Torna

Butlletí Oficial de les Illes Balears

Secció II. Autoritats i personal

Subsecció segona. Oposicions i concursos

ADMINISTRACIÓ DE LA COMUNITAT AUTÒNOMA

SERVEI DE SALUT DE LES ILLES BALEARS

Núm. 5887
Resolució del director general del Servei de Salut de les Illes Balears de per la qual es convoca, pel procediment de concurs, el lloc de Cap de Secció i Serveis de Recursos Humans - Nòmines de la plantilla orgànica autoritzada de l'Hospital Son Llàtzer

  • Contingut, oficial i autèntic, de la disposició: Document pdf  Versió PDF

Text

De conformitat amb l'Acord del Consell de Govern de 13 de maig de 2011 pel qual es ratifica l'Acord de la Taula Sectorial de Sanitat de 22 de març de 2011 (BOIB núm. 75/2011, de 21 de maig) pel qual es regula el sistema de provisió dels càrrecs no directius del personal estatutari de gestió i serveis del Servei de Salut, modificat per l'Acord del Consell de Govern de 18 de gener de 2013 pel qual es ratifica l'Acord de la Taula Sectorial de Sanitat de 5 de desembre de 2012 (BOIB 22 de gener), i d'acord amb la Resolució de 23 de maig de 2011 del director general del Servei de Salut de les Illes Balears per la qual es dicten instruccions per aplicar l'acord de la Taula Sectorial de Sanitat de 22 de març de 2011 (publicada en el BOIB núm. 87/2011, de 11 de juny), dicta la següent

Resolució

 Acordar la convocatòria pública del lloc de  Cap de Secció i Serveis de Recursos Humans-Nòmines de la plantilla orgànica autoritzada de l'Hospital Son Llàtzer, pel procediment de concurs, d'acord amb les especificacions següents:

 1) Requisits:

Ser personal estatutari fix de gestió i serveis dels subgrups A1, A2 o C1 i estar en les situacions de servei actiu o de reserva de plaça en institucions sanitàries del sistema nacional de salut, i tenir el corresponent nivell de coneixements de la llengua catalana legalment establert. Aquests requisits s'han de complir en la data de publicació de la convocatòria.

 2) Mèrits -que es valoraran a la data de publicació de la convocatòria-:

 a) Serveis prestats (màxim 60 punts):

 - Serveis prestats en categories estatutàries de gestió i serveis del subgrup A1.................................................................. 0,20 punts per cada mes complet de serveis prestats.

 - Serveis prestats en categories estatutàries de gestió i serveis del subgrup A2..................................................................... 0,18 punts per cada mes complet de serveis prestats.

 - Serveis prestats en categories estatutàries de gestió i serveis del subgrup C1.................................................................. 0,16 punts per cada mes complet de serveis prestats

b) Llocs de treball en relació al que s'opta (màxim 60 punts):

 - Llocs de prefectura (màxim 40 punts):

 ▫ Haver ocupat llocs de prefectura amb un complement de destinació superior al nivell 24.................................. 0,20 punts per cada mes complet.

 ▫ Haver ocupat llocs de prefectura amb un complement de destinació del nivell 24........................................... 0,15 punts per cada mes complet.

 ▫ Haver ocupat llocs de prefectura amb un complement de destinació inferior al nivell 24................................... 0,10 punts per cada mes complet.

- Una altra experiència professional relacionada amb el lloc al qual s'opta, segons el que s'estableixi en aquesta convocatòria (màxim 20 punts) ...........................A l'efecte del punt anterior, es considera una altra experiència professional relacionada amb el lloc, la següent:

 * L'haver prestat serveis com a personal estatutari realitzant funcions directament relacionades amb la confecció de la nòmina en l'àmbit sanitari públic. Es puntuarà a raó de 0,10 punts per cada mes complet treballat.

 * Qualsevol altra àrea que la Comissió de Selecció consideri relacionada amb les funcions del lloc.

 c) Formació relacionada amb el lloc al qual s'opta (màxim 30 punts):

 - Per cada crèdit o per cada deu hores, com a docent o discent, en cursos, seminaris, tallers, congressos o jornades, que estiguin relacionats directament amb el contingut del lloc a què s'opta especificada a continuació. La valoració de la formació serà de 0,10 punts

A l'efecte del punt anterior, es consideren relacionades les àrees temàtiques següents:

 * SAP-RECURSOS humans.- Estructura Organitzativa, Administració i Registre de Personal en SAP, Obtenció d'informes i Querys en SAP RRHH

* Gestió de Recursos Humans

* Gestió de Seguretat Social.

* Aplicacions de gestió amb la Tresoreria de la Seguretat Social: SILTRA, CRETA, XARXA, etc.

* Gestió d'IRPF.

 * Normativa jurídica aplicable a les diferents categories que configuren la plantilla del Sector Migjorn.

* Cursos Excel i Access.

* Qualsevol altra àrea que la Comissió de Selecció consideri relacionada amb les funcions del lloc.

Per a la valoració dels cursos, seminaris, tallers, congressos o jornades, es requereix el següent:

* Organitzats o impartits per alguna administració pública (d'acord amb l'article 2 de la Llei 30/1992) o per alguna universitat, cosa que ha de constar en el corresponent certificat.

En el cas que l'activitat hagi estat organitzada per una entitat de dret públic d'acord amb l'article 2.2 de la Llei 30/1992, la persona interessada ha d'acreditar aquesta condició.

* Organitzats per organitzacions sindicals o entitats sense ànim de lucre i impartits en virtut de convenis subscrits amb les administracions públiques o amb universitats, o bé que hagin estat acreditats i / o subvencionats per aquelles, cosa que ha de constar en el corresponent certificat.

