Torna

Butlletí Oficial de les Illes Balears

Secció V. Anuncis

Subsecció primera. Contractació Pública

AJUNTAMENT DE MANACOR

Núm. 5992
Informació pública i convocatòria simultània de licitació del contracte del servei de seguiment ambiental de l'abocador del Coll del Vent de Manacor

  • Contingut, oficial i autèntic, de la disposició: Document pdf  Versió PDF

Text

Per decret de batlia de 5 de juny de 2017  s’ha aprovat l’expedient del contracte que és objecte d’aquest anunci. De conformitat amb aquest i als efectes prevists a l’article 188 de la Llei 20/2006, municipal i de règim local de les Illes Balears, els plecs de condicions reguladors d’aquesta autorització s’exposen al públic durant el termini de 10 dies naturals, comptadors a partir del següent al de la inserció d’aquest anunci en el BOIB, perquè puguin presentar-s’hi reclamacions amb caràcter simultani a l’obertura del procediment de licitació.

1. Entitat adjudicadora

a) Organisme: Ajuntament de Manacor

b) Dependència que tramita l'expedient: Contractació

2. Objecte de l’autorització

a) Descripció: serveis de seguiment ambiental de l’abocador del Coll del Vent

b) Termini: 4 anys prorrogable anualment per 2 anys més

c) Exp. núm.: 15/2017

3. Tramitació, procediment i forma d'adjudicació

a) Tramitació: ordinària.

b) Procediment: obert.

c) Forma: selecció en funció de diversos criteris.

4. Pressupost màxim de licitació: 

Despesa màxima anual: 8.578,87 euros sense IVA;  10.380,44 euros IVA inclòs i que es desglosa en preus unitaris pels serveis que compren el contracte.

Valor estimat del contracte: 53.189,90 euros, IVA exclòs

5. Garanties

Definitiva: 5% del preu d’adjudicació.    

6. Presentació de les ofertes

a) Data límit de presentació: 15 dies naturals comptats des del següent al de la publicació de l’anunci de licitació al BOIB, de 9 a 14 hores, si el darrer dia fos inhàbil o dissabte es prorrogarà fins el primer dia hàbil.

b) Documentació a presentar: la indicada a la clàusula 15 i 19 del plec de clàusules administratives.

c) Lloc de presentació: 

1r. Entitat: Registre d’entrada de l’Ajuntament de Manacor

2n. Domicili: plaça Convent, 1

3r. Localitat i codi postal: Manacor 07500.

4t. Telèfon: 971849100. Fax: 971849133

7. Obertura de les ofertes

L’obertura del sobre B tindrà lloc el sèptim dia natural, a las 12 hores a l’edifici administratiu (2n pis, Ajuntament nou) a comptar des de l’obertura de la documentació administrativa. Si fos inhàbil o dissabte es prorrogarà al dia hàbil següent.

8.Criteris d’adjudicació

Els que consten a la clàusula 18 del PCA:

1-Per rebaixa del preu màxim de licitació: de 0 a 20 punts

2- Inspecció anual de diagnòstic del funcionament dels pous extractors: 2 punts.

9. Acreditació de la solvència

Les que consten a la clàusula 19, apartat c) del PCA que s’acreditaran amb la forma i requisits que s’indiquen a la clàusula esmentada.

La solvència econòmica s’acreditarà per qualsevol dels mitjans següents:

- Volum anual de negocis dels serveis realitzats per l’empresa en els tres darrers exercicis conclosos.

- Patrimoni net, o bé ratio entre actius i passius, al tancament del darrer exercici econòmic per al  que està vençuda l’obligació d’aprovació de comptes anuals.

La solvència tècnica s’acreditarà pel següent mitjà:

Certificats expedits o visats per l’òrgan competent, quan el destinatari sigui una entitat del sector públic, i quan el destinatari sigui un subjecte privat, mitjançant un certificat expedit per aquests o a falta d’aquest certificat, mitjançant una declaració del licitador. Els certificats i/o la declaració han d’acreditar que el licitador ha executat durant qualsevol dels darrers cinc anys serveis similars al que són objecte d’aquesta licitació, avalats per certificats de bona execució.

10. Despeses d'anuncis

Són a compte de l’adjudicatari.

 

Manacor, 5 de juny de 2017

El batle,

per delegació de firma (Decret 2863/2015)

Isabel Febrer Gelabert