Torna

Butlletí Oficial de les Illes Balears

Secció III. Altres disposicions i actes administratius

CONSELL INSULAR DE MALLORCA

DEPARTAMENT DE CULTURA, PATRIMONI I ESPORTS

Núm. 5918
Aprovació de la concessió d’una subvenció nominativa de 16.000 € a favor de l’Associació d’Escriptors en Llengua Catalana per a l’any 2017. BDNS (Identif.): 347328 http://www.pap.minhap.gob.es/bdnstrans/index

  • Contingut, oficial i autèntic, de la disposició: Document pdf  Versió PDF

Text

El Ple del Consell de Mallorca, en sessió de dia 11 de maig de 2017, aprovà el següent acord que transcric literalment:

1. Aprovar i iniciar l’expedient relatiu a la concessió d’una subvenció  nominativa de 16.000,00 € a favor de l’Associació d’Escriptors en Llengua Catalana, titular del  NIF G58085960, per dur a terme la XXXIX edició dels Premis Cavall Verd i l’activitat Reverb, i consegüentment, autoritzar una despesa de 16.000,00 € a càrrec de la partida pressupostària 20.33400.48910 (núm. de referència 22017001554)

2. Concedir una subvenció nominativa de 16.000,00 € a l’Associació d’Escriptors en Llengua Catalana, titular del NIF G58085960, per dur a terme la XXXIX edició dels Premis Cavall Verd i l’activitat Espai Reverb i, consegüentment, disposar una despesa de 16.000,00 € a favor de l’entitat assenyalada, a càrrec de la partida pressupostària 20.33400.48910 (núm. de referència 22017001554).

3. Aprovar el conveni adjunt amb l’Associació d’Escriptors en Llengua Catalana per establir les bases reguladores de la concessió de la subvenció nominativa esmentada.

4.  Notificar aquest acord a les persones interessades i publicar la concessió d’aquesta subvenció nominativa en el Butlletí Oficial de les Illes Balears, per conducte de la base de dades nacional de subvencions.

Contra aquest acord, que posa fi a la via administrativa, podeu interposar, alternativament, els recursos següents:

Directament, el recurs contenciós administratiu davant el Jutjat Contenciós Administratiu de Palma que correspongui, en el termini de dos mesos, comptadors a partir de l’endemà de rebre aquesta notificació.

El recurs de reposició potestatiu davant el Ple, en el termini d’un mes, comptador a partir de l’endemà de rebre aquesta notificació. Contra la desestimació expressa d’aquest recurs de reposició, hi podeu interposar el recurs contenciós administratiu davant el Jutjat Contenciós Administratiu de Palma que correspongui, en el termini de dos mesos, comptadors a partir de l’endemà de rebre la notificació de la desestimació del dit recurs de reposició.

Si ha transcorregut un mes des de la interposició del recurs de reposició potestatiu i no n’heu rebut la notificació de resolució expressa, s’entén desestimat per silenci i podeu interposar el recurs contenciós administratiu, davant el Jutjat Contenciós Administratiu de Palma que correspongui, sense limitació de temps.

No obstant l’anterior, podeu interposar, si escau, qualsevol altre recurs que considereu oportú. Tot això de conformitat amb la Llei 29/1998, de 13 de juliol, reguladora de la jurisdicció contenciosa administrativa i la Llei 39/2015, d’1 d’octubre, de procediment administratiu comú de les administracions públiques.

Palma, 18 de maig de 2017

El secretari general,
(per delegació de la Presidència, Decret de
17-07-2015; BOIB núm. 114, de 28-07-2015)
Jeroni M. Mas Rigo

 

CONVENI ENTRE EL CONSELL DE MALLORCA I L’ASSOCIACIÓ D’ESCRIPTORS EN LLENGUA CATALANA

Palma, 16 de maig de 2017

REUNITS

Reunits, d’una part, el Sr. Francesc Miralles Mascaró, vicepresident primer i conseller executiu de Cultura, Patrimoni i Esports del Consell de Mallorca, amb NIF S0711002F, que actua en nom i representació del Consell de Mallorca, i, de l’altra, la Sra. Bel Olid Báez, amb DNI núm. 38846159X, presidenta de l’Associació d’Escriptors en Llengua Catalana, amb NIF núm. G58085960, que actua en nom i representació de l’Associació d’Escriptors en Llengua Catalana

Ambdues parts es reconeixen mútuament la capacitat jurídica i d’obrar plena i

DIUEN

Que són objectius comuns del Consell de Mallorca i de l’Associació d’Escriptors en Llengua Catalana, entre d’altres, la projecció i el foment de les lletres catalanes arreu del nostre territori.

