Torna

Butlletí Oficial de les Illes Balears

Secció II. Autoritats i personal

Subsecció segona. Oposicions i concursos

AJUNTAMENT DE SANTANYÍ

Núm. 6044
Convocatòria i bases de les proves per cobrir, com funcionaris/àries de carrera i pel torn restringit de promoció interna, dues places d’administratiu d’administració general de l’Ajuntament de Santanyí

  • Contingut, oficial i autèntic, de la disposició: Document pdf  Versió PDF

Text

Per acord de la Junta de Govern Local de data 12 de maig de 2017, s’aprova la convocatòria i les bases de les proves per cobrir, com funcionaris/àries de carrera i pel torn restringit de promoció interna, dues places d’administratiu d’administració general de l’Ajuntament de Santanyí, en els termes següents:

CONVOCATÒRIA I BASES DE LES PROVES SELECTIVES PER COBRIR, COM A FUNCIONARIS/ÀRIES DE CARRERA I PEL TORN RESTRINGIT DE PROMOCIÓ INTERNA, DUES PLACES D’ADMINISTRATIU/IVA D’ADMINISTRACIÓ GENERAL DE L’AJUNTAMENT DE SANTANYÍ.

Primera. Objecte de la convocatòria

L’objecte d’aquesta convocatòria és proveir com a funcionaris/àries de carrera, pel torn restringit de promoció interna 2 places vacants d’administratiu de l'Ajuntament de Santanyí, a través del sistema de concurs-oposició.

Característiques del lloc de treball: escala d’administració general, subescala administrativa, grup C, subgrup C1, 100% de jornada, nivell de destinació 20.

Segona. Requisits de les persones aspirants

Per prendre part en l'esmentat procés selectiu serà necessari comptar amb els següents requisits en la data d’expiració del termini assenyalat per a la presentació de les sol·licituds:

a) Ser espanyol o tenir la nacionalitat d’algun dels estats membres de la Unió Europea d’acord amb les previsions contingudes a l’article 57 del Reial Decret Legislatiu 5/2015, de 30 d'octubre, pel qual s’aprova el text refós de la Llei de l’Estatut Bàsic de l’Empleat Públic (EBEP).

b) Tenir acomplerts 16 anys d’edat i no haver arribat a l’edat de jubilació forçosa, ambdues edats referides al dia en que finalitzi el termini de presentació d’instàncies.

c) No haver estat separat/ada mitjançant expedient disciplinari de qualsevol de les administracions públiques, ni trobar-se inhabilitat/ada, per sentència ferma, per al compliment de funcions públiques. Igualment, no estar sotmès a sanció disciplinaria o condemna penal que impedeixi, en el seu Estat d’origen, l’accés a la funció pública en els supòsits d’aspirants que no tinguin la nacionalitat espanyola.

d) Estar en possessió del títol de Batxillerat, BUP, Formació Professional de segon grau o titulació equivalent, o estar en condicions d’obtenir-lo en la data que finalitzi el termini de presentació d’instàncies.

No obstant, en virtut del que es disposa a la disposició addicional vint-i-dosena de la Llei 30/1984, de 2 d’agost, de Reforma de la Funció Pública, també podran presentar-se els funcionaris de carrera, auxiliar administratiu de l’Escala d’Administració general, que tenguin una antiguitat mínima al subgrup C2 de 10 anys.

e) Posseir la capacitat funcional necessària per al desenvolupament de les corresponents funcions.

f) Ser funcionari/ària de carrera del grup C, subgrup C2, i tenir una antiguitat d' almenys dos anys de servei actiu en l'esmentat grup i subgrup de l'Escala de d'Administració General de la plantilla de funcionaris/àries d’aquest Ajuntament.

g) Acreditar el requisit de coneixement de llengua catalana, nivell C1 (nivell de domini funcional efectiu), de conformitat amb la Llei 4/2016, de 6 d’abril, de modificació de la Llei 3/2007, de 27 de març, de la funció pública de la comunitat autònoma de les Illes Balears.

