Torna

BUTLLETÍ OFICIAL DE LES ILLES BALEARS

Secció III. Altres disposicions i actes administratius

AJUNTAMENT D'ALCÚDIA

Núm. 6118
Subvencions de programes de suport de l'ensenyament obligatori duts a terme en els centres escolars d'Alcúdia Exercici 2017

  • Contingut, oficial i autèntic, de la disposició: Document pdf  Versió PDF

Text

En sessió ordinària celebrada dia 5 de juny de 2017, el Ple de l’Ajuntament de Alcúdia ha aprovat las bases reguladores de subvencions de Programes de Suport a l’Ensenyament Obligatori duts a terme en els centres escolars d’Alcúdia, exercici 2017.

D’acord amb l’article 9.3 de la Llei 38/2003, de 17 de novembre, General de Subvencions, per mitjà del present edicte se publiquen les bases referides.

    Alcúdia, 7 de juny de 2017

El batle
Antoni Mir Llabres

 

Bases reguladores de les subvencions de programes de suport de l’ensenyament obligatori duts a terme en els centres escolars d’Alcúdia. Exercici 2017

Base primera: Finalitats

L’escola com a tal, és un laboratori on l’alumne rep una gran quantitat d’informació,  de coneixements, d’aptituds i de valors que són la base  de la nostra societat democràtica i de la nostra cultura.

Els alumnes, gràcies als programes educatius que desenvolupen els centres escolars (natació, batejos nàutics, treball per ambients i projectes, foment de la lectura, noves tecnologies, medi ambient...) i  que compten amb el suport d’entitats públiques i privades, poden gaudir d’un ampli ventall de possibilitats que milloraran les seves competències i la seva formació acadèmica.

Base segona: Dotació pressupostària

Per aquesta finalitat en Pressupost general de l’Ajuntament d’Alcúdia de l’exercici 2017, aprovat definitivament dia 24 de gener de 2017 figura la partida pressupostària EN 326 489000 Aportacions als Centres Escolars amb una dotació econòmica de 43.800,00 € (Llei 38/2003, de 17 de novembre, General de Subvencions).

Base tercera: Objecte

L’objecte d’aquestes bases és la regulació de les subvencions Foment de Programes Educatius que tinguin com a finalitats:

Programes educatius  en general (medi ambient, de suport, de convivència, intercanvis, foment de les tradicions...)

Programes destinats a afavorir l’esport escolar (natació escolar en horari lectiu, batejos nàutics...)

Dotació de recursos d’aula  (biblioteca, ludoteca, material de música, material de plàstica etc...).

Millora de les instal·lacions del centre educatiu (Inversió)

Projectes d’innovació educativa: jocs de pati, racons, centres d’interès, etc...

Programes de reutilització de llibres de text.

Equipament i adquisició de material informàtic  i audiovisual: noves tecnologies.

Material didàctic en general.

Participació Mostra Escolar de Nadales Curs 2016-2017.

Base quarta: Entitats beneficiàries

Poden ser entitats beneficiàries d’aquestes subvencions els Centres Educatius d’Infantil, Primària i Secundària del municipi d’Alcúdia, públics o concertats, que compleixin els requisits següents:

Estar legalment constituïdes i inscrites en el Registre que correspongui.

Gaudir de capacitat jurídica i d’obrar.

No tenir finalitat de lucre.

Tenir seu social i actuació al municipi d’Alcúdia.

Estar inscrites en el Registre de Centres, Serveis i Entitats de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears, en el Registre Municipal d’Entitats Ciutadanes i altres registres de les administracions públiques que correspongui.

Haver justificat les subvencions concedides en exercicis anteriors.

Estar al corrent de les obligacions fiscals amb l’Ajuntament d’Alcúdia i no trobar-se sotmeses a cap procediment de reintegrament de subvencions públiques o cap procediment sancionador incoat per aquest motiu.

No incórrer en cap supòsit contemplat a l’art. 13.2 de la Llei 38/2003, de 17 de novembre, General de Subvencions.

Base cinquena: Naturalesa de la subvenció

Les subvencions d’aquesta convocatòria són de caràcter voluntari i excepcional i anul·lables, són revocables i reintegrables en qualsevol moment per les causes previstes en la llei o en aquestes bases. No generen cap dret a l’obtenció d’altres subvencions en anys posteriors i no es poden al·legar com a precedent.