Que en el Ple del Consell de Mallorca de 11 de maig de 2017 es va acordar establir un conveni entre el Consell de Mallorca, mitjançant el Departament de Cultura, Patrimoni i Esports i l’Associació d’Escriptors en Llengua Catalana.

I, per dur-lo a terme,

CONVENEN

1. Normativa

Les bases reguladores d’aquest Conveni es troben recollides en l’Ordenança General de Subvencions del Consell Insular de Mallorca i dels organismes autònoms que en depenen publicada en el BOIB núm. 21 de 18 de febrer de 2017.

2.Objecte de la subvenció

El Consell de Mallorca, mitjançant el Departament de Cultura, Patrimoni i Esports atorga una subvenció nominativa de 16.000,00 € a favor de l’Associació d’Escriptors en Llengua Catalana per dur a terme la XXXIX edició dels Premis Cavall Verd i l’activitat Espai Reverb.

Temporalització del projecte:

Des de l’1/02/2017 fins al 30/06/2017

El pressupost total del projecte cultural de 2017 de l’Associació d’Escriptors en Llengua Catalana és de 17.100 €.

3. Compatibilitat

La subvenció que s’atorga mitjançant aquest conveni és de caràcter voluntari i eventual, i es pot anul·lar, revocar i reintegrar en tot moment per les causes previstes en la llei o en aquestes clàusules; no genera cap dret a l’obtenció d’altres subvencions en anys posteriors i no es pot al·legar com a precedent. És compatible amb altres ajudes o subvencions o recursos que pugui rebre l’entitat beneficiària per al mateix projecte, sempre que el còmput total no superi el pressupost d’execució del projecte.

4. Dotació pressupostària

L’import de la subvenció esmentada (16.000 €) s’imputa a la partida 20 33400 48910 “Associació d’Escriptors en Llengua Catalana”, d’acord amb el número de referència 22017001554.

5. Despesa subvencionable

D’acord amb el que estableix l’article 44 de l’Ordenança General de Subvencions del CIM, és despesa subvencionable la que respon a la naturalesa de l’activitat subvencionada i s’efectua en el termini establert en el conveni respectiu.

La data dels justificants es computa en virtut de la durada del projecte o, com a màxim, en els 12 mesos anteriors a l’acabament de l’execució del projecte i fins a aquesta data com a límit. (Als efectes de l’establert en aquest paràgraf, s’entén que la data d’acabament de l’execució del projecte es correspon amb el darrer dia que es realitza l’activitat subvencionada.)

No obstant això, es poden admetre les factures que s’hagin emès, amb posterioritat, a la temporalització esmentada en el paràgraf anterior, sempre que, d’una banda, s’hagin emès abans de dia 15 de juliol de 2017 i, de l’altra, que el lliurament de béns o la prestació de serveis, objecte de la factura, s’hagi efectuat en la temporalització assenyalada en la clàusula segona esmentada.

D’altra part, atès que la subvenció d’aquest conveni té per objecte el projecte que es recull en la clàusula segona sense entrar a determinar, en concret, quin tipus de despeses del pressupost s’imputen a la subvenció, es permet que les despeses subvencionables del pressupost del projecte es puguin compensar entre elles.

A més dels requisits establerts en aquesta clàusula, només es pot considerar, com a despesa realitzada i, per tant, subvencionable, aquella que s’hagi pagat abans de la finalització del termini de presentació de la justificació de la subvenció. La forma d’acreditar aquest pagament així com el termini esmentat es regulen en la clàusula sisena. En aquest sentit, el lliurament al creditor d’un efecte mercantil garantit per entitat financera o entitat asseguradora, també te la consideració de despesa pagada.

No formen part del pressupost subvencionable, atesa la naturalesa del crèdit pressupostari referit en la clàusula tercera, tot i que formin part del pressupost del projecte, les inversions i les obres, la compra d'equipaments o de qualsevol altre bé inventariable de naturalesa similar.

6.  Procediment. Òrgans d’instrucció, fiscalització, resolució i ordenament del pagament

La instrucció correspon a la Secretaria Tècnica del Departament de Cultura, Patrimoni i Esports, que du a terme tots els actes de tràmit necessaris per vetlar pel compliment dels requisits del conveni.