Aquests coneixements han de ser acreditats mitjançant l’aportació del títol o certificat oficial corresponent, expedit per la Direcció General de Política Lingüística de les Illes Balears o equivalències previstes.

La no acreditació d’aquest requisit obligarà les persones aspirants a la superació d’una prova específica que acrediti el nivell C1 de coneixements de llengua catalana.

h) Abonar una taxa de 14 euros pels drets d’examen dins el termini de presentació de sol·licituds, sense que es puguin abonar en un altre moment.

L’abonament dels drets d’examen haurà de ser satisfet al següent compte bancari:  Banc Mare Nostrum (Sa Nostra) ES25 0487 2045 75 2000006071. Indicant el DNI i el nom de la plaça a la qual opta.

i) Abans de prendre possessió de la plaça, la persona interessada haurà de fer constar que no està sotmesa a cap dels motius d’incompatibilitat establerts en la Llei 53/1984, de 26 de desembre, que regula el personal al servei de les administracions públiques o comprometre’s, si escau, a exercir l'oportuna opció en el període de temps que preveu l’article 10 de la disposició legal anterior, i no percebre pensió de jubilació, de retir o d’orfenesa.

Tercera. Presentació de sol·licituds

Les instàncies per sol·licitar prendre part en el procés selectiu es dirigiran al batle de la Corporació i es presentaran al Registre general de l’Ajuntament de Santanyí durant el termini de vint dies naturals següents al de la publicació de l’anunci de la convocatòria al Butlletí oficial de les Illes Balears.

Les instàncies també es podran presentar en la forma que s’indica a l’article 16 de la Llei 39/2015, d'1 d’octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques (endavant LPACAP).

Les instàncies hauran d’anar acompanyades dels justificants, originals o fotocòpies degudament acarades, dels requisits assenyalats en les lletres a), d), g) i h) de la base segona i  dels mèrits que es vulguin fer valer a la fase de concurs.

Així mateix, els aspirants hauran de confeccionar un índex ajustat a la fase de concurs de les presents bases on es recullin ordenadament els mèrits al·legats.

L’import dels drets d’examen únicament serà retornat a aquelles persones que no fossin  admeses  per  falta  d’alguns  dels  requisits  exigits  per  prendre  part  en  les  proves  selectives,  sempre  que  formulin  la  seva reclamació en el termini d’un mes, comptat a partir de la publicació en la pàgina web de la Corporació de la resolució per la qual s’aprova la llista definitiva de persones admeses i excloses.

Les persones que superin el procés selectiu hauran de presentar la resta de requisits que s'indiquen en la base segona amb caràcter previ al seu nomenament.

De conformitat amb el que estableix l’article 45.1.b de la LPACAP, es fixa com a mitjà de comunicació de les publicacions que es derivin dels actes integrants d’aquest procediment selectiu el tauler d’anuncis de l'Ajuntament de Santanyí i la pàgina web de la corporació www.ajsantanyi.net.

Quarta. Admissió d’aspirants

Finalitzat el termini de presentació de sol·licituds, el batle aprovarà per resolució la relació provisional persones admeses i excloses, en la qual constaran el nom i els llinatges de les persones candidates, el número de document nacional d’identitat i la causa de la seva exclusió, si n’és el cas, concedint-se un termini de deu dies hàbils per a la presentació d’esmenes o reclamacions, d’acord amb el que preveu l’article 68 de la LPACAP.

De no presentar-se cap reclamació es considerarà definitiva la relació inicialment publicada.

Les persones aspirants excloses o omeses que no presentin al·legacions dins del termini assenyalat, justificant el seu dret d’estar-hi admesos, seran definitivament exclosos del procés.

Els errors de fet podran corregir-se en qualsevol moment, d’ofici o a petició de la persona interessada.

