Torna

Butlletí Oficial de les Illes Balears

Secció II. Autoritats i personal

Subsecció segona. Oposicions i concursos

ADMINISTRACIÓ DE LA COMUNITAT AUTÒNOMA

SERVEI DE SALUT DE LES ILLES BALEARS

Núm. 5899
Resolució del director general del Servei de Salut de les Illes Balears de per la qual es convoca, pel procediment de concurs, el lloc de Cap de Secció de Gestió i Serveis de Serveis Generals de la plantilla orgànica autoritzada de l'Hospital Son Llàtzer

  • Contingut, oficial i autèntic, de la disposició: Document pdf  Versió PDF

Text

De conformitat amb l'Acord del Consell de Govern de 13 de maig de 2011 pel qual es ratifica l'Acord de la Taula Sectorial de Sanitat de 22 de març de 2011 (BOIB núm. 75/2011, de 21 de maig) pel qual es regula el sistema de provisió dels càrrecs no directius del personal estatutari de gestió i serveis del Servei de Salut, modificat per l'Acord del Consell de Govern de 18 de gener de 2013 pel qual es ratifica l'Acord de la Taula Sectorial de Sanitat de 5 de desembre de 2012 (BOIB 22 de gener), i d'acord amb la Resolució de 23 de maig de 2011 del director general del Servei de Salut de les Illes Balears per la qual es dicten instruccions per aplicar l'acord de la Taula Sectorial de Sanitat de 22 de març de 2011 (publicada en el BOIB núm. 87/2011, de 11 de juny), dicta la següent

Resolució

Acordar la convocatòria pública del lloc de Cap de Secció Gestió i Serveis de Serveis Generals de la plantilla orgànica autoritzada de l'Hospital Son Llàtzer, pel procediment de concurs, d'acord amb les especificacions següents:

1) Requisits:

Ser personal estatutari fix de gestió i serveis dels subgrups A1, A2 o C1 i estar en les situacions de servei actiu o de reserva de plaça en institucions sanitàries del sistema nacional de salut, i tenir el corresponent nivell de coneixements de la llengua catalana legalment establert. Aquests requisits s'han de complir en la data de publicació de la convocatòria.

2) Mèrits -que es valoraran a la data de publicació de la convocatòria-:

a)  Serveis prestats (màxim 60 punts):

- Serveis prestats en categories estatutàries de gestió i serveis del subgrup A1 ............................ 0,20 punts per cada mes complet de serveis prestats.

- Serveis prestats en categories estatutàries de gestió i serveis del subgrup A2 ................................. 0,18 punts per cada mes complet de serveis prestats.

- Serveis prestats en categories estatutàries de gestió i serveis del subgrup C1......................................... 0,16 punts per cada mes complet de serveis prestats

b)  Llocs de treball en relació al que s'opta (màxim 60 punts):

- Llocs de prefectura (màxim 40 punts):

▫ Haver ocupat llocs de prefectura amb un complement de destinació superior al nivell 24 .......................... 0,20 punts per cada mes complet.

▫ Haver ocupat llocs de prefectura amb un complement de destinació del nivell 24 ................................... 0,15 punts per cada mes complet.

▫ Haver ocupat llocs de prefectura amb un complement de destinació inferior al nivell 24 .......................... 0,10 punts per cada mes complet.

- Una altra experiència professional relacionada amb el lloc al qual s'opta, segons el que s'estableixi en aquesta convocatòria (màxim 20 punts) A l'efecte del punt anterior, es considera una altra experiència professional relacionada amb el lloc, la següent:

*Experiència professional en atenció especialitzada pública, en les àrees d'alimentació a pacients i cafeteries, neteja, desinsectació i desratització, recollida i eliminació de residus sanitaris, exercint tasques de planificació, organització i control. 0.10 per cada mes complet)

* Experiència professional en elaboració i tramitació de plecs tècnics per a la contractació dels serveis realitzats per empreses externes, així com el seguiment tècnic i econòmic de l'execució del contracte. (0.10 per cada mes complet)

