar la publicació d’aquesta Resolució en el Butlletí Oficial de les Illes Balears.
Palma, 6 de juny de 2017
La consellera de Presidència
Pilar Costa i Serra