Transcorregut el termini fixat per presentar al·legacions, es dictarà resolució que declararà aprovada la relació definitiva de persones aspirants admeses i excloses. Aquesta  resolució  s’exposarà en el tauler d’anuncis d’aquest Ajuntament i a la pàgina web de l'Ajuntament de Santanyí, i s’hi indicarà també el lloc, la data i l'hora de la constitució del tribunal qualificador per a l'inici del concurs-oposició.

A proposta del tribunal qualificador, una vegada constituït, es fixarà lloc, data i hora de realització de la prova de català per a les persones aspirants que no hagin acreditat els coneixements de la llengua catalana exigits, i per a la realització del primer exercici de la fase d’oposició; queden convocades les persones aspirants per a la realització dels esmentats exercicis amb l’exposició d’aquesta resolució al tauler d’anuncis de l'Ajuntament de Santanyí i a la pàgina web de l'Ajuntament

Cinquena. Prova per acreditar el requisit de coneixement de la llengua catalana

Amb caràcter previ a l'inici dels exercicis del procés selectiu, aquelles persones aspirants que no puguin acreditar documentalment els coneixements de llengua catalana corresponents al nivell requerit en aquesta convocatòria hauran de realitzar una prova del nivell C1 (nivell de domini funcional efectiu).

La prova de català serà de caràcter obligatori i eliminatori.

Per a la realització i avaluació de les proves de llengua catalana queda designada la tècnica d’assessorament lingüístic de català de l'Ajuntament de Santanyí, Agnès Vanrell Sureda.

La qualificació serà d’apte/a o no apte/a.

Sisena. Tribunal qualificador

El Tribunal qualificador es constituirà en la forma que determina l’article 60 del Reial Decret Legislatiu 5/2015, de 30 d’octubre- TRLEBEP, i, supletòriament, l’article 51 de la Llei 3/2007, de la funció pública de la CAIB.

Els membres del tribunal han de ser funcionaris de carrera, d’igual o superior categoria, i amb titulació acadèmica d’igual o de superior nivell a l'exigida a les persones aspirants per a la present convocatòria.

Estarà format per:

-Un president:

Titular: Pedro Herrero Moya, Secretari de l'Ajuntament de Santanyí

Suplent: Guillermo Mascaró Llinás, funcionari de carrera de l'Ajuntament de Santanyí

-Quatre vocals:

Titular: Ana María Bonet Vidal, Interventora de l'Ajuntament de Santanyí

Suplent: Rita Picó Mas, funcionària de carrera l'Ajuntament de Santanyí

Titular: Miquel Nadal Ribas, funcionari de carrera de l'Ajuntament de Santanyí

Suplent: Irene Corrales Pascual, funcionària de carrera l'Ajuntament de Santanyí

Titular: Luisa Delgado Rosselló, funcionària de carrera de l'Ajuntament de Santanyí  

Suplent:  Jaumeta Rotger Vallbona, funcionària de carrera de l'Ajuntament de Santanyí

Titular: Catalina Rigo Rigo, funcionària de carrera de l'Ajuntament de Santanyí  

Suplent: Alicia Blanco Moncayo, funcionària de carrera de l'Ajuntament de Santanyí

-Secretari/a: serà designat/ada per votació dels membres del Tribunal.

La pertinença al Tribunal Qualificador serà sempre a títol individual, no es pot exercir en representació ni per compte de ningú.

Podran nomenar-se assessors/res del tribunal, que actuaran amb veu però sense vot. El tribunal tendrà la consideració d’òrgan dependent de l’autoritat del batle.

El tribunal no podrà constituir-se ni actuar sense l’assistència de la meitat dels seus membres, ja siguin titulars o suplents, i les decisions s’adoptaran per majoria simple, en cas d’empat, decidirà el president. Sempre serà necessària la presència del president.

En absència del secretari/a, assumirà les seves funcions, el membre que designi el propi tribunal.

