Secció III. Altres disposicions i actes administratius
AJUNTAMENT D'ALCÚDIA
Núm. 6117
Subvencions per al foment del Teatre Escolar, adreçades als centres Escolars d'Alcúdia i a les Associacions de Pares i Mares per a l'exercici 2017
En sessió ordinària celebrada dia 5 de juny de 2017, el Ple de l’Ajuntament de Alcúdia ha aprovat las bases reguladores de les subvencions per al Foment del Teatre Escolar, destinades als centres escolars d’Alcúdia i a les associacions de pares i mares, per a l’exercici 2017.
D’acord amb l’article 9.3 de la Llei 38/2003, de 17 de novembre, General de Subvencions, per mitjà del present edicte se publiquen les referides bases.
Alcúdia, 7 de juny de 2017
El batle,
Antoni Mir Llabres
“Bases reguladores de les subvencions per al Foment del Teatre Escolar, adreçades als Centres Escolars d’Alcúdia i a les Associacions de Pares i Mares per a l’exercici 2017
Base primera: Finalitats
L’Ajuntament d’Alcúdia, amb la finalitat de potenciar el teatre des de l’edat escolar com a disciplina que ajuda a desenvolupar capacitats intel·lectuals i valors entre els individus i que aglutina matèries curriculars de l’ensenyament obligatori com la literatura, la llengua, les arts plàstiques, arts audiovisuals i les noves tecnologies, crea aquesta línea d’ajuda al foment de les arts escèniques entre la població escolar.
L’objecte d’aquestes bases és la de regular les subvencions destinades al Foment del Teatre Escolar per a la captació de nous públics.
En aquest sentit l’Àrea de Cultura organitza cada any una Mostra de Teatre Escolar en la què participen tots els centres educatius del municipi i es representen espectacles produïts per la comunitat educativa i per les APIMAS.
Aquestes subvencions són per cobrir les despeses derivades dels tallers de teatre, tant de les APIMAS com dels Centres, que es realitzen dins els centres escolars.
Base segona: Objectius
Aquestes bases tenen per objecte la regulació de les subvencions de Foment de Teatre escolar en funció dels següents
Objectius:
Fomentar el teatre escolar a través de tallers i cursos com a disciplina amb un alt valor educatiu i cultural.
Captar nous públics de teatre.
Fomentar la participació dels centres educatius en la Mostra Anual de Teatre Escolar que se celebra anualment a l’Auditori d’Alcúdia.
Donar suport a les APIMAS per tal que puguin oferir teatre escolar dins la programació d’activitats extraescolars així com dins l’horari escolar.
Base tercera: Entitats beneficiàries
Poden ser entitats beneficiàries d’aquestes subvencions les Associacions de Pares i Mares o els centres educatius, que compleixin els requisits següents:
Estar legalment constituïdes i inscrites en el Registre que correspongui.
Gaudir de capacitat jurídica i d’obrar.
No tenir finalitat de lucre.
Tenir seu social i actuació al municipi d’Alcúdia.
Estar inscrites en el Registre de Centres, Serveis i Entitats de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears, en el Registre Municipal d’Entitats Ciutadanes i altres registres de les administracions públiques que correspongui.
Haver justificat les subvencions concedides en exercicis anteriors.
Estar al corrent de les obligacions fiscals amb l’Ajuntament d’Alcúdia i no trobar-se sotmeses a cap procediment de reintegrament de subvencions públiques o cap procediment sancionador incoat per aquest motiu.
No incórrer en cap supòsit contemplat a l’art. 13.2 de la Llei 38/2003, de 17 de novembre, General de Subvencions.
Base quarta: Naturalesa de la subvenció
Les subvencions d’aquesta convocatòria són de caràcter voluntari, excepcional i anul·lables, són revocables i reintegrables en qualsevol moment per les causes previstes en la llei o en aquestes bases. No generen cap dret a l’obtenció d’altres subvencions en anys posteriors i no es poden al·legar com a precedent.
Així mateix són compatibles amb altres ajudes, subvencions que pugui rebre l’entitat beneficiària per al mateix projecte sempre que el total de les ajudes o subvencions rebudes no superi el cost del projecte cultural subvencionat.