Així mateix són compatibles amb altres ajudes, subvencions que pugui rebre l’entitat beneficiària per al mateix projecte sempre que el total de les ajudes o subvencions rebudes no superi el pressupost del projecte educatiu subvencionat.

El fet de rebre una subvenció implica l’obligatorietat de dur a terme el projecte educatiu subvencionat. Per tal d’executar la totalitat del pressupost, l’entitat beneficiària ha de cercar altres fonts de finançament o bé aportar-hi fons propis, d’acord amb el que estableix la base tretzena (justificació i pagament de la subvenció).

En el cas de no executar-se el 100% de la quantia del pressupost presentat, la quantia de la subvenció es veurà reduïda en la mateixa proporció.

Base sisena: Publicació de la convocatòria i inici del procediment

La convocatòria i les seves bases i la iniciació del procediment de concessió de subvencions es produeix d’ofici, l’aprovació d’aquestes bases pel Ple de l’Ajuntament d’Alcúdia, que després seran publicades al BOIB, al tauló d’anuncis de l’Ajuntament, a la Base de Dades Nacional de Subvencions BDNS i a la pàgina web www.alcudia.net  per tal que es puguin presentar les sol·licituds durant el termini establert a la Base Novena.

Base setena : Sol·licitud i documentació

Els Centres Educatius interessats que compleixin els requisits que determinen aquestes bases han de presentar la següent documentació:

Sol·licitud, d’acord amb el model adjunt com a annex 1.

Declaració responsable del compliment dels requisits de la Llei 38/2003, de 17 de novembre, general de subvencions (annex 2).

Projecte d’activitats a desenvolupar al centre educatiu durant l’any 2017 (annex 3).

Pressupost d’ingressos i despeses del 2017, ha d’estar vinculat amb l’objecte de la convocatòria.

Fotocòpia compulsada del CIF de l’entitat sol·licitant i del DNI del representant legal que signa la sol·licitud.

Fotocòpia compulsada del nomenament del representant legal.

El centre educatiu haurà d’adjuntar un certificat expedit per la secretaria del propi centre en el què hi figuri:

El número real d’alumnes matriculats a data d’1 de juny de 2017.

El número real d’alumnes que assisteix als cursos de natació escolar durant el darrer trimestre del curs.

El número real d’alumnes que han realitzat el bateig nàutic.

El número de grups que han participat en la Mostra Escolar de Nadales del curs 2016-2017.

Declaració expressa en la qual s’han de fer constar totes les ajudes i subvencions sol·licitades i/o concedides per qualsevol institució pública o privada per a la mateixa finalitat (annex 4).

Certificat bancari, acreditatiu del compte corrent o la llibreta en què s’ha d’ingressar l’import de la subvenció que es pugui concedir (annex 5).

Base vuitena:  Despeses subvencionables i import

D’acord amb l’establert a l’art. 31 de la llei 38/2003, de 17 de novembre de 2003, General de Subvencions són despeses subvencionables aquelles:

Que són estrictament necessàries per planificar, preparar, coordinar, difondre i executar el projecte, que s’hagi dut a terme durant la temporalització prevista a la Base novena i respongui a la naturalesa del projecte educatiu subvencionat.

Que siguin raonables i compleixin els principis de bona gestió financera, i en especial, de rendibilitat i eficàcia de costs.

Que no superin el valor de mercat.

No formen part del pressupost subvencionable ni del pressupost del projecte:

Les despeses l’import de les quals s’hagi adquirit a un preu superior al valor de mercat.

Les despeses financeres, les d’assessoria jurídica i de gestió, les despeses notarials i registrals, les despeses pericials per a la realització del projecte subvencionat i les d’administració específiques si no hi estan directament relacionades i no són indispensables per preparar-lo ni dur-lo a terme.

Els interessos deutors dels comptes bancaris, els interessos, els recàrrecs i les sancions administratives i penals, i les despeses de procediments judicials.

Els imposts indirectes, quan siguin susceptibles de recuperació o compensació, ni els imposts personals sobre la renda.

Els costs indirectes de benzina, llum, telèfon e  Internet.

La naturalesa dels projectes educatius queden recollides a la Base Segona d’aquestes bases i l’ import de la subvenció es calcularà en base als següents  criteris:

QUANTIA SUBVENCIÓ PER A NATACIÓ ESCOLAR.