Els membres del tribunal resoldran les incidències i reclamacions que es puguin produir. El tribunal queda facultat per interpretar aquestes bases, resoldre dubtes que es plantegin i per prendre els acords necessaris per assegurar el correcte desenvolupament de la convocatòria aprovada, en tot allò no previst a les bases.

Les presents bases s’interpretaran en el sentit finalista que millor garanteix la preservació dels principis d’igualtat, mèrit i capacitat.

L’abstenció i la recusació dels membres del tribunal s’han d’ajustar al que preveuen els articles 23 i 24 de la Llei 40/2015, d'1 d’octubre, de règim jurídic del sector públic.

La indemnització per assistència al tribunal qualificador es regirà per la normativa autonòmica vigent.

 

Setena. Procediment de selecció

El procediment de selecció constarà de dues fases: concurs i oposició

1. Fase d’oposició

La puntuació màxima de la fase d’oposició serà de 70 punts i constarà dels exercicis següents:

Primer exercici: De caràcter obligatori i eliminatori

Consistirà a contestar un qüestionari tipus test amb respostes alternatives sobre el temari de l’annex I d’aquestes bases. El termini màxim per realitzar la prova serà d’una hora.

Es puntuarà de 0 a 40 punts, essent necessari per superar la prova obtenir una puntuació mínima de 20 punts.

Segon exercici: De caràcter obligatori i eliminatori

Consistirà en la realització d’un únic exercici de caràcter pràctic, d'entre dos alternatius proposats pel tribunal i relacionats amb els procediments, tasques i funcions habituals de la plaça d'administratiu/iva. Durant la realització d’aquest exercici, les persones aspirants podran fer ús dels texts legals de què disposin.

En aquest exercici es valorarà fonamentalment la capacitat de raonament, la sistemàtica en el plantejament i l'adequada interpretació de la norma aplicable.

Aquest exercici tendrà una duració màxima de 90 minuts i es puntuarà amb un màxim de 30 punts, essent eliminades les persones aspirants que no aconsegueixin una puntuació mínima de 15 punts.

La qualificació final de la fase d’oposició serà la suma aritmètica de les puntuacions obtingudes en cada un dels exercicis.

2. Fase de concurs

Aquesta fase únicament serà aplicable a aquelles persones aspirants que superin la fase d’oposició.

La fase de concurs no podrà tenir-se en compte per superar les proves de la fase oposició. La puntuació màxima de la fase de concurs serà de 30 punts i el Tribunal avaluarà els següents mèrits:

2.1. Experiència professional:

a) Serveis prestats a l'Ajuntament de Santanyí en un lloc de feina de categoria similar o immediatament inferior a la plaça convocada: 0,10 punts per mes complet.

b) Serveis prestats a qualsevol altra administració pública en un lloc de feina de categoria similar o immediatament inferior a la plaça convocada: 0,050 punts per mes complet.

2.2. Cursos de formació i perfeccionament:

Cursos relacionats amb la plaça objecte de la convocatòria de formació i perfeccionament impartits per l'Institut Nacional d'Administració Pública (INAP), Escola Balear d'Administració Pública (EBAP), Federació d'Entitats Locals de les Illes Balears (FELIB), Federació Espanyola de Municipis i Províncies (FEMP), Universitats, col·legis professionals, organitzacions sindicals les organitzacions sindicals signants dels acords de formació contínua de les administracions públiques, l'Administració de l'Estat i Autonòmica.

La valoració es farà d’acord amb els criteris que s’indiquen a continuació i només es valoraran els cursos amb una durada igual o superior a deu (10) hores.

- Per cada certificat d’aprofitament: 0,025 punts per hora.

- Per cada certificat d’assistència: 0,005 punts per hora.

2.3. Titulacions acadèmiques

- Llicenciatures universitàries, grau o equivalent, 2 punts per títol

- Títol  de doctor, 1 punt per títol

- Títol de postgrau, 1 punt per títol

2.4. Coneixement de la llengua catalana

La puntuació màxima d’aquest apartat és de 2 punts, i es valoraran els certificats expedits o reconeguts com a equivalents per la Direcció General de Política Lingüística del Govern de les Illes Balears. Només es computarà el nivell més alt acreditat.