El fet de rebre una subvenció implica l’obligatorietat de dur a terme el projecte subvencionat. Per tal d’executar la totalitat del pressupost, l’entitat beneficiària ha de cercar altres fonts de finançament o bé aportar-hi fons propis, d’acord amb el que estableix la base 13a (Justificació i pagament de la subvenció).
En el cas de no executar-se el 100% de la quantia del pressupost presentat, la quantia de la subvenció es veurà reduïda en la mateixa proporció.
Base cinquena: Dotació pressupostària
Per aquesta finalitat existeix crèdit adequat al Pressupost general de l’Ajuntament d’Alcúdia de l’exercici 2017, aprovat definitivament dia 24 de gener, a la partida pressupostària CU 334 489001, Aportació APIMAS FOMENT TEATRE ESCOLAR, per un import de 5.400,00 euros.
Base sisena: Publicació de la convocatòria i inici del procediment
La convocatòria, les seves bases i l’inici del procediment de concessió de subvencions es produeix d’ofici. El Ple de l’Ajuntament serà òrgan encarregat de la seva aprovació. Aquestes seran publicades al BOIB, a la Base de Dades Nacional de Subvencions BDNS, al tauló d’anuncis de l’Ajuntament i a la pàgina web www.alcudia.net, per tal que es puguin presentar les sol·licituds durant el termini establert a la Base Novena.
Base setena : Sol·licitud i documentació
Les entitats interessades, que compleixin els requisits que determinen aquestes bases han de presentar la següent documentació:
Sol·licitud, d’acord amb el model adjunt (annex 1)
Declaració responsable del compliment dels requisits de la Llei 38/2003, de 17 de novembre, general de subvencions (annex 2).
Projecte d’activitats a desenvolupar durant l’exercici 2017 (annex 3). Tots els documents han d’anar signats.
Pressupost d’ingressos i despeses del Projecte “Foment de Teatre Escolar” 2017 signat.
Fotocòpia compulsada del CIF de l’entitat sol·licitant i del DNI del representant legal que signa la sol·licitud.
Fotocòpia compulsada del nomenament del representant legal.
Certificat, expedit pel secretari/a de l’Associació o del centre educatiu, en el què hi figuri el número real d’alumnes inscrits en cada taller de teatre escolar durant el curs escolar 2016-17 i la data en el moment de sol·licitar la subvenció.
Certificat, expedit pel secretari/a de l’Associació, en el cas que l’activitat l’organitzi l’APIMA, en el què hi figuri el número de socis al corrent de pagament de les seves quotes i les efectivament cobrades en l’exercici corrent o en l’anterior.
Així mateix declaració expressa en la qual s’han de fer constar totes les ajudes i subvencions sol·licitades i/o concedides per qualsevol entitat pública o privada per a la mateixa finalitat (annex 4).
Sol·licitud de transferència bancària per a pagaments (annex 5)
Base vuitena: Despeses subvencionables i import
D’acord amb l’establert a l’art. 31 de la llei 38/2003, de 17 de novembre de 2003, General de Subvencions són despeses subvencionables aquelles:
Que són estrictament necessàries per planificar, preparar, coordinar, difondre i executar el projecte, que s’hagi duit a terme durant la temporalització prevista a la Base novena i respongui a la naturalesa del projecte “Foment del Teatre Escolar” subvencionat, sense la necessitat que s’hagin abonat o no encara les factures o altres documents que les acrediten.
Que siguin raonables i compleixin els principis de bona gestió financera, i en especial, de rendibilitat i eficàcia de costs.
Que no superin el valor de mercat.
No formen part del pressupost subvencionable ni del pressupost del projecte:
Les despeses l’import de les quals s’hagi adquirit a un preu superior al valor de mercat.
Les despeses financeres i les de gestió, les despeses notarials i registrals, les despeses pericials per a la realització del projecte subvencionat i les d’administració específiques si no hi estan directament relacionades i no són indispensables per preparar-lo ni dur-lo a terme.
Els interessos deutors dels comptes bancaris, els interessos, els recàrrecs i les sancions administratives i penals, i les despeses de procediments judicials.
Els imposts indirectes, quan siguin susceptibles de recuperació o compensació, ni els imposts personals sobre la renda.