Es subvencionarà el 100% del cost de l’activitat. L’import destinat a aquesta activitat és de 19,94 euros per alumne com a màxim.

El pressupost destinat a subvencionar l’activitat de natació escolar és de 7.300,00 €.

QUANTIA SUBVENCIÓ PER A BATEJOS NÀUTICS.

El pressupost destinat a subvencionar l’activitat de batejos nàutics és de 5.500,00 €.

La quantia de la subvenció es determinarà dividint el pressupost destinat a l’activitat entre el número d’alumnes, amb un màxim de 9,68 € per alumne.

MOSTRA ESCOLAR DE NADALES 

Es subvencionarà amb un import de 90 euros per curs que hagi participat en la Mostra Escolar de Nadales del curs 2016-2017, organitzada per l’Ajuntament d’Alcúdia.

El pressupost destinat a subvencionar la Mostra Escolar de Nadales és de 8.000,00 €.

Les quanties atorgades per la participació a la Mostra Escolar de Nadales hauran de ser destinades a finançar projectes educatius d’acord amb l’objecte d’aquesta convocatòria (Base tercera). La justificació dels mateixos hauran de seguir el procediment establert a la base tretzena.

RESTA  D’ACTIVITATS.

Per a la resta d’activitats educatives es destinarà un total de 23.000,00 €.

Aquest import es distribuirà proporcionalment al nombre d’alumnes matriculats al conjunt de centres educatius sol·licitants de la subvenció.

L’import resultant de la suma dels quatre conceptes anteriors no podrà ser superior als 8.760,00 € per centre.

Les entitats beneficiàries de subvencions estan obligades a presentar la corresponent justificació de l’activitat subvencionada i a acreditar, abans de l’ordenació del pagament que estan al corrent de les seves obligacions fiscals amb l’Ajuntament.

Quan l’entitat beneficiària sigui deutora de l’Ajuntament, com a conseqüència d’un deute, vençut, liquidat i exigible, es podrà acordar la compensació.

En cas que el beneficiari no pogués arribar a justificar adequadament la totalitat de l’import de la subvenció atorgada, l’Ajuntament d’Alcúdia tramitarà d’ofici la reducció de l’import de la subvenció en la mateixa proporció que existeixi entre l’import a justificar i aquell import ben justificat.

En cas que la suma de les subvencions rebudes per l’activitat de que es tracti superi el cost de la mateixa, la subvenció atorgada es reduirà proporcionalment.

Si el crèdit pressupostari resulta insuficient per cobrir les sol·licituds de despesa presentades a subvenció es procedirà a reduir el percentatge subvencionat.

Base novena: Termini i lloc de presentació de les sol·licituds

Les sol·licituds de subvencions es dirigiran al Batle de l’Ajuntament d’Alcúdia i s’han de presentar, juntament amb la documentació que s’especifica a la base setena d’aquestes Bases, en el Registre General Municipal o a qualsevol dels llocs previst a l’apartat 4 de l’article 16 de la Llei 39/2015, d’1 d’octubre. El termini de presentació de sol·licituds serà de 15 dies hàbils a partir del dia següent a la publicació de la convocatòria d’aquestes bases al BOIB i durant aquest termini les bases estaran publicades en el tauló d’anuncis de l’Ajuntament d’Alcúdia.

Base desena: Procediment. Òrgans competents per iniciar, instruir i resoldre el procediment

La iniciació del procediment de concessió de subvencions es produeix d’ofici, l’aprovació d’aquestes bases pel Ple de l’Ajuntament d’Alcúdia, que després seran publicades  al BOIB  i al tauló d’anuncis de l’Ajuntament.

Per estudiar i avaluar les sol·licituds, es constitueix una Comissió tècnica  d’avaluació que la integren les persones  relacionades tot seguit i és l’encarregada de la instrucció del procediment integrada per :

La tècnica de Cultura i Educació o persona en qui delegui.

El TAE d’Intervenció o persona en delegui.

Secretari: Auxiliar administratiu de l’Àrea de Cultura (amb veu però sense vot).

A la Comissió tècnica d’avaluació li correspon examinar les sol·licituds presentades i emetre l’acta o informe que ha de servir de base per elaborar la proposta de resolució per part de la Regidora Delegada d’Educació, d’acord amb els criteris de valoració i els requisits establerts en aquestes Bases.

