Secció III. Altres disposicions i actes administratius
AJUNTAMENT DE SANTA MARGALIDA
Núm. 6088
Aprovació definitiva de la creació i estatuts del Consell Assessor Sectorial de Son Serra
El Ple de l’Ajuntament de Santa Margalida, en sessió ordinària celebrada el dia 25 de maig de 2017, ha acordat l’aprovació definitiva de la creació i estatuts reguladors del Consell Assessor Sectorial per a la Promoció i el Bon Funcionament de Son Serra, introduint les modificacions no substancials proposades, resultants de l’estimació parcial de les reclamacions formulades per l’Associació de Veïns de Son Serra contra l’acord d’aprovació inicial adoptat pel Ple en sessió extraordinària celebrada en data 8 de març de 2017, el qual fou sotmès a un període d’informació pública per un termini de trenta dies des del següent al de la seva publicació en el Butlletí Oficial de les Illes Balears (BOIB núm. 33 de 18/03/2017)
El text íntegre aprovat pel Ple, és del següent tenor:
“L’Ajuntament Ple, reunit en sessió extraordinària de dia 8 de març de 2017, va aprovar amb els vots a favor de Convergència (5) i Partit Popular (4) i l’abstenció de Suma pel Canvi (5) i Can Picafort Unit (2) la creació del Consell Assessor Sectorial per a la Promoció i el Bon Funcionament de Son Serra, així com, de forma inicial, els seus estatuts reguladors.
L’Associació de Veïns de Son Serra de Marina, ha presentat al·legacions al contingut de l’indicat text mitjançant escrit de dia 18 d’abril de 2017 amb RGE 2530. Les al·legacions s’han presentat durant el període d’exposició pública dels estatuts, transcorregut des de dia 19 de març fins dia 04 de maig de 2017.
La indicada associació considera, en síntesi, que l’acord plenari d’aprovació dels estatuts reguladors d’aquest consell sectorial no s’ajusta a la normativa vigent. Els seus arguments són:
- Vulneració del Reglament de Participació Ciutadana (BOIB Núm 79 de 5 de juny de 2003).
- Inexistència de raons de necessitat i oportunitat que justifiquin la seva creació en els termes proposats.
- Inadequació de les finalitats per a les que vol constituir.
Analitzarem ara la primera i la quarta al·legació, relatives ambdues a la vulneració del Reglament Municipal de Participació Ciutadana (BOIB Núm. 79 de 5 de juny de 2003).
Al respecte, hem de començar fent referència a l’àmbit d’aplicació d’aquest Reglament municipal. De conformitat amb el seu article 2, l’àmbit d’actuació del reglament inclou aquelles entitats ciutadanes que tinguin el seu domicili social a Santa Margalida i el seu àmbit territorial d’actuació sigui el municipi margalidà i, segons l’article 4 del mateix text normatiu, es poden considerar entitats ciutadanes al efectes del Reglament aquelles associacions constituïdes pels veïns per a la defensa dels seus drets generals o sectorials i que, després d’estar inscrites en el Registre General d’Associacions i altres registres públics ho estiguin també en el Registre Municipal d’Entitats Ciutadanes creat i regulat a l’indicat Reglament.
En aquest sentit, no consta que l’Associació de Veïns de Son Serra de Marina hagi sol·licitat la seva inscripció a l’indicat registre ni hagi presentat cap tipus de documentació a l’efecte i sorprèn que una entitat a qui no li ha interessat estar sotmesa a aquest Reglament, reclami ara la seva aplicació.
Dit l’anterior, afegir que el Consell Assessor Sectorial per a la Promoció i el Bon Funcionament de Son Serra no s’ha creat a l’empara del Reglament de Participació Ciutadana, sinó a l’empara del Reial Decret 2568/1986, de 28 de novembre, pel qual s’aprova del Reglament d’Organització, Funcionament i Règim Jurídic de les Entitats Locals. El Reglament de Participació Ciutadana contempla la constitució de consells sectorial o d’àrea a proposta de la Comissió Mixta de Participació Ciutadana; òrgan que no es troba a l’actualitat en funcionament. És a dir, per constituir un consell sectorial o d’àrea sotmès al Reglament de Participació Ciutadana és necessari una proposta prèvia d’aquesta Comissió Mixta. Atès la inexistència de la mateixa, s’ha creat un consell assessor a l’empara dels arts. 130 i 131 del ROF, al que no resulta d’aplicació aquest Reglament Municipal.