Els costs indirectes de benzina, llum, telèfon i internet.
La naturalesa dels projectes educatius queda recollida a la Base Segona d’aquestes bases i l’import de la subvenció per APIMA o centre educatiu es calcularà en base als següents criteris:
Modalitat A. Activitat extraescolar.
Destinada exclusivament per a les produccions teatrals procedents de l’activitat extraescolar que presentin obres a la XIV Mostra de Teatre Escolar.
Línia de subvenció per a les despeses derivades de la realització de l’espectacle (escenografia, vestuari i altres) i així com per les despeses derivades de la contractació dels monitors per dur a terme l’activitat: fins a 700 € per a cada obra.
En cap cas la suma total podrà excedir els 1.200 € per APIMA.
Modalitat B. Activitat escolar.
Destinada als IES i als centres escolars que presenten obres a la XIV Mostra de Teatre Escolar
Despeses derivades de vestuari, escenografia i altres despeses derivades de la realització de l’espectacle ..., es crea un línia de subvenció de 200 € per obra presentada a la XIV Mostra de Teatre Escolar.
En cap cas la suma total podrà excedir els 700 € per centre.
Quan les entitats beneficiàries siguin deutores de l’Ajuntament d’Alcúdia, com a conseqüència d’un deute, vençut, liquidat i exigible, es podrà acordar la compensació.
Base novena: Termini i lloc de presentació de les sol·licituds
Les sol·licituds de subvencions es dirigiran al batle de l’Ajuntament d’Alcúdia i s’han de presentar, juntament amb la documentació que s’especifica a la base setena d’aquestes Bases, en el Registre General Municipal o a qualsevol dels llocs previst a l’apartat 4 de l’article 16 de la Llei 39/2015, d’1 d’octubre. El termini de presentació de sol·licituds començarà el dia després de la data de la publicació de la convocatòria d’aquestes bases al BOIB i acabarà transcorreguts 15 dies hàbils posteriors a aquesta data. Durant aquest termini les bases estaran publicades en el tauló d’anuncis de l’Ajuntament d’Alcúdia, així com a la seva pàgina web, www.alcudia.net.
Base desena: Procediment. Òrgans competents per iniciar, instruir i resoldre el procediment
L’inici del procediment de concessió de subvencions es produeix d’ofici, mitjançant l’aprovació per Ple de les Bases que regulen la convocatòria. Una vegada aprovades les Bases reguladores, aquestes seran publicades al Butlletí Oficial de les Illes Balears, BOIB, al tauló d’anuncis de l’Ajuntament i a la pàgina web www.alcudia.net.
La convocatòria d’aquestes subvencions se publicarà a la Base de Dades Nacional de Subvencions, BDNS, d’acord amb l’art. 20.8.b de la llei 38/2003, de 17 de novembre, General de Subvencions.
Per estudiar i avaluar les sol·licituds, es constitueix una Comissió tècnica d’avaluació, què és l’encarregada de la instrucció del procediment i que la integren les persones relacionades tot seguit:
La tècnica de Cultura, Educació i Festes o persona en qui delegui.
El TAE d’Intervenció o persona en qui delegui.
Secretari: Auxiliar administratiu de l’Àrea de Cultura (amb veu però sense vot)
A la Comissió tècnica d’avaluació li correspon examinar les sol·licituds presentades i emetre l’acta o l’informe que ha de servir de base per elaborar la proposta de resolució per part del Regidor Delegat de Cultura, d’acord amb els criteris de valoració i els requisits establerts en aquestes Bases.
En qualsevol cas, la Comissió tècnica d’avaluació pot realitzar totes les actuacions que consideri necessàries per a la determinació, coneixement i comprovació de les dades en virtut de les quals s’hagi de pronunciar la resolució i sol·licitar tots els informes i la documentació que consideri pertinents per resoldre.
D’acord amb el que preveu la Llei 39/2015, d’1 d’octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques, si la instància o la documentació són incorrectes o incompletes, l’òrgan competent (Comissió tècnica d’avaluació) concedirà un termini de 10 dies hàbils per esmenar deficiències. Si durant aquest termini, la entitat interessada no fa la rectificació reclamada o no presenta els documents requerits, l’Ajuntament d’Alcúdia després d’haver-ne pres la resolució pertinent, considerarà que desisteix de la seva petició.