Certificat C2 o equivalent: 1,50 punts

Certificat E o  equivalent: 0,50 punts

Certificat C2+E (o equivalent): 2,00 punts

Vuitena. Desenvolupament dels exercicis

Iniciat el procés selectiu, les puntuacions obtingudes per les persones aspirants que hagin superat cadascuna de les proves, juntament amb la data, l’hora i el lloc en què es farà la prova següent, s’exposaran al tauler d’anuncis de l'Ajuntament de Santanyí i la pàgina web de la Corporació.

Una vegada acabada la fase d’oposició, el tribunal passarà a valorar els mèrits adduïts per aquelles persones aspirants que hagin superat la fase de l’oposició, d’acord amb la baremació prevista en la fase de concurs.

Després de la publicació de la qualificació de cada una de les proves d’oposició i de la fase de concurs, els aspirants gaudiran d’un termini màxim de tres (3) dies per sol·licitar la seva revisió.

El Tribunal tendrà un termini de 7 dies per resoldre les reclamacions presentades.

La qualificació final vendrà determinada per la suma de las puntuacions obtingudes en la fase d’oposició i dels mèrits valorats en la fase de concurs. En cas d’empat, aquest es resoldrà aplicant la graduació següent: 1) millor puntuació en la fase d’oposició; 2) millor puntuació en la fase de concurs; 3) de persistir l’empat es procedirà a un sorteig.

Novena. Disposicions de caràcter general

1. Les persones aspirants seran convocades per a cada exercici en una crida única, sense perjudici de les sessions que es necessiten per al seu desenvolupament, decaient en el seu dret els opositors que no compareguin a la seva realització, llevat els casos de força major, degudament justificats i apreciats pel Tribunal.

2. El Tribunal, en aquells casos que consideri pertinents, adaptarà els mitjans de realització dels exercicis de les persones aspirants discapacitades, de manera que gaudeixin d’igualtat d’oportunitats respecte a la resta de persones aspirants, sempre que ho hagin indicat així en la instància per prendre part en els corresponents processos selectius.

3. El compliment de les condicions i els requisits exigits per poder participar en els diferents processos selectius, així com els específics dels diversos torns i convocatòries, s’han de complir en la data del termini de presentació de sol·licituds i mantenir-se a la presa de possessió.

Desena. Relació de persones aprovades

Es consideraran aprovades, d’entre les persones aspirants que hagin superat les proves, aquelles que hagin obtingut la puntuació més alta, d’acord amb allò que es determina a la base vuitena, tenint en compte que el nombre de persones aspirants aprovades no podrà ser superior al de vacants convocades.

Finalitzades i valorades les proves selectives el tribunal qualificador farà pública, la relació provisional de persones aspirants que hagin superat les proves i hagin resultat seleccionades per accedir a la categoria corresponent, per l’ordre de puntuació assolida, amb indicació de la qualificació obtinguda, nom i llinatges i número de document nacional d’identitat.

Totes les persones aspirants disposaran d’un termini de tres dies hàbils, des de la publicació, per efectuar les reclamacions oportunes davant el tribunal.

El Tribunal farà pública la llista definitiva de les puntuacions de les persones aspirants aprovades, la qual no podrà contenir un nombre de persones aprovades superior al de les places vacants objecte d’oferta. Així mateix, la llista definitiva pot incloure l’esmena d’ofici dels errors detectats.

El Tribunal qualificador elevarà al batle la relació de persones aprovades i en proposarà el corresponent nomenament.

A la llista de persones aprovades, el tribunal hi haurà d’incloure una diligència on es farà constar la data de la seva publicació i s’especificarà que aquesta data inicia el termini per a la presentació de documents.