La Intervenció General del Consell de Mallorca s’encarrega de la fiscalització prèvia de la documentació presentada pel beneficiari, així com de les propostes fetes per la Secretaria Tècnica.

El Ple del Consell de Mallorca és l’òrgan que acorda la concessió de la subvenció i l’aprovació del conveni. El vicepresident primer i conseller executiu de Cultura, Patrimoni i Esports dicta la resolució de reconeixement de l’obligació i, finalment, el conseller executiu d’Economia i Hisenda o el conseller/la consellera que el substitueix ordena l’abonament de l’obligació reconeguda, és a dir, el pagament de la subvenció.

El termini màxim de resolució d’aquest procediment és de 6 mesos, comptadors a partir del dia d’entrada en el Registre general de la sol·licitud de subvenció del beneficiari.

7. Justificació i pagament de la subvenció

D’acord amb l’article 38 de l’ordenança General de Subvencions del CIM, la modalitat de justificació d’aquesta subvenció és la prevista en l’apartat a), és a dir, amb el compte justificatiu de la despesa feta amb aportació de justificants de despesa.

El fet que l’entitat beneficiària no és deutora per una resolució de reintegrament s’acreditarà mitjançant una declaració responsable (annex 2).

El compte justificatiu de la despesa es durà a terme, segons el regulat en l’article 39 de l’Ordenança General de Subvencions del CIM, amb les següents especificitats:

A) Memòria tècnica

És la documentació amb la qual el beneficiari demostra que ha fet el projecte cultural subvencionat, tal com el va presentar inicialment o amb la introducció dels canvis que, prèviament, ha comunicat al departament.

Així, la memòria està integrada per la documentació següent:

  •  Memòria explicativa de l’activitat feta: comentari i avaluació dels resultats obtinguts i de tots els aspectes rellevants. Si no ha executat la totalitat del projecte per causes alienes o de força major, la memòria n’ha d’exposar les causes i ha d’explicar la resta del projecte fet.
  • Un exemplar, si escau, de la publicitat escrita i gràfica relativa a l’activitat subvencionada, en què hi ha de constar el patrocini del Departament de Cultura, Patrimoni i Esports del Consell de Mallorca, o simplement del Consell de Mallorca, mitjançant el logotip de la institució.

 Qualsevol altra documentació que li requereixin a l’efecte de comprovar la realització del projecte cultural.

B) Memòria econòmica:

És la documentació que dóna compte de les despeses d’execució del projecte realitzat i de les distintes fonts per finançar-lo. Aquesta memòria consta dels documents següents.

  • Annex I: Declaració responsable de la realització del projecte cultural subvencionat i del seu pressupost d’execució, a la qual s’ha d’adjuntar la relació detallada i equilibrada dels ingressos que l’han finançat i de les despeses que corresponen sense cap dubte al projecte cultural subvencionat.
  • Relació de les despeses i dels ingressos del projecte cultural subvencionat. La relació de despeses s’ha d’estructurar d’acord amb les partides del pressupost presentat i ha d’indicar les dades següents de les factures o dels documents acreditatius: la denominació del proveïdor i el seu CIF, el número, l’import, la data d'emissió i la de pagament, el concepte de la factura o del document similar. La relació d’ingressos ha d’assenyalar les ajudes, les subvencions, els ingressos o els fons propis que han finançat el projecte subvencionat, amb indicació de l’import i la procedència. En cas que no hi hagi altres ingressos que financin el projecte, s’ha d’adjuntar una declaració responsable sobre aquesta circumstància.
  • Una declaració responsable de l’entitat beneficiària sobre el fet que la despesa justificada no té un valor superior al de mercat (annex 1).
  • Les factures originals o d’altres documents amb valor probatori equivalent amb validesa en el tràfic jurídic mercantil o amb eficàcia administrativa, justificatius de les depeses del pressupost subvencionable executat, que han d’estar expedides a nom de l’entitat beneficiària i abonades pel beneficiari i, a més, han de tenir tots els requisits que exigeix el Reial decret 1619/2012, de 30 de novembre, pel que s’aprova el reglament que regula les obligacions de facturació. Així, es poden citar, entre d’altres, com a exemple i sempre que siguin escaients:

-  Dades fiscals identificatives de proveïdor i del destinatari

-  Data i número de factura

-  Concepte de la despesa

-  Retenció fiscal i/o IVA (si correspon)

-  El preu unitari sense l’impost de les operacions descrites en el concepte de la factura.