En conseqüència, no es vulnera ni el Reglament de Participació en general ni l’article 27 de l’indicat Reglament en particular, en la mesura en que aquest no resulta d’aplicació al Consell Sectorial l’estatuts del qual es varen aprovar inicialment mitjançant l’acord plenari de dia 8 de març de l’any 2017.
No obstant l’anterior, aquest equip de govern considera encertat el suggeriment d’eliminar la separació entre Serra Nova i Serra Vella i en aquest sentit s’eliminaran aquestes dues associacions com a membres independents i en representació de l’Associació de Veïns de Son Serra hi haurà dos consellers.
L’Associació, al·lega, en segon lloc, que l’Ajuntament disposa de prous mitjans de comunicació per garantir la participació ciutadana. Tal vegada sigui cert que l’Ajuntament disposi de prou mitjans per comunicar-se amb els distints col·lectius implicats en l’àmbit d’actuació del Consell que s’ha creat, però a part de que aquest no és un fet controvertit, cal dir que aquesta comunicació sempre és susceptible de millorar-se. La finalitat de la creació d’aquest òrgan complementari és precisament millorar aquesta comunicació i establir un marc d’actuació i unes normes de funcionament iguals per a tots els col·lectius implicats, sense favoritismes. L’actual sistema de comunicació pot donar lloc a desigualtats indesitjables. Amb la creació d’aquest òrgan es vol oferir més i millor participació ciutadana.
En tercer lloc, l’Associació de Veïns de Son Serra considera inapropiada alguna de finalitats per a les que es vol constituir el consell assessor, ja que es parla reiteradament, diu l’associació, d’activitat turística i de negoci, quan el nucli té un caràcter residencial i tranquil.
En aquest sentit cal dir que aquesta és una apreciació que, a criteri nostre, no coincideix amb la realitat, no només perquè la paraula “turístic” apareix només dues vegades en tot el text dels estatuts, sinó sobretot perquè aquesta no és la finalitat primordial per la qual es va crear aquest consell. El que no pot desconèixer una associació com la que presenta les al·legacions és la realitat del nucli. És innegable l’existència i la importància dels establiments turístics en aquest nucli reflectida a la informació facilitada per la Conselleria de Turisme, segons la qual el número de places turístiques de Son Serra és pràcticament igual al número d’habitants del nucli. Però a part de no ser la turística la finalitat primordial del Consell, resulta que aquesta no és incompatible amb un model de destinació tranquil i familiar. Moltes zones turístiques d’Espanya són promocionades i conegudes com un un destí tranquil i familiar i no per això deixin de ser zones turístiques.
Per tot l’anteriorment exposat, en ús de les facultats legalment conferides
PRIMER.- Estimar parcialment les reclamacions formulades per l’Associació de Veïns de Son Serra contra l’acord d’aprovació inicial dels estatuts reguladors del Consell Assessor Sectorial per a la Promoció i el Bon Funcionament de Son Serra adoptat per l’Ajuntament Ple en la sessió extraordinària celebrada el passat dia 8 de març de 2017, en el sentit expressat en els antecedents del present acord.
SEGON.- Introduir les següents modificacions als Estatuts inicialment aprovats:
a. L’article 9.1 passarà a tenir la següent redacció:
1. El Ple del Consell Assessor Sectorial de Son Serra estarà compost pels següents membres:
a. Tres membres electes de l’Ajuntament de Santa Margalida.
b. Dos consellers en representació de l’Associació de Veïns de Son Serra.
c. Un conseller en representació dels comerciants de Son Serra.
d. Un consellers en representació dels restauradors de Son Serra.
e. Un conseller en representació dels joves de Son Serra.
f. Un conseller en representació de les persones majors de Son Serra.
g. Un conseller en representació del Club Nàutic de Son Serra.
Fins a tres persones nombrades directament per l’Ajuntament de Santa Margalida.
TERCER.- Aprovar definitivament els Estatuts reguladors del Consell Assessor Sectorial per a la Promoció i el Bon Funcionament de Son Serra ordenar la publicació de l’acord i del text íntegre del reglament en el tauler d’anuncis de l’Ajuntament, en el BOIB i a la seu electrónica.
QUART.- Notificar l’acord als reclamants amb indicació dels recursos que procedeixin.