Onzena. Presa de possessió

Els aspirants que superin aquest procés de selecció, presentaran en el termini de deu dies naturals següents a aquell en què es publiqui pel Tribunal la relació definitiva a què es refereix la base anterior, els següents documents:

a) Fotocòpia, degudament compulsada, del document nacional d’identitat passaport o nombre d’identificació d’estranger. En el supòsit de descendents d’espanyols o de nacionals d’altres Estats membres de la Unió Europea i del seu cònjuge, contemplats a la base 2.1.a hauran d’acreditar, a més, el vincle de parentiu i si escau, el fet de viure a expenses o estar a càrrec d’espanyol o nacional de la Unió Europea amb el qual tinguin aquest vincle.

b) Declaració  jurada  o  promesa  de  no  haver  estat  separat,  mitjançant  expedient  disciplinari,  del  servei  de  qualsevol  de  les administracions públiques ni trobar-se inhabilitat per a l’acompliment de les funcions públiques mitjançant sentència penal ferma.

c) Els  nacionals  dels  altres  estats  membres  de  la  Unió  Europea  que  no  tenguin  la  nacionalitat  espanyola  hauran  d’acreditar, mitjançant document suficient, degudament traduït al castellà o al català, no estar sotmès a sanció disciplinària o condemna legal que  impedeixi en el seu Estat l’accés a l’ocupació pública.

d) Certificat mèdic acreditatiu de no patir malaltia ni defecte físic i/o psíquic que impossibilitin per al servei.

e) Declaració jurada on la persona interessada haurà de fer constar que no està sotmesa a cap dels motius d’incompatibilitat establerts en la Llei 53/1984, de 26 de desembre, que regula el personal al servei de les administracions públiques o comprometre’s, si escau, a exercir l'oportuna opció en el període de temps que preveu l’article 10 de la disposició legal anterior, i no percebre pensió de jubilació, de retir o d’orfenesa.

Les persones aspirants que dins del termini indicat, i excepte els casos de força  major, no presentessin la referida documentació, o de l’examen de la mateixa es deduís que manquen d'algun dels requisits assenyalats a la base segona, no podran ser nomenades quedant anul·lades totes les actuacions.

Conclòs el procés selectiu, i a proposta del Tribunal, els que ho haguessin superat serà  nomenats/ades  funcionaris/àres de carrera de l'Ajuntament de Santanyí que es publicarà en el Butlletí Oficial de les Illes Balears.

La presa de possessió d’aquests aspirants s’efectuarà en el termini màxim d'un mes des de la data de publicació del seu nomenament en el Butlletí Oficial de les Illes Balears.

Dotzena. Interposició de recursos

Contra aquesta resolució, que posa fi a la via administrativa, podeu interposar, amb caràcter potestatiu, recurs de reposició davant el mateix òrgan que l’ha dictada, d’acord amb el que disposa l’art. 123 de la LPACAP. El termini per interposar-lo és d’un mes a comptar des de l’endemà al de la recepció d’aquesta notificació, i en aquest cas no és pot interposar recurs contenciós administratiu fins que s’hagi resolt expressament el de reposició o s’hagi produït la seva desestimació presumpta.

El recurs de reposició ha de presentar-se al Registre General d’aquest Ajuntament o en les dependències i mitjans a què és refereix l’art. 16.4 de la Llei 39/2015 abans esmentada, i s’entendrà desestimat quan no es resolgui i notifiqui en el termini d’un mes, a comptar des de l’endemà de la seva interposició, cas en què quedarà expedita la via contenciosa administrativa.

Si no s’utilitza el recurs potestatiu de reposició, es pot interposar directament recurs contenciós administratiu, conformement a l'establert en l’article 123 anteriorment citat, i en els articles 45 i següents de la Llei 29/98, de 13 de juliol, reguladora de la jurisdicció contenciosa administrativa, davant els jutjats contenciosos administratius de Palma de Mallorca, en el termini de dos mesos a comptar des de l’endemà de la publicació d’aquesta resolució.