Quan l’operació documentada en la factura estigui exempta o no subjecta a l’impost o quan el subjecte passiu de l’impost sigui el destinatari de l’operació facturada, s’hi ha de fer constar. O s’hi ha d’incloure una referència a les disposicions corresponents de la Directiva 2006/112/CE, de 28 de novembre, o als preceptes corresponents de la Llei de l’impost.

Notes:

1. Els justificants de les despeses del projecte s’han de presentar de forma ordenada, és a dir, s’han d’agrupar en el mateix ordre establert en la relació de despeses que s’adjunta a l’annex 1.

2. El pagament dels justificats s'ha de dur a terme a través dels mitjans que s'indiquen a l’article 48 de l’Ordenança General de Subvencions del CIM.

En el cas de què s'hagin de retornar les factures o els justificants originals, a petició de l’entitat beneficiària, s'hi ha de estampillar, la data de concessió de la subvenció així com l'import del justificant que s'imputa a la subvenció.

  • Una declaració responsable de l’entitat beneficiària sobre el fet de si recupera o compensa l’IVA (annex 1)
  • La documentació relativa a la subcontractació que s’ha de presentar d’acord amb allò establert als articles 32, 33 i 34 de l’Ordenança General de Subvencions del CIM.
  • Qualsevol altra documentació que li requereixen per comprovar la justificació econòmica del projecte cultural.

Termini de presentació: L’entitat beneficiària ha de presentar la documentació justificativa, recollida en aquesta clàusula al més aviat possible i, en tot cas, el darrer dia per presentar-la és el 15 de juliol de 2017, en qualsevol terminal del Registre general del Consell (Centre Cultural la Misericòrdia: plaça de l’Hospital, 4; seu del Consell: Palau Reial, 1; Llar de la Joventut: General Riera, 111, i Llar de la Infància: General Riera, 113, de Palma), així com en els llocs establerts en l’apartat 4 de l'article 16 de la Llei 39/2015, d’1 d’octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques.

Si la sol·licitud s’envia per correu, s’ha de presentar a Correus amb el sobre obert perquè la segellin o, en tot cas, perquè segellin el sobre mateix, a fi d’acreditar que s’ha enviat dins el termini esmentat en el paràgraf anterior. No obstant això, si aquesta documentació no entra en el Registre general dins els 10 dies naturals següents a l’acabament del termini de presentació de la documentació justificativa, no s’ha d’admetre en cap cas.

Si la documentació justificativa té deficiències, l’òrgan instructor ha de requerir l’entitat beneficiària que les esmeni en el termini de 10 dies, comptadors des de l’endemà de la recepció de la notificació del requeriment (article 71.2 del RLGS).

8. Pagament fraccionat i bestreta 

L’entitat beneficiària, sens perjudici d’allò establert en la clàusula anterior, pot sol·licitar una bestreta de  la subvenció, així com l’abonament de pagaments fraccionats:

a) Pagaments fraccionats: A mesura que s’executa el projecte cultural subvencionat, si escau, el beneficiari pot demanar l’abonament de pagaments a compte de la subvenció que corresponen al ritme d’execució del projecte i per un import corresponent a la part proporcional de la subvenció justificada (art. 49 de l’Ordenança general de subvencions del CIM).

Límit: L’entitat beneficiària pot sol·licitar l’abonament de pagaments fraccionats fins al 90 % de l’import de la subvenció. En cas d’haver rebut una bestreta de la subvenció, aquesta també computa a l’efecte del percentatge anterior.

Garantia: No s’exigeix  la constitució de cap garantia per a l’abonament de pagaments fraccionats.

Documentació que s’ha de presentar: En aquests casos de pagaments fraccionats, s’ha d’adjuntar, a més de les factures corresponents:

-  L’annex I de declaració responsable sobre l’execució parcial del projecte que es justifica

-  Una memòria tècnica parcial

-  Material gràfic per difondre les activitats realitzades

-  Una relació de despeses i ingressos degudament signada pel beneficiari

b) Pagaments anticipats (bestretes): L’entitat beneficiària, si no disposa de recursos propis suficients per finançar la realització del projecte cultural, pot sol·licitar una bestreta de la subvenció abans del termini disposat per justificar-la (art. 50 de l’Ordenança general de subvencions del CIM).Límit: L’entitat beneficiària pot demanar una bestreta de fins al 50 % de l’import de la subvenció, per la qual cosa ha de constituir les garanties que s’estableixen en el paràgraf següent.