CINQUÈ.- Facultar al Sr. Batle-President per subscriure els documents relacionats amb aquest assumpte.
SISÈ.- El text íntegre i definitiu dels estatuts reguladors del Consell Assessor Sectorial per a la Promoció i el Bon Funcionament de Son Serra serà del següent tenor:
ESTATUTS REGULADORS DEL CONSELL ASSESSOR SECTORIAL PER A LA PROMOCIÓ I BON FUNCIONAMENT DE SON SERRA
TÍTOL PRELIMINAR
Article 1. Naturalesa.
1. El consell assessor, sota la denominació de Consell Assessor Sectorial per a la Promoció i Bon Funcionament de Son Serra, en endavant el Consell Assessor Sectorial de Son Serra, es constitueix sota l’emparament de l’article 130 del R.D. 2568/1986, de 28 de novembre, pel qual s’aprova el Reglament d’Organització, Funcionament i Règim Jurídic de les Entitats Locals.
2. El Consell Assessor Sectorial de Son Serra desenvoluparà exclusivament tasques informatives i formularà propostes en relació amb les iniciatives municipals, en relació als serveis municipals directament relacionats o amb repercussió a l’activitat turística, esportiva, cultural i d’oci, i en relació a iniciatives que puguin ser de rellevància per a Son Serra.
3. Els acords o propostes sorgides del Ple Consell Assessor Sectorial de Son Serra només tindran caràcter de recomanació i/o consultiu, en cap cas tindran caràcter decisori.
Article 2. Regulació.
El Consell Assessor Sectorial de Son Serra es regirà per l’establert en els presents Estatuts, així com també pel disposat en el Reglament d’Organització, Funcionament i Règim Jurídic de les Entitats Locals i demés disposicions legals que, amb caràcter supletori, li resultin d’aplicació.
Article 3. Finalitats.
El Consell Assessor Sectorial de Son Serra té per objecte:
a. Crear un espai d’informació, estudi i debat on tinguin cabuda i s’integrin els diversos agents institucionals, econòmics i socials que treballen a Son Serra.
b.Impulsar i fomentar l’activitat econòmica de Son Serra
c. Estudiar la realitat econòmica i turística de Son Serra, analitzar i donar facilitats per promoure noves fórmules de negoci i/o d’innovació.
d. Fomentar la utilització racional dels recursos naturals disponibles.
e. Proposar l’encàrrec i la realització d’estudis justificant-ne la necessitat.
f. Coordinar la participació dels sectors involucrats en l’activitat econòmica i social de Son Serra per fomentar la cooperació intersectorial i establir sinèrgies de feina.
g. Ser òrgan de consulta en la presa de decisions sobre temes que tinguin incidència i interès a Son Serra.
h. Presentar suggeriments, queixes, iniciatives i propostes no vinculants a l’Ajuntament de Santa Margalida, per tal de que siguin discutides per l’òrgan competent.
i. Elevar propostes a la consideració dels òrgans de govern de l’Ajuntament de Santa Margalida o d’altres institucions o organismes en el marc dels objectius generals de promoció i dinamització de les activitats esportives, culturals, turístiques i d’oci.
j. Fer un seguiment de la gestió municipal, a partir dels plans, programes o actuacions aprovats per l’Ajuntament o, en el seu defecte, a partir del Pressupost Municipal; així com també col·laborar i assessorar en la seva elaboració.
Article 4. Atribucions.
Les atribucions del Consell Assessor Sectorial de Son Serra tenen un caràcter consultiu i informatiu, podent elaborar estudis, dictàmens i propostes en l’àmbit sectorial pel qual ha estat constituït. Els documents elaborats no seran en cap cas vinculants, sinó que tindran rang de recomanació. No obstant, i en el cas de que es consideri adient per part dels òrgans de govern de l’Ajuntament de Santa Margalida podran derivar en propostes que, en tot cas, seran elevades als òrgans municipals competents per la seva aprovació.
Article 5. Àmbit.
L’àmbit d’actuació del Consell Assessor Sectorial de Son Serra es circumscriu exclusivament a la zona de Son Serra. No obstant l’anterior, s’estableix la possibilitat d’interrelació amb altres Consells Sectorials o institucions d’altres municipis.
Article 6. Duració.
El Consell Assessor Sectorial de Son Serra es constitueix per temps indefinit, sense perjudici de que els seus membres puguin variar amb motiu de canvi en l’Ajuntament o organisme del què siguin representants.
