Torna

BUTLLETÍ OFICIAL DE LES ILLES BALEARS

Secció V. Anuncis

Subsecció primera. Contractació Pública

AJUNTAMENT DE MAÓ

Núm. 5711
Licitació de la contractació del subministrament de productes alimentaris, colonials, per a la Residència Geriàtrica Assistida

  • Contingut, oficial i autèntic, de la disposició: Document pdf  Versió PDF

Text

La Junta de Govern Local, en sessió realitzada el dia 15.05.2017, ha aprovat els plecs de clàusules que regiran la contractació del subministrament de productes alimentaris, colonials, per a la Residència Geriàtrica Assistida.

Per tot això, de conformitat amb el que disposa l’art. 142 del Text refós de la Llei de contractes del sector públic, s’anuncia aquesta convocatòria de licitació, d’acord amb les condicions que a continuació, i de forma resumida, es detallen, i, alhora, s’anuncia l’exposició pública del plec de clàusules administratives particulars durant 10 dies naturals, a efectes de possibles reclamacions, donant compliment al que disposa l’art. 188.3 de la Llei 20/2006, municipal i de règim local de les Illes Balears.

1. Entitat adjudicadora

a) Organisme: Ajuntament de Maó.

b) Dependència que tramita l’expedient: Unitat de Contractació.

c) Obtenció de documentació i informació.

1. Dependència: Unitat de Contractació - Ajuntament de Maó.

2. Adreça: Pl. Constitució, 1.

3. Localitat i codi postal: Maó (Menorca) – 07701.

4. Telèfon: 971-369800 - Ext. 209 o 262.

5. Fax: 971-350648.

6. Adreça electrònica: mcarreras@ajmao.org; corfila@ajmao.org.

7. Perfil de contractant: pàgina web de l’Ajuntament, www.ajmao.org.

8. Data límit d’obtenció de documents i informació: 15 dies naturals a comptar a partir del següent dia al de la publicació de l’anunci de licitació en el BOIB.

d) Número d’expedient: E00372016000003 Ref.: C-30/16.

2. Objecte del contracte

a) Tipus: subministrament.

b) Descripció i lloc de lliurament: subministrament de productes alimentaris, colonials, per a la Residència Geriàtrica Assistida, ubicada en el carrer Cós de Gràcia, 26, de Maó.

c) Termini d’execució i de lliurament: el termini màxim d’execució serà de 2 anys. El termini de lliurament de les comandes no serà superior a 24 hores des del moment d’una petició, mentre que, pel que fa als canvis i esmenes d’errors en una comanda servida, el termini màxim de lliurament serà de 48 hores.

d) Admissió de pròrroga: no.

e) CPV - 2008:    15840000 Cacau, xocolata i productes de confiteria

                               15850000 Pastes alimentàries            

                               15830000 Sucres i productes connexos

                               15870000 Condiments i adobats

                               15331000 Llegums i hortalisses elaborades

                               15430000 Greixos comestibles                        

3. Tramitació i procediment

a) Tramitació: ordinària.

b) Procediment: obert.

c) Criteris d’adjudicació: els establerts a la clàusula núm. 12 del plec de clàusules administratives particulars.

4. Pressupost de licitació

L’import màxim de licitació és de 60.000,00 €, amb l’IVA inclòs. No s’indica l’IVA com a partida independent, tenint en compte que el tipus impositiu podria variar en funció dels diferents productes a subministrar.

5.     Garanties

a) Provisional: no.

b) Garantia definitiva: no.

6.     Requisits específics del contractista

a) Classificació: no s’exigeix classificació, 

b)  Solvència econòmica i financera i solvència tècnica o professional:

- Acreditació de la solvència econòmica i financera: de conformitat amb el que es disposa a l'article 75.1 del TRLCSP, s’acreditarà amb el volum anual de negocis del candidat que, referit a l’any de major volum de negoci dels tres darrers conclosos, haurà de ser, almenys, d’una vegada i mitja el valor anual mitjà del contracte (45.000,00 euros). El volum anual de negocis del candidat s’acreditarà mitjançant els seus comptes anuals, aprovats i dipositats en el Registre Mercantil, si el candidat estigués inscrit a l’esmentat Registre; en cas contrari, mitjançant els comptes anuals, dipositats en el registre oficial en el qual hagin d’estar inscrits; els candidats que siguin empresaris individuals no inscrits en el Registre Mercantil acreditaran el seu volum anual de negocis mitjançant els seus llibres d’inventaris i comptes anuals, legalitzats pel Registre Mercantil.

- Acreditació de la solvència tècnica o professional: d'acord amb l'establert a l'art. 77.1 e) del TRLCSP, la solvència tècnica s'acreditarà mitjançant descripcions i fotografies dels productes a subministrar.

7.   Presentació de les ofertes

a) Data límit de presentació: 15 dies naturals, a comptar a partir del següent dia al de la publicació de l’anunci de licitació en el BOIB.

b) Modalitat de presentació: l’assenyalada a les clàusules núm. 14 i 15 del plec de clàusules administratives particulars.

c) Lloc de presentació:

* A la Unitat de Contractació (vegeu punt 1): de 8.00 a 14.00 hores i de dilluns a divendres.

* A qualsevol oficina de Correus: en els seus horaris d’atenció al públic i de conformitat amb l’establert a la clàusula núm. 14 del plec de clàusules administratives particulars.

8.     Obertura de les ofertes

a)   Descripció: la Mesa de Contractació procedirà a l’obertura dels sobres núm. 2 i 3 en acte públic.

b)   Adreça: Ajuntament de Maó, Pl. Constitució, 1.

c)    Localitat i codi postal: Maó (Menorca) - 07701

d)   Data i hora: a determinar per la Mesa de Contractació; es convocarà els licitadors per fax o correu electrònic.

9. Despeses de publicitat

Les despeses de publicitat de licitació del contracte que haurà d’abonar l’adjudicatari seran per un import màxim de 600 euros.

Maó, 26 de maig de 2017

L’ALCALDESSA;

 Conxa Juanola Pons