El termini màxim per resoldre és de sis mesos comptadors des de l’endemà de la data de finalització del termini de presentació de sol·licituds. Una vegada transcorregut el termini màxim per resoldre sense haver-se dictat resolució expressa, es podrà entendre desestimada la petició. Contra aquesta resolució, que exhaureix la via administrativa, es pot interposar recurs potestatiu de reposició davant l’òrgan que l’ha dictada en el termini d’un mes comptador des que s’hagi notificat o bé es pot interposar recurs contenciós administratiu davant el Jutjat Contenciós Administratiu de Palma en el termini de dos mesos des que s’ha notificat.
Base onzena: Obligacions de les entitats beneficiàries
Són obligacions de les entitats beneficiàries de les subvencions:
Comunicar a l’Àrea d’Educació i Cultura l’acceptació o la renúncia de la subvenció en els termes de la resolució de la concessió. En qualsevol cas, l’acceptació s’entén produïda automàticament si en el termini de quinze dies comptadors des que s’hagi notificat la resolució no es fa constar el contrari.
Complir l’objectiu, executar el projecte, realitzar l’activitat o adoptar el comportament que fonamenta la concessió de la subvenció.
Sotmetre’s a les actuacions de comprovació i control que pugui dur a terme l’Ajuntament d’Alcúdia o qualsevol dels òrgans de control financer competents i col·laborar i facilitar tota la documentació que se’ls requereixi en l’exercici d’aquestes funcions de control.
L’entitat beneficiària haurà de comunicar a l’Ajuntament d’Alcúdia l’obtenció de subvencions o ajudes per a la mateixa finalitat procedents de qualsevol administració o ens públics o privats, nacionals o internacionals. Qualsevol alteració de les condicions tingudes en compte per a la concessió de la subvenció i, en qualsevol cas, l’obtenció concorrent de subvencions o ajudes, pot donar lloc a la modificació de la resolució de concessió.
L’entitat beneficiària haurà de disposar dels llibres comptables, registres i resta de documentació exigits per la normativa a fi de garantir l’adequat exercici de les facultats de comprovació i control i conservar els documents justificatius de l’aplicació dels fons rebuts.
L’entitat beneficiària haurà de fer constar, si la naturalesa de l’activitat ho fa possible, de manera expressa durant l’acció subvencionada i en la difusió (cartells, programes, etc.) que se’n faci posteriorment, la col·laboració de l’Ajuntament d’Alcúdia i lliurar una còpia a l’Àrea d’Educació i Cultura dels materials gràfics i audiovisuals relatius a l’activitat subvencionada.
L’entitat beneficiària haurà de comunicar, immediatament, qualsevol eventualitat que alteri o dificulti el desenvolupament de l’activitat subvencionada.
L’entitat beneficiària haurà de comunicar a l’Ajuntament d’Alcúdia l’obtenció de subvencions o ajudes per a la mateixa finalitat procedents de qualsevol administració o ens públics o privats, nacionals o internacionals. Qualsevol alteració de les condicions tingudes en compte per a la concessió de la subvenció i, en qualsevol cas, l’obtenció concorrent de subvencions o ajudes, pot donar lloc a la modificació de la resolució de concessió.
L’entitat beneficiària haurà d’acreditar a la justificació l’import, la procedència i l’aplicació d’aquest fons a les activitats subvencionables, quan les activitats objecte de la subvenció s’hagin finançat amb fons propis o altres subvencions o recursos.
Base dotzena : Modificació del projecte
L’entitat beneficiària haurà de sol·licitar autorització prèvia i expressa per fer qualsevol modificació del projecte o de l’activitat subvencionada. Les sol·licituds de modificació substancial han de ser motivades i s’han de formular immediatament després de l’aparició de les circumstàncies que les justifiquin i s’han d’especificar les repercussions pressupostàries que impliquin.
Base tretzena : Justificació i pagament
El termini de justificació de la subvenció concedida finalitza dia 29 de setembre de 2017 (inclòs) i l’entitat beneficiària haurà d’aportar la següent documentació:
Memòria de les activitats subvencionades (taller de teatre, obres produïdes...)
