Torna

Butlletí Oficial de les Illes Balears

Secció V. Anuncis

Subsecció primera. Contractació Pública

AJUNTAMENT DE PALMA

Núm. 6181
Secció de Contractació. Licitació de subministrament de munició per a la dotació del servei i per a les pràctiques de tir de la Policia local (4 LOTS). Exp. 2017-015-S

  • Contingut, oficial i autèntic, de la disposició: Document pdf  Versió PDF

Text

    Anunci per a la licitació del contracte de  SUBMINISTRAMENT DE MUNICIÓ PER A LA DOTACIÓ DEL SERVEI I PER A LES PRÀCTIQUES DE TIR DE LA POLICIA LOCAL (4 LOTS), segons plecs de condicions aprovats per la Junta de Govern de dia 19.04.2017.

1r. Entitat adjudicadora:

  • Organisme: Ajuntament de Palma.
  • Dependència que tramita l’expedient: CONTRACTACIÓ
  • Exp.: 2017-015-S

2n.- Objecte del contracte:

  • Descripció:  subministrament de munició per a la dotació del servei i per a les pràctiques de tir de la Policia local (4 LOTS)
  • Divisió dels lots:
  • Lot 1: 6.000 cartutxos del calibre 9 mm Parabellum reglamentaris
  • Lot 2: 27.000 cartutxos del calibre 9 mm Parabellum per a pràctiques de tir
  • Lot 3: 20.000 cartutxos del calibre 38 Smith & Wesson, per a dotació del servei i pràctiques de tir
  • Lot 4: 1000  cartutxos semimetàl·lics per a armes de categoria 3.2,  per a dotació del servei i pràctiques de tirTermini d’execució: 90 dies

3r.- Tramitació, procediment i forma d’adjudicació:

  • Tramitació:ORDINÀRIA.
  • Procediment: OBERT.
  • Forma: NO SUBJECTE A REGULACIÓ HARMONITZADA (NO SARHA).

4t.- Pressupost: 18.429,75 € més 3.870,25 € d’IVA. Total  22.300,00 € amb l'IVA inclós per als  4 lots.

  • Divisió dels lots:
  • Lot 1: 3.966,94 €  més 833,06 € d’IVA. Total: 4.800 €
  • Lot 2: 7.851,24 €  més 1.648,76 € d’IVA. Total: 9.500 €
  • Lot 3: 6.198,35 €  més 1.301,65 € d’IVA. Total: 7.500 €
  • Lot 4: 413,22 €  més 86,78 € d’IVA. Total: 500 €

5è.- Obtenció de documentació i informació:

  • Al Perfil del Contractant de l’Ajuntament: www.palma.cat

6è.- Requisit empresarial: l’autorització de condició d’armer       

7è.- Presentació d’ofertes:

  • Termini: De 9:00 a 14:00 hores, durant els 15 (quinze) dies naturals comptats a partir del mateix dia de la publicació d’aquest anunci.
  • Documentació a presentar: L’especificada al plec de clàusules que regeix la contracta.
  • Lloc de presentació:
    1. Entitat: Ajuntament de Palma (Contractació).
    2. Domicili: Plaça de Santa Eulàlia, 9, 4t.
    3. Localitat i CP: Palma de Mallorca. CP 07001.
    4. Tel 971 22 59 00 (ext. 1425-1427-1430); FAX 971 72 80 04
  • Horari de presentació: de 9:00 a 14:00 hores en dies hàbils dins el termini assenyalat a la presentació d’ofertes.
  • Admissió de variants: no s’admeten solucions variants

8è.- Obertura de les ofertes:

  • Entitat: Ajuntament de Palma (Saló de Sessions).
  • Domicili : Plaça de Cort 1, 1er. Palma.
  • Data i hora: A les 09:00 hores del segon dilluns hàbil següent al de la data de finalització de presentació de propostes.

9è.- Les despeses dels anuncis de la present licitació seran a càrrec de l'adjudicatari.

Palma, a 7 de juny de 2017

El cap de departament d’Interior

p.d. Decret de batlia núm. 3000 de 26 febrer de 2014 publicat al BOIB núm. 30, de 4 de març de 2014

Juan Carlos Sastre Sastre