Torna

Butlletí Oficial de les Illes Balears

Secció II. Autoritats i personal

Subsecció segona. Oposicions i concursos

ADMINISTRACIÓ DE LA COMUNITAT AUTÒNOMA

SERVEI DE SALUT DE LES ILLES BALEARS

Núm. 5886
Resolució del director general del Servei de Salut per la qual es convoca, pel procediment de concurs, el lloc cap d'equip de Control de Gestió, de la plantilla orgànica autoritzada de la Gerència d'Atenció a urgències 061 Balears

  • Contingut, oficial i autèntic, de la disposició: Document pdf  Versió PDF

Text

D'acord amb l'article 30.3 del Decret 39/2006, de 21 d'abril, pel qual s'aproven els Estatuts de l'ens públic Servei de Salut de les Illes Balears, de conformitat amb l'Acord del Consell de Govern de 13 de maig de 2011 pel qual es ratifica l'Acord de la Taula Sectorial de Sanitat de 22 de març de 2011 (BOIB núm 75/2011, de 21 de maig) pel qual es regula el sistema de provisió dels càrrecs no directius del personal estatutari de gestió i serveis del Servei de Salut, modificat per l'Acord del Consell de Govern de 18 de gener de 2013 pel qual es ratifica l'Acord de la Taula Sectorial de Sanitat de 5 de desembre de 2012 (BOIB 22 de gener), i d'acord amb la Resolució de 23 de maig de 2011 del director general del Servei de Salut de les Illes Balears per la qual es dicten instruccions per aplicar l'acord de la Taula Sectorial de Sanitat de 22 de març de 2011 (publicada al BOIB núm .º 87/2011, de 11 de juny), dict la següent resolució

RESOLUCIÓ

Acordar la convocatòria pública del lloc de cap d'equip de Control de Gestió, de la plantilla orgànica autoritzada de la Gerència d'Atenció a Urgències 061 Balears, d'acord amb les especificacions següents:

1) Requisits:

1. Tenir la condició de personal estatutari fix de gestió i serveis dels subgrups C1 o C2 i estar en les situacions de servei actiu o de reserva de plaça en institucions sanitàries del Sistema Nacional de Salut, i tenir el corresponent nivell de coneixements de la llengua catalana legalment establert. Aquests requisits s'han de complir en la data de publicació de la convocatòria.

2) Mèrits -que es valoraran a la data de publicació de la convocatòria-:

a) Serveis prestats (màxim 60 punts):

- Serveis prestats en categories estatutàries de gestió i serveis del subgrup C1..................0,20 punts per cada mes complet de serveis prestats.

- Serveis prestats en categories estatutàries de gestió i serveis del subgrup C2.................. 0,16 punts per cada mes complet de serveis prestats.

b) Llocs de treball relacionats amb el lloc al qual s'opta (màxim 60 punts):

 - Llocs de prefectura (màxim 40 punts):

-Haver ocupat llocs de prefectura amb un complement de destinació superior al nivell 17.................0,20 punts per cada mes complet.

- Haver ocupat llocs de prefectura amb un complement de destinació del nivell 17............................. 0,15 punts per cada mes complet.

-Haver ocupat llocs de prefectura amb un complement de destinació inferior al nivell 17.................. 0,10 punts per cada mes complet.

- Una altra experiència professional relacionada amb el lloc al qual s'opta, segons el que s'estableixi en la convocatòria (màxim 20 punts) .........0,10 punts per cada mes complet.

A l'efecte del punt anterior, es considera una altra experiència professional relacionada amb el lloc, la següent:

* Haver prestat serveis a l'Àrea de Control de Gestió com a personal estatutari, funcionari o laboral, en l'àmbit del Sistema Nacional de Salut, tant en les institucions sanitàries gestionades directament, com en les institucions sanitàries administrades a través d'alguna de les noves formes de gestió, sempre que siguin entitats de naturalesa o titularitat pública.

* Qualsevol altra àrea que la Comissió de Selecció consideri relacionada amb les funcions del lloc.

c) Formació relacionada amb el lloc al qual s'opta (màxim 30 punts):

- Per cada crèdit o per cada deu hores, com a docent o discent, en cursos, seminaris, tallers, congressos o jornades, que estiguin relacionats directament amb el contingut del lloc al qual s'opta................ 0,10 punts

A l'efecte del punt anterior, es consideren relacionades les àrees temàtiques següents:

* Gestió analítica de costos, gestió econòmica i fiscal.

* Gestió pressupostària.

* Gestió de contractes de l'Estat.

* Anàlisi i reducció de costos.

* Comptabilitat financera en institucions sanitàries.

* Gestió de recursos humans d'Administracions Públiques.

* Gestió i normativa laboral.

* Ofimàtica: Full de càlcul Excel avançat (Funcions i macros), programació Access avançat

* Avançada formació en SAP: Sistema de Gestió Logística-Econòmica-Financera de l'Ib-Salut.

* Qualsevol altra àrea que la Comissió de Selecció consideri relacionada amb les funcions del lloc.