En qualsevol cas, la Comissió tècnica d’avaluació pot realitzar totes les actuacions que consideri necessàries per a la determinació, coneixement i comprovació de les dades en virtut de les quals s’hagi de pronunciar la resolució i sol·licitar tots els informes i la documentació que consideri pertinents per resoldre.

D’acord amb el que preveu la Llei 39/2015, d’1 d’octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques, si la instància o la documentació són incorrectes o incompletes,  l’òrgan competent (Comissió tècnica d’avaluació) concedirà un termini de 10 dies hàbils per esmenar deficiències. Si dins aquest termini, l’entitat interessada no fa la rectificació reclamada o no presenta els documents requerits, l’Ajuntament d’Alcúdia després d’haver-ne pres la resolució pertinent, considerarà que desisteix de la seva petició.

El termini màxim per resoldre és de sis mesos comptadors des de l’endemà de la data de finalització del termini de presentació de la justificació, i és el termini màxim que marca la Llei 38/2003 General de Subvencions. Una vegada transcorregut el termini màxim per resoldre sense haver-se dictat resolució expressa, es podrà entendre desestimada la petició. Contra aquesta resolució, que exhaureix la via administrativa, es pot interposar recurs potestatiu de reposició davant l’òrgan que l’ha dictada en el termini d’un mes comptador des que s’hagi notificat o bé es pot interposar recurs contenciós administratiu davant el Jutjat Contenciós Administratiu de Palma en el termini de dos mesos des que s’ha notificat.

Base onzena: Obligacions de les entitats beneficiàries

Són obligacions dels Centres Escolars beneficiaris de les subvencions:

Comunicar a l’Àrea d’Educació l’acceptació o la renúncia de la subvenció en els termes de la resolució de la concessió. En qualsevol cas, l’acceptació s’entén produïda automàticament si en el termini de quinze dies comptadors des que s’hagi notificat la resolució no es fa constar el contrari.

Complir l’objectiu, executar el projecte, realitzar l’activitat o adoptar el comportament que fonamenta la concessió de la subvenció.

Sotmetre’s a les actuacions de comprovació i control que pugui dur a terme l’Ajuntament d’Alcúdia o qualsevol dels òrgans de control financer competents i col·laborar i facilitar tota la documentació que se’ls requereixi en l’exercici d’aquestes funcions de control.

L’entitat beneficiària haurà de comunicar a l’Ajuntament d’Alcúdia  l’obtenció de subvencions o ajudes per a la mateixa  finalitat procedents de qualsevol administració o ens públics o privats, nacionals o internacionals. Qualsevol alteració de les condicions tingudes en compte per a la concessió de la subvenció i, en qualsevol cas, l’obtenció concorrent de subvencions o ajudes, pot donar lloc a la modificació de la resolució de concessió.

L’entitat beneficiària haurà de disposar dels llibres comptables, registres i resta de documentació exigits per la normativa a fi de garantir l’adequat exercici de les facultats de comprovació i control i conservar els documents justificatius de l’aplicació dels fons rebuts.

L’entitat beneficiària haurà de fer constar, si la naturalesa de l’activitat ho fa possible, de manera expressa durant l’acció subvencionada i en la difusió (cartells, programes, etc.) que se’n faci posteriorment, la col·laboració de l’Ajuntament d’Alcúdia i lliurar una còpia a l’Àrea d’Educació dels materials gràfics i audiovisuals relatius a l’activitat subvencionada.

L’entitat beneficiària haurà de comunicar, immediatament, qualsevol eventualitat que alteri o dificulti el desenvolupament de l’activitat subvencionada.

L’entitat beneficiària haurà d’acreditar a la justificació l’import, la procedència i l’aplicació d’aquest fons a les activitats subvencionables, quan les activitats objecte de la subvenció s’hagin finançat amb fons propis o altres subvencions o recursos.

Base dotzena : Modificació del projecte

L’entitat beneficiària haurà de sol·licitar autorització prèvia i expressa  per fer qualsevol modificació del projecte o de l’activitat subvencionada. Les sol·licituds de modificació substancial han de ser motivades i s’han de formular immediatament després de l’aparició de les circumstàncies que les justifiquin i s’han d’especificar les repercussions pressupostàries que impliquin.

