Secció V. Anuncis
Subsecció primera. Contractació Pública
AJUNTAMENT DE CIUTADELLA
Núm. 5827
Licitació per a l'adjudicació del contracte de servei de retirada, dipòsit i custòdia de vehicles de la via pública de l'Ajuntament de Ciutadella de Menorca
Versió PDF
1.- Entitat adjudicatària: dades generals i dades per a l’obtenció de la documentació
a) Organisme: Ajuntament de Ciutadella de Menorca.
b) Dependència que tramita l’expedient: Serveis Jurídics
c) Obtenció de la documentació i de la informació:
Dependència: Serveis Jurídics-Contractació
Domicili: Plaça des Born, 15
Localitat i codi postal: Ciutadella de Menorca 07760
Telèfon: 971381050
Telefax: 971385500
Correu electrònic: contractacio@ajciutadella.org
Adreça internet del perfil del contractant: www.ajciutadella.org
Data límit d'obtenció de documentació i informació: El darrer dia per presentar proposicions
d) Número d’expedient: 003080/2015
2.- Objecte del contracte
a) Tipus: contracte de servei
b) Descripció de l’objecte: les prestacions del servei consistiran en la immobilització de vehicles, la retirada i el seu transport al dipòsit amb grua i emmagatzematge i dipòsit dels vehicles transportats a l'immoble (dipòsit) municipal.
c) Divisió per lots i número de lots/número d’unitats: No
d) Lloc d’execució: Ciutadella de Menorca
e) Termini d’execució: dos (2) anys
f) Admissió de pròrroga: Si, per un (1) període anual més.
3.- Tramitació, procediment
a) Tramitació: ordinària
b) Procediment: obert
c) Subhasta electrònica: No
d) Criteris d’adjudicació: els assenyalats en el plec de clàusules administratives particulars:
Preu més baix en: - Servei d'inici sense finalitzar, 20 punts
- Desplaçament de vehicles fins a 1.000 metres, 40 punts
- Servei complet, 40 punts
4.- Valor total estimat del contracte (inclou pròrrogues): 105.000,00 euros
5.- Preu a tant alçat anual: Import: 28.925,62 €, IVA: 6.074,38 €
6.- Garanties exigides:
Provisional: No s’exigeix.
Definitiva: El 5% de l'import d'adjudicació (IVA exclosa). En qualsevol de les formes regulades en l'article 96.1 TRLCSP
7.- Requisits específics del contractista: –
8.- Presentació d’ofertes o de sol·licituds de participació:
a) Data límit de presentació: quinze (15) dies naturals a comptar a partir de l'endemà del dia de la publicació de l’anunci, fins a les 14 hores.
b) Modalitat de presentació: presencial a l'Oficina d'atenció al ciutadà (OAC) de l’Ajuntament de Ciutadella o mitjançant tramesa per correu postal d’acord amb l’assenyalat al Plec de clàusules administratives particulars. Núm. de fax al qual s'ha d'anunciar la tramesa per correu de l'oferta: 971385500.
c) Lloc de presentació: Ajuntament de Ciutadella de Menorca
Dependència: Oficina d’atenció al ciutadà (OAC)
Domicili: Plaça des Born, 15
Localitat i codi postal: Ciutadella de Menorca, 07760
d) Termini durant el qual el licitador estarà obligat a mantenir la seva oferta: Plec de clàusules administratives particulars
9.- Obertura de propostes:
a) Entitat: Ajuntament de Ciutadella de Menorca.
b) Domicili: Plaça des Born, 15.
c) Localitat: Ciutadella de Menorca.
d) Data: la Mesa es reunirà en acte intern per a l’obertura dels «sobres A» un cop conclòs el termini de presentació de proposicions, i en el termini màxim d'un mes. Els «sobres B» dels licitadors admesos s’obriran a continuació en acte públic si no hi ha deficiències a esmenar pels licitadors.
e) Lloc i hora: S’anunciaran al perfil de contractant de l’Ajuntament.
10.- Despeses de publicitat: import màxim 400 € aproximadament.
11.- Altres informacions:
a) Exposició pública del Plec: El plec de clàusules administratives particulars restarà a exposició pública durant un termini de 10 dies naturals per tal que es puguin presentar reclamacions. En cas de presentar-se al·legacions en dit període d'exposició al públic, per l'alcaldia es suspendrà la licitació i el termini de presentació de proposicions fins que aquelles es resolguin.
Ciutadella de Menorca, 30 de maig de 2017
La secretària
Caterina Barceló Martí