Declaració responsable de la realització del projecte subvencionat (annex 6)
Certificat o Declaració responsable d’estar al corrent de pagament en el compliment de les seves obligacions tributàries amb l’Estat, el Govern de les Illes Balears, l’Ajuntament d’Alcúdia, així com, amb el pagament de les quotes de la Seguretat Social, o bé, autorització per que ho pugui comprovar l’Ajuntament (annex 7)
Memòria econòmica de l’activitat subvencionada integrada per la declaració responsable de la realització del projecte, que consti d’una relació classificada de despeses i ingressos de les activitats realitzades, amb l’aportació de factures o altres documents de valor probatori originals o fotocòpies acarades, que acreditin que la inversió s’ha realitzat i s’ha destinat als fins per als quals s’ha concedit la subvenció (annex 8). Les factures hauran d’haver estat abonades prèviament per l’entitat i com a prova d’això hauran d’anar acompanyades d’un comprovant de transferència bancària o en el seu defecte (en metàl·lic) d’un document acreditatiu del proveïdor que ha estat abonada la factura.
Si la justificació de la subvenció no compleix els requisits que abans s’indiquen es requerirà a l’entitat, dins el termini de 10 dies hàbils, que esmeni la mancança o aporti els documents preceptius amb la indicació que si no ho fa desisteix de la subvenció.
La resolució de pagament se efectuarà per l’òrgan competent i se notificarà a l’entitat preceptora.
Base catorzena : Revocació i reintegrament
L’incompliment per part del beneficiari de les obligacions contemplades en aquestes bases o incórrer en alguna de les causes establertes en l’article 37 de la Llei 38/2003, de 17 de novembre, de qualsevol de les obligacions anteriors pot donar lloc a la reducció i/o revocació de la subvenció amb la corresponent devolució de les quantitats percebudes, que es podran recuperar aplicant el procediment de constrenyiment i inhabilitant l’entitat beneficiària per rebre noves quantitats per aquests conceptes. Tot això, sense perjudici de poder exigir les responsabilitats que hi pogués haver d’ordre penal, civil o administratiu.
De la mateixa manera, l’obtenció d’ajudes, subvencions o altres recursos que no hagin estat comunicats pel beneficiari o l’alteració, per la seva part, de les condicions o dels aspectes rellevants del projecte educatiu/cultural, que s’haguessin tingut en compte per concedir la subvenció, ha de donar lloc a la revocació de la subvenció amb la pèrdua del dret a cobrar o, si és el cas, amb el reintegrament de la subvenció, d’acord amb allò establert als preceptes esmentats en el paràgraf anterior.
No obstant això, si el beneficiari ha complert de forma significativa amb les seves obligacions, si de la documentació justificativa presentada es dedueix que ha tingut voluntat de compliment, s’ha de dur a terme una revocació parcial de la concessió de la subvenció i, consegüentment, la pèrdua del dret a cobrar íntegrament la subvenció.
Base quinzena : Règim jurídic
En tot allò no previst a aquestes bases reguladores serà d’aplicació la Llei 38/2003, de 17 de novembre, General de Subvencions, i el Reglament General de Subvenció 887/2006 aprovat el 21 de juliol, la Llei 39/2015, d’1 d’octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques i, el Reglament de serveis de les Corporacions Locals de 17 de juny de 1955, el Reial Decret Legislatiu 2/2004 pel que s’aprova el Text Refós de la Llei Reguladora de les Hisendes Locals, les Bases d’execució del Pressupost Municipal per a 2017 i la normativa per a la concessió de subvencions públiques així com la resta de normativa que sigui d’aplicació.
Base setzena : Recursos
Contra l’acord de resolució de la convocatòria es pot interposar el recurs contenciós-administratiu davant el Jutjat Contenciós Administratiu o bé recurs potestatiu de reposició davant el mateix òrgan que hagi dictat la resolució.
No obstant això s’hi pot presentar, si n’és el cas, qualsevol altre recurs que hi sigui pertinent. Tot d’acord amb la Llei 29/1998, de 13 de juliol, reguladora de la jurisdicció contenciós administrativa, i de la Llei 39/2015, d’1 d’octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques.