Article 7. Domicili.
1. Es fixa el domicili o seu del Consell Assessor Sectorial de Son Serra a les oficines municipals de Son Serra situades al carrer Llarg número 1 de Son Serra, CP 07459.
2. El Ple del Consell podrà modificar el domicili del Consell Assessor Sectorial de Son Serra que, en tot cas, haurà d’estar ubicat dins del terme municipal de Santa Margalida. L’acord adoptat al respecte es proposarà a l’Ajuntament de Santa Margalida per a la seva aprovació i el seu contingut es publicarà en el Butlletí Oficial de la Comunitat Autònoma.
TITOL II
ORGANITZACIÓ I FUNCIONAMENT.
CAPITOL I
ORGANITZACIÓ
Article 8.- Òrgans.
El Consell Assessor Sectorial de Son Serra estarà compost pels següents òrgans i membres
- El Ple.
- Les Comissions de Treball.
- El President.
- Els Vicepresidents.
- Els Consellers.
- El Secretari.
Article 9.- Ple del Consell Assessor Sectorial de Son Serra.
1. El Ple del Consell Assessor Sectorial de Son Serra estarà compost pels següents membres:
a. Tres membres electes de l’Ajuntament de Santa Margalida.
b. Dos consellers en representació de l’Associació de Veïns de Son Serra.
c. Un conseller en representació dels comerciants de Son Serra.
d. Un consellers en representació dels restauradors de Son Serra.
e. Un conseller en representació dels joves de Son Serra.
f. Un conseller en representació de les persones majors de Son Serra.
g. Un conseller en representació del Club Nàutic de Son Serra.
h. Fins a tres persones nombrades directament per l’Ajuntament de Santa Margalida.
2. Actuarà com a Secretari del Ple del Consell, amb veu però sense vot, el Secretari de la Corporació o funcionari en qui delegui.
3. Podran assistir a les reunions del Ple aquelles persones que el President o a proposta d’algun dels consellers amb comunicació prèvia, es considerin adients per raó de competència o activitat, en funció de les matèries que s’hagin de sotmetre a consideració amb la finalitat d’informar i assessorar sobre aspectes concrets. Aquestes persones, que tindran veu però no tindran dret a vot.
Article 10. Comissions de Treball.
1. El Ple podrà crear les Comissions de Treball que consideri oportunes, observant l’establert en l’article 18 dels presents estatuts pel que fa al seu règim de funcionament.
2. Les Comissions de Treball tindran la consideració de sectorials i estaran compostes com a màxim per 5 membres que seran designats pel President a proposta del Ple.
3. Exercirà les funcions de President de la Comissió la persona que fos designada per cada Comissió d’entre els seus membres.
4. Actuarà com a Secretari de la Comissió la persona que fos designada per cada Comissió d’entre els seus membres.
5. El President de la Comissió de treball serà el responsable d’ informar al Ple del Consell dels resultats de la feina realitzada per la comissió i les conclusions a les que s’arribi.
Article 11. President.
El President del Consell Assessor Sectorial presidirà el Ple del Consell i serà nomenat, entre els membres d’aquell que siguin representants electes de l’Ajuntament o entre els membres hagin estat designats directament per aquest. El nomenament es farà mitjançant elecció el primer Ple que es celebri una vegada constituït l’Ajuntament de Santa Margalida i requerirà el vot favorable de la majoria simple. El seu mandat finalitza una vegada celebrades les eleccions municipals, quedant en funcions fins que es faci la nova elecció del president.
Article 12. Vicepresidents.
El President del Consell Assessor Sectorial nomenarà dos vicepresidents entre el membres del Ple representants de l’Ajuntament i la duració del seu càrrec coincidirà amb la del President.
CAPITOL II
FUNCIONAMENT
Secció 1ra. Funcionament del Ple.
Article 13. Règim de les sessions.
1. El Ple es reunirà amb caràcter ordinari dues vegada a l’any, una dins el primer trimestre de l’any (gener a març) i la segona dins el primer trimestre del segon semestre de l’any (juliol, a setembre).
2. El Ple del Consell es podrà reunir amb caràcter extraordinari quan:
a. Així ho acordi el Ple.
b. A iniciativa del President.
c. A instància d’un terç dels membres del Ple, mitjançant sol·licitud dirigida al President, havent d’especificar a la sol·licitud els assumptes a tractar.
