Secció V. Anuncis
Subsecció primera. Contractació Pública
AJUNTAMENT DE PALMA
Núm. 6187
Secretaria. Acord de la Junta de Govern de 7 de juny de 2017 d'aprovació dels documents descriptius per a la prestació de serveis de tecnologies de la informació i la comunicació de l'Ajuntament de Palma, així com els seus annexos que s’adjunten i l’inici de l’expedient de contractació
La Junta de Govern, en sessió de data 7 de juny de 2017, va acordar el següent:
Primer. Aprovar els documents descriptius per a la prestació de serveis de tecnologies de la informació i la comunicació de l'Ajuntament de Palma així com els seus annexos que s’adjunten.
Segon. Els documents presenten les següents característiques essencials:
L'objecte de la licitació, estructurada en 3 Lots, és la prestació dels serveis de suport a la gestió de les Tecnologies de la informació i la Comunicació. L'estructura dels Lots és la següent:
- Lot 1: Suport al Centre d'Atenció a Usuaris i manteniment del lloc de treball. L'objecte és l'aprovisionament del lloc de treball i el suport a l'usuari, que inclou els serveis d'atenció i suport a usuaris, el suport presencial, la provisió i operació de les plataformes tecnològiques per desplegar i gestionar els llocs de treball, els serveis de col·laboració i emmagatzematge de la documentació de treball dels usuaris, els serveis de correu i comunicacions unificades, els serveis d'impressió i digitalització, i els serveis de provisió de maquinari i programari que conformen els diferents llocs de treball dels usuaris.
- Lot 2: Manteniment correctiu i evolutiu de les aplicacions i solucions de negoci. L'objecte és l'aprovisionament i manteniment d'aplicacions, donant resposta a les necessitats d'actualització, millora i evolució de les mateixes, dins dels terminis exigits i amb els nivells de qualitat requerits.
- Lot 3: Manteniment i evolució dels sistemes i CPD. L'objecte és l'aprovisionament i administració d'infraestructures de CPD. En concret, l'operació i monitorització, la funció de gestió tècnica dels sistemes d'informació i de les plataformes tecnològiques existents; els serveis de manteniment d'actius, físic i programari, dels equips informàtics, totes aquelles tasques que es considerin necessàries per evolucionar l'arquitectura de sistemes actual.
Forma i procediment d'adjudicació: diàleg competitiu
Tramitació: ordinària subjecta a regulació harmonitzada.
Import: el valor estimat del Contracte ascendeix a la quantitat de 13.125.000,00 euros tenint en compte els tres anys previstos per a la durada del mateix, quedant exclòs l'import de l'Impost del Valor Afegit, aquesta quantia ascendeix a 17.500.000,00 euros en el cas que el mateix fos prorrogat per un any. Aquesta quantia es correspon amb 4.375.000 euros anuals sense IVA.
A efectes informatius i en compliment de les bases del Diàleg, es precisa que les quanties en aquest apartat indicades són estimades i no definitives:
- Lot 1, Suport al Centre d'Atenció a Usuaris i manteniment del lloc de treball: 1.250.000,00 euros anuals.
- Lot 2, Manteniment correctiu i evolutiu de les aplicacions i solucions de negoci: 2.125.000,00 euros anuals.
- Lot 3, Manteniment i evolució dels sistemes i CPD: 1.000.000,00 euros anuals.
Durada del contracte: 3 anys, prorrogable per un més.
Tercer. Aprovar l’inici de l’expedient de contractació del servei.
(...)
Cinquè. Sotmetre els presents plecs a informació pública mitjançant anunci al BOIB per un termini de deu dies naturals, en aplicació de l’article 188 de la Llei 20/2006, de 15 de desembre, de règim local de les Illes Balears.
(…)
Per això s’anuncia l’esmentat acord als efectes d’informació pública, a fi que durant el termini de deu dies naturals a comptar des de l’endemà de la publicació del corresponent anunci en el BOIB, puguin presentar-se reclamacions en el Registre General. Els esmentats plecs restaran exposats a la Secretaria de la Junta de Govern d’aquest Ajuntament, Plaça de Santa Eulàlia, 9, 2n.
Palma, 7 de juny de 2017
El secretari adjunt i director de la Secretaria de la Junta de Govern
Miquel Ballester Oliver