Alcúdia, 30 de maig de 2017
El regidor de Cultura La tècnica de Cultura
Pere Malondra Sánchez Carme Suárez Gómez”
ANNEX I
(Aquest annex es presentarà amb la sol·licitud de la subvenció)
SOL·LICITUD DE SUBVENCIÓ PER A PROGRAMES FOMENT DE TEATRE ESCOLAR ADREÇADES ALS CENTRES ESCOLARS D’ALCÚDIA I A LES ASSOCIACIONS DE PARES I MARES PER A L’EXERCICI 2017
DADES DEL CENTRE / ASSOCIACIÓ :
NOM:
NIF:
Adreça:
Telèfon:
Representat per:
Núm. d’inscripció al registre:
DECLARACIONS
amb NIF , en qualitat de i en representació de l’entitat sol·licitant,
DECLAR
Que accept les bases de la convocatòria de subvencions per al FOMENT DEL TEATRE ESCOLAR adreçades als CENTRES ESCOLARS D’ALCÚDIA i a les ASSOCIACIONS DE PARES I MARES.
Alcúdia, ............. d....................................... de 2017
(Signatura)
Nota: Totes aquestes dades s’inclouran a un fitxer de la Base de Dades Nacional de Subvencions BDNS, d’acord amb l’art. 20.8.b la llei 38/2003, de 17 de novembre, General de Subvencions.
ANNEX 2
(Aquest annex es presentarà amb la sol·licitud de la subvenció)
DECLARACIÓ RESPONSABLE DEL COMPLIMENT DELS REQUISITS DE LA LLEI 38/2003, DE 17 DE NOVEMBRE, GENERAL DE SUBVENCIONS
(BOE núm. 276, de 18.11.2003)
DADES D'IDENTIFICACIÓ DE LA INSTITUCIÓ, ENTITAT O EMPRESA
Nom de la institució, entitat o empresa:
NIF:
Adreça/domicili social :
Codi postal :
Població:
Telèfon/s :
Adreça electrònica:
Fax:
DADES DE LA PERSONA QUE ACTUA EN NOM I REPRESENTACIÓ DE LA INSTITUCIÓ, ENTITAT O EMPRESA
NIF:
Cognoms i nom:
Adreça:
Codi postal :
Població:
DECLARACIÓ
La persona signant declara que la persona jurídica que representa no es troba en cap de les circumstàncies previstes a l'article13, apartats 2 i 3, de la Llei 38/2003, de 17 de novembre, general de subvencions.1
Data:
Segell de la institució, entitat o empresa Signatura del/de la representant legal
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
1.Article 13.2. No poden obtenir la condició de beneficiari o entitat col·laboradora de les subvencions que regula aquesta Llei les persones o les entitats en les quals es doni alguna de les circumstàncies següents, llevat que per la naturalesa de la subvenció ho exceptuï la normativa reguladora:a) Haver estat condemnat mitjançant sentència ferma a la pena de pèrdua de la possibilitat d'obtenir subvencions o ajuts públics. b) Haver sol·licitat la declaració de concurs, haver estat declarats insolvents en qualsevol procediment, estar declarats en concurs, estar subjectes a intervenció judicial o haver estat inhabilitats d'acord amb la Llei concursal sense que hagi conclòs el període d'inhabilitació fixat ala sentència de qualificació del concurs c) Haver donat lloc, per una causa de la qual hagin estat declarats culpables, a la resolució ferma de qualsevol contracte subscrit amb l'Administració.d) Que la persona física, els administradors de les societats mercantils o els que tinguin la representació legal d'altres persones jurídiques,estiguin incursos en algun dels supòsits de la Llei 12/1995, d'11 de maig, d'incompatibilitats dels membres del Govern de la Nació i dels alts càrrecs de l'Administració General de l'Estat; de la Llei 53/1984, de 26 de desembre, d'incompatibilitats del personal al servei de les administracions públiques, o que es tracti de qualsevol dels càrrecs electius que regula la Llei orgànica 5/1985, de 19 de juny, del règimelectoral general, en els termes que estableixi aquesta normativa o la normativa autonòmica que reguli aquestes matèries. e) No estar al corrent en el compliment de les obligacions tributàries