Base tretzena :  Justificació  i pagament

El termini de justificació de la subvenció concedida finalitza dia 31 d’octubre (inclòs) i l’entitat beneficiària haurà d’aportar la següent documentació:

Memòria de les activitats subvencionades.

Memòria econòmica de l’activitat subvencionada integrada per la declaració responsable de la realització del projecte, que consti d’una relació classificada de despeses i ingressos de les activitats realitzades, amb l’aportació de factures o altres documents de valor probatori originals o fotocòpies acarades, que acreditin que la inversió s’ha realitzat i s’ha destinat als fins per als quals s’ha concedit la subvenció (annex 6). Les factures hauran d’haver estat abonades prèviament per l’entitat i com a prova d’això hauran d’anar acompanyades d’un comprovant de transferència bancària o en el seu defecte (en metàl·lic)  d’un document acreditatiu del proveïdor que ha estat abonada la factura.

Autorització del representat legal perquè l’Ajuntament d’Alcúdia pugui comprovar si l’escola es troba al corrent en el compliment de les obligacions fiscals i tributàries amb l’Ajuntament d’Alcúdia, Hisenda i amb la Seguretat Social, que venguin imposades per la normativa vigent (annex 7).

Si la justificació de la subvenció no compleix els requisits que abans s’indiquen, es requerirà l’entitat per a que en el termini de 10 dies hàbils esmeni la mancança o aporti els documents preceptius, amb la indicació que si no ho fa desisteix de la subvenció.

La resolució de pagament se efectuarà per l’òrgan competent i se notificarà a l’entitat preceptora.

Base catorzena : Revocació i reintegrament

L’incompliment per part del beneficiari de les obligacions contemplades en aquestes bases o incórrer en alguna de les causes establertes en l’article 37 de la Llei 38/2003, de 17 de novembre, de qualsevol de les obligacions anteriors pot donar lloc a la reducció i/o revocació de la subvenció amb la corresponent devolució de les quantitats percebudes, que es podran recuperar aplicant el procediment de constrenyiment i inhabilitant l’entitat beneficiària per rebre noves quantitats per aquests conceptes. Tot això, sense perjudici de poder exigir les responsabilitats que hi pogués haver d’ordre penal, civil o administratiu.

De la mateixa manera, l’obtenció d’ajudes, subvencions o altres recursos que no hagin estat comunicats pel beneficiari o l’alteració, per la seva part, de les condicions o dels aspectes rellevants del projecte educatiu, que s’haguessin tingut en compte per concedir la subvenció, ha de donar lloc a la revocació de la subvenció amb la pèrdua del dret a cobrar o, si és el cas, amb el reintegrament de la subvenció, d’acord amb allò establert als preceptes esmentats en el paràgraf anterior.

No obstant això, si el beneficiari ha complert de forma significativa amb les seves obligacions, si de la documentació justificativa presentada es dedueix que ha tingut voluntat de compliment, s’ha de dur a terme una revocació parcial de la concessió de la subvenció i, consegüentment, la pèrdua del dret a cobrar íntegrament la subvenció.

Base quinzena  : Règim jurídic

En tot allò no previst a aquestes bases reguladores serà d’aplicació la Llei 38/2003, de 17 de novembre, General de Subvencions, i el Reglament General de Subvenció 887/2006 aprovat el  21 de juliol,  la Llei 39/2015, d’1 d’octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques, el Reglament de serveis de les Corporacions Locals de 17 de juny de 1955, el Reial Decret Legislatiu 2/2004 pel que s’aprova el Text Refós de la Llei Reguladora de les Hisendes Locals, les Bases d’execució del Pressupost Municipal per a 2017 i la normativa per a la concessió de subvencions públiques així com la resta de normativa que sigui d’aplicació.

Base setzena : Recursos

Contra l’acord de resolució de la convocatòria es pot interposar el recurs contenciós-administratiu davant el Jutjat Contenciós Administratiu o bé recurs potestatiu de reposició davant el mateix òrgan que hagi dictat la resolució.

No obstant això s’hi pot presentar, si n’és el cas, qualsevol altre recurs que hi sigui pertinent. Tot d’acord amb la Llei 29/1998, de 13 de juliol, reguladora de la jurisdicció contenciós administrativa, i de la Llei 39/2015, d’1 d’octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques.