3. Per raons d’interès, el Ple es podrà reunir en sessió de caràcter extraordinari i urgent quan concorrin a més del president, un dels dos vicepresidents, el secretari i la majoria dels Consellers que composen el Ple i manifestin la seva voluntat expressa de constituir-se en sessió plenària.
Article 14. De la convocatòria.
1. Les sessions del Ple del Consell Assessor Sectorial de Son Serra de caràcter ordinari seran convocades i notificades pel President al menys deu dies hàbils abans de la data prevista de celebració. A la convocatòria s’hi adjuntarà un ordre del dia de la sessió i l’acta de la sessió anterior per lectura prèvia a la seva aprovació, restant en el domicili del Consell la documentació suport a efectes de consulta per part dels Consellers.
2. El President podrà convocar i notificar sessions del Ple del Consell Assessor Sectorial de Son Serra de caràcter extraordinari al menys cinc dies hàbils abans de la data de celebració. A la convocatòria s’hi adjuntarà un ordre del dia de la sessió i l’acta de la sessió anterior per lectura prèvia a la seva aprovació, restant en el domicili del Consell la documentació suport a efectes de consulta per part dels Consellers.
Article 15. De la constitució del Ple.
1. El Ple del Consell Assessor Sectorial de Son Serra, tant en sessió ordinària com en sessió extraordinària, quedarà vàlidament constituït en primera convocatòria quan concorrin un número de consellers que representin la majoria absoluta del número de membres que composin el Ple i en segona convocatòria, mitja hora més tard, qualsevol que sigui el número de consellers sempre i quan representin al manco la majoria del número total de consellers i els col·lectius als quals representen siguin també la majoria.
2. El Ple del Consell es podrà constituir en sessió extraordinària i urgent quan concorrin les condicions establertes en l’article 13.3 dels presents Estatuts.
3. Per a la vàlida eficaç constitució del Ple, deliberacions i adopció d’acords, serà requisit inexcusable la concurrència del President o un dels Vicepresidents i del Secretari o persona en qui aquest delegui
Article 16. Dels Acords.
Els acords del Ple s’adoptaran per majoria simple, excepte l’acord per proposar la modificació dels Estatuts que requerirà el vot favorable de la majoria absoluta del nombre legal de membres del Ple.
Article 17. De les votacions.
Les votacions per a l’adopció dels acords seran ordinàries, si bé el Secretari haurà de reflectir en l’acte de la sessió el sentit del vot expressat per cada un dels membres
Secció 2na. Funcionament de les Comissions de Treball
Article 18. Constitució, règim i funcionament
1. La constitució de les Comissions de Treball, el règim de sessions, la seva periodicitat, convocatòria, contingut dels treballs i adopció d’acords quedarà establert amb caràcter previ en el moment de constitució de cada comissió.
2. Per a la vàlida i eficaç constitució, deliberacions i adopció d’acords, serà requisit inexcusable la concurrència del President de la Comissió de treball i del Secretari o de la persona que el substitueixi.
3. Els acords de les Comissions de Treball s’adoptaran per majoria simple.
4. Les Comissions podran sol·licitar l’assistència a un o a varis tècnics i experts externs en les matèries a tractar sense que, en cap cas, dita assistència pugui ser retribuïda a no ser que hagi estat prèviament autoritzat pel Ple del Consell Assessor de Son Serra.
5. El President de la Comissió de Treball serà l’encarregat de traslladar els dictàmens de la mateixa al Ple del Consell Assessor de Son Serra.
TÍTOL III
FUNCIONS DELS ÒRGANS.
Article 19. Funcions del Ple.
Són funcions del Ple del Consell Assessor Sectorial de Son Serra les següents:
a. Formular propostes de modificació dels presents Estatuts.
b. Aprovar les actes de les sessions plenàries.
c. Encarregar i aprovar estudis i dictàmens.
d. Sotmetre propostes a la consideració dels òrgans de l’Ajuntament de Santa Margalida.
e. Elevar propostes a altres organismes.
f. Constitució de les Comissions de Treball.
g. Designar els components de les Comissions de Treballs i proposar al President i al Secretari.
h. Decidir la incorporació de nous membres
i. Aquelles altres que no estiguin expressament atribuïdes a altres òrgans i que contribueixin a la consecució de les finalitats descrites en l’article 3 dels presents Estatuts.