Garantia: L’entitat beneficiària ha de constituir una garantia mínima del 120 % de l’import de la bestreta sol·licitada, mitjançant un aval bancari, davant la Tresoreria del Consell de Mallorca.

No obstant això, d’acord amb les bases d’execució dels pressuposts del Consell de Mallorca, el conseller executiu d’Economia i Hisenda pot atorgar, excepcionalment i sempre que les entitats beneficiàries siguin ajuntaments o entitats sense ànim de lucre, una bestreta de fins al 50 % de l’import de la subvenció sense l’obligació de constituir l’aval bancari, amb l’informe favorable previ del centre gestor de la despesa.

Si l’import de la bestreta supera els 5.000 €, l’entitat beneficiària està obligada a acreditar la seva solvència econòmica i financera mitjançant un informe positiu d’una entitat bancària (art. 52.3 de l’Ordenança general de subvencions del CIM).

9. Revocació i reintegrament de la subvenció

1. Si l’entitat beneficiària incompleix les obligacions contemplades en les clàusules del conveni o en l’article 9 de l’Ordenança General de Subvencions del CIM, o incorre en alguna de les causes que s’hi estableixen en l’article 56, els òrgans competents del Consell han de revocar la concessió de la subvenció.  En conseqüència, l’entitat beneficiària perdrà el dret a cobrar-la o, si ja l’ha cobrada, l’ha de reintegrar, d’acord amb el que estableixen els articles 57 i 58 de l’esmentada Ordenança General de Subvencions.

2. No obstant això, si l’entitat beneficiària ha complert de forma significativa amb les seves obligacions, si de la documentació justificativa presentada es dedueix que ha tingut voluntat de compliment  i que s’aproxima de forma significativa a l’assoliment de les finalitats de la subvenció, s’ha de dur a terme una revocació parcial de la concessió de la subvenció i, consegüentment, la pèrdua del dret a cobrar-la íntegrament, d’acord amb l’aplicació dels criteris de gradació següents:

a) En el cas d’execució parcial del projecte, que ha de suposar, com a mínim, l’execució del 50 % de les activitats d’aquest o de l’activitat planificada (quan el projecte només estigui integrat per una activitat i aquesta sigui susceptible de dividir-se en unitats d’execució amb una naturalesa i identitat pròpia) i l’assoliment dels objectius de la subvenció, la revocació parcial de la subvenció inicial s’ha de fer en funció de l’import del pressupost inicial no justificat, sempre que l’entitat hagi especificat l’aplicació de la subvenció inicial entre les diferents activitats del projecte o unitats d’execució en la documentació inicial. Per tant, si el projecte no fos susceptible de dividir-se en les unitats d’execució esmentades s’ha de revocar totalment la subvenció.

b) En el cas que s’hagi executat totalment el projecte cultural, però no s’hagi justificat correctament el pressupost inicial subvencionable perquè la documentació justificativa presenti deficiències, sia perquè és inadequada, perquè no s’ajusta als requisits de les bases, sia perquè és insuficient, per no haver-se executat la totalitat del pressupost inicial subvencionable, la revocació parcial de la subvenció inicial s’ha de fer en funció de l’import del pressupost inicial no justificat o justificat incorrectament.

10. Vigència i acabament del conveni

La vigència d’aquest conveni s’inicia a la seva signatura i finalitza el 31 de desembre de 2017.

El vicepresident primer i conseller executiu                                       La presidenta de l’Associació

de Cultura, Patrimoni  i Esports del Consell de Mallorca                  d’Escriptors en Llengua Catalana

Francesc Miralles Mascaró                                                             Bel Olid Báez

 

Nota: D’acord amb el que disposa la Llei orgànica 15/1999, de 13 de desembre, de protecció de dades de caràcter personal, us informam que:

1. Les dades personal obtingudes en la tramitació d’aquesta subvenció  s'incorporaran en els fitxers de dades personals, inscrits en l'Agència Espanyola de Protecció de Dades, del qual és responsable el Consell de Mallorca. En aquest sentit, les dades obtingudes del beneficiari s’integren per una banda, en el fitxer “Registre General” que serveix per registrar l’entrada i sortida de documents i, per altra banda, en el fitxer “”Acords i Resolucions” que té com a finalitat, entre d’altres, els procediments administratius.