Alcúdia, 30 de maig de 2017                                                                                                                                                     

La regidora d’Educació,                          La tècnica de Cultura, Educació i Festes

Bàrbara Rebassa Bisbal                          M.Carme Suàrez Gómez”                        

                                                                                        

“ANNEX I
(Aquest annex es presentarà amb la sol·licitud de la subvenció)
SOL·LICITUD DE SUBVENCIÓ PER A PROGRAMES DE SUPORT A L’ENSENYAMENT OBLIGATORI DUITS A TERME EN ELS CENTRES ESCOLARS D’ALCÚDIA,  ANY 2017.

DADES DEL CENTRE EDUCATIU

NOM:

NIF:

Adreça:

Telèfon:

Representat per:

Núm. d’inscripció al registre:

DECLARACIONS

                                                                             , amb NIF                        en qualitat de                                     i en representació de l’entitat sol·licitant,

DECLAR

Que accept les bases de la convocatòria de subvencions per als PROGRAMES DE SUPORT A L’ENSENYAMENT OBLIGATORI DUITS A TERME EN ELS CENTRES ESCOLARS D’ALCÚDIA, exercici 2017.

Alcúdia, ........... d..................................................... de 2017

(Signatura)

Nota: Totes aquestes dades s’inclouran a un fitxer de la Base de Dades Nacional de Subvencions BDNS, d’acord amb l’art. 20.8.b  la llei 38/2003, de 17 de novembre, General de Subvencions.

      

ANNEX 2
(Aquest annex es presentarà amb la sol·licitud de la subvenció)
DECLARACIÓ RESPONSABLE DEL COMPLIMENT DELS REQUISITS DE LA LLEI 38/2003, DE 17 DE NOVEMBRE, GENERAL DE SUBVENCIONS
(BOE núm. 276, de 18.11.2003)

DADES D'IDENTIFICACIÓ DE LA INSTITUCIÓ, ENTITAT O EMPRESA

Nom de la institució, entitat o empresa:

NIF:

Adreça/domicili social:

Codi postal:

Població:

Telèfon/s:

Adreça electrònica:

Fax:

DADES DE LA PERSONA QUE ACTUA EN NOM I REPRESENTACIÓ DE LA INSTITUCIÓ, ENTITAT O EMPRESA

Cognoms i nom:

NIF:

Adreça:

Codi postal:

Població:

DECLARACIÓ

La persona signant declara que la persona jurídica que representa no es troba en cap de les circumstàncies previstes a l'article13, apartats 2 i 3, de la Llei 38/2003, de 17 de novembre, general de subvencions.1

Data:

Segell de la institució, entitat o empresa                                           Signatura del/de la representant legal

Article 13.2. No poden obtenir la condició de beneficiari o entitat col·laboradora de les subvencions que regula aquesta Llei les persones o lesentitats en les quals es doni alguna de les circumstàncies següents, llevat que per la naturalesa de la subvenció ho exceptuï la normativareguladora:a) Haver estat condemnat mitjançant sentència ferma a la pena de pèrdua de la possibilitat d'obtenir subvencions o ajuts públics.b) Haver sol·licitat la declaració de concurs, haver estat declarats insolvents en qualsevol procediment, estar declarats en concurs, estarsubjectes a intervenció judicial o haver estat inhabilitats d'acord amb la Llei concursal sense que hagi conclòs el període d'inhabilitació fixat ala sentència de qualificació del concurs.c) Haver donat lloc, per una causa de la qual hagin estat declarats culpables, a la resolució ferma de qualsevol contracte subscrit ambl'Administració.d) Que la persona física, els administradors de les societats mercantils o els que tinguin la representació legal d'altres persones jurídiques,estiguin incursos en algun dels supòsits de la Llei 12/1995, d'11 de maig, d'incompatibilitats dels membres del Govern de la Nació i dels altscàrrecs de l'Administració General de l'Estat; de la Llei 53/1984, de 26 de desembre, d'incompatibilitats del personal al servei de lesadministracions públiques, o que es tracti de qualsevol dels càrrecs electius que regula la Llei orgànica 5/1985, de 19 de juny, del règimelectoral general, en els termes que estableixi aquesta normativa o la normativa autonòmica que reguli aquestes matèries.e) No estar al corrent en el compliment de les obligacions tributàries o davant la Seguretat Social imposades per les disposicions vigents, enla forma que es determini per reglament.f) Tenir la residència fiscal en un país o un territori qualificat per reglament com a paradís fiscal.g) No estar al corrent de pagament d'obligacions per reintegrament de subvencions en els termes que es determinin per reglament.h) Haver estat sancionat mitjançant resolució ferma amb la pèrdua de la possibilitat d'obtenir subvencions segons aquesta Llei o la Lleigeneral tributària.No poden accedir a la condició de beneficiaris les agrupacions previstes en el segon paràgraf de l'apartat 3 de l'article 11 d'aquesta Llei quanconcorri alguna de les prohibicions anteriors en qualsevol dels seus membres.Article 13.3. En cap cas no poden obtenir la condició de beneficiari o entitat col·laboradora de les subvencions que regula aquesta Llei lesassociacions incurses en les causes de prohibició que preveuen els apartats 5 i 6 de l'article 4 de la Llei orgànica 1/2002, de 22 de març,reguladora del dret d'associació.Tampoc no poden obtenir la condició de beneficiari o entitat col·laboradora les associacions respecte a les quals s'hagi suspès el procedimentadministratiu d'inscripció perquè s'hi hagin trobat indicis racionals d'il·licitud penal, en aplicació del que disposa l'article 30.4 de la Llei orgànica1/2002, mentre no hi recaigui resolució judicial ferma en virtut de la qual es pugui practicar la inscripció al registre corresponent.