o davant la Seguretat Social imposades per les disposicions vigents, enla forma que es determini per reglament.f) Tenir la residència fiscal en un país o un territori qualificat per reglament com a paradís fiscal.g) No estar al corrent de pagament d'obligacions per reintegrament de subvencions en els termes que es determinin per reglament .h) Haver estat sancionat mitjançant resolució ferma amb la pèrdua de la possibilitat d'obtenir subvencions segons aquesta Llei o la Llei general tributària. No poden accedir a la condició de beneficiaris les agrupacions previstes en el segon paràgraf de l'apartat 3 de l'article 11 d'aquesta Llei quan concorri alguna de les prohibicions anteriors en qualsevol dels seus membres. Article 13.3. En cap cas no poden obtenir la condició de beneficiari o entitat col·laboradora de les subvencions que regula aquesta Llei les associacions incurses en les causes de prohibició que preveuen els apartats 5 i 6 de l'article 4 de la Llei orgànica 1/2002, de 22 de març,reguladora del dret d'associació. Tampoc no poden obtenir la condició de beneficiari o entitat col·laboradora les associacions respecte a les quals s'hagi suspès el procediment administratiu d'inscripció perquè s'hi hagin trobat indicis racionals d'il·licitud penal, en aplicació del que disposa l'article 30.4 de la Llei orgànica1/2002, mentre no hi recaigui resolució judicial ferma en virtut de la qual es pugui practicar la inscripció al registre corresponent.
ANNEX 3
(Aquest annex es presentarà amb la sol·licitud de la subvenció)
DESCRIPCIÓ DE L’ACTIVITAT O EL PROJECTE OBJECTE DE LA SUBVENCIÓ . ANY 2017
DADES DE L’ENTITAT SOL·LICITANT
Nom del centre:
NIF:
Adreça:
Telèfon:
Representat per:
Informació que s’haurà d’especificar al Projecte a presentar que inclou :
1.- Nom del Projecte.
2.- Objectius.
3.- Activitats a realitzar.
4.- Número d’alumnes beneficiaris.
5.- Durada de l’activitat (especificar total d’hores curs escolar).
6.- Pressupost de despeses i d’ingressos que ocasiona l’activitat .
*Vos recordam que el projecte ha d’esser un document a part que contengui aquests apartats i en el què s’expliqui detalladament les activitats subvencionables.
Tota la documentació aportada ha d’anar signada.
ANNEX 4
(Aquest annex es presentarà amb la sol·licitud de la subvenció)
DECLARACIÓ DE NO HAVER DEMANAT CAP ALTRE SUPORT, AJUT O SUBVENCIÓ, I SI N’ÉS EL CAS, RELACIÓ DE LES SUBVENCIONS I AJUDES SOL·LICITADES O CONCEDIDES, AMB INDICACIÓ DELS IMPORTS I DE LES ENTITATS SUBVENCIONADORES.
Representant legal de l’entitat sol·licitant
Nom i llinatges:
DNI:
Com a representant legal de l’entitat:
amb domicili a:
amb CIF:
Declar sota jurament/promesa que l’entitat que represent:
..... No ha sol·licitat subvencions a cap altra Administració pública per a la realització de les mateixes activitats per a les quals formul petició d’ajuda.
(Si no s’ha sol·licitat cap ajuda, assenyalar amb una X)
..... Ha sol·licitat, i es troben pendents de resolució, les ajudes públiques que s’indiquen a continuació:
Institució:
Quantitat sol·licitada:
Data:
.... Ha estat beneficiària per a la realització del mateix programa d’activitats per al qual se sol·licita subvenció, de les ajudes públiques que es detallen a continuació:
Institució:
Quantitat concedida:
Data:
Es compromet a comunicar a la Regidoria de Cultura de l’Ajuntament d’Alcúdia, immediatament després d’haver-se-li atorgat, qualsevol ajuda pública no descrita en aquest document i que li sigui atorgada per a l’execució de les activitats per a les quals ha sol·licitat la subvenció.