2. Cessions previstes de les dades: no se'n preveuen.

3. L'òrgan administratiu davant del qual podeu exercitar, si escau, els drets d'accés, rectificació, cancel·lació, oposició i els altres que reconegui la Llei orgànica 15/1999, és la Presidència del Consell de Mallorca, carrer del Palau Reial núm. 1, 07001 Palma.

ANNEX I
DECLARACIÓ RESPONSABLE SOBRE LA REALITZACIÓ DEL PROJECTE CULTURAL  SUBVENCIONAT I DEL SEU PRESSUPOST

___________________________________________, com a representant de l’entitat ______

_______________________________________________, amb el NIF __________________,

en relació a la subvenció concedida pel Departament de Cultura, Patrimoni i Esports del Consell de Mallorca  per dur a terme el projecte ______________________________________________________________________________.

Declar sota la meva responsabilitat:

1. Que l'esmentat projecte s’ha realitzat.

2. Que la relació de despeses i d'ingressos que integren el pressupost executat del projecte assenyalat ha estat la que s'hi adjunta.

Nota:

La relació de despeses, que s'ha d'estructurar d'acord amb les partides del pressupost presentat, ha d'indicar les següents dades de les factures o documents acreditatius: la denominació del proveïdor i el seu CIF, el número, l’import, la data d'emissió i la de pagament dels justificants pertinents, i el concepte de la factura o del document similar; la  relació d'ingressos ha d'assenyalar les ajudes, les subvencions, els ingressos o els fons propis que han finançat el projecte subvencionat, indicant-ne l'import i la procedència. (Aquesta relació de despeses i ingressos ha d’anar signada pel beneficiari).

3. Que les despeses relacionades, l’import total de les quals és de .....................€,  (s’entén que no duu IVA si no s’hi recull res al respecte) corresponen sense cap dubte al projecte cultural subvencionat i no tenen un valor superior al de mercat .

4. Que el beneficiari/entitat beneficiària en relació a l’IVA suportat en la despesa subvencionable de l’execució del projecte i, d’acord amb l’article 39.2 g) de l’Ordenança General de Subvencions del CIM

(  ) No recupera ni compensa l’IVA suportat de la despesa subvencionable

(  ) Sí recupera o compensa l’IVA suportat de la despesa subvencionable

5. Que la subvenció atorgada pel Consell de Mallorca s’ha aplicat a la finalitat per a la qual es va concedir i que no supera -amb les subvencions i altres ingressos concurrents- el cost del projecte subvencionat.

6. Que s’adjunten la totalitat dels justificants del pressupost d’execució del projecte cultural subvencionat i que, si és el cas, la resta de documentació relativa al projecte cultural resten a disposició del Consell de Mallorca i de la Sindicatura de Comptes, a la seu d’aquesta entitat, situada en _________________________________________.

Palma,

Signatura

ANNEX 2
DECLARACIÓ RESPONSABLE DE NO SER DEUTOR PER UNA RESOLUCIÓ DE REINTEGRAMENT DE SUBVENCIONS

__________________________________________________, titular del document d’identitat ______________________________, com a representant legal de l’entitat  ______________________________________________________________, declar, d’acord amb l’article 25 del Reial decret 887/2006, de 21 de juliol (BOE núm. 176, de 25 de juliol de 2006), pel qual s’aprova el reglament de la Llei 38/2003, de 17 de novembre, general de subvencions, que l’entitat ___________________________________________________, amb el NIF ___________________, no és deutora per una resolució de reintegrament de subvencions.

Ho declar davant la Secretaria tècnica del Departament de Cultura i Patrimoni i Esports, als efectes de l’article 34.5 de la Llei 38/2003, de 17 de novembre, general de subvencions (BOE núm.276, de 18 de novembre, de 2003).

El representant legal                                                N’he pres nota,      

de l’entitat beneficiària                                            El secretari tècnic del Departament de Cultura, Patrimoni i Esports

(signatura)                                                              (signatura)

_____________________________     ___________________________

(Nom i cognoms)                                       (Nom i cognoms)     

................................................, ........ d..............................................de 2017