   

ANNEX 3
(Aquest annex es presentarà amb la sol·licitud de la subvenció)
DESCRIPCIÓ DE L’ACTIVITAT O EL PROJECTE OBJECTE DE LA SUBVENCIÓ . ANY 2017

DADES DE L’ENTITAT SOL·LICITANT

Nom del centre:

NIF:

Adreça:

Telèfon:

Representat per:

Informació que s’haurà d’especificar al Projecte a presentar que inclou :

1.- Nom del Projecte.

2.- Objectius.

3.- Activitats a realitzar.

4.- Número d’alumnes beneficiaris.

5.- Durada de l’activitat  (especificar total d’hores curs escolar).

6.- Pressupost de despeses  i d’ingressos que ocasiona l’activitat .

*Vos recordam que el projecte ha d’esser un document a part que contengui aquests apartats i en el què s’expliqui detalladament les activitats subvencionables.

Tota la documentació aportada ha d’anar signada.

  

 

ANNEX 4
(Aquest annex es presentarà amb la sol·licitud de la subvenció)
DECLARACIÓ DE NO HAVER DEMANAT CAP ALTRE SUPORT, AJUT O SUBVENCIÓ, I SI N’ÉS EL CAS, RELACIÓ DE LES SUBVENCIONS I AJUDES SOL·LICITADES O CONCEDIDES, AMB INDICACIÓ DELS IMPORTS I DE LES ENTITATS SUBVENCIONADORES

Representant legal de l’entitat sol·licitant

Nom i llinatges:                       

DNI:

Com a representant legal de l’entitat:                                                               

amb domicili a:

amb CIF:

Declar sota jurament/promesa que l’entitat que represent:

 .... No ha sol·licitat subvencions a cap altra Administració pública per a la realització de les mateixes activitats per a les quals formul petició d’ajuda.

(Si no s’ha sol·licitat cap ajuda, assenyalar amb una X)

 .... Ha sol·licitat, i es troben pendents de resolució, les ajudes públiques que s’indiquen a continuació:

Institució:                                                                            

Quantitat sol·licitada:

Data:

 .... Ha estat beneficiària per a la realització del mateix programa d’activitats per al qual se sol·licita subvenció, de les ajudes públiques que es detallen a continuació:

Institució:                                                     

Quantitat concedida:

Data:

Es compromet a comunicar a la Regidoria d’Educació de l’Ajuntament d’Alcúdia, immediatament després d’haver-se-li atorgat, qualsevol ajuda pública no descrita en aquest document i que li sigui atorgada per a l’execució de les activitats per a les quals ha sol·licitat la subvenció.