Alcúdia, .......... d............................... de 2017
(Signatura)
ANNEX 5
(Aquest annex es presentarà amb la sol·licitud de la subvenció)
SOL·LICITUD DE TRANSFERÈNCIA BANCÀRIA PER A PAGAMENTS
DADES DEL PERCEPTOR
CIF/NIF PERCEPTOR:
LLINATGES I NOM/ DENOMINACIÓ SOCIAL:
ADREÇA:
LOCALITAT:
C. POSTAL:
PROVINCIA:
TELÈFON:
FAX:
DADES BANCÀRIES
ENTITAT BANCÀRIA/SUCURSAL:
BIC SWIFT:
IBAN BANC OFICINA COMPTE NÚM
ES
Sota la meva responsabilitat, declar que aquestes dades corresponen al compte corrent o la llibreta oberta a nom de l’entitat que represent.
CERTIFICAT DE CONFORMITAT Alcúdia, ......... d.....................de 2017
DE L’ENTITAT BANCÀRIA:
Aquestes dades coincideixen amb les El perceptor,
que consten en aquesta oficina:
El director / el delegat,
Signatura:____________________ Signatura
(segell de l’entitat bancària)
ANNEX 6
(Aquest annex es presentarà amb la justificació de la subvenció)
DECLARACIÓ RESPONSABLE DE LA REALITZACIÓ DEL PROJECTE SUBVENCIONAT
, com a representant de l’entitat , amb CIF , en relació a la subvenció concedida per l’Ajuntament d’Alcúdia per dur a terme el programa d’activitats:
Declar sota la meva responsabilitat:
1.- Que l’esmentat projecte subvencionat s’ha realitzat.
2.- Que la relació de despeses i d’ingressos que integren el pressupost executat del projecte assenyalat és la que s’adjunta.
(Nota: La relació de despeses ha de reflectir les següents dades de les factures o documents acreditatius: les dades fiscals del proveïdor, la identificació de la factura, el seu import i la data d’emissió. La relació d’ingressos ha d’assenyalar la resta d’ajuts, subvencions o ingressos que hagin finançat el mateix projecte subvencionat, amb indicació de l’import i la procedència).
3.- Que la subvenció atorgada per l’Ajuntament d’Alcúdia s’ha aplicat a la finalitat per a la qual es va concedir i que no supera, amb les subvencions i altres ingressos concurrents, el cost del projecte subvencionat.
4.- Que s’adjunten còpies confrontades de la totalitat dels justificants del pressupost d’execució del projecte cultural subvencionat i que, si n’és el cas, la resta de documentació relativa al projecte cultural resten a disposició de l’Ajuntament d’Alcúdia a la seu d’aquesta entitat.
I perquè consti, sign aquesta declaració a
Alcúdia, ......... d............................. de 2017
ANNEX 7
AUTORITZACIÓ PER L’AJUNTAMENT D’ALCÚDIA
DADES DE L’ENTITAT SOL·LICITANT
NOM O RAÓ SOCIAL:
CIF:
Adreça (a efecte de notificacions):
Localitat:
C.P.:
Telèfon:
Mòbil:
FAX:
DADES DEL REPRESENTANT LEGAL
Nom i llinatges:
DNI:
Telèfon:
mòbil:
Qualitat de la seva representació:
AUTORITZ
A l’Ajuntament d’Alcúdia, a consultar les dades de l’entitat que represento, per comprovar que està al corrent en el compliment de les seves obligacions tributàries amb l’Estat, el Govern de les Illes Balears, l’Ajuntament d’Alcúdia, així com, amb el pagament de les quotes de la la Seguretat Social. Aquesta autorització vigirà durant la present anualitat.
.....Associacions Culturals ........Centres escolars ....... APIMAS
Alcúdia, ......... d.................... de 2017
(Signatura)
ANNEX 8
MEMÒRIA ECONÒMICA DEL PROJECTE EXECUTAT PRESENTAT PEL CENTRE:
(Aquest annex es presentarà amb la justificació de la subvenció)
DESPESES ANY 2017
Dades fiscals del proveïdor Num fra. Import Data emissió
TOTAL ..................
Data:
Signat:
MEMÒRIA ECONÒMICA DEL PROJECTE EXECUTAT PRESENTAT PEL CENTRE:
(Aquest annex es presentarà amb la justificació de la subvenció)
INGRESSOS ANY 2017
Concepte Import Data
TOTAL ..............................
Data:
Signat: “