 

ANNEX I

Programa de temes

TEMES GENERALS

Tema 1. El procediment administratiu: consideracions generals. Les fases del procediment administratiu: iniciació, ordenació, instrucció i terminació. El silenci administratiu. La tramitació simplificada del procediment administratiu.

Tema 2. Dimensió temporal del procediment. Referència als procediments especials.

Tema 3. L’acte administratiu: concepte, classes i elements. Motivació, notificació i publicació.

Tema 4. Eficàcia dels actes administratius. Validesa dels actes administratius.

Tema 5. Revisió dels actes administratius. Revisió d’ofici. Els recursos administratius: principis generals. El recurs d’alçada. El recurs potestatiu de reposició. El recurs extraordinari de revisió. El recurs econòmic administratiu.

Tema 6. La responsabilitat patrimonial de les Administracions Públiques. Responsabilitat de les autoritats: evolució històrica i situació actual.

TEMES ESPECÍFICS

Tema 7. Ordenances, reglaments i bans. Procediment d’elaboració i aprovació. Infraccions.

Tema 8. El personal al servei de les entitats locals: funcionaris, personal laboral, personal eventual i personal directiu professional.

Tema 9. Règim jurídic del personal de les entitats locals: drets i deures. Règim disciplinari. Situacions administratives. Incompatibilitats.

Tema 10. La contractació administrativa a l’esfera local. Classes de contractes. La selecció del contractista. Execució, modificació i suspensió dels contractes. La revisió dels preus. Invalidesa dels contractes. Extinció dels contractes.

Tema 11. Funcionament dels òrgans col·legiats locals: règim de sessions i acords. Actes i certificacions d’acords. Les resolucions del President de la Corporació.

Tema 12. La legislació sobre règim del sòl i ordenació urbana: evolució i principis inspiradors. La legislació bàsica estatal.

Tema 13. Legislació sectorial aplicable a l’àmbit local. Seguretat pública. Consum. Urbanisme. Espectacles públics i activitats recreatives.

Tema 14. Els pressupostos de les entitats locals. Principis, integració i documents de què consten. Procés d’aprovació del pressupost local. Principis generals d’execució del pressupost. Modificacions pressupostàries: els crèdits extraordinaris i els suplements de crèdit, les transferències de crèdit i altres figures. Liquidació del pressupost.

Tema 15. La despesa pública local: concepte i règim legal. Execució de la despeses públiques. Comptabilitat i comptes.

Tema 16. L’administració electrònica: l’accés electrònic dels ciutadans als serveis públics. Seu electrònica. Identificació i autentificació. Registres, comunicacions i notificacions electròniques. La gestió electrònica dels procediments.

 

ANNEX II

Model d’instància

Dades personals:

Primer llinatge: _________________________________________________________

Segon llinatge:  _________________________________________________________

Nom: ________________________________________________________________

DNI núm.: _________________________

Telèfon: ______________________            Telèfon mòbil: _______________________

Adreça correu electrònic: _________________________________________________

Domicili: _____________________________________________________________

Localitat: ________________________________________          C.P.: _____________

EXPÒS que reuneix tots i cadascun dels requisits exigits en la base segona de les bases específiques per a la secció i provisió per promoció interna de dos places d'administratiu/iva, aprovades per la Junta de Govern de l'Ajuntament de Santanyí en data 12 de maig de 2017.

SOL·LICIT ser admès/esa al procés selectiu per a la provisió pel torn restringit de promoció interna de dues places d'administratiu d'administració general.

AUTORITZ la publicació en el Butlletí Oficial de les Illes Balears, el tauler d'anuncis i en la pàgina web de l'Ajuntament de Santanyí d'aquelles dades personals relatives a la meva identitat que resultin imprescindibles per a la realització de tot el procés selectiu.

Santanyí, ................... d ....................................de 2017

            (Signatura de la persona interessada)

BATLIA DE L’AJUNTAMENT DE SANTANYÍ

 

Santanyí, 6 de juny de 2017

El batle,

Llorenç S Galmés Verger