* Qualsevol altra àrea que la Comissió de Selecció consideri relacionada amb les funcions del lloc.

c)Formació relacionada amb el lloc al qual s'opta (màxim 30 punts):

- Per cada crèdit o per cada deu hores, com a docent o discent, en cursos, seminaris, tallers, congressos o jornades, que estiguin relacionats directament amb el contingut del lloc a què s'opta especificada a continuació. La valoració de la formació serà de 0,10 punts

A l'efecte del punt anterior, es consideren relacionades les àrees temàtiques següents:

* Cursos de gestió de RRHH i de normativa jurídica: lideratge,     treball en equip, comunicació assertiva, resolució de conflictes i altres cursos relacionats amb la gestió de RRHH.

* Prevenció Riscos Laborals

* Gestió ambiental.

* Qualitat, certificacions, normes ISO, EFQM, etc.

* Gestió i administració en matèria d'alimentació hospitalària.

* Higiene hospitalària.

* Qualsevol altra àrea que la Comissió de Selecció consideri relacionada amb les funcions del lloc.

Per a la valoració dels cursos, seminaris, tallers, congressos o jornades, es requereix el següent:

* Organitzats o impartits per alguna administració pública (d'acord amb l'article 2 de la Llei 30/1992) o per alguna universitat, cosa que ha de constar en el corresponent certificat.

En el cas que l'activitat hagi estat organitzada per una entitat de dret públic d'acord amb l'article 2.2 de la Llei 30/1992, la persona interessada ha d'acreditar aquesta condició.

* Organitzats per organitzacions sindicals o entitats sense ànim de lucre i impartits en virtut de convenis subscrits amb les administracions públiques o amb universitats, o bé que hagin estat acreditats i / o subvencionats per aquelles, cosa que ha de constar en el corresponent certificat.

 * Realitzats en virtut dels acords de formació continuada a les administracions públiques i que estiguin organitzats per qualsevol dels promotors de formació continuada que hagin subscrit aquests acords.

- Per tenir el títol, diploma o certificat oficial, emès de conformitat amb el que preveu l'Ordre del conseller d'Educació i Cultura de 30 de març de 2011 (BOIB núm. 53, de 9 d'abril) corresponent al nivell A2 de català  ............................ 1 punt

- Per tenir el títol, diploma o certificat oficial, emès de conformitat amb el que preveu l'Ordre del conseller d'Educació i Cultura de 30 de març de 2011 (BOIB núm. 53, de 9 d'abril) corresponent al nivell B1 de català  ..................... 2 punts

- Per tenir el títol, diploma o certificat oficial, emès de conformitat amb el que preveu l'Ordre del conseller d'Educació i Cultura de 30 de març de 2011 (BOIB núm. 53, de 9 d'abril) corresponent al nivell B2 de català  ........................... 3 punts

- Per tenir el títol, diploma o certificat oficial, emès de conformitat amb el que preveu l'Ordre del conseller d'Educació i Cultura de 30 de març de 2011 (BOIB núm. 53, de 9 d'abril) corresponent al nivell C1 de català  ...................... 4 punts

- Per tenir el títol, diploma o certificat oficial, emès de conformitat amb el que preveu l'Ordre del conseller d'Educació i Cultura de 30 de març de 2011 (BOIB núm. 53, de 9 d'abril) corresponent al nivell C2 de català  ...................... 5 punts

(Només es valorarà el títol, diploma o el certificat oficial de coneixements de català que correspongui al major nivell que tingui el concursant)

- Per tenir el certificat de nivell E (llenguatge administratiu) de català, de conformitat amb el que preveu l'Ordre del conseller d'Educació i Cultura de 30 de març de 2011 (BOIB núm. 53, de 9 d'abril)......................... 1 punt

(S'acumula a qualsevol altre nivell que es tingui)

3) Característiques del lloc convocat:

La persona que obtingui el lloc tindrà la dependència -orgànica i funcional- de la Direcció de Gestió i Serveis Generals del Sector Migjorn.