Alcúdia, ......... d..................................... de 2017

(Signatura)

   

ANNEX 5
(Aquest annex es presentarà amb la sol·licitud de la subvenció)
SOL·LICITUD DE TRANSFERÈNCIA BANCÀRIA PER A PAGAMENTS

DADES DEL PERCEPTOR

CIF/NIF PERCEPTOR:

LLINATGES I NOM/ DENOMINACIÓ SOCIAL:

ADREÇA:

LOCALITAT:

C.POSTAL

PROVÍNCIA

TELÈFON

FAX  

DADES BANCÀRIES

ENTITAT BANCÀRIA/SUCURSAL                                            BIC SWIFT

                                                                      

IBAN                BANC               OFICINA                                  COMPTE NÚM

ES

Sota la meva responsabilitat, declar que aquestes dades corresponen al compte corrent o la llibreta oberta a nom de l’entitat que represent.

CERTIFICAT DE CONFORMITAT                 Alcúdia, .......... d......................................... de 2017

DE L’ENTITAT BANCÀRIA:

Aquestes dades coincideixen amb les                                       El perceptor,

que consten en aquesta oficina:

El director / el delegat,

Signatura:                                                                                  Signatura                                

(segell de l’entitat bancària)

   

ANNEX 6
(Aquest annex es presentarà amb la justificació de la subvenció)
DECLARACIÓ RESPONSABLE DE LA REALITZACIÓ DEL PROJECTE SUBVENCIONAT

                                                                                        , com a representant de  l’entitat                                                                     ,  amb CIF                             ,

en relació a la subvenció concedida per l’Ajuntament d’Alcúdia per dur a terme el programa d’activitats:

Declar sota la meva responsabilitat:

1.- Que l’esmentat projecte subvencionat s’ha realitzat.

2.- Que la relació de despeses i d’ingressos que integren el pressupost executat del projecte assenyalat és la que s’adjunta.

(Nota: La relació de despeses ha de reflectir les següents dades de les factures o documents acreditatius: les dades fiscals del proveïdor, la identificació de la factura, el seu import i la data d’emissió. La relació d’ingressos ha d’assenyalar la resta d’ajuts, subvencions o ingressos que hagin finançat el mateix projecte subvencionat, amb indicació de l’import i la procedència).

3.- Que la subvenció atorgada per l’Ajuntament d’Alcúdia s’ha aplicat a la finalitat per a la qual es va concedir i que no supera, amb les subvencions i altres ingressos concurrents, el cost del projecte subvencionat.

4.- Que s’adjunten còpies confrontades de la totalitat dels justificants del pressupost d’execució del projecte educatiu subvencionat i que, si n’és el cas, la resta de documentació relativa al projecte educatiu resten a disposició de l’Ajuntament d’Alcúdia a la seu d’aquesta entitat.

I perquè consti, sign aquesta declaració a

Alcúdia, ........... d................................... de 2017

   

ANNEX 7
AUTORITZACIÓ PER L’AJUNTAMENT D’ALCÚDIA
DADES DE L’ENTITAT SOL·LICITANT

NOM O RAÓ SOCIAL:

CIF:

Adreça (a efecte de notificacions):

Localitat:                                        

C.P.:

Telèfon:

Mòbil:

FAX:

DADES DEL REPRESENTANT LEGAL

Nom i llinatges:

DNI:

Telèfon:                                Mòbil:                                  

Qualitat de la seva representació:

AUTORITZ

A l’Ajuntament d’Alcúdia, a consultar les dades de l’entitat que represento , per comprovar que està al corrent en el compliment de les seves obligacions tributaries amb l’Estat, el Govern de les Illes Balears, l’Ajuntament d’Alcúdia, així com, amb el pagament de les quotes  de la la Seguretat Social. Aquesta autorització tindrà la vigència de la present anualitat.

..... Associacions Culturals            ..... Centres escolars               ..... APIMAS

Alcúdia, ......... d................................. de 2017

(Signatura)

   

ANNEX 8
MEMÒRIA ECONÒMICA DEL PROJECTE EXECUTAT PRESENTAT PEL CENTRE
(Aquest annex es presentarà amb la justificació de la subvenció)

DESPESES ANY 2017

Dades fiscals del proveïdor                            Núm. fra.          Import             Data emissió

                                                                      TOTAL _________________________            

Data:

Signat:

MEMÒRIA ECONÒMICA DEL PROJECTE EXECUTAT PRESENTAT PEL CENTRE:

(Aquest annex es presentarà amb la justificació de la subvenció)

INGRESSOS ANY 2017

Concepte                                                                    Import                         Data

                                                             TOTAL _____________________________

Data:

Signat:                     “