Per a la valoració dels cursos, seminaris, tallers, congressos o jornades, es requereix el següent:

* Organitzats o impartits per alguna administració pública (d'acord amb l'article 2.3 de la Llei 39/2015) o per alguna universitat, cosa que ha de constar en el corresponent certificat.

En el cas que l'activitat hagi estat organitzada per una entitat de dret públic d'acord amb l'article 2.2 a) de la Llei 39/2015, la persona interessada ha d'acreditar aquesta condició.

* Organitzats per organitzacions sindicals o entitats sense ànim de lucre i impartits en virtut de convenis subscrits amb les administracions públiques o amb universitats, o bé que hagin estat acreditats i / o subvencionats per aquelles, cosa que ha de constar en el corresponent certificat.

 * Realitzats en virtut dels acords de formació continuada a les administracions públiques i que estiguin organitzats per qualsevol dels promotors de formació continuada que hagin subscrit aquests acords.

- Per tenir el títol, diploma o certificat oficial, emès de conformitat amb el que preveu l'Ordre del conseller d'Educació, Cultura i Universitats de 21 de febrer de 2013 (BOIB núm. 34, de 12 de març) corresponent al nivell B2 d' català ..................3 punts

- Per tenir el títol, diploma o certificat oficial, emès de conformitat amb el que preveu l'Ordre del conseller d'Educació, Cultura i Universitats de 21 de febrer de 2013 (BOIB núm. 34, de 12 de març) corresponent al nivell C1 de català ..................4 punts

- Per tenir el títol, diploma o certificat oficial, emès de conformitat amb el que preveu l'Ordre del conseller d'Educació, Cultura i Universitats de 21 de febrer de 2013 (BOIB núm. 34, de 12 de març) corresponent al nivell C2 de català ...................5 punts

(Només es valorarà el títol, diploma o el certificat oficial de coneixements de català que correspongui al major nivell que tingui el concursant i sempre que no sigui un requisit de la corresponent categoria estatutària)

- Per tenir el certificat de nivell E (llenguatge administratiu) de català, de conformitat amb el que preveu l'Ordre del conseller d'Educació, Cultura i Universitats de 21 de febrer de 2013 (BOIB núm. 34, de 12 de març) .........................................1 punt

(S'acumula a qualsevol altre nivell que es tingui)

3) Característiques del lloc convocat:

La persona que obtingui el lloc tindrà la dependència -orgànica i funcional- i exercirà les funcions pròpies d'un cap d'equip de l'equip de control de gestió en la Gerència d'Atenció a Urgències 061 Balears, i en concret les següents:

a) Obtenir i gestionar dades per a l'elaboració dels quadres de comandament per a la direcció.

b) Obtenir, gestionar i analitzar dades econòmiques-assistencials per al seguiment del contracte de gestió.

c) Utilitzar les eines informàtiques pròpies de la gerència per al seguiment de l'activitat i dels contractes de transport sanitari.

d) Exportar dades i elaborar informes segons peticions puntuals.

e) Altres tasques encomanades per la direcció.

4) Les persones aspirants han d'adjuntar la documentació original o una còpia compulsada que justifiqui els requisits i els mèrits al·legats.

5) La sol·licitud per participar en el procés selectiu, dirigida a l'òrgan convocant, s'ha de presentar en el termini de vint dies naturals a comptar a partir del dia següent a la data de publicació d'aquesta convocatòria en el Butlletí Oficial de les Illes Balears. S'ha de formalitzar en el Registre General dels Serveis Centrals del Servei de Salut o per mitjà d'alguna de les vies que estableix l'article 16.4 de la Llei 39/2015, del procediment administratiu comú de les administracions públiques.

6) Comissió de Selecció:

- President: Patricia Socias López (designat pel director general del Servei de Salut)

Vocals:

- Antonia Teresa Castell Massot (designat pel director general del Servei de Salut)

- Antonia Carretero Mesas (designat pel director gerent del centre)

- Juan José García Torrandell (designat pel director de la divisió -o de l'àrea de direcció- a la qual estigui adscrit el lloc)

- Secretari: Andreu Mascaró Galmés (designat pel directiu que tingui encomanada la gestió de l'àrea de personal del centre)

Si es produeix alguna vacant en la Comissió de Selecció, es nomenarà un nou integrant.

Interposició de recursos

Contra aquesta resolució es pot interposar recurs potestatiu de reposició davant aquest òrgan, en el termini d'un mes a comptar de l'endemà de la data de la notificació. No es podrà interposar un recurs contenciós mentre no es dicti resolució expressa o presumpta del recurs de reposició, d'acord amb el que disposen els articles 123 i 124 de la llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions Públiques.

També es pot interposar directament un recurs contenciós-administratiu davant els jutjats contenciosos administratius de Palma en el termini de dos mesos a comptar de l'endemà de la data de publicació de la resolució, d'acord amb els articles 8 i 46 de la Llei 29/1998, de 13 de juliol, reguladora de la jurisdicció contenciosa administrativa, sense perjudici de qualsevol altre recurs que es consideri procedent interposar-hi.

Palma, 25 de maig de 2017

La Consellera de Salud

PD El director general del Servicio de Salud de les Illes Balears (BOIB 10/2016)

Julio Miguel Fuster Culebras