El lloc de Cap de Secció de Gestió y Serveis de Serveis Generals està inclòs en la plantilla orgànica autoritzada de l'Hospital Son Llàtzer

Les responsabilitats i funcions del lloc que es convoca seran les següents:

a) Planificació, organització, control i avaluació de totes les tasques pròpies dels serveis que més endavant es relacionen i que es desenvolupin en l'àmbit de l'atenció especialitzada i atenció primària del Sector Migjorn:

- Servei d'alimentació a pacients.

- Servei de cafeteries

- Servei de neteja, desinsectació i desratització. També per als centres d'atenció primària del sector Migjorn.

- Servei de bugaderia i distribució de roba hospitalària.

- Servei de jardineria.

- Servei de recollida de residus perillosos.

- En general. qualsevol dins de l'àmbit dels serveis generals que li li sigui encomanat per la Direcció.

b) Elaboració i tramitació dels plecs tècnics per a la contractació dels serveis realitzats per empreses externes, així com l'emissió dels informes per a la proposta d'adjudicació.

c) Coordinació del disseny i planificació dels processos d'inspecció i auditoria dels contractes amb empreses externes.

d) Control i seguiment pressupostari del servei, tant dels serveis propis com dels serveis subcontractats a empreses externes.

e) Control i avaluació de la facturació dels contractes dels serveis externalitzats.

f) Organitzar, dirigir i supervisar el treball del personal al seu càrrec.

g) Responsabilitzar-se de la formació en el lloc de treball del personal al seu càrrec, Així mateix, responsabilitzar-se que el personal del departament conegui tots els procediments de gestió relacionats amb Serveis generals i que actuï d'acord amb les pautes que en ells es defineixin.

h) Coordinació de les activitats empresarials en matèria de prevenció de riscos laborals.

i) Coordinació de les activitats a desenvolupar com a conseqüència dels acords presos en el Comitè de Seguretat i Salut del Sector Migjorn.

j) Qualsevol altra funció o tasca encomanada per la Direcció de l'Hospital.

4) Els aspirants han d'adjuntar la documentació original o una còpia compulsada que justifiqui els requisits i els mèrits al·legats.

5) La sol·licitud per participar en el procés selectiu, dirigida a l'òrgan convocant, s'ha de presentar en el termini de vint dies naturals comptats a partir del dia següent a la data de publicació de la convocatòria en el Butlletí Oficial de les Illes Balears. S'ha de formalitzar en el Registre General dels Serveis Centrals del Servei de Salut o per mitjà d'alguna de les vies que estableix l'article 38.4 de la Llei 30/1992, de 26 de novembre, de règim jurídic de les administracions públiques i del procediment administratiu comú.

6) Comissió de Selecció:

- President: Nieves Álvarez Torres, cap del Servei RRHH de Son Llàtzer

Vocals:

- Maria Ponseti Socias, Cap de Servei d'Informàtica Hospital Son Llàtzer

- Maria Antònia Galmés Bonaz, Cap de Secció d'Assessoria Jurídica Hospital Son Llàtzer

- Cristina Julia Perello, Cap Secció Compres Hospital Son Llàtzer

- Secretari: Ana Belén Martin García Hospital Son Llàtzer

Si es produeix alguna vacant en la Comissió de Selecció, es nomenarà un nou integrant.

Interposició de recursos

Contra aquesta resolució es pot interposar recurs potestatiu de reposició davant aquest òrgan, en el termini d'un mes a comptar de l'endemà de la data de la publicació, d'acord amb l'article 124 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre , del procediment administratiu comú de les administracions públiques, i l'article 57 de la Llei 3/2003, de 26 de març, de règim jurídic de l'Administració de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears.

També es pot interposar directament un recurs davant l'ordre jurisdiccional contenciós-administratiu, en el termini de dos mesos a comptar des del dia següent a la data de publicació de la resolució, d'acord amb l'article 46 de la Llei 29/1998, de 13 de juliol, reguladora de la jurisdicció contenciosa administrativa.

 

Palma, 25 de maig de 2017

 

La Consellera de Salud

PD El director general del Servicio de Salud de les Illes Balears (BOIB 10/2016)

Julio Miguel Fuster Culebras