Article 20. Funcions de les Comissions de Treball.
Seran funcions de la Comissió de Treball aquelles de tipus tècnic, d’estudi i proposta que fossin encomanades en l’acord de creació.
Article 21. Funcions del President.
Són funcions del President del Consell Assessor Sectorial de Son Serra les següents:
a. Convocar, presidir i dirigir les sessions del Ple del Consell.
b. Fixar l’ordre del dia de les sessions ordinàries i extraordinàries.
c. Representar al Consell Assessor Sectorial davant l’organisme que pertoqui.
d. Dirigir-se a les diferents entitats a fi de que proposin els seus representants.
e. Autoritzar amb el seu vist-i-plau les actes del Ple i els acords que s’adoptin.
f. Elevar informes, assumptes i propostes del Ple a l’Ajuntament de Santa Margalida.
g. Exercir el vot de qualitat en cas d’empat en una votació. Per fer ús d’aquest dret serà necessari que la votació es repeteixi i només si persisteix l’empat decidirà el vot de qualitat.
h. Altres funcions inherents al càrrec
Article 22. Funcions dels Vicepresidents.
Correspon als Vicepresidents, pel seu ordre, substituir al President en els casos d’absència, vacant o impossibilitat d’aquest, així com assistir-lo en l’exercici de les seves funcions.
TÍTOL IV.- DRETS, DEURES I REQUISITS DELS MEMBRES DEL CONSELL.
Article 23. Drets dels Consellers.
Tots i cadascun dels membres del Consell Assessor Sectorial ostenten els següents drets:
a. Assistir, participar i elevar propostes i mocions als òrgans del Consell sobre qualsevol matèria de la seva competència.
b. Exercitar el dret de vot, així com fer constar en acta els extrems que consideri.
c. Formular precs i preguntes.
d. Obtenir qualsevol informació que estimi necessària pel correcte desenvolupament del seu càrrec, així com sol·licitar els antecedents i documents que precisi en relació als temes a tractar pel consell, que seran facilitats pel Secretari sense que puguin sortir de la seu del Consell, excepte que el President ho autoritzi expressament.
e. Proposar al President l’ assistència de tècnics o experts amb caràcter ocasional i si algun aspecte a tractar al Ple del Consell ho requereix.
f. Tots aquells drets inherents a la condició de conseller.
Article 24. Pèrdua de la condició de Conseller.
Els membres del Consell Assessor Sectorial de Son Serra perdran la seva condició de Consellers en els següents casos:
a. Per defunció o declaració legal d’absència o mort.
b. A proposta de les entitats que representi.
c. Per dissolució de l’ entitat que representi.
d. Per declaració judicial que afecti a la capacitat d’obrar.
e. Per renúncia expressa del Conseller.
f. A proposta del Ple del Consell dirigida a l’entitat que representa i acceptada per aquesta quan es produeixi una absència reiterada a les sessions del Ple del Consell sense causa justificada, designant en aquest cas nou conseller.
Article 25. Exercici del càrrec.
L’exercici del càrrec de Conseller serà gratuït.
Article 26. Duració.
1. El càrrec de Conseller finalitzarà automàticament quan acabi el temps durant el qual fou designat per representar l’entitat que el va elegir, sense perjudici de que segueixi exercint el seu càrrec “en funcions” fins que l’entitat en designi a un altre.
2. Tots els Consellers podran ser reelegits per les respectives entitats a les quals representen.”
Contra el present acord, en aplicació de l’article 112.3 de la Llei 39/2015, d’1 d’octubre, del Procediment Administratiu Comú de les Administracions Públiques, i donat que aprova una disposició de caràcter general, es pot interposar recurs contenciós administratiu, davant la Sala contenciosa administrativa del Tribunal Superior de Justícia de les Illes Balears en el termini de dos mesos, a comptar des del dia següent al de la present publicació, de conformitat amb l’article 46 de la Llei 29/1998, de 13 de juliol, de la jurisdicció contenciosa administrativa. Tot això sense perjudici de que es pugui interposar qualsevol altre recurs que s’estimi més convenient.
Santa Margalida, 30 de maig de 2017
El Batle
P.D.S. (Decret núm. 1193 de data 02/12/2016, Primer Tinent de Batle, Martí A. Torres Valls)
Joan Monjo Estelrich