 * Realitzats en virtut dels acords de formació continuada a les administracions públiques i que estiguin organitzats per qualsevol dels promotors de formació continuada que hagin subscrit aquests acords.

- Per tenir el títol, diploma o certificat oficial, emès de conformitat amb el que preveu l'Ordre del conseller d'Educació, Cultura i Universitats de 21 de febrer de 2013 (BOIB núm. 34, de 12 de març) corresponent al nivell C1 de català ................ ... .. ......... 4 punts

 - Per tenir el títol, diploma o certificat oficial, emès de conformitat amb el que preveu l'Ordre del conseller d'Educació, Cultura i Universitats de 21 de febrer de 2013 (BOIB núm. 34, de 12 de març) corresponent al nivell C2 de català ................ ... .. ......... 5 punts

 (Només es valorarà el títol, diploma o el certificat oficial de coneixements de català que correspongui al major nivell que tingui el concursant)

 - Per tenir el certificat de nivell E (llenguatge administratiu) de català, de conformitat amb el que preveu l'Ordre del conseller d'Educació, Cultura i Universitats de 21 de febrer de 2013 (BOIB núm. 34, de 12 de març) ...... ................ ...... .. ......... 1 punt

(S'acumula a qualsevol altre nivell que es tingui)

3) Característiques del lloc convocat:

La persona que obtingui el lloc tindrà la dependència -orgànica i funcional- de la Direcció de Gestió i Serveis Generals del Sector Migjorn.

El lloc de Cap de Secció de RRHH-Nòmines està inclòs en la plantilla orgànica autoritzada de l'Hospital Son Llàtzer

Les responsabilitats i funcions del lloc que es convoca seran les següents:

a) Responsabilitzar-se de la coordinació de la gestió integral de les nòmines de la Gerència del Sector Migjorn.

b)  Definir i elaborar els processos que es donen l'àmbit de la gestió dels recursos humans i que tinguin repercussió en la nòmina, en coordinació amb el Cap de Servei de RRHH.

c) Responsabilitzar-se de la coordinació dels processos que configuren la gestió integral de les cotitzacions i liquidació de quotes a la Seguretat Social.

d) Responsabilitzar-se de la coordinació dels processos que configuren la gestió integral de les retencions d'IRPF.

e)  Responsabilitzar-se de la coordinació de les reclamacions judicials: embargaments, etc.

f) Responsabilitzar-se de la coordinació dels processos de contestació als requeriments dels jutjats o / i Agència Tributària.

g)  Responsabilitzar-se de la coordinació dels processos de gestió de l'acció social.

h) Responsabilitzar-se de la coordinació dels processos de gestió de la carrera professional.

i)  Organitzar, dirigir i supervisar el treball del personal al seu càrrec.

j) Responsabilitzar-se de la formació en el lloc de treball del personal al seu càrrec, Així mateix, responsabilitzar-se que el personal del departament conegui tots els procediments de gestió relacionats amb Nòmines i que actuï d'acord amb les pautes que en ells es defineixin.

k) Responsabilitzar-se de la coordinació dels processos que permetin elaborar el seguiment pressupostari del capítol 1.

l) Responsabilitzar-se de la coordinació dels processos de traspàs de Nòmines a Comptabilitat.

m)  Qualsevol altra funció que li sigui encomanada per la Direcció.

4) Els aspirants han d'adjuntar la documentació original o una còpia compulsada que justifiqui els requisits i els mèrits al·legats.

5) La sol·licitud per participar en el procés selectiu, dirigida a l'òrgan convocant, s'ha de presentar en el termini de vint dies naturals comptats a partir del dia següent a la data de publicació de la convocatòria en el Butlletí Oficial de les Illes Balears. S'ha de formalitzar en el Registre General dels Serveis Centrals del Servei de Salut o per mitjà d'alguna de les vies que estableix l'article 38.4 de la Llei 30/1992, de 26 de novembre, de règim jurídic de les administracions públiques i del procediment administratiu comú.

6) Comissió de Selecció:

- President: Nieves Álvarez Torres, cap del Servei RRHH de Son Llàtzer

Vocals:

- Maria Magdalena Tortella Mas, cap del Servei Àrea Econòmica de Son Llàtzer

- Maria Antònia Galmés Bonaz, Cap Secció Assessoria de Son Llàtzer

- Catalina Pujol Cañellas, Supervisora ​​d'Àrea de emmalaltiria de Recursos Humans de Son Llàtzer

- Secretari: Ana Belén Martin García

Si es produeix alguna vacant en la Comissió de Selecció, es nomenarà un nou integrant.

Interposició de recursos

 Contra aquesta resolució es pot interposar recurs potestatiu de reposició davant aquest òrgan, en el termini d'un mes a comptar de l'endemà de la data de la publicació, d'acord amb l'article 124 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre , del procediment administratiu comú de les administracions públiques, i l'article 57 de la Llei 3/2003, de 26 de març, de règim jurídic de l'Administració de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears.

 També es pot interposar directament un recurs davant l'ordre jurisdiccional contenciós-administratiu, en el termini de dos mesos a comptar des del dia següent a la data de publicació de la resolució, d'acord amb l'article 46 de la Llei 29/1998, de 13 de juliol, reguladora de la jurisdicció contenciosa administrativa.

 

Palma 25 de maig de 2017

La Consellera de Salut

PD El director general del Servei de Salut de les Illes Balears (BOIB 10/2016)

 Julio Miguel Fuster Culebras